Maar daar was je toch helemaal van af? Maar goed 👍🏻quote:
Ow dat wist ik niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daar was je toch helemaal van af? Maar goed 👍🏻
Ellende. Maar weet je zeker dat het niet de glazen zijn. Die uit elkaar springen als je zingt.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:26 schreef ToT het volgende:
Nou de tinnitus wordt langzaam maar zeker minder erg, maar ik merk zelfs dat als ik op een bepaalde toonhoogte meezing met een kinderliedje voor Mini-ToT, dat ik gerinkel in m'n linkeroor hoor!![]()
Ik heb zelfs nog een joint voor iemand gedraaid.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar daar was je toch helemaal van af? Maar goed 👍🏻
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende. Maar weet je zeker dat het niet de glazen zijn. Die uit elkaar springen als je zingt.
Inderdaad. Een brioche of een keizerbroodje voor een hamburger zijn echt lekker.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een goed brioche broodje gegeten met een lekkere hamburger erop!
Ik weet alleen niet waarop, maar zolang jij er maar trots op bentquote:
Waar ben je in hemelsnaam geweestquote:Op maandag 15 februari 2021 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een joint voor iemand gedraaid.
Goed planquote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de volgende DTS meet zullen onze Chef Cock en ik wel een lekkere hamburger voor je maken
Allemaal trots.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waarop, maar zolang jij er maar trots op bent
Buurman hier heeft eergisteren een zak wiet van een kameraad binnen gekregen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een joint voor iemand gedraaid.
Bij die buurman.,basen snuiven etc.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar ben je in hemelsnaam geweest
Dan had hij vast niet gezegd dat hij trots was.quote:
Geen maar Chia.quote:
Ik denk niet dat hij dat er per joint in heeft gedaan. Als je dat doet ben je na een joint of 5/6 wel aardig platquote:Op maandag 15 februari 2021 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Buurman hier heeft eergisteren een zak wiet van een kameraad binnen gekregen.
Heeft gelijk diezelfde dag 17 joints gerookt!
Kweenie hoeveel hij er in propt, maar ik ben zelf van vroeger gewend dat er een halve gram shiva of Jack herer in zat, per joint.
Is dat beter dan zuren snuiven?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij die buurman.,basen snuiven etc.
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:32 schreef Chia het volgende:
[..]
'Het water stond haar aan de lippen!'
Kon je het niet laten om toch te gaan 😉quote:Op maandag 15 februari 2021 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij die buurman.,basen snuiven etc.
Uit een tijd dat sex nog veilig was en roken gezondquote:
17?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Buurman hier heeft eergisteren een zak wiet van een kameraad binnen gekregen.
Heeft gelijk diezelfde dag 17 joints gerookt!
Kweenie hoeveel hij er in propt, maar ik ben zelf van vroeger gewend dat er een halve gram shiva of Jack herer in zat, per joint.
Die kameraad waar ik vroeger mee blowde, smokete standaard 4 - 5 gram per dag weg. Iedere dag!quote:Op maandag 15 februari 2021 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat er per joint in heeft gedaan. Als je dat doet ben je na een joint of 5/6 wel aardig plat
Hoeveel man waren daar wel niet?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
Zelfs de joint ging aan me voorbij.
Dat krijg je als je niet links, niet rechts maar recht door zee gaat!quote:Op maandag 15 februari 2021 19:32 schreef Chia het volgende:
[..]
'Het water stond haar aan de lippen!'
Hij kan beter gaan dabben.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kameraad waar ik vroeger mee blowde, smokete standaard 4 - 5 gram per dag weg. Iedere dag!
Hij betaalde de huur/hypotheek, vaste lasten en boodschappen, zolang zijn vriendin die fel tegen drugs was zijn wiet maar betaalde.
Nu 4,allemaal mafkeezen.quote:
O jee. Daar gaan de coronaregels. En daar ben jij bij gaan zitten?quote:
Da fuckquote:Op maandag 15 februari 2021 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kameraad waar ik vroeger mee blowde, smokete standaard 4 - 5 gram per dag weg. Iedere dag!
Hij betaalde de huur/hypotheek, vaste lasten en boodschappen, zolang zijn vriendin die fel tegen drugs was zijn wiet maar betaalde.
O nee, Ik ben daar weg.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee. Daar gaan de coronaregels. En daar ben jij bij gaan zitten?
Als FF de komende weken weer strikt in de leer is kan zijn persoonlijke R in geval van besmetting onder de 1 blijven.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee. Daar gaan de coronaregels. En daar ben jij bij gaan zitten?
De wattes?quote:
O gelukkig. Je weet het maar nooit met die gasten.quote:
6 jaar geloof ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Da fuck![]()
Hoe lang is die vriendin nog bij hem gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |