abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2021 @ 13:25:29 #151
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198016648
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:43 schreef TLC het volgende:

[..]

of simpeler : hij zat op de verkeerde mol.

D'r was trouwens niks oneerlijks aan die executie, Joshua had ook op de positie kunnen zitten dat hij geen scherm hoefde te zien, dan had hij maar meer moeten bieden.
Echt oneerlijk was het inderdaad niet. Maar hoop wel dat ze zoiets dergelijks nooit meer doen. De balans is dan te ver zoek. Een vrijstelling maximaal naar één persoon. Of het moet een variant zijn zoals vorige week.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_198017709
Ik wil de aflevering kijken maar hij staat niet online? ;(
pi_198017915
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:26 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik wil de aflevering kijken maar hij staat niet online? ;(
'wie is de mol aflevering 7' intypen op YT en je kunt em zien :)

edit : oh op YT is ie ook weg, heb em pas daar nog terug gezien, jammer hoor

[ Bericht 5% gewijzigd door TLC op 15-02-2021 14:46:43 ]
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198018627
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:12 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het is altijd al problematisch voor Aziaten geweest dat wij ze spleetogen noemden.
Het gaat hier niet om Aziaten spleetogen noemen.
Het gaat gewoon om iemand uitbeelden aan de hand van een uiterlijke kenmerk, in dit geval de kleinere (spleet achtige) ogen die Aziaten over het algemeen gewoonweg hebben.

Dat ze het niet fijn vinden dat wij ze spleetogen noemen, prima daar kan ik nog inkomen.
Vind ik alsnog niet racistisch overigens. Is gewoon een uiterlijke kenmerk die ook nog klopt.
Daar hoef je niet iemand direct op aan te vallen.
Net als dat ik blank ben en ik vrienden heb die zwart zijn van huidskleur, dat is een duidelijke uiterlijke kenmerk.
pi_198018688
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef Redefine het volgende:

Het zou heel erg atypisch zijn voor het programma. Waardoor ik juist steeds meer ga denken dat Renee daardoor de Mol niet kan zijn. En het dan Rocky of Splinter moet zijn.
Yep.
Maar ik verdenk Renee sowieso geen seconde. Ze haalt het meeste geld binnen, staat niet op sleutelposities etc etc. Niets doet mij denken dat het Renee is. Ja, al die verdenkingen vanuit de kandidaten en dat de anderen afvallen. Dat is het enige wat Renee laat overblijven als mogelijke mol.

Maar vanuit het spelbeeld blijft voor mij Renee absoluut niet over als mol. Die had ik in aflevering 2 of 3 al afgeschreven.

Ik zit al sinds de 3e aflevering geloof ik in een Splinter tunnel, zeker nu Marije weg is en ik zie geen enkele reden om daaruit te komen.
pi_198018790
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:22 schreef TLC het volgende:
Ook opvallend dat Charlotte aan het begin zegt dat ze Rocky uit de Renee tunnel wil trekken omdat ze graag met haar in een volgende aflevering zou zitten, Charlotte kan immers weten dat Rocky op de verkeerde mol zit :P ;)
Hoezo? Charlotte denkt te weten dat Rocky verkeerd zit. Dat zou ik als kandidaat ook zeggen.
Als je daarmee al denkt dat ze de mol is xD.

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 12:33 schreef TLC het volgende:

[..]

En mensen die zeggen dat Charlotte niet de mol kan zijn omdat Marije naar huis is vergeten voor t gemak ook maar even dat Joshua al lang en breed thuis zit en die zat vol op Renee.
Volgens mij snap je niet helemaal hoe en executie werkt ;)
Want tussen wie ging die executie met Joshua? Precies. Renee, Splinter en Joshua.
Stel Renee is de mol dan ging het tussen Joshua en Splinter.

Dus dan kan Joshua wel heel leuk volledig op Renee gezeten hebben, maar dat is niet relevant want Splinter zat ook op Renee.
Schijnbaar heeft Splinter dus meer vragen goed gehad (of sneller) of gewoon minder fout gezeten qua mol.
pi_198018855
Nu heb ik al een paar keer geprobeerd om de prono in te vullen maar om de een of andere reden gaat t niet, iemand anders ook problemen daar ??
  maandag 15 februari 2021 @ 15:28:41 #158
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_198018896
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om Aziaten spleetogen noemen.
Het gaat gewoon om iemand uitbeelden aan de hand van een uiterlijke kenmerk, in dit geval de kleinere (spleet achtige) ogen die Aziaten over het algemeen gewoonweg hebben.

Dat ze het niet fijn vinden dat wij ze spleetogen noemen, prima daar kan ik nog inkomen.
Vind ik alsnog niet racistisch overigens. Is gewoon een uiterlijke kenmerk die ook nog klopt.
Daar hoef je niet iemand direct op aan te vallen.
Net als dat ik blank ben en ik vrienden heb die zwart zijn van huidskleur, dat is een duidelijke uiterlijke kenmerk.
Kijk het gaat er nu niet over of de ophef terecht is is niet. Maar de argumenten die je nu geeft slaan natuurlijk nergens op. Het komt erop neer dat je het zelf geen racisme vindt en het daardoor niet is....
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator maandag 15 februari 2021 @ 15:57:11 #159
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198019498
Graag tot hier de discussie over of ‘spleetogen trekken’ anno 2021 nog kan of niet.
Het kan best dat je ergens anders naar kijkt dan anderen, of anderen op een bepaald punt niet begrijpt.
Maar daarover door blijven keuvelen is super irrelevant voor het programma, dit topic, en dit forum. Dus bewaar die discussie svp voor elders zodat het hier weer ontopic kan.
Fuck the EBU.
pi_198019781
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Yep.
Maar ik verdenk Renee sowieso geen seconde. Ze haalt het meeste geld binnen, staat niet op sleutelposities etc etc. Niets doet mij denken dat het Renee is. Ja, al die verdenkingen vanuit de kandidaten en dat de anderen afvallen. Dat is het enige wat Renee laat overblijven als mogelijke mol.

Maar vanuit het spelbeeld blijft voor mij Renee absoluut niet over als mol. Die had ik in aflevering 2 of 3 al afgeschreven.

Ik zit al sinds de 3e aflevering geloof ik in een Splinter tunnel, zeker nu Marije weg is en ik zie geen enkele reden om daaruit te komen.
Ik ga daarin mee! Ik keek net op de widm site waar de kanditaten zich voorstellen. Let op het laatste stukje wat Splinter zegt. Hij maakte ook nog een klein foutje door te zeggen "hij" (de mol) en daarna nog snel "of zij". En dan dat lachje...duidelijk de mol!
pi_198026327
WIDM aflevering 7 the editor's cut staat nu op uitzending gemist :P
pi_198111926
Ik kijk uit naar de vliegtuigopdracht, doet me ook weer denken aan WIDM in Australie met Marc-Marie in t vliegtuigje _O_
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 15:19:43 #163
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_198112059
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:08 schreef TLC het volgende:
Ik kijk uit naar de vliegtuigopdracht, doet me ook weer denken aan WIDM in Australie met Marc-Marie in t vliegtuigje _O_
Haha, ja moest ik ook wel aan denken _O-

"WE GAAN IN EEN LOOP!!"
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_198112201
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:19 schreef Meke het volgende:

[..]

Haha, ja moest ik ook wel aan denken _O-

"WE GAAN IN EEN LOOP!!"

EN NOG EEN LOOP !! EN NOG EEN LOOP !! WE KRIJGEN EEN TWEEDE LOOP !! EN NOG EEN LOOP !!

:D :D _O- _O-

Echt beste WIDM ever, leuke kandidaten, leuke opdrachten _O_ _O_
  Moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 15:33:51 #165
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_198112233
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:30 schreef TLC het volgende:

[..]

EN NOG EEN LOOP !! EN NOG EEN LOOP !! WE KRIJGEN EEN TWEEDE LOOP !! EN NOG EEN LOOP !!

:D :D _O- _O-

Echt beste WIDM ever, leuke kandidaten, leuke opdrachten _O_ _O_
Ja een paar van de beste WIDM referenties komen uit dat seizoen _O_ En dan vooral van Marc-Marie :D

ISABELLE IS EIGENWIJS!!
en doof ook :') _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_198112249
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 15:33 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja een paar van de beste WIDM referenties komen uit dat seizoen _O_ En dan vooral van Marc-Marie :D

ISABELLE IS EIGENWIJS!!
en doof ook :') _O-
En niet te vergeten :

"it's me, Marc-Marie !!!!"

_O- _O- _O-
  zaterdag 20 februari 2021 @ 16:14:31 #167
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198112799
POLL
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 16:15:38 #168
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198112813
Ik ben benieuwd. Charlotte of Renée?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_198113439
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:14 schreef jcdragon het volgende:
[poll=1682]
Dit is wel het moment dat we wat duidelijke acties moeten gaan zien in de afleveringen, ik zit zelf zeker na de vorige aflevering al zo diep in de Splinter tunnel dat ik daar niet meer uit ga komen :')
En als Rocky het toch is heeft ze het echt briljant gedaan, zij wordt enorm uit het oog verloren.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  PR en moderator zaterdag 20 februari 2021 @ 17:47:17 #170
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_198114004
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 16:15 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben benieuwd. Charlotte of Renée?
Ik blijf gewoon stug op Renée zitten, maar het zou me toch iets verbazen als de makers al die verdenkingen op haar erin hebben laten zitten als ze 't echt blijkt te zijn.

Zou alleen niet weten wie het anders moet zijn want de rest heb ik ook al 3x afgeschreven :o :D
Fuck the EBU.
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:56:47 #171
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_198114118
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:47 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik blijf gewoon stug op Renée zitten, maar het zou me toch iets verbazen als de makers al die verdenkingen op haar erin hebben laten zitten als ze 't echt blijkt te zijn.

Zou alleen niet weten wie het anders moet zijn want de rest heb ik ook al 3x afgeschreven :o :D
Splinter
  zaterdag 20 februari 2021 @ 17:57:30 #172
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_198114133
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:56 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:

[..]

Splinter
Ja die is het duidelijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_198115835
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 17:47 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik ga gewoon met je mee *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198116000
Ik zit ook wel prima in de Renéetunnel.

Als ik zou moeten gokken, denk ik dat Splinter, Renée en Charlotte de finale halen. Renée omdat ik denk dat zij de mol is, Splinter omdat hij goed zit en Charlotte omdat we vorige week geen concrete verdenking van haar hadden. Ik denk dat zij met dat Rad van Fortuin een vrijstelling pakt en dat we in de finale haar uiteindelijke verdenking krijgen. Verder wordt ze al een paar afleveringen lang ontzettend verdacht gemaakt door de montage, ik krijg er een Sarah Chronis-gevoel bij.

Rocky eruit, het gaat dan tussen haar en Splinter, en dat moet Splinter wel winnen omdat hij al 2 jokers heeft en denk ik meer informatie heeft opgeschreven dan Rocky.
pi_198116472
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 februari 2021 19:49 schreef Legoblokje het volgende:
Ik zit ook wel prima in de Renéetunnel.

Als ik zou moeten gokken, denk ik dat Splinter, Renée en Charlotte de finale halen. Renée omdat ik denk dat zij de mol is, Splinter omdat hij goed zit en Charlotte omdat we vorige week geen concrete verdenking van haar hadden. Ik denk dat zij met dat Rad van Fortuin een vrijstelling pakt en dat we in de finale haar uiteindelijke verdenking krijgen. Verder wordt ze al een paar afleveringen lang ontzettend verdacht gemaakt door de montage, ik krijg er een Sarah Chronis-gevoel bij.

Rocky eruit, het gaat dan tussen haar en Splinter, en dat moet Splinter wel winnen omdat hij al 2 jokers heeft en denk ik meer informatie heeft opgeschreven dan Rocky.
Jokers mag je toch niet in de finale test gebruiken?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')