Echt oneerlijk was het inderdaad niet. Maar hoop wel dat ze zoiets dergelijks nooit meer doen. De balans is dan te ver zoek. Een vrijstelling maximaal naar één persoon. Of het moet een variant zijn zoals vorige week.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:43 schreef TLC het volgende:
[..]
of simpeler : hij zat op de verkeerde mol.
D'r was trouwens niks oneerlijks aan die executie, Joshua had ook op de positie kunnen zitten dat hij geen scherm hoefde te zien, dan had hij maar meer moeten bieden.
'wie is de mol aflevering 7' intypen op YT en je kunt em zienquote:Op maandag 15 februari 2021 14:26 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik wil de aflevering kijken maar hij staat niet online?
Het gaat hier niet om Aziaten spleetogen noemen.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is altijd al problematisch voor Aziaten geweest dat wij ze spleetogen noemden.
Yep.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef Redefine het volgende:
Het zou heel erg atypisch zijn voor het programma. Waardoor ik juist steeds meer ga denken dat Renee daardoor de Mol niet kan zijn. En het dan Rocky of Splinter moet zijn.
Hoezo? Charlotte denkt te weten dat Rocky verkeerd zit. Dat zou ik als kandidaat ook zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:22 schreef TLC het volgende:
Ook opvallend dat Charlotte aan het begin zegt dat ze Rocky uit de Renee tunnel wil trekken omdat ze graag met haar in een volgende aflevering zou zitten, Charlotte kan immers weten dat Rocky op de verkeerde mol zit![]()
Volgens mij snap je niet helemaal hoe en executie werktquote:Op maandag 15 februari 2021 12:33 schreef TLC het volgende:
[..]
En mensen die zeggen dat Charlotte niet de mol kan zijn omdat Marije naar huis is vergeten voor t gemak ook maar even dat Joshua al lang en breed thuis zit en die zat vol op Renee.
Kijk het gaat er nu niet over of de ophef terecht is is niet. Maar de argumenten die je nu geeft slaan natuurlijk nergens op. Het komt erop neer dat je het zelf geen racisme vindt en het daardoor niet is....quote:Op maandag 15 februari 2021 15:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om Aziaten spleetogen noemen.
Het gaat gewoon om iemand uitbeelden aan de hand van een uiterlijke kenmerk, in dit geval de kleinere (spleet achtige) ogen die Aziaten over het algemeen gewoonweg hebben.
Dat ze het niet fijn vinden dat wij ze spleetogen noemen, prima daar kan ik nog inkomen.
Vind ik alsnog niet racistisch overigens. Is gewoon een uiterlijke kenmerk die ook nog klopt.
Daar hoef je niet iemand direct op aan te vallen.
Net als dat ik blank ben en ik vrienden heb die zwart zijn van huidskleur, dat is een duidelijke uiterlijke kenmerk.
Ik ga daarin mee! Ik keek net op de widm site waar de kanditaten zich voorstellen. Let op het laatste stukje wat Splinter zegt. Hij maakte ook nog een klein foutje door te zeggen "hij" (de mol) en daarna nog snel "of zij". En dan dat lachje...duidelijk de mol!quote:Op maandag 15 februari 2021 15:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Yep.
Maar ik verdenk Renee sowieso geen seconde. Ze haalt het meeste geld binnen, staat niet op sleutelposities etc etc. Niets doet mij denken dat het Renee is. Ja, al die verdenkingen vanuit de kandidaten en dat de anderen afvallen. Dat is het enige wat Renee laat overblijven als mogelijke mol.
Maar vanuit het spelbeeld blijft voor mij Renee absoluut niet over als mol. Die had ik in aflevering 2 of 3 al afgeschreven.
Ik zit al sinds de 3e aflevering geloof ik in een Splinter tunnel, zeker nu Marije weg is en ik zie geen enkele reden om daaruit te komen.
Haha, ja moest ik ook wel aan denkenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:08 schreef TLC het volgende:
Ik kijk uit naar de vliegtuigopdracht, doet me ook weer denken aan WIDM in Australie met Marc-Marie in t vliegtuigje
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, ja moest ik ook wel aan denken![]()
"WE GAAN IN EEN LOOP!!"
Ja een paar van de beste WIDM referenties komen uit dat seizoenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:30 schreef TLC het volgende:
[..]
EN NOG EEN LOOP !! EN NOG EEN LOOP !! WE KRIJGEN EEN TWEEDE LOOP !! EN NOG EEN LOOP !!
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt beste WIDM ever, leuke kandidaten, leuke opdrachten![]()
En niet te vergeten :quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja een paar van de beste WIDM referenties komen uit dat seizoenEn dan vooral van Marc-Marie
![]()
ISABELLE IS EIGENWIJS!!
en doof ook![]()
Dit is wel het moment dat we wat duidelijke acties moeten gaan zien in de afleveringen, ik zit zelf zeker na de vorige aflevering al zo diep in de Splinter tunnel dat ik daar niet meer uit ga komenquote:
Ik blijf gewoon stug op Renée zitten, maar het zou me toch iets verbazen als de makers al die verdenkingen op haar erin hebben laten zitten als ze 't echt blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 16:15 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben benieuwd. Charlotte of Renée?
Splinterquote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon stug op Renée zitten, maar het zou me toch iets verbazen als de makers al die verdenkingen op haar erin hebben laten zitten als ze 't echt blijkt te zijn.
Zou alleen niet weten wie het anders moet zijn want de rest heb ik ook al 3x afgeschreven![]()
Ja die is het duidelijk.quote:
Ik ga gewoon met je meequote:Op zaterdag 20 februari 2021 17:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon stug op Renée zitten, maar het zou me toch iets verbazen als de makers al die verdenkingen op haar erin hebben laten zitten als ze 't echt blijkt te zijn.
Zou alleen niet weten wie het anders moet zijn want de rest heb ik ook al 3x afgeschreven![]()
Jokers mag je toch niet in de finale test gebruiken?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 19:49 schreef Legoblokje het volgende:
Ik zit ook wel prima in de Renéetunnel.
Als ik zou moeten gokken, denk ik dat Splinter, Renée en Charlotte de finale halen. Renée omdat ik denk dat zij de mol is, Splinter omdat hij goed zit en Charlotte omdat we vorige week geen concrete verdenking van haar hadden. Ik denk dat zij met dat Rad van Fortuin een vrijstelling pakt en dat we in de finale haar uiteindelijke verdenking krijgen. Verder wordt ze al een paar afleveringen lang ontzettend verdacht gemaakt door de montage, ik krijg er een Sarah Chronis-gevoel bij.
Rocky eruit, het gaat dan tussen haar en Splinter, en dat moet Splinter wel winnen omdat hij al 2 jokers heeft en denk ik meer informatie heeft opgeschreven dan Rocky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |