Pcies! Tuttige kleding? Welnee. Stiekem kei geilquote:
ja maar wel met hele diepe gronden hequote:Op zondag 14 februari 2021 20:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze is het tuttigste tutje in het huis, maar wel lief
zoey wou st patrick weer in leven brengenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:31 schreef D. het volgende:
Maar, waar hebben ze dit diner aan te danken?
Hebben 'we' weer mogen stemmen?
Het groepje 'Mean Girls' (niet mijn mening), zal zich wel teveel amuseren vandaagquote:Op zondag 14 februari 2021 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
er is wat met jill ook weer want vrolijk kijken is wat anders
Meer als een kerel die samen met zijn vrouw naar de kerk gaatquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:32 schreef jameshond7 het volgende:
Als Naomi niet oppast gaat ze straks het restaurant uit met een nieuwe keuken
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:32 schreef jameshond7 het volgende:
Als Naomi niet oppast gaat ze straks het restaurant uit met een nieuwe keuken
‘Chez Patrick’quote:Op zondag 14 februari 2021 20:31 schreef D. het volgende:
Maar, waar hebben ze dit diner aan te danken?
Hebben 'we' weer mogen stemmen?
Helemaal...quote:Op zondag 14 februari 2021 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel z'n gebruikelijke look eigenlijk
Mike als Al Caponequote:
Let maar eens op, als ze niet lacht, kijkt ze altijd een beetje sjachie. Kan ze denk ik niks aan doen.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
er is wat met jill ook weer want vrolijk kijken is wat anders
Nee maar haten op een ijdele (hetero) man omdat hij emoties laat zien zegt wel iets over je eigen zelfvertrouwenquote:
Zal even met de regie bellen, moment.quote:
En de slachtoffers zijn random gekozen?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
‘Chez Patrick’
Een van de huisregels van Zoey.
Hij zou inmiddels ook wel beter moeten weten. Maarja, de liefde....quote:
Jullie hebben het over biggetjes blablabla. Dit is er echt één.quote:
Ja met speelkaarten geloot volgens mij?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
En de slachtoffers zijn random gekozen?
Resting bitch face. Denk niet dat ze d'r wat aan kan doen nee. Ze doet wel d'r best om constant debiel te lachen, maar ik weet niet of dat veel beter isquote:Op zondag 14 februari 2021 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Let maar eens op, als ze niet lacht, kijkt ze altijd een beetje sjachie. Kan ze denk ik niks aan doen.
Misschien stoort ze zich aan haarquote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Jill zit echt vaak stiekem naar Liese te kijken, is er wat aan de hand?
Was het maar alleen als hij probeerde te flirtenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:36 schreef engine het volgende:
Mike zegt ook rare dingen als hij probeert te flirten
Niemand van die tafelquote:Op zondag 14 februari 2021 20:36 schreef Tourniquet het volgende:
Jill heeft haar bloemkool niet opgegeten.
Ik zie het op de borden...wat is daar aan de hand dan?quote:
hij kon die weken voor die binnen kwam toch al zien hoe close thomas en jill waren,quote:
Als het smaakt zoals het eruit ziet...quote:Op zondag 14 februari 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie het op de borden...wat is daar aan de hand dan?
Tikkie jaloers?, volgens mij wil ze dolgraag vriendinnetjes worden maar denkt ze dat ze daar niet goed genoeg voor is... ik zou het anders niet wetenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Julie kon vanavond niet want die heeft een vriend.quote:
ja weet er alles van heb ook z'n gezichtquote:Op zondag 14 februari 2021 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Let maar eens op, als ze niet lacht, kijkt ze altijd een beetje sjachie. Kan ze denk ik niks aan doen.
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Kijk, Thomas en Jill hard aan de schoonmaak:
[ afbeelding ]
Jill is biseksueel en mensen hier zeggen dat Liese een omgebouwde is dusquote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef JimLaFleur het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel tegen Jill : 'Wil je zo een rondje met me wandelen, vind je dat leuk?
Jill : 'Ik moet schoonmaken'
Jerrel : 'Ok, dan niet'
Ja dat kwam ersnauwerig uit bij jill,en nu ligt ze op bed bij thomasquote:Op zondag 14 februari 2021 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel tegen Jill : 'Wil je zo een rondje met me wandelen, vind je dat leuk?
Jill : 'Ik moet schoonmaken'
Jerrel : 'Ok, dan niet'
Hij mag wel uitkijken, want we weten hoe Al Capone aan z'n eind is gekomen.quote:
John en Yokoquote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Een volwassen man die al een halve avond met een knuffel zit rond te lopenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het meer een "Bonny en Clyde" verhaal. Ook geen happy ending, maar toch.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij mag wel uitkijken, want we weten hoe Al Capone aan z'n eind is gekomen.
Problemen met de belastingdienst lijkt me ook wel iets voor Mikequote:Op zondag 14 februari 2021 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij mag wel uitkijken, want we weten hoe Al Capone aan z'n eind is gekomen.
Ik zeg dat, moeite mee?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:41 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Jill is biseksueel en mensen hier zeggen dat Liese een omgebouwde is dus
Dat is de tongval.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey blijft volharden in Jill Sjill te noemen ipv Djill
Zal Thomas familie zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jill heeft zijn lunchgeld afgepakt en een briefje met "ik ben homo" op zijn rug geplakt. Nou issie boos.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is er gebeurt met die Matt dan, heb ik wat gemist
Debielquote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ... ik luister naar 2 .. Kan Mike niet uitstaan... de kinderen net iets beter. Zijn weer brieven aan het lezen. Je mist niksquote:Op zondag 14 februari 2021 20:43 schreef odie22 het volgende:
wie luistert naar de kinderen, dan kan ik naar naomi en frank
Mocht die willenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:43 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Zal Thomas familie zijn
[ afbeelding ]
Dat is er gebeurt?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill heeft zijn lunchgeld afgepakt en een briefje met "ik ben homo" op zijn rug geplakt. Nou issie boos.
naomi is liefquote:Op zondag 14 februari 2021 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... ik luister naar 2 .. Kan Mike niet uitstaan... de kinderen net iets beter. Zijn weer brieven aan het lezen. Je mist niks
Waarschijnlijk gaat ze daar haar stem op zetten.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Haar DTS surround sound wat uit haar muil komt is irritantquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he? Daar word je toch nie goed vanquote:Op zondag 14 februari 2021 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
jill is ook wat dyslectisch he oohh en wie klopt daar aan de deur jaaaaaaaaaaaaaaaaa daar s die weer matt
ze zijn denk ik een kwartier alleen geweest
Ik heb al geprobeerd om bij BB een Naomi te bestellen om op mijn alarminstallatie aan te sluiten. Helaas is mijn huis niet vegan-compatible. Kon wel de Jerrel-versie krijgen, maar dat zie ik niet zitten.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Haar DTS surround sound wat uit haar muil komt is irritant
Lang genoeg, ze hebben tijd zat gehad. Dag en nacht.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
jill is ook wat dyslectisch he oohh en wie klopt daar aan de deur jaaaaaaaaaaaaaaaaa daar s die weer matt
ze zijn denk ik een kwartier alleen geweest
Gratis etenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:48 schreef engine het volgende:
Het kan zijn dat 's avonds iemand nog een keuken wil
Ze is tegen mannen die stil zijn in bed dus bij haar zullen er ook wel wat decibels uitkomenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja lol waar zit die zaak?quote:
Patje noemde dat soundaround, of is dat Belgisch?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Thomas moet nog leren om zijn kindbeertje rechtop te houden ipv met zijn kin tussen de beentjes te zitten.quote:
nou ik vind dit echt geen respect voor privacy hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lang genoeg, ze hebben tijd zat gehad. Dag en nacht.
De regie is 'm ook zatquote:Op zondag 14 februari 2021 20:51 schreef Toweler het volgende:
En daar is Matt ook weer en streamlock
Beer-etiquette?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Thomas moet nog leren om zijn kindbeertje rechtop te houden ipv met zijn kin tussen de beentjes te zitten.
En die bestellen gewoon spareribs of sushi als je daar rond etenstijd komtquote:
Hahahahahaha !!!!!quote:
De slaapkamer is toch van diegene die er slapen. Laat ze gewoon in de kamer zitten op de bank net zoals het eigenlijk hoort.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik vind dit echt geen respect voor privacy hoor
Privacy in BB ga lekker slapenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik vind dit echt geen respect voor privacy hoor
Snap het niet mattjequote:Op zondag 14 februari 2021 20:53 schreef Toweler het volgende:
N3gi
[..]
Begint irritant te worden hij ziet toch ook dat ze effe een momentje samen hebben
Tuurlijk ziet hij dat. Hij prbeert dat juist te saboteren.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:53 schreef Toweler het volgende:
N3gi
[..]
Begint irritant te worden hij ziet toch ook dat ze effe een momentje samen hebben
"Jerrel, doe normaal met dat vuur!"quote:Op zondag 14 februari 2021 20:56 schreef Fikkert2 het volgende:
Sjerrel alle niet oprechte briefen aan het verbranden ?
Die heeft ie niet gekregen, enkel de complimentjesquote:Op zondag 14 februari 2021 20:56 schreef Fikkert2 het volgende:
Sjerrel alle niet oprechte briefen aan het verbranden ?
Hij is slimmer als hij met zijn piemel denktquote:Op zondag 14 februari 2021 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk ziet hij dat. Hij prbeert dat juist te saboteren.
Ik twijfelde of FoK de dumpert-referentie zou begrijpen, dus Jeroen gebruikt ipv Jerrel om het duidelijker te maken.quote:
Ik wilde net gaan vragen wie Jeroen was, en toen was ie wegquote:Op zondag 14 februari 2021 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik twijfelde of FoK de dumpert-referentie zou begrijpen, dus Jeroen gebruikt ipv Jerrel om het duidelijker te maken.
Toen mijn vertrouwen in FoK teruggevonden het in Jerrel veranderd. Don't dissapoint me now!
Misschien prata hij in BB-Kloks. Daar valt geen pijl op te trekken.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:00 schreef Angel79 het volgende:
Mike zwets,avond klok is hier 21h en geen half10
klopt hij vertelt halve waarheden, zei ook dat niemand zich eraan houdtquote:Op zondag 14 februari 2021 21:00 schreef Angel79 het volgende:
Mikezwets,avondklokis hier 21h en geen half10
ik vond koken met nick al verwarrend, nu ditquote:Op zondag 14 februari 2021 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik twijfelde of FoK de dumpert-referentie zou begrijpen, dus Jeroen gebruikt ipv Jerrel om het duidelijker te maken.
Toen mijn vertrouwen in FoK teruggevonden het in Jerrel veranderd. Don't dissapoint me now!
Nice! Die had ik nog niet eens beseftquote:Op zondag 14 februari 2021 21:02 schreef Fikkert2 het volgende:
Sorry,
[..]
ik vond koken met nick al verwarrend, nu dit
Ahaaaaa dat zal het zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 21:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien prata hij in BB-Kloks. Daar valt geen pijl op te trekken.
Zouden we 'm nu eindelijk kunnen gaan aankruisen op de bingo kaart?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Thomas had net op de bank gezegd ik pak dadelijk nog effe een momentje voor me zelf pakken jill zei toen je weet dat ik er voor je ben toen zei Thomas JIJ mag er wel bij komen zitten als je dat wil het hoef nietquote:Op zondag 14 februari 2021 20:57 schreef Yolk het volgende:
Thomas wilde even terugtrekken. Jill erbij, vooruit. Maar als Matt er nu nog zit, is dat niet sociaal van hem. Met z'n luide nikspraat.
Heb je iets tegen moeder Theresa?quote:Op zondag 14 februari 2021 21:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een walgelijke TTNaomi ziet er prachtig uit
.
Kloptquote:Op zondag 14 februari 2021 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
N
[..]Nee dat niet, maar Naomi is Naomi.
Holy shit, je had ze net zo goed meteen in doodskisten kunnen leggenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oooh die 2e zou ook leuk zijn voor de shop!
ik had net deze
[ afbeelding ]
Heerlijk, raar dat ze het van Michel niet kan hebben.....leuk om te zien dat ze dubbel bazig is.quote:
hahaquote:Op zondag 14 februari 2021 21:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oooh die 2e zou ook leuk zijn voor de shop!
ik had net deze
[ afbeelding ]
ik denk toch echt dat hij daar te dom voor isquote:Op zondag 14 februari 2021 20:53 schreef Toweler het volgende:
N3gi
[..]
Nou ja, misschien wel een heel klein beetje waar. Maar dat hoeft ook nietquote:Op zondag 14 februari 2021 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Geef toe, heel hip komt ze niet over toch
Ga eens mee met uwen tijd, ouwequote:
net als wat er boven je geschreven word ze hebben even een momentje samen hoeveel mensen hebben die wel nietquote:Op zondag 14 februari 2021 20:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
De slaapkamer is toch van diegene die er slapen. Laat ze gewoon in de kamer zitten op de bank net zoals het eigenlijk hoort.
Ik bedoelde het ook niet per se negatiefquote:Op zondag 14 februari 2021 21:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wel een heel klein beetje waar. Maar dat hoeft ook niet.
Jill is toch zijn grote liefde? En die van Matt. En Thomas. En kippen.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:12 schreef D. het volgende:
Mike hangt de drama-queen uit
Hij gaat de liefde niet meer vinden
Ik mis hier een leiband die rond Matt zijn nek hangt. en een zweepje in haar handquote:
zo glad, proberen in je te kruipenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Weer even Mike geprobeerd op stream 1 ... wat een ontzettende kwal is het
Da's een stom systeem. Beter systeem is om jezelf 100 punten te geven en die te verdelen. Dan zie je vanzelf bij welke mensen je punten weghaalt om die aan anderen te geven.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:15 schreef Yolk het volgende:
Ik jat het puntensysteem even, weet niet meer wie dat gebruikte.
1. Jill, 82
2. Zoey, 79
3. Thomas, 75
4. Naomi, 70
5. Nick, 68
6. Liese, 47
7. Michel, 42
8. Jerrel, 39
9. Mike, 35
10. Julie, 10
11. Matt, 6
Verlaters:
René
Patrick
Jowi
Nathalie
Els
Theo
Daniëlle
Ziko
Ondanks ik je gisteren averechts noemde, kan ik nog met je lijstje leven, Enkel Thomas wat lagerquote:Op zondag 14 februari 2021 21:15 schreef Yolk het volgende:
1. Jill, 82
2. Zoey, 79
3. Thomas, 75
4. Naomi, 70
5. Nick, 68
6. Liese, 47
7. Michel, 42
8. Jerrel, 39
9. Mike, 35
10. Julie, 10
11. Matt, 6
Verlaters:
René
Patrick
Jowi
Nathalie
Els
Theo
Daniëlle
Ziko
Da's de eerste tepel die hij in jaren geeft gezien.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:17 schreef Li0nHeart het volgende:
10 tegen 1 dat Mike hier wel iets vunzigs van gaat maken
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat jij het was, maar kon het niet zo snel terugvindenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ondanks ik je gisteren averechts noemde, kan ik nog met je lijstje leven, Enkel Thomas wat lager
PS: ik was de uitvinder
nou idd ze is strengquote:Op zondag 14 februari 2021 21:10 schreef rinardo het volgende:
de eerste goeie huismeester die let op de regels , en de mensen er bij haalt en er op wijst!!!
Precies, blijkbaar kan je als HM ook iets voor elkaar krijgen bij BBquote:Op zondag 14 februari 2021 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou idd ze is streng
ze hebben wel muziekje erbij gekregen
Noord-Koreaans werkkamp .. of Hitlerjugendquote:Op zondag 14 februari 2021 21:22 schreef bb-fan-1999 het volgende:
nu we het toch hebben over de kleding van Naomi, wat is het oordeel van cos over Jerrel's outfit eigenlijk?
is dat een pyama of bajeskledij?
Da's 104quote:Op zondag 14 februari 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
is dit samen 100?
1. Jill, 18
2. Zoey, 29
3. Thomas, 14
4. Naomi, 4
5. Nick, 4
6. Liese, 3
7. Michel, 0
8. Jerrel, 30
9. Mike, 2
10. Julie, 0
11. Matt, 0
alleen tweede nummer 1ste en deze zijn wel goed vind ikquote:
ik heb gejankt, kan t ook aan liggenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Da's 104
Maar goed, ik heb al wat wijn op... dus kan daar aan liggen
Chinees heropvoedingskamp voor BB Oeigoeren.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Noord-Koreaans werkkamp .. of Hitlerjugend
Leuk weetje: de Hitlerjugend kleding was ontworpen door Hugo Boss.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Noord-Koreaans werkkamp .. of Hitlerjugend
hoe kom je aan punten danquote:Op zondag 14 februari 2021 21:15 schreef Yolk het volgende:
1. Jill, 82
2. Zoey, 79
3. Thomas, 75
4. Naomi, 70
5. Nick, 68
6. Liese, 47
7. Michel, 42
8. Jerrel, 39
9. Mike, 35
10. Julie, 10
11. Matt, 6
Verlaters:
René
Patrick
Jowi
Nathalie
Els
Theo
Daniëlle
Ziko
o echt een leuk weetje!quote:Op zondag 14 februari 2021 21:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Leuk weetje: de Hitlerjugend kleding was ontworpen door Hugo Boss.
Zoey op éénquote:Op zondag 14 februari 2021 21:15 schreef Yolk het volgende:
1. Jill, 82
2. Zoey, 79
3. Thomas, 75
4. Naomi, 70
5. Nick, 68
6. Liese, 47
7. Michel, 42
8. Jerrel, 39
9. Mike, 35
10. Julie, 10
11. Matt, 6
Verlaters:
René
Patrick
Jowi
Nathalie
Els
Theo
Daniëlle
Ziko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
zowie weet het zelf volgens mij niet goed meer wat BB zei , hoe die regel wasquote:Op zondag 14 februari 2021 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
maar alleen de woonkamer hoefde na het eten toch even half uurjte
nu doen zo ook de grote schoonmaak die ze met koppels ook moeten doen
doe ik ook altijd lekker hard muziek aanquote:Op zondag 14 februari 2021 21:29 schreef Blackprinces het volgende:
Opruimen met muziek?
Mike die de playboy uithangt bij naomi?
Man3
ok ja nah vooruit hahaquote:Op zondag 14 februari 2021 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn een schoonmaakduo, dus in dit geval is het een verplichting
Het is heerlijk zoals je aan Thomas kan zien. helemaal in zijn element tijdens de afwas....quote:Op zondag 14 februari 2021 21:31 schreef suzi1 het volgende:
mss moet ik voortaan ook muziek aanzetten, komt weinig van huishouden terecht hier
Heb je meegekregen dat Michel je kaartje voorlasquote:Op zondag 14 februari 2021 21:32 schreef Benny het volgende:
Ik moet zeggen dat BB Valentijn wel leuk oppakt
wel jammer, had niet het idee dat ze fok kennenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat Michel je kaartje voorlas
Jaquote:Op zondag 14 februari 2021 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zucht !!!quote:Op zondag 14 februari 2021 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zucht wat?quote:
Dat is dan wel weer mooi, mike weet dat hij de beslissende stem heeft dus vertelt telkens iets andersquote:Op zondag 14 februari 2021 21:33 schreef BB-King het volgende:
Mike gaat stemmen op 2 personen waarvan hij weet dat ze er niet uit gaan.
Naomi slikt zijn lulkoekverhaal.
Maar dat komt dan dinsdag toch uit? Naomi zal het niet lichtzinnig opvatten als er weer in haar gezicht wordt gelogen.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:33 schreef BB-King het volgende:
Mike gaat stemmen op 2 personen waarvan hij weet dat ze er niet uit gaan.
Naomi slikt zijn lulkoekverhaal.
Wie is u dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zucht wat?
Heb je commentaar op me? Geef maar commentaar op de streams!
Ik vind het helemaal kut dat Mike die rol heeft. Mike moet gewoon lekker wegvliegen uit het huis. Ik moet Mike nietquote:Op zondag 14 februari 2021 21:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer mooi, mike weet dat hij de beslissende stem heeft dus vertelt telkens iets anders
Als je de BB wikipedia leest staat daar een eervolle vermelding geloof ik.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wel jammer, had niet het idee dat ze fok kennen
maar daar gaan ze later op googlen~
maakt lekker schoon hoor vind ikquote:Op zondag 14 februari 2021 21:31 schreef suzi1 het volgende:
mss moet ik voortaan ook muziek aanzetten, komt weinig van huishouden terecht hier
Ok doe ikquote:Op zondag 14 februari 2021 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Stuur een DM of zo, dit is COS!
Het komt sowieso wel uit maar dat is dan helaas te laat voor Michel en Nick.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar dat komt dan dinsdag toch uit? Naomi zal het niet lichtzinnig opvatten als er weer in haar gezicht wordt gelogen.
quote:Op zondag 14 februari 2021 21:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vroeger draaide ik dan boney M haha.
zal komende week eens wat uitzoeken
Mike kiest uit beide kampen 1. De mensen die hij het minst mag.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben wel erg benieuwd wat Mike gaat doen in die dagboekkamer!
haha, jij kunt gewoon niet hebben dat Noompje er best "engaged" bij zitquote:Op zondag 14 februari 2021 21:40 schreef WAvanBuren het volgende:
Maik lult nog slapper dan Djill in dronken toestand, echt vent hef jezelf op.
Hebben we een nieuwe koude oorlogquote:Op zondag 14 februari 2021 21:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het komt sowieso wel uit maar dat is dan helaas te laat voor Michel en Nick.
Dat lijkt zo, ze is gewoon beleefd.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
haha, jij kunt gewoon niet hebben dat Noompje er best "engaged" bij zit
Ze zei gister nog dat d'r hormonen behoorlijk rondgieren, dus wie weet is Mike wel lucky boy vanavond!quote:Op zondag 14 februari 2021 21:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, ze is gewoon beleefd.
Hmm, je hebt gelijk.... ik moet zeggen dat ik juli sinds augustus al niet meer heb gezienquote:Op zondag 14 februari 2021 21:43 schreef Angel79 het volgende:
Waar is juli gebleven?Eerst commentaar op wie de badkamer moest gaan doen en vervolgens niet meer te zien.Weer de kantjes er af aan het lopen? Die zie ik nou echt bijna niks doen in het huis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Gekkiequote:Op zondag 14 februari 2021 21:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze zei gister nog dat d'r hormonen behoorlijk rondgieren, dus wie weet is Mike wel lucky boy vanavond!
Ik hoop eigenlijk dat ze er de brui aangeven al die verwennerij. Eten koken brood bakken. Ik zou het niet meer doen als 1 van de 2 koks eruit gaat.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Thomas gaat er van langs krijgen als werkelijk Nick en Michel op de bank zitten
Ik ook, moest ik Nick zijn zou ik zeggen:quote:Op zondag 14 februari 2021 21:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ze er de brui aangeven al die verwennerij. Eten koken brood bakken. Ik zou grt niet meer doen als 1 van de 2 koks eruit gaat.
Irritant gezwets allemaal.quote:
Aan het eind van BB heeft iedereen daar in het huis een nieuwe keuken gekochtquote:Op zondag 14 februari 2021 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hmm Mike is een verkoper die kan wel makkelijk in iemand zijn gezicht liegen
Iets over dat ie ook een momentje alleen wilt zijn dat als Matt (vermoed) ik er ook is dan kan ie niet ff tot rust komen om na te denke, maar wat Jill zei verstond ik nietquote:Op zondag 14 februari 2021 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
wie verstond dat tussen thomas en jill?
Kwam hier op neer dat hij gewoon behoefte heeft om soms alleen te zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Inclusief gratis maagband, kunstgebit en een drag makeover.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Aan het eind van BB heeft iedereen daar in het huis een nieuwe keuken gekocht
Die gast doet z’n gebit uit en lebbert haar kut lekker afquote:Op zondag 14 februari 2021 21:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze zei gister nog dat d'r hormonen behoorlijk rondgieren, dus wie weet is Mike wel lucky boy vanavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verstand op 0 zetten. dat kan thomas. ook in de saunaquote:Op zondag 14 februari 2021 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
Thomas wil soms alleen zijn met jill gaat dat wel maar als hij dan liever egt alleen wil zijn dan moet hij het tegen jill zeggen toen zei jill net was het fijn totdat Matt erbij kwam zittenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:51 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Iets over dat ie ook een momentje alleen wilt zijn dat als Matt (vermoed) ik er ook is dan kan ie niet ff tot rust komen om na te denke, maar wat Jill zei verstond ik niet
quote:Op zondag 14 februari 2021 21:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk.... ik moet zeggen dat ik juli sinds augustus al niet meer heb gezien
Aan mij verkoopt hij geen keuken, kan hem wel wat anders verkopen.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Aan het eind van BB heeft iedereen daar in het huis een nieuwe keuken gekocht
Ik dacht dat Thomas zei als zij met Matt in de slaapkamer was en Thomas dan binnenkomt hij het niet erg vindt als Jill zegt ff niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:51 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Iets over dat ie ook een momentje alleen wilt zijn dat als Matt (vermoed) ik er ook is dan kan ie niet ff tot rust komen om na te denke, maar wat Jill zei verstond ik niet
Ik snap hem welquote:Op zondag 14 februari 2021 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas legt buiten aan Jill uit dat hij soms even alleen wil zijn, om gewoon even nergens aan te denken. Dat betekent niet dat er iets is, maar gewoon. Hij vindt het niet erg als Jill er dan bij is, want dan kan hij het ook heel goed, maar meer mensen vind Thomas te druk. Zoals net op de slaapkamer, toen Matt er bij kwam, vraagt Jill.
Thomas zegt: "ja, ik snap het van Matt, maar dat vind ik te druk. Als jij andersom met iemand zit en ik kom binnen, dan moet je dat gewoon zeggen hoor" (ongeveer)
Dit ook jaquote:Op zondag 14 februari 2021 21:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
verstand op 0 zetten. dat kan thomas. ook in de sauna
en bij jill
en als jill alleen met matt wil zitten kan hij er wel tegen als ze zou zeggen ik wil alleen even met matt
nou dat wilde ze dus echt niet
dat stukje?
Had ik het toch goed gehoord.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas legt buiten aan Jill uit dat hij soms even alleen wil zijn, om gewoon even nergens aan te denken. Dat betekent niet dat er iets is, maar gewoon. Hij vindt het niet erg als Jill er dan bij is, want dan kan hij het ook heel goed, maar meer mensen vind Thomas te druk. Zoals net op de slaapkamer, toen Matt er bij kwam, vraagt Jill.
Thomas zegt: "ja, ik snap het van Matt, maar dat vind ik te druk. Als jij andersom met iemand zit en ik kom binnen, dan moet je dat gewoon zeggen hoor" (ongeveer)
Zoiets zeg maarquote:Op zondag 14 februari 2021 21:56 schreef Windhapper het volgende:
Ik vind Naomi heel leuk maar ze moet niet de 50 decibel overgaan.
ja heb het nu paar keer terug gespoel en heb het n verstaanquote:Op zondag 14 februari 2021 21:51 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Ouderen hebben daar vaak moeite meequote:Op zondag 14 februari 2021 21:56 schreef Windhapper het volgende:
Ik vind Naomi heel leuk maar ze moet niet de 50 decibel overgaan.
Niet alleen ouderenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ouderen hebben daar vaak moeite mee
ja ging me om het allerlaatste stukje maar daar ging het om als zij het wil moet ze het ook zeggen maar daar zij ze dus op dat instreseert haar totaal nietquote:Op zondag 14 februari 2021 21:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Kwa
[..]
Kwam hier op neer dat hij gewoon behoefte heeft om soms alleen te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |