Pcies! Tuttige kleding? Welnee. Stiekem kei geilquote:
ja maar wel met hele diepe gronden hequote:Op zondag 14 februari 2021 20:27 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze is het tuttigste tutje in het huis, maar wel lief
zoey wou st patrick weer in leven brengenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:31 schreef D. het volgende:
Maar, waar hebben ze dit diner aan te danken?
Hebben 'we' weer mogen stemmen?
Het groepje 'Mean Girls' (niet mijn mening), zal zich wel teveel amuseren vandaagquote:Op zondag 14 februari 2021 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
er is wat met jill ook weer want vrolijk kijken is wat anders
Meer als een kerel die samen met zijn vrouw naar de kerk gaatquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:32 schreef jameshond7 het volgende:
Als Naomi niet oppast gaat ze straks het restaurant uit met een nieuwe keuken
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:32 schreef jameshond7 het volgende:
Als Naomi niet oppast gaat ze straks het restaurant uit met een nieuwe keuken
‘Chez Patrick’quote:Op zondag 14 februari 2021 20:31 schreef D. het volgende:
Maar, waar hebben ze dit diner aan te danken?
Hebben 'we' weer mogen stemmen?
Helemaal...quote:Op zondag 14 februari 2021 20:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is wel z'n gebruikelijke look eigenlijk
Mike als Al Caponequote:
Let maar eens op, als ze niet lacht, kijkt ze altijd een beetje sjachie. Kan ze denk ik niks aan doen.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
er is wat met jill ook weer want vrolijk kijken is wat anders
Nee maar haten op een ijdele (hetero) man omdat hij emoties laat zien zegt wel iets over je eigen zelfvertrouwenquote:
Zal even met de regie bellen, moment.quote:
En de slachtoffers zijn random gekozen?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
‘Chez Patrick’
Een van de huisregels van Zoey.
Hij zou inmiddels ook wel beter moeten weten. Maarja, de liefde....quote:
Jullie hebben het over biggetjes blablabla. Dit is er echt één.quote:
Ja met speelkaarten geloot volgens mij?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
En de slachtoffers zijn random gekozen?
Resting bitch face. Denk niet dat ze d'r wat aan kan doen nee. Ze doet wel d'r best om constant debiel te lachen, maar ik weet niet of dat veel beter isquote:Op zondag 14 februari 2021 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Let maar eens op, als ze niet lacht, kijkt ze altijd een beetje sjachie. Kan ze denk ik niks aan doen.
Misschien stoort ze zich aan haarquote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Jill zit echt vaak stiekem naar Liese te kijken, is er wat aan de hand?
Was het maar alleen als hij probeerde te flirtenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:36 schreef engine het volgende:
Mike zegt ook rare dingen als hij probeert te flirten
Niemand van die tafelquote:Op zondag 14 februari 2021 20:36 schreef Tourniquet het volgende:
Jill heeft haar bloemkool niet opgegeten.
Ik zie het op de borden...wat is daar aan de hand dan?quote:
hij kon die weken voor die binnen kwam toch al zien hoe close thomas en jill waren,quote:
Als het smaakt zoals het eruit ziet...quote:Op zondag 14 februari 2021 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie het op de borden...wat is daar aan de hand dan?
Tikkie jaloers?, volgens mij wil ze dolgraag vriendinnetjes worden maar denkt ze dat ze daar niet goed genoeg voor is... ik zou het anders niet wetenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Julie kon vanavond niet want die heeft een vriend.quote:
ja weet er alles van heb ook z'n gezichtquote:Op zondag 14 februari 2021 20:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Let maar eens op, als ze niet lacht, kijkt ze altijd een beetje sjachie. Kan ze denk ik niks aan doen.
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Kijk, Thomas en Jill hard aan de schoonmaak:
[ afbeelding ]
Jill is biseksueel en mensen hier zeggen dat Liese een omgebouwde is dusquote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef JimLaFleur het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel tegen Jill : 'Wil je zo een rondje met me wandelen, vind je dat leuk?
Jill : 'Ik moet schoonmaken'
Jerrel : 'Ok, dan niet'
Ja dat kwam ersnauwerig uit bij jill,en nu ligt ze op bed bij thomasquote:Op zondag 14 februari 2021 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel tegen Jill : 'Wil je zo een rondje met me wandelen, vind je dat leuk?
Jill : 'Ik moet schoonmaken'
Jerrel : 'Ok, dan niet'
Hij mag wel uitkijken, want we weten hoe Al Capone aan z'n eind is gekomen.quote:
John en Yokoquote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Een volwassen man die al een halve avond met een knuffel zit rond te lopenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het meer een "Bonny en Clyde" verhaal. Ook geen happy ending, maar toch.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij mag wel uitkijken, want we weten hoe Al Capone aan z'n eind is gekomen.
Problemen met de belastingdienst lijkt me ook wel iets voor Mikequote:Op zondag 14 februari 2021 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij mag wel uitkijken, want we weten hoe Al Capone aan z'n eind is gekomen.
Ik zeg dat, moeite mee?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:41 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Jill is biseksueel en mensen hier zeggen dat Liese een omgebouwde is dus
Dat is de tongval.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey blijft volharden in Jill Sjill te noemen ipv Djill
Zal Thomas familie zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Jill heeft zijn lunchgeld afgepakt en een briefje met "ik ben homo" op zijn rug geplakt. Nou issie boos.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is er gebeurt met die Matt dan, heb ik wat gemist
Debielquote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ... ik luister naar 2 .. Kan Mike niet uitstaan... de kinderen net iets beter. Zijn weer brieven aan het lezen. Je mist niksquote:Op zondag 14 februari 2021 20:43 schreef odie22 het volgende:
wie luistert naar de kinderen, dan kan ik naar naomi en frank
Mocht die willenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:43 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Zal Thomas familie zijn
[ afbeelding ]
Dat is er gebeurt?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill heeft zijn lunchgeld afgepakt en een briefje met "ik ben homo" op zijn rug geplakt. Nou issie boos.
naomi is liefquote:Op zondag 14 februari 2021 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... ik luister naar 2 .. Kan Mike niet uitstaan... de kinderen net iets beter. Zijn weer brieven aan het lezen. Je mist niks
Waarschijnlijk gaat ze daar haar stem op zetten.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Haar DTS surround sound wat uit haar muil komt is irritantquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Echt he? Daar word je toch nie goed vanquote:Op zondag 14 februari 2021 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
jill is ook wat dyslectisch he oohh en wie klopt daar aan de deur jaaaaaaaaaaaaaaaaa daar s die weer matt
ze zijn denk ik een kwartier alleen geweest
Ik heb al geprobeerd om bij BB een Naomi te bestellen om op mijn alarminstallatie aan te sluiten. Helaas is mijn huis niet vegan-compatible. Kon wel de Jerrel-versie krijgen, maar dat zie ik niet zitten.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Haar DTS surround sound wat uit haar muil komt is irritant
Lang genoeg, ze hebben tijd zat gehad. Dag en nacht.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:48 schreef Joyce-43 het volgende:
jill is ook wat dyslectisch he oohh en wie klopt daar aan de deur jaaaaaaaaaaaaaaaaa daar s die weer matt
ze zijn denk ik een kwartier alleen geweest
Gratis etenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:48 schreef engine het volgende:
Het kan zijn dat 's avonds iemand nog een keuken wil
Ze is tegen mannen die stil zijn in bed dus bij haar zullen er ook wel wat decibels uitkomenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja lol waar zit die zaak?quote:
Patje noemde dat soundaround, of is dat Belgisch?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Thomas moet nog leren om zijn kindbeertje rechtop te houden ipv met zijn kin tussen de beentjes te zitten.quote:
nou ik vind dit echt geen respect voor privacy hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lang genoeg, ze hebben tijd zat gehad. Dag en nacht.
De regie is 'm ook zatquote:Op zondag 14 februari 2021 20:51 schreef Toweler het volgende:
En daar is Matt ook weer en streamlock
Beer-etiquette?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Thomas moet nog leren om zijn kindbeertje rechtop te houden ipv met zijn kin tussen de beentjes te zitten.
En die bestellen gewoon spareribs of sushi als je daar rond etenstijd komtquote:
Hahahahahaha !!!!!quote:
De slaapkamer is toch van diegene die er slapen. Laat ze gewoon in de kamer zitten op de bank net zoals het eigenlijk hoort.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik vind dit echt geen respect voor privacy hoor
Privacy in BB ga lekker slapenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou ik vind dit echt geen respect voor privacy hoor
Snap het niet mattjequote:Op zondag 14 februari 2021 20:53 schreef Toweler het volgende:
N3gi
[..]
Begint irritant te worden hij ziet toch ook dat ze effe een momentje samen hebben
Tuurlijk ziet hij dat. Hij prbeert dat juist te saboteren.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:53 schreef Toweler het volgende:
N3gi
[..]
Begint irritant te worden hij ziet toch ook dat ze effe een momentje samen hebben
"Jerrel, doe normaal met dat vuur!"quote:Op zondag 14 februari 2021 20:56 schreef Fikkert2 het volgende:
Sjerrel alle niet oprechte briefen aan het verbranden ?
Die heeft ie niet gekregen, enkel de complimentjesquote:Op zondag 14 februari 2021 20:56 schreef Fikkert2 het volgende:
Sjerrel alle niet oprechte briefen aan het verbranden ?
Hij is slimmer als hij met zijn piemel denktquote:Op zondag 14 februari 2021 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk ziet hij dat. Hij prbeert dat juist te saboteren.
Ik twijfelde of FoK de dumpert-referentie zou begrijpen, dus Jeroen gebruikt ipv Jerrel om het duidelijker te maken.quote:
Ik wilde net gaan vragen wie Jeroen was, en toen was ie wegquote:Op zondag 14 februari 2021 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik twijfelde of FoK de dumpert-referentie zou begrijpen, dus Jeroen gebruikt ipv Jerrel om het duidelijker te maken.
Toen mijn vertrouwen in FoK teruggevonden het in Jerrel veranderd. Don't dissapoint me now!
Misschien prata hij in BB-Kloks. Daar valt geen pijl op te trekken.quote:Op zondag 14 februari 2021 21:00 schreef Angel79 het volgende:
Mike zwets,avond klok is hier 21h en geen half10
klopt hij vertelt halve waarheden, zei ook dat niemand zich eraan houdtquote:Op zondag 14 februari 2021 21:00 schreef Angel79 het volgende:
Mikezwets,avondklokis hier 21h en geen half10
ik vond koken met nick al verwarrend, nu ditquote:Op zondag 14 februari 2021 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik twijfelde of FoK de dumpert-referentie zou begrijpen, dus Jeroen gebruikt ipv Jerrel om het duidelijker te maken.
Toen mijn vertrouwen in FoK teruggevonden het in Jerrel veranderd. Don't dissapoint me now!
Nice! Die had ik nog niet eens beseftquote:Op zondag 14 februari 2021 21:02 schreef Fikkert2 het volgende:
Sorry,
[..]
ik vond koken met nick al verwarrend, nu dit
Ahaaaaa dat zal het zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 21:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien prata hij in BB-Kloks. Daar valt geen pijl op te trekken.
Zouden we 'm nu eindelijk kunnen gaan aankruisen op de bingo kaart?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Thomas had net op de bank gezegd ik pak dadelijk nog effe een momentje voor me zelf pakken jill zei toen je weet dat ik er voor je ben toen zei Thomas JIJ mag er wel bij komen zitten als je dat wil het hoef nietquote:Op zondag 14 februari 2021 20:57 schreef Yolk het volgende:
Thomas wilde even terugtrekken. Jill erbij, vooruit. Maar als Matt er nu nog zit, is dat niet sociaal van hem. Met z'n luide nikspraat.
Heb je iets tegen moeder Theresa?quote:Op zondag 14 februari 2021 21:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een walgelijke TTNaomi ziet er prachtig uit
.
Kloptquote:Op zondag 14 februari 2021 21:08 schreef WAvanBuren het volgende:
N
[..]Nee dat niet, maar Naomi is Naomi.
Holy shit, je had ze net zo goed meteen in doodskisten kunnen leggenquote:Op zondag 14 februari 2021 21:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oooh die 2e zou ook leuk zijn voor de shop!
ik had net deze
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |