Nee.. dan zit ik alleen met alle Michel loversquote:
Aangezien hij met de regiekamer communiceerde is dat wel duidelijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:48 schreef engine het volgende:
Mag toch hopen dat dit een geheime opdracht was
Net nu ik dacht dat we vriendjes konden zijnquote:
Uitsloverquote:Op zondag 14 februari 2021 10:00 schreef suzi1 het volgende:
ik doe het voor het groepsgevoel greysbones
ik zie ernaar uit. hoe uit zich dat bij jou?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga echt pissed zijn als het Michel vs Nick wordt donderdag
Ja, en de rest is te lui om deze uitsloverij te doen, laat staan te bedenken.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:48 schreef woveleed het volgende:
Ik blijf erbij, ik vind het wat uitsloverij.
Ik ook. Voor wie dat anders ziet: troost jezelf met de gedachte dat het vast leuke tv oplevert.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zie ernaar uit. hoe uit zich dat bij jou?
Die hebben hem wakker gefluisterd??quote:Op zondag 14 februari 2021 09:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Aangezien hij met de regiekamer communiceerde is dat wel duidelijk.
Het boeit mij totaal niet,weg is weg.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik ook. Voor wie dat anders ziet: troost jezelf met de gedachte dat het vast leuke tv oplevert.
Mij maakt het ook niet uit, wie eruit gaatquote:Op zondag 14 februari 2021 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het boeit mij totaal niet,weg is weg.
quote:Op zondag 14 februari 2021 09:37 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Heb geen favoriet maar als ik er 1 had
Bij Utopia had ik dat soms wel,maar hier totaal niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit, wie eruit gaat
quote:
Ik ook, misschien dat ik er te weinig er naar kijk of dat het aan de personen ligt die er in zitten..quote:Op zondag 14 februari 2021 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Utopia had ik dat soms wel,maar hier totaal niet.
Die zijn sws 10 x leuker inderdaad..quote:Op zondag 14 februari 2021 10:14 schreef Yolk het volgende:
Verheug me meer op de bekendmaking van de nominaties dan op de exit. Dinsdagavond belooft komisch te worden.
Ik ben benieuwd naar de reacties.. en hoe goed het gedragen wordtquote:Op zondag 14 februari 2021 10:14 schreef Yolk het volgende:
Verheug me meer op de bekendmaking van de nominaties dan op de exit. Dinsdagavond belooft komisch te worden.
Idem, zolang hetquote:Op zondag 14 februari 2021 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mij maakt het ook niet uit, wie eruit gaat
Maar goed dat BB aan jou gedacht heeft, om een leuk iemand in te zettenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Idem, zolang hetLiese
maar niet is.
Ik moet voor mijzelf een favoriet hebben, anders kan het mij niet boeien.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Utopia had ik dat soms wel,maar hier totaal niet.
Hoezo dat dan? Zitten gwn met hun gedachten ergens andersquote:Op zondag 14 februari 2021 10:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Super!
Vooral die schuldige gezichtjes nu bij Jill en Thomas.
Zoey had ook iets van of het vervelend vinden of een beetje schuldig voelen.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Super!
Vooral die schuldige gezichtjes nu bij Jill en Thomas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |