Kom niet aan mijn like gedrag.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind dat jullie sabata zijn posts in het Bundesligatopic meer moeten gaan liken. Die man doet zo zijn best elke week.
Oh dat komt wel goed ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begin je al wat zekerheid te voelen over het kampioenschap?
Niet alleen post je hier na het slotje, ook mislukt je mention volledig.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die bij Amazon bestellen vind ik echt gore teringproleten.
@:flippied
Mijn instructie had niet duidelijker kunnen zijn dus die verwarring had ik al weggenomen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ik die user verder niet zoveel in VBL zie posten.
Ja zolang dat ik besloot het nieuwe topic te maken en toen ik op invoeren klikte zei hij ja hij bestaat alquote:
Ik had exact hetzelfde!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zolang dat ik besloot het nieuwe topic te maken en toen ik op invoeren klikte zei hij ja hij bestaat al
Daar kan ik zo pissig van worden!
Ik heb wel een like gegevenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn instructie had niet duidelijker kunnen zijn dus die verwarring had ik al weggenomen.
Pfft misschien mis ik toch nog het natuurlijk overwicht om moderator te worden.
Kees?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had 'Kees kroket maakt de 2-2' maar deze TT is rullevanter.
Houden van gaat ver maar ik stel je karakter en aanwezigheid bijzonder op prijsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb alle posts van Sabata in Bundesliga-topic een like gegeven!
Wat zal die jongen lekker slapen vannacht.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb alle posts van Sabata in Bundesliga-topic een like gegeven!
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zal die jongen lekker slapen vannacht.
Oh, nou sorry hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet alleen post je hier na het slotje, ook mislukt je mention volledig.
Illegaal carnavalfeestje?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, nou sorry hoor.
Kruiwagen bier achter de kiezen @:gurneyisbestoke @:tong80 @:picommp
En vrijwel zeker voor het 4e seizoen op rij zo, kan je dat best zo noemen. Zeker omdat er in die jaren net meer prijzengeld beschikbaar was.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:55 schreef Marcoss het volgende:
“Ajax heeft een abonnement op de Champions League”
Ze hebben nu 3 seizoenen achter elkaar CL gehaald, daarvoor jarenlang niet..
Ja, maar het werd uitgelegd als het enorme verschil tussen Ajax en de rest nu. Dat verschil is vooral ontstaan door 1 seizoen in de CL (en de transfers daarna), niet omdat Ajax al jarenlang in z’n eentje de CL-inkomsten binnenhaalt in NL. Ajax heeft juist jarenlang die inkomsten gemist.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En vrijwel zeker voor het 4e seizoen op rij zo, kan je dat best zo noemen. Zeker omdat er in die jaren net meer prijzengeld beschikbaar was.
Maar inmiddels dus al wel 3 jaar waardoor je gerust 22 miljoen kunt uitgeven aan een nieuwe spits als het net wat minder lijkt te gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar het werd uitgelegd als het enorme verschil tussen Ajax en de rest nu. Dat verschil is vooral ontstaan door 1 seizoen in de CL (en de transfers daarna), niet omdat Ajax al jarenlang in z’n eentje de CL-inkomsten binnenhaalt in NL. Ajax heeft juist jarenlang die inkomsten gemist.
Ajax heeft wel sinds een paar jaar die CL opgenomen in de begroting waardoor ze hogere salarissen kunnen betalen, dus dat klopt wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar het werd uitgelegd als het enorme verschil tussen Ajax en de rest nu. Dat verschil is vooral ontstaan door 1 seizoen in de CL (en de transfers daarna), niet omdat Ajax al jarenlang in z’n eentje de CL-inkomsten binnenhaalt in NL. Ajax heeft juist jarenlang die inkomsten gemist.
Goddomme inderdaadquote:
Ja, het is niet alleen CL. Paar jaren 'gespaard', dat loont dit seizoen wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel sinds een paar jaar die CL opgenomen in de begroting waardoor ze hogere salarissen kunnen betalen, dus dat klopt wel.
En ze kunnen een stootje hebben natuurlijk.
Ik snapte het punt wel, maar die ene opmerking vond ik gewoon niet terecht. Ajax haalde voor dat CL-seizoen ook gewoon Blind en Tadic voor een flink bedrag (en enorm salaris), terwijl ze toen al jaren geen CL hadden gespeeld. Dus dat financiële verschil met PSV en Feyenoord was er sowieso al, alleen heeft de CL-inkomsten die nu verder vergroot.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar inmiddels dus al wel 3 jaar waardoor je gerust 22 miljoen kunt uitgeven aan een nieuwe spits als het net wat minder lijkt te gaan.
Volgens mij miste je het punt een beetje wat ze maakte
Al komt er wel een groot verlies aan natuurlijk en heeft Ajax ook veel bijgedragen aan een steunfonds voor de andere clubs, dus ben benieuwd hoeveel geld er daarna nog is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, het is niet alleen CL. Paar jaren 'gespaard', dat loont dit seizoen wel.
Tagliafico en Neres waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al komt er wel een groot verlies aan natuurlijk en heeft Ajax ook veel bijgedragen aan een steunfonds voor de andere clubs, dus ben benieuwd hoeveel geld er daarna nog is.
Zie ze in de zomer ook niet veel verkopen eigenlijk.
Tagliafico is al jaren geen belangstelling voor blijkbaar, nu is hij nog ouder en heeft hij geen bijster geweldig seizoen achter de rug dus lijkt het me sterk dat daar nu wel interessante clubs voor komen. Neres is vooral geblesseerd en laat verder ook nog niet heel veel zien dus daar gaat een club ook geen dik bedrag voor neertellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tagliafico en Neres waarschijnlijk?
Lekker frisquote:
Ik hoop het. Ik heb met mijzelf afgesproken dat als het klote is het dweilen wordt en daar heb ik dus absoluut geen zin inquote:Op zondag 14 februari 2021 11:22 schreef Tagliano het volgende:
Ik zeg: dit wordt een leuke voetbaldag
Wel zonder Schone in de basis, lekker naast Henkie Veerman op de bank
Als PSV net zo effectief was geweest als ADO dan was de overwinning van ajax op VVV niet meer de grootse geweest.quote:
Dit heb ik even gefactchecked en gaat niet helemaal opquote:Op zondag 14 februari 2021 11:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als PSV net zo effectief was geweest als ADO dan was de overwinning van ajax op VVV niet meer de grootse geweest.
En dan nog gelijkspelen
Als ik het eerste doelpunt van ADO als criterium aanhoud dan kom ik zo snel even op 2-14.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit heb ik even gefactchecked en gaat niet helemaal op
[ afbeelding ]
De eerste 100x dat ik het de afgelopen dagen hoorde geloofde ik het niet maar ik begin het vermoeden te krijgen dat dit zijn debuut wordt.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:58 schreef Caland het volgende:
Nooit geweten dat Schone nooit voor Heerenveen heeft gespeeld
quote:
2006 beldequote:Op zondag 14 februari 2021 11:58 schreef Caland het volgende:
Nooit geweten dat Schone nooit voor Heerenveen heeft gespeeld
Ik heb het nog niet gezien maar Fresia is per definitie beter zonder jasquote:
Twee ruggetjes genotquote:Op zondag 14 februari 2021 12:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien maar Fresia is per definitie beter zonder jas
Kan ook, als je ADO-PSV ziet is voorspellen ook gewoon niet te doen eigenlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk weer een zeer moeizame overwinning.
Wanneer heeft AZ voor het laatst eenvoudig gewonnen?quote:
Tenzij je de voorspelling "Malen schiet op de keeper" aangaat.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan ook, als je ADO-PSV ziet is voorspellen ook gewoon niet te doen eigenlijk.
Ik vind Heerenveen wel echt afhankelijk van Veerman & Veerman, vandaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wanneer heeft AZ voor het laatst eenvoudig gewonnen?
En dat in een recent programma met onder anderen ADO en Emmen
Tegen PSV lijkt mij.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vergeet Feyenoord niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn ze ookquote:Op zondag 14 februari 2021 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind Heerenveen wel echt afhankelijk van Veerman & Veerman, vandaar.
Veldje ligt er lekker bijquote:Op zondag 14 februari 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Precies het trapje waar ik ook meestal vak op loop. Dit even ter info
Ik vind dit érg leukquote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Mulder speelt gelukkig weer in het grijs voor @:tagliano
Beter dan het roze van Mvogoquote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Mulder speelt gelukkig weer in het grijs voor @:tagliano
Arme Baumgartl zijn ogen konden het ook niet aan gezien zijn weglopen van het doel ipv ingrijpenquote:
Die werd boos op Rosario terwijl hij zelf volledig verantwoordelijk was voor die goalquote:Op zondag 14 februari 2021 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arme Baumgartl zijn ogen konden het ook niet aan gezien zijn weglopen van het doel ipv ingrijpen
Wat dat betreft een beetje hetzelfde als Ihattaren. Vrijwel geen rendement, maar wel een enorme hype.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Die hype gaat weer oplaaien, want hij scoort weer een keertje!
Met als groot verschil dat Stengs leeftijdtechnisch langzamerhand een ervaren speler is binnen de eredivisiequote:Op zondag 14 februari 2021 12:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat dat betreft een beetje hetzelfde als Ihattaren. Vrijwel geen rendement, maar wel een enorme hype.
Oh, doet hij mee?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:41 schreef Tagliano het volgende:
Siem de Jong met een pijntje
Kan ook weer afgestreept
Noujaquote:
Eens hoor, alleen keek ik gister de bus van Perez met Giovanni van Bronckhorst, kwam voorbij dat hij op z'n 21e debuut maakte voor RKC Waalwijk. Is daarna prima terecht gekomen.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met als groot verschil dat Stengs leeftijdtechnisch langzamerhand een ervaren speler is binnen de eredivisie
Kan nog steeds hoor, zie een Ziyech.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens hoor, alleen keek ik gister de bus van Perez met Giovanni van Bronckhorst, kwam voorbij dat hij op z'n 21e debuut maakte voor RKC Waalwijk. Is daarna prima terecht gekomen.
Andere tijden enzo, maar toch.
Werd ook aangehaald bij waarom schone nooit hij Heerenveen doorbrak aangezien het toentertijd helemaal niet logisch was om een 18 jarige in het diepe te gooien met een team vol ervaren mid twintigers.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens hoor, alleen keek ik gister de bus van Perez met Giovanni van Bronckhorst, kwam voorbij dat hij op z'n 21e debuut maakte voor RKC Waalwijk. Is daarna prima terecht gekomen.
Andere tijden enzo, maar toch.
Dat was helemaal niet hoe ze aan de wedstrijd begonnenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:57 schreef HetDonkertAan het volgende:
Heerenveen heeft kwalitatief een best sterk team.
Als je bekijkt hoe ze zich van het begin opstellen, als een bange groep hertjes op een bedplasbijeenkomst dan maak je de tegenstander vanzelf een leeuw.
Ze hebben ook geen kwalitatief sterk team, zeker niet zonder de Veermannetjes.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet hoe ze aan de wedstrijd begonnen
Dat kloptquote:Op zondag 14 februari 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen kwalitatief sterk team, zeker niet zonder de Veermannetjes.
Nou, ik heb de eerste 2 minuten gemist maar zoals ik t zie is t al vanaf t begin met knikkende knieën balletje terug en krijgt er een keer iemand van Heerenveen vrijheid lijkt ie wel daardoor van opwinding de controle weer te verliezen.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet hoe ze aan de wedstrijd begonnen
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:02 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou, ik heb de eerste 2 minuten gemist maar zoals ik t zie is t al vanaf t begin met knikkende knieën balletje terug en krijgt er een keer iemand van Heerenveen vrijheid lijkt ie wel daardoor van opwinding de controle weer te verliezen.
Hoop dat ze de 2e helft meer met t mes tussen de tanden gaan spelen.
Zit veel meer in.
Misschien Bange trainer - > Bange spelers
Vind ik wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen kwalitatief sterk team, zeker niet zonder de Veermannetjes.
Ja deze is best leukquote:Op zondag 14 februari 2021 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/11tegen11_plots/status/1360870196609773569
@:Gurneyisbestoke vindt dit leuk.
We zijn het dus niet met elkaar eens. Als dat dan meteen de plank doet misslaan bij jou heb je er misschien zelf wel 1 voor je kopquote:Op zondag 14 februari 2021 12:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt
En als je AZ juist een "leeuw" wilt maken moet je druk zetten en ruimte geven, zie PSV en Feyenoord
We kunnen dus wel stellen dat de post in kwestie bij ongeveer ieder woord de plank misslaat
Kongolo kan er niets van, de Jong ook niet meer en Schone is op leeftijd en speelt zijn 1e potje sinds tijden. Van Bergen is veel blaffen maar bijt nooit, Van Hecke is een matig talent.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:05 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Met de Veermannetjes op de bank leveren ze wel aardig wat in.
Maar met Kongolo, De Jong, Schone heb je vind ik een redelijk sterk middenveld. Van Bergen voorin.
Bochniewizch, Von Hecke en Mulder vind ik ook niet slecht.
Snap alleen niet waarom Woudenberg op de bank zit.... Misschien niet bang genoeg volgens de trainer.
Mwoah ik zie in een Heerenveen qua kwaliteit meer dan in een Groningen of Twente die hoger staan.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kongolo kan er niets van, de Jong ook niet meer en Schone is op leeftijd en speelt zijn 1e potje sinds tijden. Van Bergen is veel blaffen maar bijt nooit, Van Hecke is een matig talent.
En als je niet snapt dat Woudenberg op de bank zit dan heb je Heerenveen nog nooit zien spelen denk ik. Die kan er oprecht niets van.
Ik niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Mwoah ik zie in een Heerenveen qua kwaliteit meer dan in een Groningen of Twente die hoger staan.
Ik hoop dat ie er inkomt en er meteen 2 of 3 inschietquote:Op zondag 14 februari 2021 13:07 schreef Tagliano het volgende:
Ik speel liever zonder verdediging dan met Woudenberg
Ook bij de derde klasse onderbond
Zoveel woorden maar je gaat in werkelijkheid op geen post of argument inquote:Op zondag 14 februari 2021 13:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Mwoah ik zie in een Heerenveen qua kwaliteit meer dan in een Groningen of Twente die hoger staan.
Wil je wat vragen?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoveel woorden maar je gaat in werkelijkheid op geen post of argument in
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Hetdonkert enzo. Ik snap de nieuwe redbull reclame niet?
Ik denk niet voor Heerenveen want ik ken geen supporter die Woudenberg niet de slechtste speler van de selectie vindt.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:10 schreef Tagliano het volgende:
Willen jullie raden van welke club HetDonkertAan fan is
Heerenveen wordt nog ingehaald door Fortuna en Heracles.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:08 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Wel de club waar ie is opgeleidquote:Op zondag 14 februari 2021 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet voor Heerenveen want ik ken geen supporter die Woudenberg niet de slechtste speler van de selectie vindt.
Is het al tijd om te speculeren wanneer hij zich opnieuw mag melden bij de clubarts?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Bijlow weer in de basis bij Feyenoord.
Gaat Van Beek een eigen goal maken?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Bijlow weer in de basis bij Feyenoord.
[ twitter ]
Toch een like gegeven, aangezien ik wel moest lachenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:29 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ze staan achter en dan durven ze ineens wel weer te voetballen.
Is gewoon pure angst. Er mist lef bij dit Heerenveen.
Dat valt niet uit te sluiten.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gaat Van Beek een eigen goal maken?
Waar is Gert? Ik maak me zorgen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:35 schreef Oriente het volgende:
@:MC-Morgan hoe gaat Heerenveen dit omdraaien?
Door na de al gemaakte 2-1 ook de 2-2 te maken. Hoe dom ben je????quote:Op zondag 14 februari 2021 13:35 schreef Oriente het volgende:
@:MC-Morgan hoe gaat Heerenveen dit omdraaien?
De Nederlandse Konijnen-, cavia- en knagersliefhebbers Bond is hier fel op tegenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een late onterechte 2-2 en dan weer Koopmeiners voor de camera.
Ik snap deze grap/verwijzing nog altijd nietquote:Op zondag 14 februari 2021 13:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Nederlandse Konijnen-, cavia- en knagersliefhebbers Bond is hier fel op tegen
maxi-mus merkte ooit op dat Teun na puntverlies altijd voor de camera stond alsof zijn konijn is overledenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap deze grap/verwijzing nog altijd niet
Maar als hij zo begaan is met het lot van konijnen waarom zou hij ze dan vermoorden?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
maxi-mus merkte ooit op dat Teun na puntverlies altijd voor de camera stond alsof zijn konijn is overleden
Sindsdien is het een gimmick
Dit stukje duiding laat ik aan maxi-musquote:Op zondag 14 februari 2021 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als hij zo begaan is met het lot van konijnen waarom zou hij ze dan vermoorden?
Heel raar.
Stel niet van die moeilijke vragen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als hij zo begaan is met het lot van konijnen waarom zou hij ze dan vermoorden?
Heel raar.
Laat mij. Zojuist mijn werk iPad gesloopt. Het ding opbergen op een openstaande grill die kan dichtklappen is niet handig als je de keuken schoonmaaktquote:Op zondag 14 februari 2021 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stel niet van die moeilijke vragen.
Jij maakt wel heel vaak je huis schoonquote:Op zondag 14 februari 2021 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij. Zojuist mijn werk iPad gesloopt. Het ding opbergen op een openstaande grill die kan dichtklappen is niet handig als je de keuken schoonmaakt
Je had dan ook nooit moeten beginnen aan dweilenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mij. Zojuist mijn werk iPad gesloopt. Het ding opbergen op een openstaande grill die kan dichtklappen is niet handig als je de keuken schoonmaakt
Je bent dus nog steeds expert in het kapotmaken van die dingen. Hoeveel telefoons heb je dit jaar versleten?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf een keer niet de tering ingezopen en nu energie over tijdens deze kwelling genaamd eredivisiequote:Op zondag 14 februari 2021 13:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij maakt wel heel vaak je huis schoon
Heb je 16 papegaaien ofzo
Dit is pas mijn tweede iPad dit jaar nadat er in de vorige daadwerkelijk gaten in het scherm zaten en bij kou uitviel.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent dus nog steeds expert in het kapotmaken van die dingen. Hoeveel telefoons heb je dit jaar versleten?
Zo zie je maar, het is dus gewoon veel verstandiger om je gewoon naar de tering te zuipen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf een keer niet de tering ingezopen en nu energie over tijdens deze kwelling genaamd eredivisie
Was uw keuken STUK. @Wereldgozerquote:Op zondag 14 februari 2021 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaten in het scherm?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is pas mijn tweede iPad dit jaar nadat er in de vorige daadwerkelijk gaten in het scherm zaten en bij kou uitviel.
Valt mee
Leukequote:Op zondag 14 februari 2021 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zet mijn geld nu al in op "Guðmundsson maait over de bal/schiet de bal het stadion uit"
Ja? Glaswerk was volledig weg en je keek zo de bedrading in.quote:
Maar hoequote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Glaswerk was volledig weg en je keek zo de bedrading in.
Nou doelpunt en het kabbelt rustig naar het einde.
Als Heerenveen deze week maar weer wintquote:Op zondag 14 februari 2021 13:54 schreef MC-Morgan het volgende:
Van dat godvergeten opbouwen word ik horendol.
Moet er niet aan denken dat we de Kuip halen en dat we er niet heen kunnen...quote:Op zondag 14 februari 2021 13:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Heerenveen deze week maar weer wint
De kans dat Heerenveen van Feyenoord én Ajax wint lijkt mij ook niet bijzonder groot.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat we de Kuip halen en dat we er niet heen kunnen...
En dan nog eens de glorieuze terugkeer van Barney. Deze zondag gaat de geschiedenisboeken in.quote:
Wie doet er dan ook een bloedende hand op zijn broodje kaas?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Verbeek eet een broodje kaas met een bloedende hand. Nu al het hoogtepunt van de wedstrijd
Ik zie @Caland zijn naam nog niet staan!quote:Op zondag 14 februari 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
Oh ja
Goed kijken of we FOK! zien liggen mensen!
ik heb goed opgelet maar niet gezien helaasquote:Op zondag 14 februari 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
Oh ja
Goed kijken of we FOK! zien liggen mensen!
Heb je er ervaring mee? Maar ik zal niet met je in discussie treden nadat ik je gisteren dusdanig heb bedrogen.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een bloedende hand op zijn broodje kaas?
Ik niet, maar Verbeek blijkbaar wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je er ervaring mee? Maar ik zal niet met je in discussie treden nadat ik je gisteren dusdanig heb bedrogen.
Sterfquote:Op zondag 14 februari 2021 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie @:caland zijn naam nog niet staan!
Hij werkt niet hard genoegquote:Op zondag 14 februari 2021 14:41 schreef R-woud93 het volgende:
Berghuis geeft 'm zo aan de tegenstander
LGBT mensen ervaar jij als een negatieve sfeer?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:42 schreef Tagliano het volgende:
Ik bemerk de nodige negativiteit in dit topic
[ afbeelding ]
Moest glimlachen, like gezetquote:
Nouquote:Op zondag 14 februari 2021 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LGBT mensen ervaar jij als een negatieve sfeer?
Ik accepteer je zoals je bent maar @GGMM duw je altijd in een donker hoekje als je je homofobisch uitlaat.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou
Het regenboogje was bedoeld ter opvrolijking
Ik ga deze zin nog drie keer lezen en kom er dan hopelijk op terugquote:Op zondag 14 februari 2021 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik accepteer je zoals je bent maar @:GGMM duw je altijd in een donker hoekje als je je homofobisch uitlaat.
Ik snap hier niks vanquote:Op zondag 14 februari 2021 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik accepteer je zoals je bent maar @:GGMM duw je altijd in een donker hoekje als je je homofobisch uitlaat.
Met mijn telefoon is niks mis mee hoor, Chinese topkwaliteit.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van
Maar als dit een belediging is: Hopelijk leg je je volgende telefoon per ongeluk in de magnetron.
Heeft Leo al besproken!quote:Op zondag 14 februari 2021 14:47 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord heeft hierna wel een aardig schema zie ik. Achtereenvolgens Heerenveen-uit, Twente-uit, Groningen-uit, AZ-uit, VVV-thuis en PSV-uit.
In een dag of 12 4 uitwedstrijden achter elkaar, dat is wel echt pittig ja.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:47 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord heeft hierna wel een aardig schema zie ik. Achtereenvolgens Heerenveen-uit, Twente-uit, Groningen-uit, AZ-uit, VVV-thuis en PSV-uit.
Dat klinkt nog niet eens als een heel slecht idee neequote:Op zondag 14 februari 2021 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kijk zonder geluid (geen grap).
@PSVCL heeft hier een pittige mening overquote:Op zondag 14 februari 2021 14:47 schreef tompsv18 het volgende:
Na twee weekjes rust, dat dan weer welquote:Op zondag 14 februari 2021 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In een dag of 12 4 uitwedstrijden achter elkaar, dat is wel echt pittig ja.
Ja oké maar ik denk dat ze het toch liever wat meer gespreid hebben. Gelukkig hebben ze een stevige bank.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Na twee weekjes rust, dat dan weer wel
Half kansje voor Willem II aan het beginquote:Op zondag 14 februari 2021 14:51 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan mijn aandacht niet goed bij deze pot houden
Hebben we al een kans gezien?
Pratto zou ik eerder 'bonkig' noemenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja oké maar ik denk dat ze het toch liever wat meer gespreid hebben. Gelukkig hebben ze een stevige bank.
Ah dankquote:Op zondag 14 februari 2021 14:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Half kansje voor Willem II aan het begin
Dit is net Emmen uitquote:Op zondag 14 februari 2021 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord heeft twee weken niet getraind of zo? Wat is dit joh.
Dan zal er zo wel iemand een domme rode kaart pakken. Ik nomineer van Beek.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is net Emmen uit
Prima veldspel dus
Feyenoord is geen concurrentquote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@:psvcl heeft hier een pittige mening over
Dick-ball.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord heeft twee weken niet getraind of zo? Wat is dit joh.
Nou nouquote:Op zondag 14 februari 2021 15:00 schreef R-woud93 het volgende:
Inspiratieloos, energieloos stukje ellende waar we naar zitten te kijken.
Leuke post, like gegevenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou
Het is Valentijn, beetje lief doen voor je vriendin
Dat maakt het alleen maar meer bijzonderquote:
We hebben Willen II ff laten uitrazen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |