Dan heb je nog nooit een goed brioche broodje gegeten met een lekkere hamburger erop!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijkt mij niet lekker om een hamburger op te doen
Heb ik ook niet, zou best kunnen smaken hoor..quote:Op maandag 15 februari 2021 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een goed brioche broodje gegeten met een lekkere hamburger erop!
Bij de volgende DTS meet zullen onze Chef Cock en ik wel een lekkere hamburger voor je makenquote:Op maandag 15 februari 2021 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, zou best kunnen smaken hoor..
Dat is lief zeg, moet ik wel lang wachten denk ik..quote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de volgende DTS meet zullen onze Chef Cock en ik wel een lekkere hamburger voor je maken
Iedere donderdag avond komen we samen om het weekend in te luiden onder het genot van velen drank en velen voedsel! Je bent komende donderdag van hart welkom!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is lief zeg, moet ik wel lang wachten denk ik..
De vorige was wel gezelligquote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij de volgende DTS meet zullen onze Chef Cock en ik wel een lekkere hamburger voor je maken
Was zeker gezellig, alleen jammer dat haags alweer veel te veel gezopen hadquote:
Is er ooit een DTS meet geweest dan?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was zeker gezellig, alleen jammer dat haags alweer veel te veel gezopen had
Die keer dat hij de volgende ochtend naakt, geboeid en gekneveld en met een pijnlijke hol hangend in Dudor z'n kelder wakker werd?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was zeker gezellig, alleen jammer dat haags alweer veel te veel gezopen had
Weet je dat niet meerquote:Op maandag 15 februari 2021 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is er ooit een DTS meet geweest dan?
Nee, dat was de keer dat dud0r hem een drie dubbele dosis ruffies in zijn ranja had gedaanquote:Op maandag 15 februari 2021 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Die keer dat hij de volgende ochtend naakt, geboeid en gekneveld en met een pijnlijke hol hangend in Dudor z'n kelder wakker werd?
Ben jij naar een meet geweest.? Wanneer was die dan?quote:
Ik meet wat afquote:Op maandag 15 februari 2021 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij naar een meet geweest.? Wanneer was die dan?
Ik ben wel eens op een zondagochtend gekneveld in de goot gevonden. Mijn polsen waren aan mijn enkels gebonden en ik had pijn aan mijn hol. De avond daarvoor kon ik mij niet herinneren.quote:
450 keer 1/450ste, echt fantastisch!quote:
Daar heb je hem weer.quote:
Alweer een schoonheidslaapje gedaanquote:
Echt he 😛quote:
Ik kon het niet laten.quote:
Ik had ook wat getikt. Maar mijn del knop doet veel werk 🤪quote:
Hij weet wie het zegt.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had ook wat getikt. Maar mijn del knop doet veel werk 🤪
Waar heb je zin in dan?quote:
Hij wel en jij ook wel 😉quote:
Heb Je iets voor je buurman kunnen doenquote:
Ik ook.quote:
Nog even wachtenquote:
Nee..maar wel een partij drugs voorbijj zien komen.Echt niet normaal.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb Je iets voor je buurman kunnen doen
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee..maar wel een partij drugs voorbijj zien komen.Echt niet normaal.
Alles naar die buurman toe? Maar waarom ben je trots op jezelf dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee..maar wel een partij drugs voorbijj zien komen.Echt niet normaal.
Coke,speed,pillen de hele shangbang.quote:
FF heeft juist zijn zus ingeseind over die buurman. Ik denk dat die drugs juist afgevoerd werden.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles naar die buurman toe? Maar waarom ben je trots op jezelf dan?
dat eerste weet ik. Dat tweede zou kunnen. Maar of zus dat mag afpakken weet kk nietquote:Op maandag 15 februari 2021 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
FF heeft juist zijn zus ingeseind over die buurman. Ik denk dat die drugs juist afgevoerd werden.
Ik ben thuis.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles naar die buurman toe? Maar waarom ben je trots op jezelf dan?
Een trio huggquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |