Dat Mean Girl imago wat zij ook constant op haar drukt, ik zie dat werkelijk niet? Ik vind Liese echt een lief meisje met humor. Maar ik ben dan ook geen twintiger meer... en Jill moet het dan echt bij zichzelf zoeken en haar onzekerheid.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:42 schreef danilel het volgende:
sjesus Jill, liese heeft al zo vaak geprobeerd met jouw contact te leggen maar je doet er niks mee
Dat ze geen 'sterke leider' is zit haar dwars?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:40 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik wil ook een keer dat mensen tegen mij opkijken, in plaats van ik alleen maar tegen mensen op kijk"
Het is ook complete onzinquote:Op maandag 15 februari 2021 20:45 schreef Benny het volgende:
Het is goedbedoeld wat Matt zegt, maar het komt niet echt binnen
Ze heeft een onzekermomentje. Weet niet of het de aanleiding is, maar het zou er zeker mee te maken kunnen hebbenquote:Op maandag 15 februari 2021 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze geen 'sterke leider' is zit haar dwars?
Gaat ze weer op die toer.....ontevreden kind.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:40 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik wil ook een keer dat mensen tegen mij opkijken, in plaats van ik alleen maar tegen mensen op kijk"
zit jij in gesprek tussen matt en jill? is dat na het worstelen?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:43 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik kom mezelf hier tegen. Dat is ook wat ik wou."
Stream 2quote:Op maandag 15 februari 2021 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zit jij in gesprek tussen matt en jill? is dat na het worstelen?
Lijkt me sterk. Totaal verschillende personen.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:45 schreef Hznootje het volgende:
Misschien al eerder hier opgemerkt, maar dat heb ik dan gemist..Is Michel (hennipman) familie van GertJan ( hennipman) uit Utopia 1?
Andere stream.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zit jij in gesprek tussen matt en jill? is dat na het worstelen?
Ik denk wel degelijk dat dat er mee te maken heeft. Haar gezichtsuitdrukking zei genoegquote:Op maandag 15 februari 2021 20:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze heeft een onzekermomentje. Weet niet of het de aanleiding is, maar het zou er zeker mee te maken kunnen hebben
Het is wel echt puberpraat ja.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:45 schreef Benny het volgende:
he dan mis ik weer het worstelen hahaquote:
Ik heb de stream niet, maar kan er me alles bij voorstellenquote:Op maandag 15 februari 2021 20:45 schreef Benny het volgende:
Dacht het ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Totaal verschillende personen.
Ze wil alles en anders gaat ze piepen, Kind is zo opgevoed jammer.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk wel degelijk dat dat er mee te maken heeft. Haar gezichtsuitdrukking zei genoeg
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
ze zei net: dan ga ik mij badpak aan doen he
Ik denk dat Jill slechte zin heeft omdat Matt de hele tijd twijfelde of hij zou meegaan met stemmen op Michel en Nick. Als die het niet doet staat Jill er gewoon op en het lijkt net of Matt dat niet snapt. Niet alleen om Jills hachje, maar ook zijn eigen hachje te redden. Als Matt nu niet mee stemt heeft die volgende week 10 stemmen.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is wel echt puberpraat ja.
Matt is ook weer een beetje slinks bezig met “kom maar naar mij”, zonder “of ga naar je beste vriend Thomas” erbij te zeggen.
Hij is verliefd op jill kijk hoe hij doet na 2 dagen minder contact met iill meteen is er is bla bla blaquote:Op maandag 15 februari 2021 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Matt is ook weer een beetje slinks bezig met “kom maar naar mij”, zonder “of ga naar je beste vriend Thomas” erbij te zeggen.
hij vraagt ook niets duidelijk neem nou de vraag waarom heb ik het gevoel dat je mijn ontwijktquote:Op maandag 15 februari 2021 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja , een jong van net twintig is verliefd en gaat niet zeggen ga maar naar je beste vriendje.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik ook ja, en de strekking dat ze niet met bijv. Naomi en Liese hoeft te praten. Terwijl Jill en Naomi best een leuke klik hebben zo her en der. Niet zo bedoeld wellicht, maar wel een tactiek van bezittelijke figuren.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill is ook zijn enige houvast daar in het huisquote:Op maandag 15 februari 2021 20:52 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hij is verliefd op jill kijk hoe hij doet na 2 dagen minder contact met iill meteen is er is bla bla bla
Zeker, ook omdat Jill gehoord heeft dat Matt een oogje op haar heeft, dus helemaal awkward.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ongemakkelijk gesprek een beetje tussen Matt en Jill
Klein beetje terug met je schijfje op je stream.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
he dan mis ik weer het worstelen haha
Bang voor afwijzing. Wilt in zijn waan blijven. Jill durft nu niet te zeggen tegen hem daarover zodat die tenminste met ze mee stemt.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij vraagt ook niets duidelijk neem nou de vraag waarom heb ik het gevoel dat je mijn ontwijkt
waarom vraagt die dat niet zo nee vraagt het weer heel anders dat het niet eens daarop lijkt meer
Matt er een beetje omheen draaien.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:54 schreef danilel het volgende:
Jill tegen Matt; "ben ik druk of niet?"
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Ik kan er niet mee omgaan dat ik weet dat ze op mij gaan stemmen'
Zegt toch wel genoeg dat hij verliefd is anders zou je zoiets toch niet zeggen teminste ikquote:Op maandag 15 februari 2021 20:54 schreef Benny het volgende:
[..]
Matt er een beetje omheen draaien.
Jill: "Speels he?"
Matt: "Ja, je bent wel speels"
of zoals mijn oma altijd zei: stoeien doet bloeienquote:Op maandag 15 februari 2021 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hier gaan blessures van komen
ja dat is der onzekerheid van binnenuit maar snap niet dat nu zo na boven komt in begin was dat toch ook niet zo egquote:Op maandag 15 februari 2021 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Er zijn er een paar in het huis, die hoeven elkaar maar aan te kijken, en ik weet dat ze het over mij hebben'
jadiejadiejadiejdiequote:Op maandag 15 februari 2021 20:57 schreef Benny het volgende:
Zoey en Jill zijn op ontdekkingstocht naar de tablet die bij de deur van de dagboekkamer hangt
Kan dit moeilijk gelovenquote:Op maandag 15 februari 2021 20:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill en Zoey proberen de touchscreen bij de gameroom te hacken. Thomas komt erbij ... hij zegt.. probeer ik al 45 dagen. Hij zegt dat hij dacht dat ie een keer skype ervoor kreeg.. maar durfde niet om iemand te skypen
Nee, die is over beschermt geweest door haar familie, jij wil stewardess worden wij helpen je wel aan een diploma.... Dat meisje heeft nog nooit nee gehoord.....jij wil 6weken op vakantie en anders ga je janken. Ga dan maar.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:51 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik ben helemaal niet gewend dat mensen mij mogen, trots op mij zijn en zien dat ik onzeker ben"
Ik denk dat dat in grote lijnen ook wel de kern van het probleem is
ik zit nu in dat prive gesprek dan dat hij wilt weten waarom zij hem ontwijkt en hij begint gewoon over het stemmen hoorquote:Op maandag 15 februari 2021 20:52 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jill slechte zin heeft omdat Matt de hele tijd twijfelde of hij zou meegaan met stemmen op Michel en Nick. Als die het niet doet staat Jill er gewoon op en het lijkt net of Matt dat niet snapt. Niet alleen om Jills hachje, maar ook zijn eigen hachje te redden. Als Matt nu niet mee stemt heeft die volgende week 10 stemmen.
ijn gezicht staat op half zeven standaardquote:Op maandag 15 februari 2021 20:59 schreef Toweler het volgende:
Thomas ziet al meteen genoeg aan de blik dat er iets is
Wat zegt hij? Kan er weinig van maken. Iets over Jill?quote:
ja dan blijf ik de hele avond in het verleden kijken hahaha zit nu in gesprek met matt en jillquote:Op maandag 15 februari 2021 20:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klein beetje terug met je schijfje op je stream.
Bah, wat is dat een nare meid....steeds met hetzelfde te komen als het wat moeilijker wordt.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:56 schreef Benny het volgende:
Jill ziet Thomas voor de deur... Meteen een totaal andere blik dan dat ze had naar Matt
Hangt er altijd al.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:58 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar nieuw die tablet bij de deur.
Dat was inderdaad wel duidelijk. Voor Jill ging hij echt zitten. Toen hij kwam was het meteen genoegquote:Op maandag 15 februari 2021 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas verlaat de kamer .. heeft blijkbaar geen zin in Matt
Dat ie hem Tho noemt ook steeds, krijg ik jeuk van.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:00 schreef Benny het volgende:
Matt: "Dat wil ik ook even aan jou meegeven Tho... Als ik mijn half zeven gezicht op heb staan... dat is normaal"
Thomas heerlijk direct: "Waarom?"
Ja, niet te zuinigquote:Op maandag 15 februari 2021 21:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ie hem Tho noemt ook steeds, krijg ik jeuk van.
gisteren nog; "ik ben nooit negatief"quote:Op maandag 15 februari 2021 21:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bah, wat is dat een nare meid....steeds met hetzelfde te komen als het wat moeilijker wordt.
ik heb ook weinig moeite met hem hoor (stiekem vind ik het stalkgedrag een beetje grappig)quote:Op maandag 15 februari 2021 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat Matt best meevallen, mag hem meer en meer.
Voor het eerst dat ik in de minderheid zit hier.
Neuhj. Eerder had je het ook met Thomas. Die was toen favoriet en toen moest jij er niks van wetenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh ja, buiten is belangrijkerquote:Op maandag 15 februari 2021 21:03 schreef danilel het volgende:
[..]
gisteren nog; "ik ben nooit negatief"
Als hij morgen niet mee stemt met die lui, mag hij blijven van mij.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik zou ook voor Matt weg gaan hij kan toch ook zien dat jill en Thomas aan het praten zijn net was Matt aan het praten met jill liep Thomas de kamer op ging Thomas ook weg Matt kan dat niet.....quote:Op maandag 15 februari 2021 21:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas verlaat de kamer .. heeft blijkbaar geen zin in Matt
dat was een korte slaap, maar Matt staat alweer naast Jillquote:Op maandag 15 februari 2021 21:05 schreef Benny het volgende:
Jill is er alweer. Aandacht vragen bij Thomas
Hij bedoelt het goed, en als hij echt verliefd is is het zelfs begrijpelijk, maar je moet toch snappen dat als 2 mensen in gesprek zijn met de deur dicht dat het sociaal niet gewenst is er gewoon bij te gaan staan?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil denk ik verder praten waar ze net mee bezig waare toen matt binnen kwamquote:Op maandag 15 februari 2021 21:05 schreef Benny het volgende:
Jill is er alweer. Aandacht vragen bij Thomas
Ik ook.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ie hem Tho noemt ook steeds, krijg ik jeuk van.
Jerrol misschien weer even in de DBK zijn muil opengetrokken?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:08 schreef Benny het volgende:
Waarom hebben ze opeens overal pennen en papier?
Jerrel is een lijstje aan het maken. Soort dagboekje terugkijkend op afgelopen dag en vooruitkijkend naar morgen
Al een hele tijd....het is niet meer wat het geweest is....deze BBquote:Op maandag 15 februari 2021 21:08 schreef Benny het volgende:
Waarom hebben ze opeens overal pennen en papier?
Jerrel is een lijstje aan het maken. Soort dagboekje terugkijkend op afgelopen dag en vooruitkijkend naar morgen
Dat er nog geen stiekeme boodschappen worden geschrevenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Al een hele tijd....het is niet meer wat het geweest is....deze BB
ja maar hoevaak hij wel niet stoort lijkt het wel of er geen deur in zitquote:Op maandag 15 februari 2021 21:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij bedoelt het goed, en als hij echt verliefd is is het zelfs begrijpelijk, maar je moet toch snappen dat als 2 mensen in gesprek zijn met de deur dicht dat het sociaal niet gewenst is er gewoon bij te gaan staan?
Dan moet je niet met een tv programma mee doenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zonder camera's kon hij eerlijk zijn en zeggen tegen Jill: Ik ben verliefd op je, met die camera's gaat moeilijk zijn om dat te vertellen.
We moeten die oordeel vellen nadat de stemmen zijn geteld....quote:Op maandag 15 februari 2021 21:12 schreef Kinga het volgende:
Mike liegt nu 5 mensen recht in hun bek.
Ik denk dat ie tegen de andere groep heeft gelogenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:12 schreef Kinga het volgende:
en is eerlijk tegen michelquote:Op maandag 15 februari 2021 21:12 schreef Kinga het volgende:
Is ie zelf bij he. Had die die eerste week niet Jill moeten stalken en ook eens bij andere mensen gaan zitten.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Matt is heel erg op zoek naar aansluiting. Hij wil graag "meedoen". Hij heeft problemen om er tussen te komen, doordat iedereen al zijn eigen rol heeft in het huis.
klopt het is ook niet makkelijk voor hem, maar niet zo vreemd, je ziet de struggle bij Thomas zelfs die er al zo lang zit...quote:Op maandag 15 februari 2021 21:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Matt is heel erg op zoek naar aansluiting. Hij wil graag "meedoen". Hij heeft problemen om er tussen te komen, doordat iedereen al zijn eigen rol heeft in het huis.
Vanavond zegt ie weer hetzelfde tegen de rest in de kinderkamer. Geen idee wat de strategie van die gozer is.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie tegen de andere groep heeft gelopen
JILL GO HOME?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
we moeten jill maar even wat toegillen buiten het huis
Hopelijk de tactiek van de verschroeide aarde.... Walgelijk knaapjequote:Op maandag 15 februari 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vanavond zegt ie weer hetzelfde tegen de rest in de kinderkamer. Geen idee wat de strategie van die gozer is.
"jill, kom naar huis, de kippen hebben eieren gelegd"quote:Op maandag 15 februari 2021 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
we moeten jill maar even wat toegillen buiten het huis
Ik vermoed dat hij denkt een soort omgekeerde Sherlock Holmes te zijn, maar zich uiteindelijk hopeloos vastloopt...bekneld in zijn eigen slimmigheidjes.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vanavond zegt ie weer hetzelfde tegen de rest in de kinderkamer. Geen idee wat de strategie van die gozer is.
Denk je? Ik kan hem niet peilen, vind hem echt een draaikont.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie tegen de andere groep heeft gelogen
Die gaat ervan uit dat iedereen het net zo snel vergeet als hij.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:12 schreef engine het volgende:
Mike zegt even tegen het halve huis dat hij sowieso niet op hun stemtGaat nog lastig worden om dan ooit in de finale te komen.
Matt had een leuke bewoner geweest als hij er vanaf het begin in zat. En misschien een paar jaar ouder was.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zo hebben Jill en Thomas elkaar ook gevonden. Die konden beiden geen aansluiting vinden bij de rest.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:16 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
klopt het is ook niet makkelijk voor hem, maar niet zo vreemd, je ziet de struggle bij Thomas zelfs die er al zo lang zit...
Hij is sowieso 'full of shit', maar denk dat ie beter aansluit bij deze groepquote:Op maandag 15 februari 2021 21:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Denk je? Ik kan hem niet peilen, vind hem echt een draaikont.
Maar als hij niet liegt tegen de hottubclan volgt daaruit automatisch dat hij wel liegt tegen team Zoey/Thomas.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik geloof in de goedheid van de Mens en ik denk dat hij niet liegt.
Aan de ene kant zou het slim zijn om met K3 en Nick en Michel mee te gaan, omdat hij dan bij de laatste 6 zit.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Denk je? Ik kan hem niet peilen, vind hem echt een draaikont.
Ik vind Thomas en Jill echt leuk samen. Zorgen samen wel voor prima streamsquote:Op maandag 15 februari 2021 21:24 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jill en Thomas weer bezig, ok het is kinderachtig misschien, maar wel vermakelijk voor de stream kijkers
en Jill begint meestal daarom mag ze blijven.. go Jill
Graag! En dan ook gewoon vertrekken. Maar dat gaat niet gebeurenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:22 schreef Kinga het volgende:
Ik wil gewoon Jill op die bank. Puur om haar meltdown..
Ze hebben dus ook gemerkt dat de complimenten van Jerrel zelden echte complimenten zijnquote:
nou ik zeg je dat het allemaal door matt komt volgens mijn word ze helemaal gek van hemquote:Op maandag 15 februari 2021 21:22 schreef Kinga het volgende:
Ik wil gewoon Jill op die bank. Puur om haar meltdown..
vertrouw hem voor geen cent.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar als hij niet liegt tegen de hottubclan volgt daaruit automatisch dat hij wel liegt tegen team Zoey/Thomas.
Ik heb Jerry nog maar amper gehoord vandaagquote:Op maandag 15 februari 2021 21:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze hebben dus ook gemerkt dat de complimenten van Jerrel zelden echte complimenten zijn
Lekker he?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb Jerry nog maar amper gehoord vandaag
beterquote:Op maandag 15 februari 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb Jerry nog maar amper gehoord vandaag
Jill en Thomas doen dat soms, hoezo?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:31 schreef odie22 het volgende:
wie gaat er nu midden in de woonkamer op de grond liggen en dan een gesprek voeren ?
Been there. Done that.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:31 schreef odie22 het volgende:
wie gaat er nu midden in de woonkamer op de grond liggen en dan een gesprek voeren ?
Hij is voor die anderen ook een target, omdat hij veel met k5 optrekt.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:29 schreef engine het volgende:
Als Mike echt bij dit groepje probeert te komen maakt hij een domme fout. Zoey zag al meteen dat ze daarmee nooit in de finale gaat komen...die gaan altijd eerst elkaar helpen en je komt als laatste.
Neequote:
Plus dat gezwets...kan toch niet lang duren voordat hij een keer aan de beurt is zou je denken. Al zullen ze er ook weinig dreiging in zien voorlopig.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is voor die anderen ook een target, omdat hij veel met k5 optrekt.
aaaaandaaaahttttquote:Op maandag 15 februari 2021 21:31 schreef odie22 het volgende:
Veel gezelliger.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:35 schreef danilel het volgende:
ik wil terug naar de hottubstream maar daar praten ze over de productie dus streamwissel naar matt
quote:Op maandag 15 februari 2021 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Ja Jill nu kom je over als een gemeen iemand![]()
Eerst uitdagen en bij hem in bed gaan liggen en dan nu hem afwijzen![]()
En Thomas vindt het niet leuk
en sjerrol is aan het luistervinken ?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:34 schreef Benny het volgende:
Thomas en Jill ligggen op het kleed te praten over Matt, zonder hem te benoemen
Neeequote:
Dan weet je het nuquote:
Ze hebben ook geen bericht gehad dat het pas morgen is, net als vorige week, dus wellicht komt het nogquote:Op maandag 15 februari 2021 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dan weet je het nu![]()
![]()
Wel echt zonde.
Van haar, Jill en Thomas was dat wel al duidelijkquote:Op maandag 15 februari 2021 21:41 schreef Benny het volgende:
Zoey gaat voor Nick en Michel. Bevestigd.
Op dit tijdstip? Verwacht het niet. Lijkt erop dat ze een dag discussie willen wegnemen.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen bericht gehad dat het pas morgen is, net als vorige week, dus wellicht komt het nog
Voer voor loverboys.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:37 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik ben een sociaal iemand die het goed kan vinden met jongens. Maar soms vergeet dat ik een meisje ben en dat ik jongens dat gevoel kan geven..."
Lulverhaal want dat uitdagen doet ze niet bij de meidenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:37 schreef Benny het volgende:
Jill: "Ik ben een sociaal iemand die het goed kan vinden met jongens. Maar soms vergeet dat ik een meisje ben en dat ik jongens dat gevoel kan geven..."
maar voor het filmpje in de DBK heeft ie iets anders gezegdquote:Op maandag 15 februari 2021 21:44 schreef odie22 het volgende:
Jerrol. ik heb gebeden tot mijn vader om te zorgen dat michel van de snowboard af zou vallen en dat is gelukt na 11 seconden
Ze zullen toch niet gaan slapen zonder dat BB het aangeeft?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Op dit tijdstip? Verwacht het niet. Lijkt erop dat ze een dag discussie willen wegnemen.
ik kan er niet meer naar luisterenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:45 schreef danilel het volgende:
[..]
maar voor het filmpje in de DBK heeft ie iets anders gezegd
"ik ben zooooo oprecht"
Denk toch van wel.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zullen toch niet gaan slapen zonder dat BB het aangeeft?
Ze hebben het er nu overquote:Op maandag 15 februari 2021 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Denk toch van wel.
Vorige week werd dat begin van de avond gezegd.
Ik denk dat het voor haar gewoon spelen isquote:Op maandag 15 februari 2021 21:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lulverhaal want dat uitdagen doet ze niet bij de meiden
Ah ik luister de andere streamquote:
Doktertje spelen bedoel je.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar gewoon spelen is
Als het spelen is en ze echt zo onschuldig is kan ze dat toch bij iedereen doen? Zie haar alleen bij piemelmensen in bed kruipenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
Piemelmensenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als het spelen is en ze echt zo onschuldig is kan ze dat toch bij iedereen doen? Zie haar alleen bij piemelmensen in bed kruipen
Goed verhaalquote:Op maandag 15 februari 2021 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Piemelmensen![]()
Ze is ook lief tegen vaginamens Naomi hoorDenk dat ze bij de rest van de vrouwen vaginamensen zich gewoon niet zo op haar gemak voelt.
Meen ikquote:
Hoezo?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:43 schreef danilel het volgende:
jerrul vergeet denk ik dat ie op streams is
Ja, meerdere keren. Doen ze iedere week.quote:
op stream 2 even 12 minuten terugspoelen dan hoor je het, ik kan het niet uittypen.quote:
Zou mij niks verbazen als Mike 50/50 stemt. Jerrel+Michel of Jerrel+Nickquote:Op maandag 15 februari 2021 21:54 schreef BB-King het volgende:
Die Mike vindt het andere groepje leuk maar dit groepje leuker want ze doen meer.
Waarom zou je zo direct liegen?
Gaat hij dan toch anders stemmen?
Ik geloof het gewoon niet.
Ik denk ook dat hij sowieso Jerrel stemt. Maar hij zegt zoveel dat niemand het meer weet.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen als Mike 50/50 stemt. Jerrel+Michel of Jerrel+Nick
Ze zoeken gewoon redenen. Kan er niet naar luisteren, die valse club.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:55 schreef engine het volgende:
Michel![]()
![]()
![]()
Heeft dus geprobeerd Zoey haar huisregel aan te passen. Ging weer niet genoeg op zijn manier.
joh ik hou dat toch ook niet allemaal bij, verkeerd topic overduidelijkquote:Op maandag 15 februari 2021 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja, meerdere keren. Doen ze iedere week.
Ik vind het arrogantquote:Op maandag 15 februari 2021 21:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zoeken gewoon redenen. Kan er niet naar luisteren, die valse club.
Joh grapjequote:Op maandag 15 februari 2021 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh ik hou dat toch ook niet allemaal bij, verkeerd topic overduidelijk
Het is elke keer een anders ook Juli heeft het vaak genoeg geprobeerd en getroost dat ze het goed gedaan heeft met de video van haar opa en oma. Liese heeft een paar keer gevraagd of ze haar haar moet doen... maar het blijft piemelmensen....waarmee ze constant wil zijn....Met het kaarten doet ze ook met mannen en dan niet onzeker maar wel als ze een spel speelt met de meiden.....kan er bij mij niet in.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Piemelmensen![]()
Ze is ook lief tegen vaginamens Naomi hoorDenk dat ze bij de rest van de vrouwen vaginamensen zich gewoon niet zo op haar gemak voelt.
Uitgekooktquote:Op maandag 15 februari 2021 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is elke keer een anders ook Juli heeft het vaak genoeg geprobeerd en getroost dat ze het goed gedaan heeft met de video van haar opa en oma. Liese heeft een paar keer gevraagd of ze haar haar moet doen... maar het blijft piemelmensen....waarmee ze constant wil zijn....Met het kaarten doet ze ook met mannen en dan niet onzeker maar wel als ze een spel speelt met de meiden.....kan er bij mij niet in.
Er is niks bijzonders gezegd. Gewoon spijkers op laag water zoeken.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het arrogantJe bent geen huismeester dus klep dicht en meedoen. Hetzelfde met Julie vorige week die niet mee wou lachen of Zoey die weigert uit bed te komen.
Dus Jill vind het leuk om mannen op te winden? Ik zie haar gedrag anders. En dat ze veel bij piemelmensen is kan toch...daar is in principe niks mis mee. En zoveel heeft ze echt niet met Julie of Liese...en andersom ook nietquote:Op maandag 15 februari 2021 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is elke keer een anders ook Juli heeft het vaak genoeg geprobeerd en getroost dat ze het goed gedaan heeft met de video van haar opa en oma. Liese heeft een paar keer gevraagd of ze haar haar moet doen... maar het blijft piemelmensen....waarmee ze constant wil zijn....Met het kaarten doet ze ook met mannen en dan niet onzeker maar wel als ze een spel speelt met de meiden.....kan er bij mij niet in.
Hou opppquote:
Hij wil een regel die de huismeester gemaakt heeft aanpassen. Dat is toch wat er gezegd is?quote:Op maandag 15 februari 2021 22:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er is niks bijzonders gezegd. Gewoon spijkers op laag water zoeken.
quote:
Als die K3 met z/n drieen is, is het erg moeilijk om bij aan te sluiten, kan ik me heel goed voorstellen. Dat er dan af en toe 1 op 1 wel iets gezegd of gedaan wordt met Jill is iets anders, dat zal Jil voelen als "verplicht " Bij de jongens kan ze gewoon eruit flappen wat ze wil, bij de meiden moet ze haar woorden zorgvuldig afwegen. En er is ook nog zoiets als een taalbarriere met die meiden.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Yuuup. Jill wil geen verkeerde signalen geven, Thomas vindt hem te veelquote:Op maandag 15 februari 2021 22:06 schreef Toweler het volgende:
Jill en Thomas hebben ook al irritaties naar matt dat was net duidelijk te horen in het gesprek
Maar dat klopt niet. Dat maken ze ervan. Iedereen doet suggesties. Ze zoeken gewoon dingen om Michel zwart te maken, zodat ze zichzelf kunnen schoonpraten na de nominatie.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hij wil een regel die de huismeester gemaakt heeft aanpassen. Dat is toch wat er gezegd is?
Ja die kijk ik dan weer niet echt buiten de live uitzending. Ik vind Jerrel wel leukquote:Op maandag 15 februari 2021 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik volg BB hooguit zo nu en dan, streams doen het niet meer dus moet het met de reguliere uitzendingen doen. En de kop van die Jerrel doet me ook niet echt vaker kijken
echt echt echt waar ???????? wanneer ben nog aanterug kijken namelijkquote:Op maandag 15 februari 2021 21:34 schreef Ramptourist het volgende:
Eindelijk zegt ze er wat van tegen Madd
Waarom klopt dat niet dan? Wat heeft Michel dan wel gezegd? Of zuigt Zoey dit uit haar duim?quote:Op maandag 15 februari 2021 22:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Maar dat klopt niet. Dat maken ze ervan. Iedereen doet suggesties. Ze zieken gewoon dingen om Michel zwart te maken, zodat ze zichzelf kunnen schoonpraten na de nominatie.
wat vind thomas niet leukquote:Op maandag 15 februari 2021 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Ja Jill nu kom je over als een gemeen iemand![]()
Eerst uitdagen en bij hem in bed gaan liggen en dan nu hem afwijzen![]()
En Thomas vindt het niet leuk
Stream 2quote:Op maandag 15 februari 2021 22:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
echt echt echt waar ???????? wanneer ben nog aanterug kijken namelijk
en welke stream
Ik luister niet naar dat kreng.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom klopt dat niet dan? Wat heeft Michel dan wel gezegd? Of zuigt Zoey dit uit haar duim?
Ik heb Michel in de hottub horen klagen dat hij liever door de dag complimentjes zou geven dan in de douche. Dat vond hij niksquote:Op maandag 15 februari 2021 22:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik luister niet naar dat kreng.
Michel en Liese hebben gezegd dat ze misschien beter 2 complimenten konden doen ipv iedereen. Dat is alles wat er is gezegd.
Zo zei hij het niet. Hij zei dat het dan spontaner was. Iedereen moet nu ter plekke 10 complimenten verzinnen.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb Michel in de hottub horen klagen dat hij liever door de dag complimentjes zou geven dan in de douche. Dat vond hij niks
wilde ze zelf eigenlijk ook maar ging ze toch niet doenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:55 schreef engine het volgende:
Michel![]()
![]()
![]()
Heeft dus geprobeerd Zoey haar huisregel aan te passen. Ging weer niet genoeg op zijn manier.
Ja en Zoey zegt dat Michel er iets over gezegd heeft. Voor mij is het duidelijk genoeg.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet. Hij zei dat het dan spontaner was. Iedereen moet nu ter plekke 10 complimenten verzinnen.
En dat 7 dagen achter elkaar.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zo zei hij het niet. Hij zei dat het dan spontaner was. Iedereen moet nu ter plekke 10 complimenten verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maandag is nu net zo saai als zondag, zaterdag en vrijdagquote:Op maandag 15 februari 2021 22:24 schreef Benny het volgende:
"Beste bewoners, het is tijd voor een batterijwissel"
De dag is afgelopen.
Net als ze toen deed bij Rene.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en Zoey zegt dat Michel er iets over gezegd heeft. Voor mij is het duidelijk genoeg.
ja gewoon dollenquote:Op maandag 15 februari 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nou, hoe haalt hij dat in zijn hoofd....je staat toch liever lang in de rij te wachten .quote:Op maandag 15 februari 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb Michel in de hottub horen klagen dat hij liever door de dag complimentjes zou geven dan in de douche. Dat vond hij niks
quote:Op maandag 15 februari 2021 22:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Net als ze toen deed bij Rene.
Ook onwaarheden verspreiden, zodat Rene meteen werd genomineerd.
Dat is haar tactiek. Vals is ze.
Ja, van wat ziet jouw veter goed in je schoen....of wat staat dat haartje op je hoofd mooi naar links.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
ze wilde ze zelf ook aanpassen omdat het wat veel was elke dag en dat het zo geen oprechte complimenten zijn maar ze wijzigt het toch niet (mijn eigen interpretatie daaraan is omdat michel het gevraagd heeft, als alleen liese of naomi haar dat gevraagd hadden was de regel denk ik wel aangepast)quote:Op maandag 15 februari 2021 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hij wil een regel die de huismeester gemaakt heeft aanpassen. Dat is toch wat er gezegd is?
Ja want hij heeft zoveel afspraken waar hij moet zijn?quote:Op maandag 15 februari 2021 22:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, hoe haalt hij dat in zijn hoofd....je staat toch liever lang in de rij te wachten .
Jeej voor Zoeyquote:Op maandag 15 februari 2021 22:28 schreef danilel het volgende:
[..]
ze wilde ze zelf ook aanpassen omdat het wat veel was elke dag en dat het zo geen oprechte complimenten zijn maar ze wijzigt het toch niet (mijn eigen interpretatie daaraan is omdat michel het gevraagd heeft, als liese of naomi haar dat gevraagd hadden was de regel denk ik wel aangepast)
dus ze gebruiken hem in plaats van hem duidelijk hun gevoel op een nette manier uit te leggen, dat vind ik vies. die jongen voelt zich echt niet lekkerquote:Op maandag 15 februari 2021 22:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Yuuup. Jill wil geen verkeerde signalen geven, Thomas vindt hem te veel
Maar ze hebben hem in deze fase van het spel nodig. Sowieso nog 2 weken
Ik zou iemand anders ook verdedigen als er onwaarheden zouden worden verteld. Kan daar slecht tegen.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Michel kan echt niks meer fout doen
Dat weet je niet eens zeker.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zou iemand anders ook verdedigen als er onwaarheden zouden worden verteld. Kan daar slecht tegen.
was geen klagen, dat maak jij er vanquote:Op maandag 15 februari 2021 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
En zelf ook gewoon niet tot zwaar tegen haar zin mee de polonaise doen.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Net als ze toen deed bij Rene.
Ook onwaarheden verspreiden, zodat Rene meteen werd genomineerd.
Dat is haar tactiek. Vals is ze.
En dus tegen Zoey gezegd dat hij het liever anders zou zien. Dan maak ik daar klagen van. Pure arrogantie dat hij denkt hier wat over te zeggen te hebben.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:31 schreef danilel het volgende:
[..]
was geen klagen, dat maak jij er van
Jill heeft via Mike te horen gekregen dat Matt weleens meer voor Jill zou kunnen voelen. Ze heeft aangegeven tegen Mike (en net ook Thomas) dat ze dat gevoel niet wil geven. En als zij inderdaad ook iets van die gevoelens iets te merken, er iets van te zeggenquote:Op maandag 15 februari 2021 22:29 schreef danilel het volgende:
[..]
dus ze gebruiken hem in plaats van hem duidelijk hun gevoel op een nette manier uit te leggen, dat vind ik vies. die jongen voelt zich echt niet lekker
Inderdaad. Twee dagen dubbele polonaise omdat zei het bed niet uitkwam.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:32 schreef Biste het volgende:
[..]
En zelf ook gewoon niet tot zwaar tegen haar zin mee de polonaise doen.
Ze moet niet teveel zeggen dat anderen mensen opmerkingen maken over haar regels. Of zelfs maar eigenlijk een suggestie doen.
Hoe hypocriet kan je doen....
Dat is net zo goed arrogantquote:Op maandag 15 februari 2021 22:32 schreef Biste het volgende:
[..]
En zelf ook gewoon niet tot zwaar tegen haar zin mee de polonaise doen.
Ze moet niet teveel zeggen dat anderen mensen opmerkingen maken over haar regels. Of zelfs maar eigenlijk een suggestie doen.
Hoe hypocriet kan je doen....
Grappenmaker....quote:Op maandag 15 februari 2021 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
En dus tegen Zoey gezegd dat hij het liever anders zou zien. Dan maak ik daar klagen van. Pure arrogantie dat hij denkt hier wat over te zeggen te hebben.
Dat meen ikquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat meen ik![]()
Voor mij echt onbegrijpelijk dat jullie dat niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |