Pcies! Tuttige kleding? Welnee. Stiekem kei geilquote:
ja maar wel met hele diepe gronden hequote:Op zondag 14 februari 2021 20:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze is het tuttigste tutje in het huis, maar wel lief
zoey wou st patrick weer in leven brengenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:31 schreef D. het volgende:
Maar, waar hebben ze dit diner aan te danken?
Hebben 'we' weer mogen stemmen?
Het groepje 'Mean Girls' (niet mijn mening), zal zich wel teveel amuseren vandaagquote:Op zondag 14 februari 2021 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
er is wat met jill ook weer want vrolijk kijken is wat anders
Meer als een kerel die samen met zijn vrouw naar de kerk gaatquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:32 schreef jameshond7 het volgende:
Als Naomi niet oppast gaat ze straks het restaurant uit met een nieuwe keuken
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:32 schreef jameshond7 het volgende:
Als Naomi niet oppast gaat ze straks het restaurant uit met een nieuwe keuken
‘Chez Patrick’quote:Op zondag 14 februari 2021 20:31 schreef D. het volgende:
Maar, waar hebben ze dit diner aan te danken?
Hebben 'we' weer mogen stemmen?
Helemaal...quote:Op zondag 14 februari 2021 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel z'n gebruikelijke look eigenlijk
Mike als Al Caponequote:
Let maar eens op, als ze niet lacht, kijkt ze altijd een beetje sjachie. Kan ze denk ik niks aan doen.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
er is wat met jill ook weer want vrolijk kijken is wat anders
Nee maar haten op een ijdele (hetero) man omdat hij emoties laat zien zegt wel iets over je eigen zelfvertrouwenquote:
Zal even met de regie bellen, moment.quote:
En de slachtoffers zijn random gekozen?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
‘Chez Patrick’
Een van de huisregels van Zoey.
Hij zou inmiddels ook wel beter moeten weten. Maarja, de liefde....quote:
Jullie hebben het over biggetjes blablabla. Dit is er echt één.quote:
Ja met speelkaarten geloot volgens mij?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
En de slachtoffers zijn random gekozen?
Resting bitch face. Denk niet dat ze d'r wat aan kan doen nee. Ze doet wel d'r best om constant debiel te lachen, maar ik weet niet of dat veel beter isquote:Op zondag 14 februari 2021 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Let maar eens op, als ze niet lacht, kijkt ze altijd een beetje sjachie. Kan ze denk ik niks aan doen.
Misschien stoort ze zich aan haarquote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Jill zit echt vaak stiekem naar Liese te kijken, is er wat aan de hand?
Was het maar alleen als hij probeerde te flirtenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:36 schreef engine het volgende:
Mike zegt ook rare dingen als hij probeert te flirten
Niemand van die tafelquote:Op zondag 14 februari 2021 20:36 schreef Tourniquet het volgende:
Jill heeft haar bloemkool niet opgegeten.
Ik zie het op de borden...wat is daar aan de hand dan?quote:
hij kon die weken voor die binnen kwam toch al zien hoe close thomas en jill waren,quote:
Als het smaakt zoals het eruit ziet...quote:Op zondag 14 februari 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie het op de borden...wat is daar aan de hand dan?
Tikkie jaloers?, volgens mij wil ze dolgraag vriendinnetjes worden maar denkt ze dat ze daar niet goed genoeg voor is... ik zou het anders niet wetenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Jill zit echt vaak stiekem naar Liese te kijken, is er wat aan de hand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |