en daarna liep het flink uit de klauwen allemaal.....something to think aboutquote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef JosMert het volgende:
Ruim 2800 besmettingen vandaag. Op het punt van september 2020.....
-Toen waren er geen verplichtje mondkapjes
- Winkels waren open
- Horeca was open
- Geen avondklok
- Bioscopen waren open
Something to think about
geeft idd hoop voor de Chinese variant, hoe kunnen we de regering wijsmaken dat ze die andere varianten niet gaan misbruiken voor?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het aantal besmettingen neemt wereldwijd juist enorm af de laatste weken. Maar er wordt nog niet genoeg gevaccineerd om het daaraan toe te schrijven. Wel is zo'n beetje heel Europa in lockdown, dus dat de cijfers in onze regio dalen is ook wel te verwachten.
Maar in Israël hebben ze wel een enorm deel van de (met name oudere, kwetsbare) bevolking ingeënt en daar is een vrij dramatische daling in het aantal ziekenhuisopnames te zien, dus dat geeft toch hoop.
[ afbeelding ]
Vast wel over 13 jaar, dan valt Rutte 8 er nog overquote:Op maandag 15 februari 2021 17:40 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me af of het RIVM ooit gaat durven toegeven dat ze die Britse variant wel extreem dik hebben aangezet.
Die schijten in Den Haag eerst nog een heel pak luiers vol voor de (insert) variant.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:25 schreef DonDruiper het volgende:
Nou, klaar met deze grapperij. 2 maart flink versoepelen.
Tis mooi geweest.
Dat is positief, en eigenlijk ook zoals verwacht, maar mijn indruk is juist hoe traag die daling in ziekenhuisopnames is. Ze zitten al boven de 60% van de bevolking met 1 prik, maar ze hadden nog steeds grote problemen. En het duurt nog wel een tijdje voordat Nederland op 50% zit, en daarna gaat de daling pas ingezet worden...quote:Op maandag 15 februari 2021 18:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het aantal besmettingen neemt wereldwijd juist enorm af de laatste weken. Maar er wordt nog niet genoeg gevaccineerd om het daaraan toe te schrijven. Wel is zo'n beetje heel Europa in lockdown, dus dat de cijfers in onze regio dalen is ook wel te verwachten.
Maar in Israël hebben ze wel een enorm deel van de (met name oudere, kwetsbare) bevolking ingeënt en daar is een vrij dramatische daling in het aantal ziekenhuisopnames te zien, dus dat geeft toch hoop.
[ afbeelding ]
Dus jij denkt nog steeds dat winkels dicht en mondkapjesplicht in winkels helpen qua besmettingen?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en daarna liep het flink uit de klauwen allemaal.....something to think about
was er een storing of hadden mensen hun test afgezegd om te gaan schaatsen? iig hoopvol ,hopen dat het deze week door zet.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef JosMert het volgende:
- Winkels waren open
- Horeca was open
- Geen avondklok
- Bioscopen waren open
Something to think about
als je nu alles open gooit dan zijn we nog langer bezig ......quote:Op maandag 15 februari 2021 18:48 schreef JosMert het volgende:
[..]
Dus jij denkt nog steeds dat winkels dicht en mondkapjesplicht in winkels helpen qua besmettingen?
Kijk eens naar de cijfers van België na de opening van winkels en paar weken terug en nu ze open zijn. Geen verschil.
mijn geloof is ook sceptisch geworden de afgelopen week met haar.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
Haha wat een hypocriet mens die Kopemans. Laat wel zien dat het allemaal wel meevalt met die corona
Het gaat inderdaad nog wel even duren voordat de ziekenhuizen de achterstanden kunnen gaan wegwerken. Wat meehelpt is dat het weer beter wordt de komende maanden, dus hopelijk zien we eenzelfde daling als vorig jaar rond de start van de lente.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:47 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat is positief, en eigenlijk ook zoals verwacht, maar mijn indruk is juist hoe traag die daling in ziekenhuisopnames is. Ze zitten al boven de 60% van de bevolking met 1 prik, maar ze hadden nog steeds grote problemen. En het duurt nog wel een tijdje voordat Nederland op 50% zit, en daarna gaat de daling pas ingezet worden...
nog even volhouden, we willen het virus nu echt verpletteren, groetjes Mark en Hugo!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef JosMert het volgende:
- Winkels waren open
- Horeca was open
- Geen avondklok
- Bioscopen waren open
Something to think about
Kleine waarschuwing, het lijkt na de 2e dosis hard te gaan dalen, dat is niet de hoofdoorzaak, wat je hier ziet is dat er al een sterke daling na de 1e dosis ontstaat. Het is wel wat vertraagd doordat het even kost voordat de werking goed op gang komt. (en dat niet iedereen op 1 dag word gepriktquote:Op maandag 15 februari 2021 18:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: https://twitter.com/jburnmurdoch/status/1361320927573794820
We moeten een extra hamerslag toebrengen aan het virus!quote:Op maandag 15 februari 2021 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nog even volhouden, we willen het virus nu echt verpletteren, groetjes Mark en Hugo!
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:51 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als je nu alles open gooit dan zijn we nog langer bezig ......
Ftfyquote:Op maandag 15 februari 2021 18:54 schreef popje het volgende:
[..]
We moeten een extra hamerslag galactische mokerslag toebrengen aan het virus!
En daarna moeten we ermee gaan dansen, het liefst een intieme tango.quote:
Ik vraag me af of deze nog compleet is. Als ik in de auto zit naar de supermarkt kom ik overal borden tegen met ‘Corona vaccinatie’. Daarnaast is mn opa bij de GGD gevaccineerd, en die locatie staat hier niet opquote:Op maandag 15 februari 2021 16:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jep. Dit zijn ze allemaal:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm van de site van de GGD - ik dacht dat dat wel de meest betrouwbare bron zou zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 18:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vraag me af of deze nog compleet is. Als ik in de auto zit naar de supermarkt kom ik overal borden tegen met ‘Corona vaccinatie’. Daarnaast is mn opa bij de GGD gevaccineerd, en die locatie staat hier niet op
op vakantie naar Israël, anders sterft de kroegtijger uitquote:Op maandag 15 februari 2021 19:04 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.france24.com/(...)covid-disinformation
Meer hoopgevend nieuws uit Israël!
Vooral wat daar staat dat begin volgende maand niet alleen restaurants en kroegen open gaan, maar ook concerten enzo! Alles gewoon!
Hahah heerlijk. Zetten we op ‘t lijstjequote:Op maandag 15 februari 2021 19:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb 'm van de site van de GGD - ik dacht dat dat wel de meest betrouwbare bron zou zijn
Hiero: https://ggdghor.nl/thema/vaccinatie-tegen-coronavirus/
Wanneer zijn wij op dat punt? Begin oktober ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:04 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.france24.com/(...)covid-disinformation
Meer hoopgevend nieuws uit Israël!
Vooral wat daar staat dat begin volgende maand niet alleen restaurants en kroegen open gaan, maar ook concerten enzo! Alles gewoon!
Er komen steeds meer locaties bij ook. Ze willen naar de 100 toe.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb 'm van de site van de GGD - ik dacht dat dat wel de meest betrouwbare bron zou zijn
Hiero: https://ggdghor.nl/thema/vaccinatie-tegen-coronavirus/
Waarom zetten ze dat niet op hun eigen website dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:07 schreef zalkc het volgende:
[..]
Er komen steeds meer locaties bij ook. Ze willen naar de 100 toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |