Maar daar was je toch helemaal van af? Maar goed 👍🏻quote:
Ow dat wist ik niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daar was je toch helemaal van af? Maar goed 👍🏻
Ellende. Maar weet je zeker dat het niet de glazen zijn. Die uit elkaar springen als je zingt.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:26 schreef ToT het volgende:
Nou de tinnitus wordt langzaam maar zeker minder erg, maar ik merk zelfs dat als ik op een bepaalde toonhoogte meezing met een kinderliedje voor Mini-ToT, dat ik gerinkel in m'n linkeroor hoor!![]()
Ik heb zelfs nog een joint voor iemand gedraaid.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daar was je toch helemaal van af? Maar goed 👍🏻
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende. Maar weet je zeker dat het niet de glazen zijn. Die uit elkaar springen als je zingt.
Inderdaad. Een brioche of een keizerbroodje voor een hamburger zijn echt lekker.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een goed brioche broodje gegeten met een lekkere hamburger erop!
Ik weet alleen niet waarop, maar zolang jij er maar trots op bentquote:
Waar ben je in hemelsnaam geweestquote:Op maandag 15 februari 2021 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een joint voor iemand gedraaid.
Goed planquote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de volgende DTS meet zullen onze Chef Cock en ik wel een lekkere hamburger voor je maken
Allemaal trots.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waarop, maar zolang jij er maar trots op bent
Buurman hier heeft eergisteren een zak wiet van een kameraad binnen gekregen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een joint voor iemand gedraaid.
Bij die buurman.,basen snuiven etc.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar ben je in hemelsnaam geweest
Dan had hij vast niet gezegd dat hij trots was.quote:
Geen maar Chia.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |