Nee.. dan zit ik alleen met alle Michel loversquote:
Aangezien hij met de regiekamer communiceerde is dat wel duidelijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:48 schreef engine het volgende:
Mag toch hopen dat dit een geheime opdracht was
Net nu ik dacht dat we vriendjes konden zijnquote:
Uitsloverquote:Op zondag 14 februari 2021 10:00 schreef suzi1 het volgende:
ik doe het voor het groepsgevoel greysbones
ik zie ernaar uit. hoe uit zich dat bij jou?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga echt pissed zijn als het Michel vs Nick wordt donderdag
Ja, en de rest is te lui om deze uitsloverij te doen, laat staan te bedenken.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:48 schreef woveleed het volgende:
Ik blijf erbij, ik vind het wat uitsloverij.
Ik ook. Voor wie dat anders ziet: troost jezelf met de gedachte dat het vast leuke tv oplevert.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zie ernaar uit. hoe uit zich dat bij jou?
Die hebben hem wakker gefluisterd??quote:Op zondag 14 februari 2021 09:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Aangezien hij met de regiekamer communiceerde is dat wel duidelijk.
Het boeit mij totaal niet,weg is weg.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik ook. Voor wie dat anders ziet: troost jezelf met de gedachte dat het vast leuke tv oplevert.
Mij maakt het ook niet uit, wie eruit gaatquote:Op zondag 14 februari 2021 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het boeit mij totaal niet,weg is weg.
quote:Op zondag 14 februari 2021 09:37 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Heb geen favoriet maar als ik er 1 had
Bij Utopia had ik dat soms wel,maar hier totaal niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit, wie eruit gaat
quote:
Ik ook, misschien dat ik er te weinig er naar kijk of dat het aan de personen ligt die er in zitten..quote:Op zondag 14 februari 2021 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Utopia had ik dat soms wel,maar hier totaal niet.
Die zijn sws 10 x leuker inderdaad..quote:Op zondag 14 februari 2021 10:14 schreef Yolk het volgende:
Verheug me meer op de bekendmaking van de nominaties dan op de exit. Dinsdagavond belooft komisch te worden.
Ik ben benieuwd naar de reacties.. en hoe goed het gedragen wordtquote:Op zondag 14 februari 2021 10:14 schreef Yolk het volgende:
Verheug me meer op de bekendmaking van de nominaties dan op de exit. Dinsdagavond belooft komisch te worden.
Idem, zolang hetquote:Op zondag 14 februari 2021 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit, wie eruit gaat
Maar goed dat BB aan jou gedacht heeft, om een leuk iemand in te zettenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Idem, zolang hetLiese
maar niet is.
Ik moet voor mijzelf een favoriet hebben, anders kan het mij niet boeien.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Utopia had ik dat soms wel,maar hier totaal niet.
Hoezo dat dan? Zitten gwn met hun gedachten ergens andersquote:Op zondag 14 februari 2021 10:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Super!
Vooral die schuldige gezichtjes nu bij Jill en Thomas.
Zoey had ook iets van of het vervelend vinden of een beetje schuldig voelen.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Super!
Vooral die schuldige gezichtjes nu bij Jill en Thomas.
Dat sluit ik niet uit, want op zich kan deze BB (of het slappe aftreksel wat nog van dit concept over is) me niet echt boeien, to say the least.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar goed dat BB aan jou gedacht heeft, om een leuk iemand in te zetten
En als ze eruit gaat, dan stop je met kijken?
Wie van Michel, Thomas, Matt en Mike heeft een relatie dan? Mike?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:19 schreef greysbones het volgende:
Zie Nick nu net 3 dames en drie heren vrijgezel?
Ik vind dat eigenlijk net zoiets als Thomas vs. Jillquote:Op zondag 14 februari 2021 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Gaat niet om het ontbijt op zich.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:21 schreef suzi1 het volgende:
hoezo voel je je schuldig voor een ontbijt van een ander?
Jill wilde dat Thomas haar valentijn zou zijn en op bed ontbijt zou krijgen van hem. Maar ja vroeg op is een beetje moeilijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:20 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Zitten gwn met hun gedachten ergens anders
Was druk met dames tellenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:22 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wie van Michel, Thomas, Matt en Mike heeft een relatie dan? Mike?
Dat vond ik lange tijd ook, maar neig nu meer naar Julie. En Jill, Thomas en Michel.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Idem, zolang hetLiese
maar niet is.
Is gericht aan Thomas en Jillquote:Op zondag 14 februari 2021 10:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoop dat Michel de K3 kaart krijgt.
Zou superleuk zijn!
o ja zo. ja michel is echt veel te goed voor ze wat dit betreft. ondanks opdracht ofzoquote:Op zondag 14 februari 2021 10:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gaat niet om het ontbijt op zich.
Feit dat Michel dit heeft gedaan met al die lieve berichtjes, terwijl ze zo slecht over hem hebben gepraat achter zijn rug.
En Michel is echt een regelrechtige heiligequote:Op zondag 14 februari 2021 10:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o ja zo. ja michel is echt veel te goed voor ze wat dit betreft. ondanks opdracht ofzo
Dank uquote:Op zondag 14 februari 2021 10:26 schreef ben34567 het volgende:
Leuk dat Michel dit gedaan heeft maar kan niemand zien dat dit puur tactiek is ? Is gewoon een womanizer die het slim speelt..
dat is niet waar, dat lieg je om hem alleen in kwaad daglicht te zetten!!quote:Op zondag 14 februari 2021 10:26 schreef ben34567 het volgende:
Leuk dat Michel dit gedaan heeft maar kan niemand zien dat dit puur tactiek is ? Is gewoon een womanizer die het slim speelt..
Mensen mijn koffiequote:Op zondag 14 februari 2021 10:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is niet waar, dat lieg je om hem alleen in kwaad daglicht te zetten!!
Andersom, ze hebben er gisteravond om gesteenpapierschaart. Jill verloor.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill wilde dat Thomas haar valentijn zou zijn en op bed ontbijt zou krijgen van hem. Maar ja vroeg op is een beetje moeilijk.
In mijn ogen bestaan er geen levende heilige.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Michel is echt een regelrechtige heilige
Saint Michel .. hij doet alles goed
Wel dode heiligen?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
In mijn ogen bestaan er geen levende heilige.
Tuurlijk wel, maar dan moet je het ook doen en daar scheelt het nogal aan bij de andere bewoners.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:26 schreef ben34567 het volgende:
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Andersom, ze hebben er gisteravond om gesteenpapierschaart. Jill verloor.
Goed bedacht Benny, doen ze niets mee..quote:Op zondag 14 februari 2021 10:29 schreef Benny het volgende:
Uit het gesprek tussen Thomas en Patje was op te maken dat Thomas niet veel vertrouwen heeft in een vertrek van Julie. Dat als hij en Julie tegenover elkaar zouden komen, dat hij weg moet.
Geef hem dat vertrouwen en hij richt z'n pijlen op haar. Ze is op dit punt in het spel de meest boeiende om eruit te gooien.
Je breekt dan namelijk K3 en de twee kampen zijn dan vrijwel gelijk aan grootte. In de daarop volgende nominaties krijg je dan haast zeker kamp 1 VS. kamp 2 en geen 2 van elk kamp op de bank. Het gooit het spel om.
Dat vind ik dan weer heel lief van jequote:Op zondag 14 februari 2021 10:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar wil niemand beledigen die dat wel doen.
Tuurlijk zijn tegenstanders zijn zo lui dat een tafel dekken en eten klaarmaken al moet worden geapplaudisseerd. Verder is het gewoon een gladde jongen die zijn looks en 'lief persona' gebruikt om voornamelijk een vrouwelijk publiek te charmeren. Moest een "minder aantrekkelijke" man daar het ontbijt klaargemaakt hebben zou er geen haan naar kraaien.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan moet je het ook doen en daar scheelt het nogal aan bij de andere bewoners.
Geen eentje daar zou die moeite willen doen.
Jill ben ik beu.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat vond ik lange tijd ook, maar neig nu meer naar Julie. En Jill, Thomas en Michel.
Same.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Beter van maken jill is belangrijker dan z'n tentamenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
Omg deelname aan BB was belangrijker dan zijn tentamen.. Matt
Jaquote:Op zondag 14 februari 2021 10:35 schreef greysbones het volgende:
Zijn we nu alweer bij de sterke verhalen..
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:36 schreef Toweler het volgende:
[..]
Beter van maken jill is belangrijker dan z'n tentamen
We hebben kamp kinderkamer met 6 tegen K5 dus je redenering klopt niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:29 schreef Benny het volgende:
Uit het gesprek tussen Thomas en Patje was op te maken dat Thomas niet veel vertrouwen heeft in een vertrek van Julie. Dat als hij en Julie tegenover elkaar zouden komen, dat hij weg moet.
Geef hem dat vertrouwen en hij richt z'n pijlen op haar. Ze is op dit punt in het spel de meest boeiende om eruit te gooien.
Je breekt dan namelijk K3 en de twee kampen zijn dan vrijwel gelijk aan grootte. In de daarop volgende nominaties krijg je dan haast zeker kamp 1 VS. kamp 2 en geen 2 van elk kamp op de bank. Het gooit het spel om.
Anything for the fame!quote:Op zondag 14 februari 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
Omg deelname aan BB was belangrijker dan zijn tentamen.. Matt
Jerrel?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:37 schreef greysbones het volgende:
Valt me echt tegen dat er maar 1 fatsoenlijk ogende man in zit..
Dat weet niemandquote:Op zondag 14 februari 2021 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben het over filmpjes die BB schoten heeft maar waar zijn die te zien dan?
Ik de uitzendingquote:Op zondag 14 februari 2021 10:38 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben het over filmpjes die BB schoten heeft maar waar zijn die te zien dan?
Ben ik niet met je eens, denk als Thomas dit had gedaan iedereen ook het publiek , net zo had gereageerd. Kan aan mij liggen hoor maar ze zitten in een spel, is het niet de bedoeling om in dit spel te winnen? dus zo veel mogelijk zieltjes te winnen op een slimme manier? en daar mag je volgens mij alles voor gebruiken ook je charme !quote:Op zondag 14 februari 2021 10:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn tegenstanders zijn zo lui dat een tafel dekken en eten klaarmaken al moet worden geapplaudisseerd. Verder is het gewoon een gladde jongen die zijn looks en 'lief persona' gebruikt om voornamelijk een vrouwelijk publiek te charmeren. Moest een "minder aantrekkelijke" man daar het ontbijt klaargemaakt hebben zou er geen haan naar kraaien.
Die heeft zelf aangegeven meer non binair te zijn.. dus het..quote:
Klopt niet helemaal, een Mike nee een Thomas of een Patrick, Nick zijn voor mij minder aantrekkelijk maar zou het ook hardstikke leuk vinden als die het hadden gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:35 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn tegenstanders zijn zo lui dat een tafel dekken en eten klaarmaken al moet worden geapplaudisseerd. Verder is het gewoon een gladde jongen die zijn looks en 'lief persona' gebruikt om voornamelijk een vrouwelijk publiek te charmeren. Moest een "minder aantrekkelijke" man daar het ontbijt klaargemaakt hebben zou er geen haan naar kraaien.
Het is een lidwoord, geen voornaamwoord btwquote:Op zondag 14 februari 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft zelf aangegeven meer non binair te zijn.. dus het..
We hebben dus nog steeds alleen Michel als mooiboy en de rest..
en Michel is simpelweg niet my cup of tea
Ok.. hen.. of ?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:44 schreef lyo het volgende:
[..]
Het is een lidwoord, geen voornaamwoord btw
Ik kan me mindere objecten voorstellen om op in te zoomen.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:42 schreef greysbones het volgende:
Zit weer een puber achter de knoppen.. ff inzoomen op de kont van Liese ..
nog altijd beter dan geen enkele fatsoenlijk ogende vrouwquote:Op zondag 14 februari 2021 10:37 schreef greysbones het volgende:
Valt me echt tegen dat er maar 1 fatsoenlijk ogende man in zit..
Tis wel opvallend.. dat er meerdere keren ingezoomd wordt op de vrouwen in het huis.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan me mindere objecten voorstellen om op in te zoomen.
Ik zie liever de kont van Liese dan de koppen van sommige anderen.
Is afhankelijk van de context, het kan zeker wel een persoonlijk voornaamwoord zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:44 schreef lyo het volgende:
[..]
Het is een lidwoord, geen voornaamwoord btw
ja klopt, die/hen/hunquote:Op zondag 14 februari 2021 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok.. hen.. of ?
Jerrel gaf zelf aan nog wel hij en hem te willen worden genoemd
we kunnen hier nog veel lerenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is afhankelijk van de context, het kan zeker wel een persoonlijk voornaamwoord zijn.
Jerrel is een verwijfde man, klaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ok.. hen.. of ?
Jerrel gaf zelf aan nog wel hij en hem te willen worden genoemd
Vindt dat zo erg....Jill die veel kinderlijker is en Mike die twintig jaar ouder lijkt dan hij is.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mike the creep nu ook al bij Jill.
Nee Mike heeft veel teveel babbels..dan zouden ze hem glad vindenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:52 schreef ben34567 het volgende:
Moest Mike er aantrekkelijk uitzien zou zijn gedrag 'schattig' zijn..
Nou nee!quote:Op zondag 14 februari 2021 10:52 schreef ben34567 het volgende:
Moest Mike er aantrekkelijk uitzien zou zijn gedrag 'schattig' zijn..
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:59 schreef greysbones het volgende:
Hoe oud was jerrel toen hij zijn gbp kreeg?
Wat zag hij er anders uit! Leuke kop had hij daar!quote:
Is zich aan het voorbereiden om Michel over het hek te gooien.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:02 schreef Juan_Roman het volgende:
Is Jerrel zijn nekspieren of buikspieren aan het trainen?
Ook zijn tanden waren veel mooier dan dat hij nu heeft en inderdaad een veel leukere kop.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat zag hij er anders uit! Leuke kop had hij daar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🤪🤣🤭😱quote:Op zondag 14 februari 2021 11:06 schreef juul. het volgende:
Wat is Mike toch grappig, lig in een deuk
Hij is gewoon tukkie aan het doenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:07 schreef spapaars het volgende:
Met het hoofd richting Mekka?
[ afbeelding ]
Volgens mij weten we van geen van de kaartjes wat er op stondquote:Op zondag 14 februari 2021 11:10 schreef Sunshineforyou het volgende:
Kan iemand vertellen wat er op de kaartjes stond bij Julie, Naomi en Liese? 🤗
Ah echt jammer...quote:Op zondag 14 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
'
[..]
Volgens mij weten we van geen van de kaartjes wat er op stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |