Ik zou dat echt een kutverhaallijn vindenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt zijn lul gaat stemmen op Thomas, een Theorie waar ik achter sta.
De jongen is verliefd en Thomas loopt hiervoor in de weg.
De liefde is een raar beestje
Gek he na drie kinderen en stukken ouder plus maagverkleining.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze zit strakker in haar vel dan julie
ja idd. doe dan ook huidverstrakkingquote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gek he na drie kinderen en stukken ouder plus maagverkleining.
Niks mis met Juliequote:Op zondag 14 februari 2021 13:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja idd. doe dan ook huidverstrakking
krijg je als er wordt afgegeven of jill dr figuurquote:Op zondag 14 februari 2021 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met Julie
Ik snap sar niet zo goed
Dat moet ik je na geven, want het is echt te zien. Maar dat wordt niet meer vergoed.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja idd. doe dan ook huidverstrakking
Wat heeft Jill 's figuur met Julie te maken?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
krijg je als er wordt afgegeven of jill dr figuur
denk dat die maagverkleining ook niet vergoed werd, ze zat rond de 90 kg dacht ikquote:Op zondag 14 februari 2021 13:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat moet ik je na geven, want het is echt te zien. Maar dat wordt niet meer vergoed.
tja, wat maakt het uit of iemand mee doet of niet aan michels trainingsprogrammaquote:Op zondag 14 februari 2021 13:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat heeft Jill 's figuur met Julie te maken?
Whuttttt?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
denk dat die maagverkleining ook niet vergoed werd, ze zat rond de 90 kg dacht ik
ongeveer zo saai als een leeg vel papier..quote:Op zondag 14 februari 2021 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niks mis met Julie
Ik snap dat niet zo goed
Eensquote:Op zondag 14 februari 2021 13:26 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ongeveer zo saai als een leeg vel papier..
Begrijp dat ook niet goed, de hele familie heeft het van Jerrel laten doen....weet niet wat voor gewicht je moet hebben om het vergoed te krijgen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
denk dat die maagverkleining ook niet vergoed werd, ze zat rond de 90 kg dacht ik
trouwens nog een ander dingetje, jij dacht dat souf en liese 3 maanden bij elkaar zijn maar dat is toch echt dik 2 jaar hoor, check haar insta maarquote:Op zondag 14 februari 2021 13:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik kan het mis hebben hoor, pin me er niet op vast!
Het kwam omdat Jill af wou vallen vanaf vandaag. En zo doende zei ik dan kan ze beter aan het sporten gaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
tja, wat maakt het uit of iemand mee doet of niet aan michels trainingsprogramma
Ze laat iig wel van zich horen als er iets is wat haar niet bevalt, scoort ze dan wat punten meequote:Op zondag 14 februari 2021 13:26 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
ongeveer zo saai als een leeg vel papier..
Dat begreep ik ook niet helemaalquote:Op zondag 14 februari 2021 13:28 schreef danilel het volgende:
[..]
trouwens nog een ander dingetje, jij dacht dat souf en liese 3 maanden bij elkaar zijn maar dat is toch echt dik 2 jaar hoor, check haar insta maar
volgens mij boven een bepaald bmi. en als je teveel weegt moet je eerst nog zelfstandig afvallenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp dat ook niet goed, de hele familie heeft het van Jerrel laten doen....weet niet wat voor gewicht je moet hebben om het vergoed te krijgen.
Ik zei het gisteren, maar kreeg geen gelijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:28 schreef danilel het volgende:
[..]
trouwens nog een ander dingetje, jij dacht dat souf en liese 3 maanden bij elkaar zijn maar dat is toch echt dik 2 jaar hoor, check haar insta maar
ja dacht ik. heb ik het mis. dan is mss julie pas 3 maand bij haar nieuwe vriend?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:28 schreef danilel het volgende:
[..]
daar vind je niks over, ik heb het idee dat die absoluut niet in de publiciteit wilquote:Op zondag 14 februari 2021 13:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dacht ik. heb ik het mis. dan is mss julie pas 3 maand bij haar nieuwe vriend?
Heel veel mensen zeiden dat hierquote:Op zondag 14 februari 2021 13:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dacht ik. heb ik het mis. dan is mss julie pas 3 maand bij haar nieuwe vriend?
duidelijk. ik nam het dan denk te snel voor jill opquote:Op zondag 14 februari 2021 13:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het kwam omdat Jill af wou vallen vanaf vandaag. En zo doende zei ik dan kan ze beter aan het sporten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |