Wat?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:12 schreef Rockiejj het volgende:
Eddy Wally als held hebben en niet weten dat hij dood was
Naomi kan net als Jill er wat aan doen, zag Naomi gister bij Mike op bed zitten en denk niet dat hij haar daar naar toe gedwongen heeft. Tenslotte is Naomi ook wat ouder dan Jill. Weet dat ze vriendelijk over wil komen maar genoeg is genoeg. Vooral als de rillingen over je rug lopen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb bewondering voor het geduld van Naomi .....![]()
Wat een waardeloze lamlul die Mike ....
Mike gaf aan dat Eddy Wally "zijn grote held" was, maar had geen idee dat hij al 5 jaar dood is.quote:
Mike spoort echt niet . Wat een creepquote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mike gaf aan dat Eddy Wally "zijn grote held" was, maar had geen idee dat hij al 5 jaar dood is.
TT is toch Bassie en Adriaen ;-)quote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef danilel het volgende:
wat is die clown zich weer aan het schmicken? 2 verschillende ogen?
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mike gaf aan dat Eddy Wally "zijn grote held" was, maar had geen idee dat hij al 5 jaar dood is.
dit was weel op een heel erge manier, ik vind thomas echt erger worden met de dag.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Niet gezien, wel gelezen... Maar volgens mij doet iedereen dat momenteel in het huis
Vandaarquote:Op maandag 15 februari 2021 11:17 schreef Jockari het volgende:
De TT is t
[..]
TT is toch Bassie en Adriaen ;-)
Zijn jasje is ook 2 kleuren. Zal wel moeten matchen natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef spapaars het volgende:
Duivelse wenkbrauwen, het wordt oorlog vandaag.
[ afbeelding ]
Mies mag wegquote:Op maandag 15 februari 2021 11:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
FEBO moet heel wat noodgrepen toepassen, om te voorkomen dat Michel of Nick naar huis gaan deze week ....
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:18 schreef jameshond7 het volgende:
Zou me niets verbazen als een 'serieus' gesprek tussen Mike en Michel zo zou verlopen:
Mike: Waar heb jij gewerkt Michel? 🕵️
Michel: bij Defensie 🙂
Mike: pangpang Michel bij Defensie, wat is je K/D ratio dan 🤣 kijk een bom haha grapje Michel 💣, ik kan ook goed schieten vraag maar aan de meisies 🍆💦🤭😜😂
jerryl/jill/mike mag wegquote:Op maandag 15 februari 2021 11:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
FEBO moet heel wat noodgrepen toepassen, om te voorkomen dat Michel of Nick naar huis gaan deze week ....
Thomas is op zijn beurt weer gemanipuleerd door Zoey. Thomas wil eigenlijk niet op Nick stemmen, maar voor Zoey is een van de meisjes momenteel nog geen optie.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:18 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dit was weel op een heel erge manier, ik vind thomas echt erger worden met de dag.
als ik moet kiezen wie mag blijven Jerrel of Thomas stem ik op Jerrel.
die matt heeft van de stress door thomas het aan zijn maag gekregen
Het verliezen van stemrecht was wel een leuke toenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat ze eigenlijk zouden moeten doen is vanmiddag een envelop op tafel leggen met immuniteit in combinatie met het verliezen van stemrecht, eens kijken wie die envelop dan durft te pakken
Michel volgens mijquote:Op maandag 15 februari 2021 11:22 schreef Kefke04 het volgende:
wie staat daar bei in de badkamer mee e luisteren, zie alleen maar benen
Als Team Thomas unaniem stemt is het inderdaad Michel vs Nick, maar als er ook maar één iemand verzaakt en er dan naast Nick nog minimaal twee met 5 stemmen zijn (Jill/Jerrel) zou je ze eigenlijk gewoon allemaal op de bank moeten zetten en Zoey niet moeten laten kiezenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Club Thomas is sowieso alleen nog maar bezig met anderen slechtpratenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:23 schreef Juan_Roman het volgende:
Bij het gesprek tussen Naomi en Liese merk je goed het verschil op in manier van praten over anderen. Zij proberen het goede te zien in de mensen waar ze een mindere klik mee hebben.
Thomas en Jill praten daarentegen enkel negatief over de mensen waar ze een mindere klik mee hebben.
Als we een gil horen, is het zover.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Kom op .. camera op de voorraadkamer NU !!!
Een Matte droomquote:Op maandag 15 februari 2021 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok nog steeds dat het een zaadbroek van Matt is, en geen kaka
dann heeft jerel wat vallen gelaten?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als we een gil horen, is het zover.
Ik zie het mooie er niet echt inquote:Op maandag 15 februari 2021 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
kaka is 1 van de mooiste vlaamse woorden
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is vooral leuk als Zoey het zegtquote:Op maandag 15 februari 2021 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee dan heeft Zoëy de onderbroek vol met stront gevonden van Matt;)quote:Op maandag 15 februari 2021 11:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann heeft jerel wat vallen gelaten?
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:28 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nee dan heeft Zoëy de onderbroek vol met stront gevonden van Matt;)
Ja ... balletjes grijper .. kermisspelletjequote:Op maandag 15 februari 2021 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze al een boodschappenspel moeten spelen?
Die jongen zuigt werkelijk alles uit z'n duimquote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
dat vind zij dann 2de keer, het was ook zoey de dat inquote:Op maandag 15 februari 2021 11:28 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nee dan heeft Zoëy de onderbroek vol met stront gevonden van Matt;)
Heb dat lijstje eens bestudeerdquote:Op maandag 15 februari 2021 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Team Thomas unaniem stemt is het inderdaad Michel vs Nick, maar als er ook maar één iemand verzaakt en er dan naast Nick nog minimaal twee met 5 stemmen zijn (Jill/Jerrel) zou je ze eigenlijk gewoon allemaal op de bank moeten zetten en Zoey niet moeten laten kiezen
Alles om ook maar half kans te maken bij Naomiquote:Op maandag 15 februari 2021 11:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die jongen zuigt werkelijk alles uit z'n duim
Klopt, zelfs lieve Jill noemt die andere achterbakse groep terwijl ze het op zichzelf heeft afgeroepen. En maar benoemen hoe ze haar behandelen .quote:Op maandag 15 februari 2021 11:23 schreef Juan_Roman het volgende:
Bij het gesprek tussen Naomi en Liese merk je goed het verschil op in manier van praten over anderen. Zij proberen het goede te zien in de mensen waar ze een mindere klik mee hebben.
Thomas en Jill praten daarentegen enkel negatief over de mensen waar ze een mindere klik mee hebben.
Michel en Nick, dan is hij nooit genomineerd. Hij weet niet dat de andere 5 niet op hem zullen stemmen. Hij weet wel wat Team Thomas gaat stemmen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt zegt dat hij gaat stemmen waar hij zich het veiligst bij voelt .... dat zegt nog niks
Komt vast nog dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:32 schreef SLP_ het volgende:
Is er eigenlijk al wat gedaan met ''de sterke vrouwen''? Ivm die poll van BB?
Zoey is dol op kaka.....dus je hoort het vaak.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:27 schreef engine het volgende:
[..]
Het is vooral leuk als Zoey het zegt
Dan ligt er nog een mooie verrassing voor haar onderin de wasmand.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoey is dol op kaka.....dus je hoort het vaak.
Met zo'n spel wint hij nooit.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heb dat lijstje eens bestudeerd
Thomas wil zijn grootste rivalen er zo snel uit. Daarom manipuleert hij de NL~ers en naar zijn keuze. Als dit nu lukt kan deze groep elke week de bovenhand hebben en heeft Thomas de beste kans om als enigste Belg over te blijven. HEEL SLIM en precies wat hij al jaren beweerd, hij wilde al jaren in BB en heeft alle andere afleveringen/jaren bekeken en geanalyseerd om zo'n best mogelijk plan te maken , hij speelt het spel goed.
als ie straks op Nick stemt, kan ie dat ook wel vergeten bij Naomiquote:Op maandag 15 februari 2021 11:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alles om ook maar half kans te maken bij Naomi
En er zal niks bijkomen dus moet je nog weken doen met wat er zit.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was achteraf een goed idee, dat niet mogen nomineren van de nieuwe bewoners ....![]()
Hierdoor loop je nu de kans twee populaire spelers te verliezen, nog eens halverwege het programma ....
Hij vindt haar irritantquote:Op maandag 15 februari 2021 11:35 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
als ie straks op Nick stemt, kan ie dat ook wel vergeten bij Naomi
ik weet niet wat die eigenlijk vindt dat is het net, kan die gast echt niet peilen lult overal mee om leuk gevonden te worden, net een viswijf.quote:
Hij heeft het zelfs gezegdquote:Op maandag 15 februari 2021 11:37 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik weet niet wat die eigenlijk vindt dat is het net, kan die gast echt niet peilen lult overal mee om leuk gevonden te worden, net een viswijf.
Vooral als je een totaal ander plaatje wil laten zien aan het publiek.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Met zo'n spel wint hij nooit.
Het publiek houdt er niet van dat ze op deze manier hun favoriet verliezen.
Het is ook laf om niet de strijd met sterke spelers aan te durven gaan.
Matt is niet verstopt maar hij heeft diarree.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:36 schreef mario390 het volgende:
maar verstopping is en ding bij Reality
in Brasil hebben ook 1-2 meisjes last van
maar daar is het ook om dat de ene groep eten zonder saus
heeft nur rijst en vlees
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Matt is niet verstopt maar hij heeft diarree.
Ja, maar dan moeten er wel heel snel wat noodgrepen worden toegepast, zoals de stemmen nuquote:Op maandag 15 februari 2021 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat nomineren is toch alleen maar poppenkast. We weten toch allemaal dat de febo bepaalt wie eruit gaat.
Ik zie Jerrel vertrekken, omdat hij niet goed bij de schuimpjes ligt. Teveel haat blablabla
Yup. Heb al spijt van mijn stemmen voor Thomas in de afgelopen nominatiequote:Op maandag 15 februari 2021 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten er wel heel snel wat noodgrepen worden toepgepast, zoals de stemmen nu
liggen gaat hij misschien niet eens op de bank komen ...
maar jerel deswegen zit hij op in de vorradskamerquote:Op maandag 15 februari 2021 11:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Matt is niet verstopt maar hij heeft diarree.
Dan is alleen vrijwillig opstappen nog een optie ... denk niet dat de Febo daarop zit te wachten. Weer een nederlander die er zelf uitstapt.... Ze hebben zich in een onmogelijke situatie gebracht... dombo'squote:Op maandag 15 februari 2021 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten er wel heel snel wat noodgrepen worden toepgepast, zoals de stemmen nu
En vorige week moest er geen n p noodgreep?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar jerel deswegen zit hij op in de vorradskamer
nattemutz,had ook last van,en jill wegen de menstruatie de niet kwam
Die konden ze nog wegredeneren .. hoe gaan ze nu Michel of Nick immuniteit geven...quote:Op maandag 15 februari 2021 11:43 schreef Toweler het volgende:
[..]
En vorige week moest er geen n p noodgreep?
Die gaat op het bankje terechtkomen,maak je niet druk.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon in het duits post.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar jerel deswegen zit hij op in de vorradskamer
nattemutz,had ook last van,en jill wegen de menstruatie de niet kwam
Ik moet het echt nog zien ....quote:Op maandag 15 februari 2021 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Die gaat op het bankje terechtkomen,maak je niet druk.
Eens, maar mag hopen dat BB het zo manipuleerd dat het geen Michel vs Nick wordt.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:38 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Michel en Nick verwacht ik ook, maar ik vind dit echt ongelooflijk! Alleen maar door de nieuwelingen. BB wilt Jill zien winnen, zodat zij het goed hebben gedaan als programma makers. Een puur meisje die onschuldig overkomt. Overkomt inderdaad. Een Michel is te dominant en Nick.. Tsjah.. Blijkbaar is een Jill en Thomas voor de kijkcijfers een goede combi.
En overal streamlocks, maar dan niet bij Matt. Maar oh nee hoor we mogen geen negatieve reacties plaatsen! Maar je laat dus wel even een Matt zien die met een vieze broek loopt en onderin de was stopt..?! Echt hoor BB, je spreekt jezelf behoorlijk tegen. Voor als jullie nog meelezen 'schaam je'! We mogen niks over een Nathalie zeggen en die wordt overal gelockt en positief neergezet, maar broekpoepen.. Wat nu rondgaat op fb is dikke prima.
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:47 schreef Toweler het volgende:
Iemand al iets gehoord over de gameroom?
Ja idd begin komt allemaal van zoey afquote:Op maandag 15 februari 2021 11:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thomas is op zijn beurt weer gemanipuleerd door Zoey. Thomas wil eigenlijk niet op Nick stemmen, maar voor Zoey is een van de meisjes momenteel nog geen optie.
Nee. Ze doen er steeds meer aan om ons toch naar de tv uitzendingen te laten kijkenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:47 schreef Toweler het volgende:
Ben benieuwd hoe tekkel dan gaat reageren want die gaat zich ook niet zonder drama naar de slachtbank laten leiden.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaat op het bankje terechtkomen,maak je niet druk.
Alles is sowieso de schuld van Zoey...quote:Op maandag 15 februari 2021 11:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja idd begin komt allemaal van zoey af
Nee, ze zijn blijkbaar geinstrueerd om er niets over te zeggen.....quote:Op maandag 15 februari 2021 11:47 schreef Toweler het volgende:
Je weet toch hoe het werkt kerelquote:Op maandag 15 februari 2021 11:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik moet het echt nog zien ....
Niets is wat het lijkt... en alles kanquote:Op maandag 15 februari 2021 11:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het werkt kerel
Heb je niet in de gaten, dat hij steeds minder op de streams is. Die mag niets meer, monddood gemaakt. Gaat via de achterdeur het proggie uit donderdagquote:Op maandag 15 februari 2021 11:48 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe tekkel dan gaat reageren want die gaat zich ook niet zonder drama naar de slachtbank laten leiden.
En wat hebben we nu over aan NL?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:47 schreef Oranos het volgende:
[..]
Eens, maar mag hopen dat BB het zo manipuleerd dat het geen Michel vs Nick wordt.
BB heeft team België keihard genaait vorige week omdat Snapje en co. Het niet meer aan kon
Hoelang kijk je al RLS?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:50 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt... en alles kan
Kloptquote:Op maandag 15 februari 2021 11:50 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt... en alles kan
De druk is er afquote:Op maandag 15 februari 2021 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt al de hele ochtend niet echt bij Jill in de buurt ....
ik had ook al gekeken, maar je kan alleen mensen blokkeren als je een plus account hebt, en mijn karakter vind het erg moeilijk om bij sommige dingen door te scrollen ( eerlijk he) kan er ook niets aan doen maar moet soms reageren.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon in het duits post.
Ik moet elke post van jouw 6 keer lezen om het dan nog niet te snappen.
Johquote:Op maandag 15 februari 2021 11:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zou een licht ontbijt nemen , 2 crackers of zo , want last van zijn maag
Ja ik reken Michel bij team 'Belgie' momenteel.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En wat hebben we nu over aan NL?
De enige waardige finalist voor NL zou Michel zijn. Bij BE zijn er meer opties. Het zou dom zijn nu weer een populaire sterke NL speler te verliezen.
Hij zal wel op zijn doos gehad hebben maar hij is wel zo slim om te weten wanneer hij een ander rolletje moet aannemen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb je niet in de gaten, dat hij steeds minder op de streams is. Die mag niets meer, monddood gemaakt. Gaat via de achterdeur het proggie uit donderdag
Dit is helemaal geen experiment , het is gewoon een spelquote:Op maandag 15 februari 2021 11:54 schreef Harry het volgende:
Wat is een sterke speler..... ?
BB is en blijft een sociaal experiment. Vooral een intelligente en mentale strijd.
Thomas speelt het spel, en dat doet hij slim en goed.
Maar zoals gezegd, BB bepaald het. Altijd!
Ze had om koppeltje te maken met Liese moeten bonden.....Dan heeft elke Belg een maatje voor rugdekking. Naomi Nick, Juli Michel Thomas en Jill. En dat losse spul had het samen moeten oplossen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles is sowieso de schuld van Zoey...
of het was een natte drooomquote:Op maandag 15 februari 2021 11:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij zou een licht ontbijt nemen , 2 crackers of zo , want last van zijn maag
Ik zie in Thomas, Nick en Naomi de winnaar. Ze voldoen wat mij betreft alle 3 aan het beeld van een goede speler. Sympathiek, strategisch, gezellig en gewoon leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:54 schreef Harry het volgende:
Wat is een sterke speler..... ?
BB is en blijft een sociaal experiment. Vooral een intelligente en mentale strijd.
Thomas speelt het spel, en dat doet hij slim en goed.
Maar zoals gezegd, BB bepaald het. Altijd!
Psychopaten en sociopaten? Verder alles goed met je?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:54 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Hij zal wel op zijn doos gehad hebben maar hij is wel zo slim om te weten wanneer hij een ander rolletje moet aannemen.
Zo werken en denken psychopaten en sociopaten nou eenmaal. Niet op gevoelens maar op pure strategie.
Wat als dat spel bepaald wordt door BB? Dan wordt het een experimentquote:Op maandag 15 februari 2021 11:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen experiment , het is gewoon een spel
Donderdag al.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:57 schreef Toweler het volgende:
Vrijdag zitten ze op 50 dagen ofniet?
Speel je even mee bingo?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Psychopaten en sociopaten? Verder alles goed met je?
In een experiment gebeuren nieuwe dingen , dit is duidelijk geen experimentquote:Op maandag 15 februari 2021 11:57 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat als dat spel bepaald wordt door BB? Dan wordt het een experiment
Is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:56 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Het is maar wat de productie wilt dat er gebeurt... weet jij veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eens!quote:Op maandag 15 februari 2021 11:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zie in Thomas, Nick en Naomi de winnaar. Ze voldoen wat mij betreft alle 3 aan het beeld van een goede speler. Sympathiek, strategisch, gezellig en gewoon leuk om naar te kijken
wat snap je niet??quote:Op maandag 15 februari 2021 11:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon in het duits post.
Ik moet elke post van jouw 6 keer lezen om het dan nog niet te snappen.
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eindelijk die Valentijns post klaar en nog een complimenten sessie ....
Thx topperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Jill eerst ook nog wel, maar die heeft zich van haar slechte kant laten zien sinds de drie nieuwen erbij zijn gekomen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zie in Thomas, Nick en Naomi de winnaar. Ze voldoen wat mij betreft alle 3 aan het beeld van een goede speler. Sympathiek, strategisch, gezellig en gewoon leuk om naar te kijken
Holy shit. Je eerste zin zonder spelfouten!quote:
Ga jij idd maar even wat anders doen. Verder besmeur ik de cos niet meer, met dom gezwets.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:58 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Speel je even mee bingo?
https://www.mayoclinic.or(...)-causes/syc-20353928
Jill zou ik nog steeds wel prima vinden als winnaar. Maar eigenlijk bewust achterwege gelaten in dit lijstje. Behoort wel absoluut tot mijn top 5quote:Op maandag 15 februari 2021 12:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill eerst ook nog wel, maar die heeft zich van haar slechte kant laten zien sinds de drie nieuwen er bij zijn gekomen.
Van Mike. Die lult alles door.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel vreemd dat sommigen al weten wie wat gaat stemmen. Gisteren liet naomi al blijken aan Michel, dat hij en Nick veel stemmen zouden krijgen. Hoe weet ze dat en van wie
Jill piggybackt op Thomas. Dat is een strategie, maar daardoor vind ik haar minder in aanmerking komen... top 5 wellicht.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:03 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill zou ik nog steeds wel prima vinden als winnaar. Maar eigenlijk bewust achterwege gelaten in dit lijstje. Behoort wel absoluut tot mijn top 5
mike of Jill dat kan bijna niet andersquote:Op maandag 15 februari 2021 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel vreemd dat sommigen al weten wie wat gaat stemmen. Gisteren liet naomi al blijken aan Michel, dat hij en Nick veel stemmen zouden krijgen. Hoe weet ze dat en van wie
Dat was nog voor dat gefakte etentje tussen Naomi en die Brabantse blaaskaak.quote:
Jer gaat Matt zo opmaken toch?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:05 schreef Kefke04 het volgende:
het lijkt wel stilte voor de storm in het huis, niemand zegt wat, Ferrel verft, Zoey puzzelt, Matt lummelt rond
Mike kwam aanlopen bij Naomi en Liese, stond heel ongemakkelijk naar Naomi te kijken, zei "oke dan." en liep weer wegquote:
Owwquote:Op maandag 15 februari 2021 12:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mike kwam aanlopen bij Naomi en Liese, stond heel ongemakkelijk naar Naomi te kijken, zei "oke dan." en liep weer weg
Waarom koopt hij niet gewoon een masker? Zet je in een seconde op en klaar.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel is gewoon een dikke 2 uur bezig al met z'n makeup .. eerst voor het boodschappenspel, en nu nog steeds
Die is aan het stressen lijkt welquote:Op maandag 15 februari 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
Matt is echt heel de ochtend al aan het ijsberen. Ik word er zelf nog onrustig van.
Die staat wel nadrukkelijk in de belangstelling vanochtend.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
Matt is echt heel de ochtend al aan het ijsberen. Ik word er zelf nog onrustig van.
Das niet veel en dat is voor 1 week?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als ik het goed heb verstaan hebben ze iets van 47 euro verdiend met spel Liese zei is 4.50 per persoon
Idd, ik verstond 47,50¤.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Als ik het goed heb verstaan hebben ze iets van 47 euro verdiend met spel Liese zei is 4.50 per persoon
Ik hoop dat ze een hele lijst krijgen om uit te kiezen.... allemaal super lekkere dingen, leuke extra's, feestjes, drank, entertainment. Minimum prijs: 50 EURquote:Op maandag 15 februari 2021 12:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
En toch hebben ze elke dag een goede maaltijdquote:Op maandag 15 februari 2021 12:13 schreef Toweler het volgende:
[..]
Das niet veel en dat is voor 1 week?
Is voor de luxe dingenquote:Op maandag 15 februari 2021 12:13 schreef Toweler het volgende:
[..]
En dan "luxe" nog tussen aanhalingstekens, want hun basis-boodschappen die ze gratis krijgen zijn al behoorlijk luxe.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 12:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch hebben ze elke dag een goede maaltijd
Dat is voor de extra dingen die ze er bij willen hebben. Dus soms luxe als nootjes en chocola en soms gewoon eten qua vlees of sauzen of dergelijke. Luxe dingen zijn erg duur.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:13 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja en de luxeproducten zijn extra duur, dat zijn van die dingen die men ook niet nodig heeft, want ze kunnen alles gratis vragen, bv hygienemateriaal enzquote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En dan "luxe" nog tussen aanhalingstekens, want hun basis-boodschappen die ze gratis krijgen zijn al behoorlijk luxe.
Nope. Alles wat ze niet uitgeven is permanent weg.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:21 schreef Kefke04 het volgende:
ze hadden nog wat over van vorige week toch
Zoenen! Zoenen! Zoenen!quote:Op maandag 15 februari 2021 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, momentje van stream 2 gisteravond ......![]()
[ afbeelding ]
Haaiquote:
Vorige week hebben ze er de crosstrainer en puzzels van 'gekocht' voor ruim ¤1000.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:25 schreef Oranos het volgende:
Vorige week geschrokken van hoeveel ze moesten uitgeven aan de boodschappen, dus deze week het spelletje maar wat moeilijker gemaakt
Nee ze trekken hem niet voor. Maar Michel ook niet hoor. Ze laten duidelijk zien, wat een zeurpiet Michel is en hoe kokend van woede..Hoe kinderachtig Michel is, omdat Jekkel niet meteen op komt dagen..Michel komt echt over als een driftig, dominante vent...( wie ook valt voor een Gaby, is niet ok m.i.)quote:Op maandag 15 februari 2021 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HaaiGeloof dat wij t er over hadden:
BB TV show heeft nog wel degelijk laten zien dat Jerrel zijn make-up doos zelf had teruggevonden. Maar was een dag later, zoals verwacht. De aflevering van zaterdag (samenvatting) liet t ook zien. En dat ie het gevonden had maar nog niks er van had gezegd.
Dus ook in de editting komt Jerrel er niet heel goed vanaf hoor
T is echt niet zo dat ze hem daar voortrekken t.o.v. Michel.
Maar zouden ze qua kijkcijfers niet liever willen dat Michel of Nick immuniteit wint o.i.d.?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:27 schreef Kefke04 het volgende:
die laatste proeven zijn allemaal manipuleerbaar, dat snowboard, nu een kermisgrijper, die kun je allemaal instellen.
Filmpje van?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd, momentje van stream 2 gisteravond ......![]()
[ afbeelding ]
Ik verwacht nog wel iets om die nominatie te vermijden, zoals elke bewoner mag maar 1 stem uitbrengen ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:30 schreef Yolk het volgende:
[..]
Maar zouden ze qua kijkcijfers niet liever willen dat Michel of Nick immuniteit wint o.i.d.?
Die moest vast van achter om Jerrel maar bezig te houden ..quote:Op maandag 15 februari 2021 12:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
male grooming jongens
matt het volgende make-up eunuch slachtoffer
Over tarrels gesprokenquote:Op maandag 15 februari 2021 12:35 schreef Jockari het volgende:
Matt
[..]
Matt's kontharen zou ik nu niet effe niet epileren.
Nou zo vind ik hem echt niet overkomen hoor en zo is die ook helemaal nietquote:Op maandag 15 februari 2021 12:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee ze trekken hem niet voor. Maar Michel ook niet hoor. Ze laten duidelijk zien, wat een zeurpiet Michel is en hoe kokend van woede..Hoe kinderachtig Michel is, omdat Jekkel niet meteen op komt dagen..Michel komt echt over als een driftig, dominante vent...( wie ook valt voor een Gaby, is niet ok m.i.)
dat gaat toch echt wel gaan stinken als dat te lang daar blijft liggen.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:43 schreef Joyce-43 het volgende:
wanneer is dat gebeurd met Matt en die broek want kan je wel zeggen als Zoey die broek vind breek de pleuris wel uit haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar de samenvatting en zo kwam hij bij mij wel over. Steeds in de DBK en dan zijn kritiek uiten. Toen ze ruzie hadden gehad ging hij achterover zitten en hij kookte echt van woedequote:Op maandag 15 februari 2021 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nou zo vind ik hem echt niet overkomen hoor en zo is die ook helemaal niet
ja idd hij had het op zijn minst wel kunnen uitsspoelenquote:Op maandag 15 februari 2021 12:47 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat gaat toch echt wel gaan stinken als dat te lang daar blijft liggen.
het was ferrel die steeds in de DBK zat.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik keek naar de samenvatting en zo kwam hij bij mij wel over. Steeds in de DBK en dan zijn kritiek uiten. Toen ze ruzie hadden gehad ging hij achterover zitten en hij kookte echt van woede
Sorry maar Michel ook drie keerquote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
het was ferrel die steeds in de DBK zat.
Ik zou ook koken van woede na zo'n actie.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik keek naar de samenvatting en zo kwam hij bij mij wel over. Steeds in de DBK en dan zijn kritiek uiten. Toen ze ruzie hadden gehad ging hij achterover zitten en hij kookte echt van woede
quote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
het was ferrel die steeds in de DBK zat.
ja dat is toch logisch dat hij kookte van woede maar hij handelde er niet naar.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:47 schreef magnaal het volgende:
[..]
ja en valt me op want hun Mic stond op dat moment open en de van jill en thomas niet valt me wel meer op de ze de mic's toch soort van aan moeten zetten per persoon en zo kunnen filterenquote:Op maandag 15 februari 2021 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas en Jill fluisteren op stream 2... maar niet te verstaan omdat gelijk Michel en Mike complimenten staan te geven
Natuurlijk niet. Maar hij vroeg wel bevestiging.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat is toch logisch dat hij kookte van woede maar hij handelde er niet naar.
ja maar hij moet toch ook zijn ei kwijt hoezo mag jerrel wel naar de DGK en michel nietquote:
Ja maar Michel was dus niet heilig he?quote:Op maandag 15 februari 2021 12:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar hij moet toch ook zijn ei kwijt hoezo mag jerrel wel naar de DGK en michel niet
Tiel ligt in Gelderlandquote:Op maandag 15 februari 2021 12:55 schreef spapaars het volgende:
Jill heeft weer Brabantse appelstroop van Flipje uit Tiel aan haar reet hangen.
Geen idee ,maar ze zaten er flink aan te snuivenquote:Op maandag 15 februari 2021 12:57 schreef Tourniquet het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan dat gebakken ei van Matt dat Julie en Zoey er zo in verwondering bij stonden?
Dat is toch al ontdekt...maar denk echt dat jullie ernaast zitten. Volgens mij gewoon een natte droom. Hij zocht in de bakken en Zoey zei ik heb de was al uit gezocht. Hij zei maar ik mis wat en toen zei Zoey ik doe ondergoed niet bij de bovenkleding. Wat Matt toen zei verstond ik niet maar Zoey zei Ja hij plakte wel. Daarmee was de kous af.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:47 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat gaat toch echt wel gaan stinken als dat te lang daar blijft liggen.
nah houden het er maar op dat we wisselen van mening maar ik volg de streams elke dag.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar hij vroeg wel bevestiging.
Overigens, ik schreef wat ik in de samenvatting zag he? Omdat iemand zei dat Ferrel er het best vanaf kwam..
Ik vind Michel een dominant mannetje en stom dat hij dat Gaby Blaaser mens opvoerde en lelijk over zijn familie sprak, maar van mij mag hij blijven hoor
Loopt die ook niet eens achter Jill en Thomas aan is voor hun ook eens lekkerquote:Op maandag 15 februari 2021 12:57 schreef Windhapper het volgende:
Vandaag iedereen gevraagd wat aandacht aan Matt te schenken?
Waarom vroeg hij dan diarree-remmer aan Nick? Hij had het dan gewoon stil kunnen houden.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch al ontdekt...maar denk echt dat jullie ernaast zitten. Volgens mij gewoon een natte droom. Hij zocht in de bakken en Zoey zei ik heb de was al uit gezocht. Hij zei maar ik mis wat en toen zei Zoey ik doe ondergoed niet bij de bovenkleding. Wat Matt toen zei verstond ik niet maar Zoey zei Ja hij plakte wel. Daarmee was de kous af.
wat is daar nou wel of niet heilig aan om na een ruzie naar de DGK te gaanquote:Op maandag 15 februari 2021 12:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja maar Michel was dus niet heilig he?
Een Matte droomquote:Op maandag 15 februari 2021 12:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een natte droom.
Is ook niet belangrijk hoor, dat is persoonlijk...Hij snoefde dat hij een relatie met haar heeft gehad, dat vind ik dus niet kunnen..Net zo min ik vind dat mensen hun familie leden in diskrediet brengen. Ik hou daar niet van. En het vertekend wellicht mijn kijk dan op mensen, dat zou kunnenquote:Op maandag 15 februari 2021 12:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nah houden het er maar op dat we wisselen van mening maar ik volg de streams elke dag.
en dat over gaby snap niet wat je daar schrijft
Ik begrijp die jongen niet.....Of Zoey is echt niet vies van poep want na een nacht ruikt het toch behoorlijk. Ieder geval erger dan een natte droom.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom vroeg hij dan diarree-remmer aan Nick? Hij had het dan gewoon stil kunnen houden.
aha ok jammerquote:Op maandag 15 februari 2021 12:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is toch al ontdekt...maar denk echt dat jullie ernaast zitten. Volgens mij gewoon een natte droom. Hij zocht in de bakken en Zoey zei ik heb de was al uit gezocht. Hij zei maar ik mis wat en toen zei Zoey ik doe ondergoed niet bij de bovenkleding. Wat Matt toen zei verstond ik niet maar Zoey zei Ja hij plakte wel. Daarmee was de kous af.
Nee, hij heeft gezegd dat hij een keer met haar uit is geweest. Heeft haar trouwens ook niet bij naam genoemd.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is ook niet belangrijk hoor, dat is persoonlijk...Hij snoefde dat hij een relatie met haar heeft gehad, dat vind ik dus niet kunnen..Net zo min ik vind dat mensen hun familie leden in diskrediet brengen. Ik hou daar niet van. En het vertekend wellicht mijn kijk dan op mensen, dat zou kunnen
Waarop Jill de dooddoener aller dooddoeners gaat doen 'hij is als een broertje voor me'...quote:Op maandag 15 februari 2021 13:02 schreef Tourniquet het volgende:
Mike vertelt nu min of meer aan Jill dat Matt verliefd op haar is. Jill gaat het in de gaten houden.
hij snoefde niet, enkel gezegd dat hij 2 keer een date heeft gehad meer nietquote:Op maandag 15 februari 2021 13:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is ook niet belangrijk hoor, dat is persoonlijk...Hij snoefde dat hij een relatie met haar heeft gehad, dat vind ik dus niet kunnen..Net zo min ik vind dat mensen hun familie leden in diskrediet brengen. Ik hou daar niet van. En het vertekend wellicht mijn kijk dan op mensen, dat zou kunnen
Dat klopt niet, hij wilde alleen van de nieuwkomers weten of het in de media was geweest dat hij gedate had met een bekend persoon. Later in de sauna kwam iemand er op terug en toen fluisterde hij bijna onhoorbaar dat het om 'The Bachelorette' ging. Hij wilde duidelijk niet dat wij dat konden horen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Altijd fijn als een derde de boel nog ff op gaat stoken . Vals van Mike.. ik denk dat zelf graag wat met haar zou willenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:02 schreef Tourniquet het volgende:
Mike vertelt nu min of meer aan Jill dat Matt verliefd op haar is. Jill gaat het in de gaten houden.
Hij zal zich betrapt hebben gevoeld door Nick, en toen heeft ie gedacht dat diarree een iets minder genant verhaal zou zijn dan dat je je onder de dekens af hebt lopen trekkenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarom vroeg hij dan diarree-remmer aan Nick? Hij had het dan gewoon stil kunnen houden.
ik denk een matte droomquote:Op maandag 15 februari 2021 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zal zich betrapt hebben gevoeld door Nick, en toen heeft ie gedacht dat diarree een iets minder genant verhaal zou zijn dan dat je je onder de dekens af hebt lopen trekken
Heeft hij niet gezegd....Zij heeft gereageerd in een of ander blad...want alle aandacht die ze krijgt goedschiks of kwaadschiks is goed. Alleen leek het bij haar in dat gesprek alsof Michel er meer van gemaakt had en dat is totaal niet zo. 2keer wat afgesproken is wat Michel gezegd heeft.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:02 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij zal zich betrapt hebben gevoeld door Nick, en toen heeft ie gedacht dat diarree een iets minder genant verhaal zou zijn dan dat je je onder de dekens af hebt lopen trekken
Kloptquote:Op maandag 15 februari 2021 13:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat klopt niet, hij wilde alleen van de nieuwkomers weten of het in de media was geweest dat hij gedate had met een bekend persoon. Later in de sauna kwam iemand er op terug en toen fluisterde hij bijna onhoorbaar dat het om 'The Bachelorette' ging. Hij wilde duidelijk niet dat wij dat konden horen.
Dit is eigenlijk het bewijs dat ik minder cos moet lezen, daar heb ik het meeste vandaanquote:Op maandag 15 februari 2021 13:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft hij niet gezegd....Zij heeft gereageerd in een of ander blad...want alle aandacht die ze krijgt goedschiks of kwaadschiks is goed. Alleen leek het bij haar in dat gesprek alsof Michel er meer van gemaakt had en dat is totaal niet zo. 2keer wat afgesproken is wat Michel gezegd heeft.
Volgens mij welquote:Op maandag 15 februari 2021 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike : Hoe kun je zo'n grapje omdraaien naar iets zo negatiefs?
Iemand een idee waar dit over gaat? Matt?
Hoe weet die dat dan?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:06 schreef danilel het volgende:
zelfs thomas maakt zonder al te veel woorden Matt nu belachelijk over het onderbroek incident
Maar dat is ook logisch....ligt er net aan of je al een naar gevoel bij iemand hebt en dan wordt het aangedikt.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het bewijs dat ik minder cos moet lezen, daar heb ik het meeste vandaan
Misschien kan je idd beter de streams kijken ipv alles vanuit de COS halenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het bewijs dat ik minder cos moet lezen, daar heb ik het meeste vandaan
Ik ben er niet zo blij mee, want dan lees ik dus dingen die niet altijd kloppenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat is ook logisch....ligt er net aan of je al een naar gevoel bij iemand hebt en dan wordt het aangedikt.
Mike zet Matt buiten schotquote:Op maandag 15 februari 2021 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Waar is Mike mee bezig .. hoe helpt hem dit?
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies, hier onder mijn voeten!
Klopt.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo blij mee, want dan lees ik dus dingen die niet altijd kloppen
tam tam kan ook rond gaan daar of misschien heeft maat het hem zelf gezegdquote:Op maandag 15 februari 2021 13:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe weet die dat dan?Leest ie mee in de COS?
Stond in de Story he ....quote:Op maandag 15 februari 2021 13:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo blij mee, want dan lees ik dus dingen die niet altijd kloppen
Bedoel je dit positief?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien kan je idd beter de streams kijken ipv alles vanuit de COS halen
Bij Mike krijg ik een gevoel, dat hij iedereen wel wil.quote:
ja en dat had jij al voorspeld in de sauna want hij had ook gezegd dat die niet de publiciteit wil opzoeken en dat zij daar wel van was en idd heeft hij woord relatie niet in zijn mond gehad gewoon een date meer nietquote:Op maandag 15 februari 2021 13:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft hij niet gezegd....Zij heeft gereageerd in een of ander blad...want alle aandacht die ze krijgt goedschiks of kwaadschiks is goed. Alleen leek het bij haar in dat gesprek alsof Michel er meer van gemaakt had en dat is totaal niet zo. 2keer wat afgesproken is wat Michel gezegd heeft.
Positief bedoelde ik datquote:Op maandag 15 februari 2021 13:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Bedoel je dit positief?
Ik kijk wel, maar niet lang overdag, dat kan niet, en s-avonds de uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |