Ik zou dat echt een kutverhaallijn vindenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt zijn lul gaat stemmen op Thomas, een Theorie waar ik achter sta.
De jongen is verliefd en Thomas loopt hiervoor in de weg.
De liefde is een raar beestje
Gek he na drie kinderen en stukken ouder plus maagverkleining.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze zit strakker in haar vel dan julie
ja idd. doe dan ook huidverstrakkingquote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gek he na drie kinderen en stukken ouder plus maagverkleining.
Niks mis met Juliequote:Op zondag 14 februari 2021 13:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja idd. doe dan ook huidverstrakking
krijg je als er wordt afgegeven of jill dr figuurquote:Op zondag 14 februari 2021 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met Julie
Ik snap sar niet zo goed
Dat moet ik je na geven, want het is echt te zien. Maar dat wordt niet meer vergoed.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja idd. doe dan ook huidverstrakking
Wat heeft Jill 's figuur met Julie te maken?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
krijg je als er wordt afgegeven of jill dr figuur
denk dat die maagverkleining ook niet vergoed werd, ze zat rond de 90 kg dacht ikquote:Op zondag 14 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat moet ik je na geven, want het is echt te zien. Maar dat wordt niet meer vergoed.
tja, wat maakt het uit of iemand mee doet of niet aan michels trainingsprogrammaquote:Op zondag 14 februari 2021 13:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat heeft Jill 's figuur met Julie te maken?
Whuttttt?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
denk dat die maagverkleining ook niet vergoed werd, ze zat rond de 90 kg dacht ik
ongeveer zo saai als een leeg vel papier..quote:Op zondag 14 februari 2021 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met Julie
Ik snap dat niet zo goed
Eensquote:Op zondag 14 februari 2021 13:26 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ongeveer zo saai als een leeg vel papier..
Begrijp dat ook niet goed, de hele familie heeft het van Jerrel laten doen....weet niet wat voor gewicht je moet hebben om het vergoed te krijgen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
denk dat die maagverkleining ook niet vergoed werd, ze zat rond de 90 kg dacht ik
trouwens nog een ander dingetje, jij dacht dat souf en liese 3 maanden bij elkaar zijn maar dat is toch echt dik 2 jaar hoor, check haar insta maarquote:Op zondag 14 februari 2021 13:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kan het mis hebben hoor, pin me er niet op vast!
Het kwam omdat Jill af wou vallen vanaf vandaag. En zo doende zei ik dan kan ze beter aan het sporten gaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tja, wat maakt het uit of iemand mee doet of niet aan michels trainingsprogramma
Ze laat iig wel van zich horen als er iets is wat haar niet bevalt, scoort ze dan wat punten meequote:Op zondag 14 februari 2021 13:26 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ongeveer zo saai als een leeg vel papier..
Dat begreep ik ook niet helemaalquote:Op zondag 14 februari 2021 13:28 schreef danilel het volgende:
[..]
trouwens nog een ander dingetje, jij dacht dat souf en liese 3 maanden bij elkaar zijn maar dat is toch echt dik 2 jaar hoor, check haar insta maar
volgens mij boven een bepaald bmi. en als je teveel weegt moet je eerst nog zelfstandig afvallenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp dat ook niet goed, de hele familie heeft het van Jerrel laten doen....weet niet wat voor gewicht je moet hebben om het vergoed te krijgen.
Ik zei het gisteren, maar kreeg geen gelijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:28 schreef danilel het volgende:
[..]
trouwens nog een ander dingetje, jij dacht dat souf en liese 3 maanden bij elkaar zijn maar dat is toch echt dik 2 jaar hoor, check haar insta maar
ja dacht ik. heb ik het mis. dan is mss julie pas 3 maand bij haar nieuwe vriend?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:28 schreef danilel het volgende:
[..]
daar vind je niks over, ik heb het idee dat die absoluut niet in de publiciteit wilquote:Op zondag 14 februari 2021 13:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dacht ik. heb ik het mis. dan is mss julie pas 3 maand bij haar nieuwe vriend?
Heel veel mensen zeiden dat hierquote:Op zondag 14 februari 2021 13:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dacht ik. heb ik het mis. dan is mss julie pas 3 maand bij haar nieuwe vriend?
duidelijk. ik nam het dan denk te snel voor jill opquote:Op zondag 14 februari 2021 13:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het kwam omdat Jill af wou vallen vanaf vandaag. En zo doende zei ik dan kan ze beter aan het sporten gaan.
Volgens mij werd die wel vergoed omdat ze slaap apneu had. Dan schijn je eerder in aanmerking te komen begreep ik.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Mies wil de diepere ik in Mike leren kennenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:32 schreef DKUp het volgende:
Die vervelende landloper Maaik bij Miesje
Dan moet je een BMI van 35 hebben ipv 40.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:32 schreef KnalPoenani het volgende:
m
[..]
Volgens mij werd die wel vergoed omdat ze slaap apneu had. Dan schijn je eerder in aanmerking te komen begreep ik.
Meerdere factoren. En inderdaad vooraf een crashdieet om het lichaam te laten wennen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volgens mij boven een bepaald bmi. en als je teveel weegt moet je eerst nog zelfstandig afvallen
maar ik ben daar geen expert in verder
Nee, Jill heeft een mooi figuur maar is aangekomen en wil er van af...of enkel complimenten krijgen van Thomas.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
duidelijk. ik nam het dan denk te snel voor jill op
Ik weet dat ook niet precies maar dat heb ik Julie horen zeggen op de streams.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:33 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan moet je een BMI van 35 hebben ipv 40.
Ze zat in de dbk toen sporten begonquote:Op zondag 14 februari 2021 13:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
duidelijk. ik nam het dan denk te snel voor jill op
Heeft Mike gezegd dat z'n geaardheid biseksueel is?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:34 schreef DKUp het volgende:
Maaik is van twee kanten dus hij wil Miesje ook vast beter leren kennen![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zat in de dbk toen sporten begon
Hij zei daarstraks iets onverstaanbaars over mannen. Schijnt een keer een trio met nog een man te hebben gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:36 schreef lyo het volgende:
[..]
Heeft Mike gezegd dat z'n geaardheid biseksueel is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft hij niet gedaan onze Brabantse adonis!quote:Op zondag 14 februari 2021 13:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij zei daarstraks iets onverstaanbaars over mannen. Schijnt een keer een trio met nog een man te hebben gedaan.
Juliequote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef DKUp het volgende:
Streamwissel maar Liese, Nick en iets anders
Ga dan op de nominatie, dan weet je het.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:38 schreef Ireth het volgende:
Wat voor issieus heeft Jerrel? Waarom heeft hij een bevestiging nodig over hoe hij en Michel tegenover elkaar staan volgens de buitenwereld? Als je zonodig "de game" wil spelen, waarom dan zo onzeker dat je die bevestiging nodig hebt? Speel gewoon het spel en doe je ding? Ik begrijp niet waarom hij echt dát perse wil weten...
Volgens mij liegt hij vooral. De verhalen die kloppen gaan allemaal over anderenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wat heeft hij niet gedaan onze Brabantse adonis!
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Ik wil echt niet roddelen, maar, ik las gewoon bepaalde briefjes en als schrijft uit de derde persoon, iemand die ergens op neerkijkt, mag je nooit jezelf in die zin gebruiken. Ik las bepaalde briefjes 'Je doet me denken aan mij .. x Valentijn'. Huh???? Dus Valentijn schrijft jou een liefdesbriefje, onpartijdige partij en daar staat op, je doet me denken aan mij. Meer hoef ik niet te zeggen, het is niet roddelen. Toen dacht ik, ok...
dit kan de psycholoog misschien uitleggen, want het is voor mij ook abracadabraquote:Op zondag 14 februari 2021 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : Ik wil echt niet roddelen, maar, ik las gewoon bepaalde briefjes en als schrijft uit de derde persoon, iemand die ergens op neerkijkt, mag je nooit jezelf in die zin gebruiken. Ik las bepaalde briefjes 'Je doet me denken aan mij .. x Valentijn'. Huh???? Dus Valentijn schrijft jou een liefdesbriefje, onpartijdige partij en daar staat op, je doet me denken aan mij. Meer hoef ik niet te zeggen, het is niet roddelen. Toen dacht ik, ok...
Ik snap hier helemaal niks vanquote:Op zondag 14 februari 2021 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DGK_Tegengas op 14-02-2021 14:49:07 ].
Is toch ook zo?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
MAtt heeft ze gesnitcht?
Matt zou verteld hebben dat ze er heel veel mee bezig zijn
Ze weten toch dat het Michel was.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Is dat niet gewoon dat je herkenning in iemand ziet?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:49 schreef suzi1 het volgende:
dat je het idee hebt dat jij hetzelfde bent als die ander (dus michel is als julie)?
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, wakker worden met My Funny Valentine .....![]()
Weet niet of ze blijven staan in verband met muziek rechten etc.Je bent er weer!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super!!!!!
Weet niet of ze blijven staan in verband met muziek rechten etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nou gezellig blijven
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Weet niet of ze blijven staan in verband met muziek rechten etc.Daar is hij weer, gegroet en welgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jillquote:Op zondag 14 februari 2021 13:53 schreef bb-fan-1999 het volgende:
1 naam is makkelijk (Jerrel) de andere is tactisch (Jill of Thomas)
Nick wou geen Thomas.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:53 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Zijn de dabzo dom die k3 en nick en Michel. Ze beseffen toch wel dat als jerrel er 5 heeft en jill en bv een van hun zoey kiest voor jerrel om te savenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:53 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Klopt, maar de kans dat sjerrel niet op de bank komt zit er inquote:Op zondag 14 februari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie voorlopig niemand die zou kunnen verliezen van Jerrel
trouwens, wat ben je dan een vieze achterbakse smerige rothond, dat je die andere briefjes leestquote:Op zondag 14 februari 2021 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zit er niet naar te luisteren, denk dat ze zoey en mike niet zien aankomen ?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Snap niet dat ze maar op 4 blijven hameren. De andere zijn met 6!
Hij krijgt die vlek precies niet weg gewassen ;-)quote:Op zondag 14 februari 2021 13:18 schreef spapaars het volgende:
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, Wie is de mooiste van 't hele land?
[ afbeelding ]
Dan moet Zoey kleur gaan bekennen. Ik vraag me af of ze dat nu al gaat doen...quote:Op zondag 14 februari 2021 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick &Michel
Jill en Jerrel
Zoey met beslissende stem
Als Zoey kiest om Jerrel en Jill te saven
breekt de pleuris uit
Jerrel en Zoey hangen buiten het groepje van Thomasquote:Op zondag 14 februari 2021 13:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Snap niet dat ze maar op 4 blijven hameren. De andere zijn met 6!
Daarom hoop ik stiekem op een rel actie van Jerrel tegen een Jill/Matt/Thomas/Mikequote:Op zondag 14 februari 2021 13:57 schreef Fikkert2 het volgende:
Kl
[..]
Klopt, maar de kans dat sjerrel niet op de bank komt zit er in
hoezo smerig, ze zijn hardop voorgelezenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
trouwens, wat ben je dan een vieze achterbakse smerige rothond, dat je die andere briefjes leest
Jerrel : Ik wil echt niet roddelen, maar, ik las gewoon bepaalde briefjesquote:Op zondag 14 februari 2021 13:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hoezo smerig, ze zijn hardop voorgelezen
Jerrel is ineens wel omgedraaid in zijn gedrag. Dadelijk wordt hij nog de sympathieke !quote:Op zondag 14 februari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie voorlopig niemand die zou kunnen verliezen van Jerrel
Dat Sowiesoquote:Op zondag 14 februari 2021 14:00 schreef Ireth het volgende:
Mike vind dat Zoey de mooiste en liefste lach in het huis heeft![]()
Heeft ie zuurstofgebrek gehad bij zijn geboorte ofzo?
Nog 24 uur de tijd daarvoor, ik weet niet hoeveel pilletjes sjerrel nog heeftquote:Op zondag 14 februari 2021 13:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom hoop ik stiekem op een rel actie van Jerrel tegen een Jill/Matt/Thomas/Mike
Door sex talk?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:02 schreef Sangha het volgende:
Mike is op het mattje geroepen! Lol, eerste waarschuwing.
Waarom?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:02 schreef Sangha het volgende:
Mike is op het mattje geroepen! Lol, eerste waarschuwing.
Weet niet of ze blijven staan in verband met muziek rechten etc.Top dat je weer terug bent. Je werd gemist hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei hij gisteravond ookquote:Op zondag 14 februari 2021 14:00 schreef Ireth het volgende:
Is nog niet zo zeker, Zoey heeft belooft dat Jill altijd haar rug had....Dus wil ze nog door dan valt ze duidelijk door de mand 1 van de twee groepen gaan vol op haar dan.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:56 schreef Koos1958 het volgende:
Zi
[..]
Zijn de dabzo dom die k3 en nick en Michel. Ze beseffen toch wel dat als jerrel er 5 heeft en jill en bv een van hun zoey kiest voor jerrel om te saven
Nee iets huishoudelijks, hij moest bij Zoey komen.quote:
Dus moet ze anders stemmen, anders valt ze door de mand.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is nog niet zo zeker, Zoey heeft belooft dat Jill altijd haar rug had....Dus wil ze nog door dan valt ze duidelijk door de mand 1 van de twee groepen gaan vol op haar dan.
Was donker en in 1ste filmpje,,,,maar kus was zowat bij haar arm als je ziet wanneer hij omhoog komt.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die kus van Michel en Julie moet denk ik in één van die filmpjes staan,.ik kon het zo snel niet vinden ...
Ik vind de opdrachten nu zeker wat pussy-achtig .quote:Op zondag 14 februari 2021 14:06 schreef Jockari het volgende:
Nick geeft tips voor BB, a la fear factor opdrachten doen. Goed idee !!!
Ja als het volume maar laag blijft, geldt ook voor Naomi!quote:
Zou heel dom zijn om onbetrouwbare Jerrel daarvoor te sparen. Ze durven hem ook niet honderd procent alles te vertellen over het bondje bij hun.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan moet Zoey kleur gaan bekennen. Ik vraag me af of ze dat nu al gaat doen...
Zelfbruinersmeerselquote:Op zondag 14 februari 2021 14:10 schreef Jockari het volgende:
Hoe blijft Liese er zo bruin uit zien ? Iemand een idee ?
Het is bijna een verplichte zurelach altijd. Eerst gaat haar boven lip en neus dan staat haar mond een beetje open maar van oor tot oor heb ik bij haar nog niet gezien.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:00 schreef Ireth het volgende:
Natuurlijk moet je de grootste target in huis houden om zelf zo safe mogelijk te zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou heel dom zijn om onbetrouwbare Jerrel daarvoor te sparen. Ze durven hem ook niet honderd procent alles te vertellen over het bondje bij hun.
Zelfbruiner gok ikquote:Op zondag 14 februari 2021 14:10 schreef Jockari het volgende:
Hoe blijft Liese er zo bruin uit zien ? Iemand een idee ?
quote:Op zondag 14 februari 2021 14:11 schreef Jockari het volgende:
Wij willen Walter Grootaers terug als presentator! Geen rimmer als Peter VdV meer als presentator.
Hij was als eerste op bij die tafel en is rondom gelopen voordat de andere kwamen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jerrel : Ik wil echt niet roddelen, maar, ik las gewoon bepaalde briefjes
Nick vind down the road toch net geweldig. Heeft hij al meermaals laten vallen. Zou zelf ook graag zo'n programma maken met de mensen die hij dagelijks vervoert.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:08 schreef Jockari het volgende:
Sorry Nick... maar down to the road is één van de beste programma's die op TV is geweest. Denkt dat hij van Tom Waes kan winnen... Nu zak je nog meer in mijn ranking Nick !
Precies, zal dat moment nog even monteren ...quote:Op zondag 14 februari 2021 14:11 schreef zodeju het volgende:
Hij was als eerste op bij die tafel en is rondom gelopen voordat de andere kwamen.
Net goeeeeed. Mike en Matt zouden moeten samenspannen om Thomas, Jerkel en Zoey eruit te krijgen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zou dat echt een kutverhaallijn vinden
dat zijn nou vuile nichte strekenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij was als eerste op bij die tafel en is rondom gelopen voordat de andere kwamen.
Bedoel je down the road met Dieter Coppens?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:08 schreef Jockari het volgende:
Sorry Nick... maar down to the road is één van de beste programma's die op TV is geweest. Denkt dat hij van Tom Waes kan winnen... Nu zak je nog meer in mijn ranking Nick !
Ik ben ook overgeschakeld, maar dat is saunagebabbel.quote:
Ook weer waar.....ze krijgt het moeilijk. Jill Michel of Jerrel.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je de grootste target in huis houden om zelf zo safe mogelijk te zijn.
Pas op met wat je zegt hè, zeg dan ook neven streken enzo.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zijn nou vuile nichte streken
Ja, goed zo lol!quote:Op zondag 14 februari 2021 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
heerlijk hoe net thomas en jill naar de douche liepen en matt wilde mee maar mocht niet hahaha
Haha.. ben dat speciaal even terug gaan kijkenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
heerlijk hoe net thomas en jill naar de douche liepen en matt wilde mee maar mocht niet hahaha
zou het ook bij een neven zeggen hahahquote:Op zondag 14 februari 2021 14:18 schreef Sangha het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt hè, zeg dan ook neven streken enzo.
Is zo ja, zou ik dan weer niet aan gedacht hebben. Dat tactische gedoe is niet mijn ding, da's duidelijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je de grootste target in huis houden om zelf zo safe mogelijk te zijn.
had je het gemist hahha hoorde je matt vloekenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haha.. ben dat speciaal even terug gaan kijken
Ja, inderdaad .. was aan het eten. Viel er pas weer in toen ze al in de badkamer warenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had je het gemist hahha hoorde je matt vloeken
Hij is chauffeur voor gehandicapten, ik snap dan wel dat hij kan vinden dat zo'n programma overkomt als een dierentuin.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:08 schreef Jockari het volgende:
Even teruggespoeld en wow....quote:Op zondag 14 februari 2021 14:17 schreef Joyce-43 het volgende:
Waar dacht je dat de productie op uit is?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt zijn lul gaat stemmen op Thomas, een Theorie waar ik achter sta.
De jongen is verliefd en Thomas loopt hiervoor in de weg.
De liefde is een raar beestje
Liesequote:
Jerrel en Jill toch? Of zijn er nieuwe ontwikkelingen?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef Toweler het volgende:
Dus k5 willen weer Thomas jill stemmen?
klopt het dat nummer 3 het niet doet? zwart beeld met ''codering is in voortgang''quote:Op zondag 14 februari 2021 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die kus van Michel en Julie moet denk ik in één van die filmpjes staan,.ik kon het zo snel niet vinden ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
nou dat was die ook volgens mijnquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Even teruggespoeld en wow....
Matt was echt kwaad leek het.
Jerrel en Jill toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef Toweler het volgende:
Hoe meer kwaad hoe beter, dan stemt matt straks mee met K3quote:
ze vinden het duidelijk ook iets te ver gaan. zelf zouden ze dat nooit doen. zou niet goed overkomen voor je partnerquote:Op zondag 14 februari 2021 14:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. de sauna nu roddelen over Michel en Julie? Dat ze snappen dat het een verkeerd beeld kan geven richting de vriend.
Slim meiske. Niet te vroeg je hoofd boven het maaiveld uitsteken. Genoeg anderen die zich nu aanbieden als Kop van Jut.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:23 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
sja, die voegt ook elke dag minder toe, net als Julie..
Klopt.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:28 schreef danilel het volgende:
[..]
Liese heeft toch met Ziko?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren, maar kreeg geen gelijk.
Daarjuist vond hij een maar een "programmatje" uit de zovelen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:12 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Nick vind down the road toch net geweldig. Heeft hij al meermaals laten vallen. Zou zelf ook graag zo'n programma maken met de mensen die hij dagelijks vervoert.
Ja, ik denk dat ik hem even opnieuw moet monteren, komt er niet doorheen denk ik .... en svp onder een spoiler, thanks.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:25 schreef rinardo het volgende:
klopt het dat nummer 3 het niet doet? zwart beeld met ''codering is in voortgang''
nee hij heeft een klikgebit en liet die klikkers zien aan jill en hij was zijn gebit aan het poetsenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef Angelflush het volgende:
Oei oei er is iets met Mike zn onder gebit, er zit een scheurtje in. 🙄🙄
Oh, ik dacht hij degene is die gechauffeurd werd... oepsquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Hij is chauffeur voor gehandicapten, ik snap dan wel dat hij kan vinden dat zo'n programma overkomt als een dierentuin.
Maar hij vertelde net inderdaad aan Michel dat hij een scheurtje voelde, en dat hij bang was dat het zou breken. Ze waren aan het filosoferen hoe hij het gerepareerd kon krijgen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee hij heeft een klikgebit en liet die klikkers zien aan jill en hij was zijn gebit aan het poetsen
Streamwissels naar Liese zijn altijd OK.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef DKUp het volgende:
Streamwissel maar Liese, Nick en iets anders
sorry kom nu in het gespek van het scheurtjequote:Op zondag 14 februari 2021 14:23 schreef puzziepie het volgende:
Er zit een scheurtje in het kunstgebit van Mike
Zullen we wellicht politieke overtuigingen (en dan zeg ik het netjes) buiten de CoS laten?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook Noord-afrikaan, tot er kinderen komen.
Rijdt met patiënten van een psychiatrisch centrum rond. Naar ziekenhuis, consultaties e.d.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:31 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht hij degene is die gechauffeurd werd... oeps
Nee, volgens mij niet .. denk dat ze wachten tot iedereen in de DBK is geweestquote:Op zondag 14 februari 2021 14:33 schreef rinardo het volgende:
Net wakker uit mn nachtdienst, zijn de kaartjes al in de woonkamer op tv geweest ?
Goedemorgen, volgens mij hebben ze dat in de ochtend gedaan... heb het zelf gemist.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:33 schreef rinardo het volgende:
Net wakker uit mn nachtdienst, zijn de kaartjes al in de woonkamer op tv geweest ?
Nee toch, dacht Jerrel en Jillquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef Toweler het volgende:
ja dat gesprek heb ik net gehad hahaquote:Op zondag 14 februari 2021 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hij vertelde net inderdaad aan Michel dat hij een scheurtje voelde, en dat hij bang was dat het zou breken. Ze waren aan het filosoferen hoe hij het gerepareerd kon krijgen.
Maar welke manipulatie ? Tactische stemafspraken maken integraal deel uit van het spel en het kan altijd zijn dat uw favorieten genomineerd worden.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:34 schreef Tamiro het volgende:
Hoe goed zou het zijn als Michel eruit zou gestemd worden tegen Nick dat Nick dan het spel zou verlaten.
Héél het programma naar de zak en krijgen ze de boomerang van manipulatie vol in hun gezicht terug.
die liggen in de gameroom in een mandje. dus komt later nogquote:Op zondag 14 februari 2021 14:33 schreef rinardo het volgende:
Waren even te zien op een stream, maar nog niets mee gedaan ....quote:Op zondag 14 februari 2021 14:34 schreef Sangha het volgende:
Goedemorgen, volgens mij hebben ze dat in de ochtend gedaan... heb het zelf gemist.
edit, weet het niet zeker dus ik dek me even in.![]()
De manipulatie in deze is de 3 nieuwelingen vrij stellen van nominatiequote:Op zondag 14 februari 2021 14:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar welke manipulatie ? Stemafspraken maken integraal deel uit van het spel en het kan altijd zijn dat de favorieten genomineerd worden.
Wie genomineerd wordt heeft niks te maken van manipulatie want alleen het publiek han gemanipuleerd worden.
Wel hoor . Ik hoor m tegen Michel zeggen dat er een scheur inzitquote:Op zondag 14 februari 2021 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee hij heeft een klikgebit en liet die klikkers zien aan jill en hij was zijn gebit aan het poetsen
ja sorry dat gesprek viel ik later inquote:Op zondag 14 februari 2021 14:37 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Wel hoor . Ik hoor m tegen Michel zeggen dat er een scheur inzit
Ik vind het logisch dat men ze de eerste week vrijstelt omdat ze als nieuwelingen in een groep sowieso een zwakke positie hebben. Nu kunnen ze ook gewoon zelf genomineerd worden.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De manipulatie in deze is de 3 nieuwelingen vrij stellen van nominatie
Echt een tienertje nog .. hadden ze niet moeten casten voor dit programma ..denkt alleen met 1 bepaald lichaamsdeel.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh er schiet me nog iets te binnen van vannacht
blijkbaar het was niet te zien zat met met zijn hand op de been van jill, ze pakt en kussen en laat die paar keer vallen op zijn arm met het woord foei foei net zo vaak tot hij het begreep waarop hij reageerde waarom ?? ga jill geen antwoord op
Vind het nu bij de kleuterklas te ver gaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar welke manipulatie ? Tactische stemafspraken maken integraal deel uit van het spel en het kan altijd zijn dat uw favorieten genomineerd worden.
Wie genomineerd wordt heeft niks te maken van manipulatie want alleen het publiek kan gemanipuleerd worden. De nominatie is een keuze van de bewoners zelf.
Uhhh, er konden vorige week enkel Belgen genomineerd worden omdat Michel te populair is?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar welke manipulatie ? Stemafspraken maken integraal deel uit van het spel en het kan altijd zijn dat de favorieten genomineerd worden.
Wie genomineerd wordt heeft niks te maken van manipulatie want alleen het publiek han gemanipuleerd worden.
Ja, dat is op zich een redelijk standpunt, maar is de vorige 3 keer ook niet gebeurd bij nieuwen. Dus is het manipulatie om het programma in de richting te krijgen die de Febo wil.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind het logisch dat men ze de eerste week vrijstelt omdat ze als nieuwelingen in een groep sowieso een zwakke positie hebben. Nu kunnen ze ook gewoon zelf genomineerd worden.
Ok, had ik het toch goed gelezen en onthouden.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Waren even te zien op een stream, maar nog niets mee gedaan ....
Hahaha hoezo toevalligquote:Op zondag 14 februari 2021 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel: "Als iemand je steeds achterna zit hoe noem je dat:"?
MAtt: Stalker?![]()
Dat zou natuurlijk het beste zijn, niet alleen qua speltactiek maar ook voor leuke streams.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef Toweler het volgende:
Matt wordt gemanipuleerd door de mede-bewoners en niet door de regie; en dat maakt integraal deel uit van het spel. Het is aan hem om te beslissen om daarin mee te gaan of zelf zijn eigen ding te doenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind het nu bij de kleuterklas te ver gaan.
Worden echt gemanipuleerd. Matt heeft er grote problemen mee, maar durft niet zijn eigen ding te doen.
En door die manipulatie gaan ze nu één van de populairste verliezen en blijft die eikel waar ze een dagtaak aan hebben met moderaten er in.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat is op zich een redelijk standpunt, maar is de vorige 3 keer ook niet gebeurd bij nieuwen. Dus is het manipulatie om het programma in de richting te krijgen die de Febo wil.
Complicerende factor is dat ze de stem van Matt nodig hebben. Thomas stuurt daar ook wel een beetje op door tegen Jill te zeggen dat zij beter met Matt kan praten. Dat hij meer open naar haar toe is.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:41 schreef suzi1 het volgende:
jill heeft ook meerdere manieren duidelijk proberen te maken dat matt niet zo dichtbij moet komen. maar ze durft dat niet te hard te zeggen, bang om te kwetsen. maar bij sommige mensen moet je niet zo subtiel zijn, die vangen dat niet op. gewoon recht in zn gelaat, BLIJF IS VAN MIJN LIJF AF, JE ZIT STEEDS AAN ME EN IK WORD DAAR KRIEGEL VAN
hij heeft juist een paar keer geopperd dat hij beter met matt kan praten. en tegen matt gezegd dat hij beter naar hem (thomas) kon komenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Complicerende factor is dat ze de stem van Matt nodig hebben. Thomas stuurt daar ook wel een beetje op door tegen Jill te zeggen dat zij beter met Matt kan praten. Dat hij meer open naar haar toe is.
Het voelt een beetje fout allemaal.
klopt het zijn de kleine dingen dit het doen zo als net tijden seconds snauwt ze hem af met stil nouquote:Op zondag 14 februari 2021 14:41 schreef suzi1 het volgende:
jill heeft ook meerdere manieren duidelijk proberen te maken dat matt niet zo dichtbij moet komen. maar ze durft dat niet te hard te zeggen, bang om te kwetsen. maar bij sommige mensen moet je niet zo subtiel zijn, die vangen dat niet op. gewoon recht in zn gelaat, BLIJF IS VAN MIJN LIJF AF, JE ZIT STEEDS AAN ME EN IK WORD DAAR KRIEGEL VAN
Jill hangt zelf ook continue aan Matt, stoeien, op z'n rug zitten. Het zal vriendschappelijk bedoelt zijn maar Matt denkt met z'n pielemuis.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:41 schreef suzi1 het volgende:
Ja lol, en dan zegt hij ook nog nee maar in het Engels, alsof dat anders is...quote:Op zondag 14 februari 2021 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel: "Als iemand je steeds achterna zit hoe noem je dat:"?
MAtt: Stalker?![]()
Vind ik vals van Jill , ze daagt hem namelijk ook uitquote:Op zondag 14 februari 2021 14:41 schreef suzi1 het volgende:
Matt is nog een kindquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Even teruggespoeld en wow....
Matt was echt kwaad leek het.
ja das waar ook anders om geloof ikquote:Op zondag 14 februari 2021 14:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij heeft juist een paar keer geopperd dat hij beter met matt kan praten. en tegen matt gezegd dat hij beter naar hem (thomas) kon komen
maaaar ze is wel na de komst ook meer aan thomas gaan hangen en aan hem zitten/knuffelen. dat deed ze voorheen nooit.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:44 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jill hangt zelf ook continue aan Matt, stoeien, op z'n rug zitten. Het zal vriendschappelijk bedoelt zijn maar Matt denkt met z'n pielemuis.
Jill wordt min of meer gedwongen om Matt&Zijn gedrag te tolereren anders kan het gebeuren dat ie niet mee gaat in hun stemming...quote:Op zondag 14 februari 2021 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Complicerende factor is dat ze de stem van Matt nodig hebben. Thomas stuurt daar ook wel een beetje op door tegen Jill te zeggen dat zij beter met Matt kan praten. Dat hij meer open naar haar toe is.
quote:Op zondag 14 februari 2021 14:36 schreef chufi het volgende:
Italiaans schilder -- Picasso is nog goed ook ..
Dat gevoel heb ik ...quote:Op zondag 14 februari 2021 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jill wordt min of meer gedwongen om Matt&Zijn gedrag te tolereren anders kan het gebeuren dat ie niet mee gaat in hun stemming...
of dat was gewoon omdat jill het enige Nederlandse meisje was dat nog over was na het vertrek van naat en daan en sjowiequote:Op zondag 14 februari 2021 14:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maaaar ze is wel na de komst ook meer aan thomas gaan hangen en aan hem zitten/knuffelen. dat deed ze voorheen nooit.
denk om thomas duidelijk te maken, ik heb jou lief/liever
Klopt ook alleen zoals vroeger zat dat los. nu wordt er schroeven in je kaak geboord met een soort magneetje en een magneetje in je kunstgebit.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar hij vertelde net inderdaad aan Michel dat hij een scheurtje voelde, en dat hij bang was dat het zou breken. Ze waren aan het filosoferen hoe hij het gerepareerd kon krijgen.
ja en zij denkt dat iedereen net zo open is al haarquote:Op zondag 14 februari 2021 14:44 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jill hangt zelf ook continue aan Matt, stoeien, op z'n rug zitten. Het zal vriendschappelijk bedoelt zijn maar Matt denkt met z'n pielemuis.
Zijn een beetje een soort loverboy praktijken van thomasquote:Op zondag 14 februari 2021 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heel creepy inderdaad om in zo'n positie te zitten terwijl Matt eigenlijk ook niet op Nick wilt stemmen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jill wordt min of meer gedwongen om Matt&Zijn gedrag te tolereren anders kan het gebeuren dat ie niet mee gaat in hun stemming...
Jill is op een bepaalde manier net zo goed berekenend ..quote:Op zondag 14 februari 2021 14:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en zij denkt dat iedereen net zo open is al haar
Thomas zit in dezelfde friendzone als Matt. Als Jill morgen zegt kom we gaan eruit en beginnen een relatie loopt hij zo met haar mee. Hij weet het alleen wat beter te verbergen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maaaar ze is wel na de komst ook meer aan thomas gaan hangen en aan hem zitten/knuffelen. dat deed ze voorheen nooit.
denk om thomas duidelijk te maken, ik heb jou lief/liever
Die allerlei dingen kan bedenken dat het anders loopt. zoals nieuwe niet nomineren een opdracht waar ze eentje vrij kunnen spelen....Dus net zo manipulatief als het publiek. De huismeester is vrij van nominatie.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar welke manipulatie ? Tactische stemafspraken maken integraal deel uit van het spel en het kan altijd zijn dat uw favorieten genomineerd worden.
Wie genomineerd wordt heeft niks te maken van manipulatie want alleen het publiek kan gemanipuleerd worden. De nominatie is een keuze van de bewoners zelf.
thomas gaat dan niet weg, net als dat hij het geld niet wil verdelen als 1 van de 2 wintquote:Op zondag 14 februari 2021 14:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Thomas zit in dezelfde friendzone als Matt. Als Jill morgen zegt kom we gaan eruit en beginnen een relatie loopt hij zo met haar mee. Hij weet het alleen wat beter te verbergen.
Hadden ze dat meteen moeten doen....en niet midden in het spel.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind het logisch dat men ze de eerste week vrijstelt omdat ze als nieuwelingen in een groep sowieso een zwakke positie hebben. Nu kunnen ze ook gewoon zelf genomineerd worden.
en mss wel op michel en julie?!quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef puzziepie het volgende:
Nick,Naomi en Liese gaan niet op elkaar stemmen
er was denk ik niet op gerekend dat er 3 Nederlanders tegelijk zouden vertrekken, ze hebben een noodgreep toe moeten passen om niet gelijk weer de Belgen de meerderheid te laten hebben.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hadden ze dat meteen moeten doen....en niet midden in het spel.
Nog veel eerlijker zou zijn met 16 mensen tergelijk starten, en niet halvewege mensen erin stoppen. (enkel nieuwen als ze zelf opstappen)quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er zijn wel heel ineens 3 mensen vertrokken , waardoor de situatie veranderde.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Liese zal ook niet op Julie stemmen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef puzziepie het volgende:
Deez’ is heel erg! Wa’ ne huichelaars! Echt nie te vertrouwen deez’ personen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef puzziepie het volgende:
Het enige wat ze zeiden is dat die drie niet op elkaar gaanquote:Op zondag 14 februari 2021 14:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Liese zal ook niet op Julie stemmen.
Wat is daar huichelachtig aan? Zij zitten daar vanaf het begin en klikken met elkaarquote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Deez’ is heel erg! Wa’ ne huichelaars! Echt nie te vertrouwen deez’ personen.
Nopequote:Op zondag 14 februari 2021 14:56 schreef ben34567 het volgende:
Gelooft er echt iemand dat Julie en Michel puur vriendschappelijk is en dat er van beide kanten niet meer gevoelens zijn ?
Klopt... de Belgen werden tegen elkaar opgezet.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:52 schreef Verida het volgende:
[..]
er was denk ik niet op gerekend dat er 3 Nederlanders tegelijk zouden vertrekken, ze hebben een noodgreep toe moeten passen om niet gelijk weer de Belgen de meerderheid te laten hebben.
Liese zei zonet dat ze het allerliefste met Julie naar de finale zou gaan, dus trek je conclusie.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het enige wat ze zeiden is dat die drie niet op elkaar gaan
Oh sorry, ik dacht da ge dan huichelachtig waaaz. Da zegt men streeds over afsproaken he, ge hebt da zelf ook gezien?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is daar huichelachtig aan? Zij zitten daar vanaf het begin en klikken met elkaar
Thomas en Jill zullen ook niet meer op elkaar stemmenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:58 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht da ge dan huichelachtig waaaz. Da zegt men streeds over afsproaken he, ge hebt da zelf ook gezien?
Hebben ze al heel lang geleden afgesproken. Zolang het niet nodig is.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef puzziepie het volgende:
Kloptquote:Op zondag 14 februari 2021 14:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben ze al heel lang geleden afgesproken. Zolang het niet nodig is.
Er zijn er nog een heleboel voor Julie en Michel aan de beurt.
Ben bang dat het hele leuke k5 gebeurd is na donderdag.
Tegen de tijd dat-ie ze allemaal genoemd heeft zitten we al in de finale.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas : Hoe moet ik weten wie de ex van Yolanthe is
Ja toch? Da lees ik overal. Op den Twitter en hier.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thomas en Jill zullen ook niet meer op elkaar stemmen
Is dat ook huichelen?
Is dit dan de nieuwe bezetting van K3? Is ook heel actueel met een man erbij.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef puzziepie het volgende:
Je kan ook gewoon streams kijken?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:01 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ja toch? Da lees ik overal. Op den Twitter en hier.
Ik heb maar voor Thomas en Jill gekozen, maar meer als wishful thinking en met de wens dat er weer eens wat spanning komt.quote:
Die stemmen niet meer op elkaarquote:Op zondag 14 februari 2021 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thomas en Jill zullen ook niet meer op elkaar stemmen
Is dat ook huichelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |