Wat?quote:Op maandag 15 februari 2021 11:12 schreef Rockiejj het volgende:
Eddy Wally als held hebben en niet weten dat hij dood was
Naomi kan net als Jill er wat aan doen, zag Naomi gister bij Mike op bed zitten en denk niet dat hij haar daar naar toe gedwongen heeft. Tenslotte is Naomi ook wat ouder dan Jill. Weet dat ze vriendelijk over wil komen maar genoeg is genoeg. Vooral als de rillingen over je rug lopen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb bewondering voor het geduld van Naomi .....![]()
Wat een waardeloze lamlul die Mike ....
Mike gaf aan dat Eddy Wally "zijn grote held" was, maar had geen idee dat hij al 5 jaar dood is.quote:
Mike spoort echt niet . Wat een creepquote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mike gaf aan dat Eddy Wally "zijn grote held" was, maar had geen idee dat hij al 5 jaar dood is.
TT is toch Bassie en Adriaen ;-)quote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef danilel het volgende:
wat is die clown zich weer aan het schmicken? 2 verschillende ogen?
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mike gaf aan dat Eddy Wally "zijn grote held" was, maar had geen idee dat hij al 5 jaar dood is.
dit was weel op een heel erge manier, ik vind thomas echt erger worden met de dag.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Niet gezien, wel gelezen... Maar volgens mij doet iedereen dat momenteel in het huis
Vandaarquote:Op maandag 15 februari 2021 11:17 schreef Jockari het volgende:
De TT is t
[..]
TT is toch Bassie en Adriaen ;-)
Zijn jasje is ook 2 kleuren. Zal wel moeten matchen natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:16 schreef spapaars het volgende:
Duivelse wenkbrauwen, het wordt oorlog vandaag.
[ afbeelding ]
Mies mag wegquote:Op maandag 15 februari 2021 11:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
FEBO moet heel wat noodgrepen toepassen, om te voorkomen dat Michel of Nick naar huis gaan deze week ....
quote:Op maandag 15 februari 2021 11:18 schreef jameshond7 het volgende:
Zou me niets verbazen als een 'serieus' gesprek tussen Mike en Michel zo zou verlopen:
Mike: Waar heb jij gewerkt Michel? 🕵️
Michel: bij Defensie 🙂
Mike: pangpang Michel bij Defensie, wat is je K/D ratio dan 🤣 kijk een bom haha grapje Michel 💣, ik kan ook goed schieten vraag maar aan de meisies 🍆💦🤭😜😂
jerryl/jill/mike mag wegquote:Op maandag 15 februari 2021 11:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
FEBO moet heel wat noodgrepen toepassen, om te voorkomen dat Michel of Nick naar huis gaan deze week ....
Thomas is op zijn beurt weer gemanipuleerd door Zoey. Thomas wil eigenlijk niet op Nick stemmen, maar voor Zoey is een van de meisjes momenteel nog geen optie.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:18 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dit was weel op een heel erge manier, ik vind thomas echt erger worden met de dag.
als ik moet kiezen wie mag blijven Jerrel of Thomas stem ik op Jerrel.
die matt heeft van de stress door thomas het aan zijn maag gekregen
Het verliezen van stemrecht was wel een leuke toenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:21 schreef TheVulture het volgende:
Wat ze eigenlijk zouden moeten doen is vanmiddag een envelop op tafel leggen met immuniteit in combinatie met het verliezen van stemrecht, eens kijken wie die envelop dan durft te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |