Leuk, inhoudelijk heb je gelijk, maar commentaar op algemeenheden kan wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zonde.. je kent het oude COS spreekwoord? Wie Niet Kijkt Kan Geen Commentaar Leveren ?
Als je niet kijkt is het wat raar om van alles te roepen over BBquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Leuk, inhoudelijk heb je gelijk, maar commentaar op algemeenheden kan wel natuurlijk.
ik met julie en liesequote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:38 schreef suzi1 het volgende:
met wie zouden jullie daar in de clinch komen te liggen?
ik met michel en julie dus
nasi met kipsate, liese vroeg wat is nasi, dus dat zal in belgie anders hetenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze gaan kip/varken spiesjes eten lekker
Jêutje... weer een SC vs COS issue ...ssst laat het The Powers That Be niet horenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Leuk, inhoudelijk heb je gelijk, maar commentaar op algemeenheden kan wel natuurlijk.
Dan krijg je COA en dat gaat weer over andere asielzoekers dan deze.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Ah dat is wel lekker nasi..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
nasi met kipsate, liese vroeg wat is nasi, dus dat zal in belgie anders heten
Waarom ligt ze in bed met die gast?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:43 schreef puzziepie het volgende:
Matt:'Je weet toch ook wel hoeveel energie ik heb?
[ afbeelding ]
Matt is lui volgens Jill
Geen idee.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ligt ze in bed met die gast?
Duidelijkquote:
Ze gaan niet zoveel grapjes meer over hem maken , want dan klapt matt dichtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:54 schreef bb-fan-1999 het volgende:
laat Matt ff rustig slapen, hij is al wat ouder..
En Jillie denkt Ik heb 3 Biggetjes voor mijn kutje gespannen... een 100K straksquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:54 schreef odie22 het volgende:
Thomas denkt aan 1 ding, die 100k en verder vindt hij het wel best hahaha
Jonger toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:54 schreef bb-fan-1999 het volgende:
laat Matt ff rustig slapen, hij is al wat ouder..
België heeft geen connectie met Indonesië. Ze kennen daar geen Indonesische gerechten. Kwam van de week ook al aan bod.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Je zegt 3 biggetjes, maar inclusief Jill zijn het er 4quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Jillie denkt Ik heb 3 Biggetjes voor mijn kutje gespannen... een 100K straks
Ik riep dat de eerste week al toen Jill Billy er was. Phoeehhhh !!!! Dat heeft me fok punten gekostquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een aandachtshoer die Jill.
Eerst bij Matt, nu weer bij Thomas.
The Quattro Clan , pssiesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zegt 3 biggetjes, maar inclusief Jill zijn het er 4
ja ik vond het ook al zo raar dat ze het woord stampot of uberhaubt stampot niet kondenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
België heeft geen connectie met Indonesië. Ze kennen daar geen Indonesische gerechten. Kwam van de week ook al aan bod.
Dan is er feest!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:57 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Thomas en Jill gaan om 11u vanavond cupcakes maken voor de kijkers!
Jerrel is ook een big als zijn maagband knaptquote:
Jawel hoor, dat noemen ze hier stoempquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ik vond het ook al zo raar dat ze het woord stampot of uberhaubt stampot niet konden
Dat rattekoppie heeft nog 6 weken om een biggetje te worden, één probleem , het valt niet op dommige dikke meiskesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Jerrel is ook een big als zijn maagband knapt
Jill mag opzouten. Bigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:00 schreef puzziepie het volgende:
Tering Zwaan kleef aan![]()
[ afbeelding ]
Mag Liese dat eten van de Souf ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze gaan kip/varken spiesjes eten lekker
Ze moet hier kennelijk weer even door het slijk, het kalmeert zo wel weerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:00 schreef suzi1 het volgende:
nou jill zit niet slap in dr vel, het bungelt en bubbelt niet hoor
Vast wel tochquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mag Liese dat eten van de Souf ?
Nopequote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:03 schreef Flory het volgende:
Nick: Wie is er allemaal vegan [bvandaag?][/b]
Julie ookquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Jerrel is ook een big als zijn maagband knapt
je moet altijd naar haar houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:03 schreef Jockari het volgende:
Liese in het begin mijn grite favoriet. Nu hangt zij vanachter in mijn ranking.
Nasi gaat het wordenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:06 schreef Chanel5 het volgende:
en hij blijft maar scheppen in die rijst, straks is het pap...
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Nasi gaat het worden
op zn begisch is dat misschien rijstepap
Zou ze haar tetten als geheim wapen ingezet hebben? Er is alleen nog maar geluid, beeld is weg.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:07 schreef puzziepie het volgende:
Jill moet en zal weten wat BB in de dagboekkamer aan Matt heeft gevraagd
Flikker op kut kleuter
Ik dacht al waar blijft iedereen...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Nasi gaat het worden
op zn begisch is dat misschien rijstepap
kenden*quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ik vond het ook al zo raar dat ze het woord stampot of uberhaubt stampot niet konden
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou ze haar tetten als geheim wapen ingezet hebben? Er is alleen nog maar geluid, beeld is weg.
Jill moet een onlyfans account beginnen, ze doet het blijkbaar doet bij dikke nerd simps.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:00 schreef puzziepie het volgende:
Tering Zwaan kleef aan![]()
[ afbeelding ]
Blijkbaar. Eten wij in vlaanderen zelfs niet op.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Moet die plakkerige meuk, nasi voorstellen
Sinds wanneer val je op kerels?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet altijd naar haar houden
niet nur in beginn
Van in het begin al blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sinds wanneer val je op kerels?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, ze heeft 3 Biggetjes Backup bij elkaar gejengeld ... die is safe voorlopig
Lijkt op kots na een zware avondquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Blijkbaar. Eten wij in vlaanderen zelfs niet op.
Dit had hij beter aan Michel kunnen overlaten. Zei al, Belgen kennen geen Indo eten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Moet die plakkerige meuk, nasi voorstellen
gezellig naar de koks luisteren danquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:11 schreef puzziepie het volgende:
Jill gaat maar door met drammen als een kleuter
Wat een zuigert
Nou en? Dat wil niet zeggen dat zij het dan ook niet mag etenquote:
In Belgie heb je toch ook indo'squote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dit had hij beter aan Michel kunnen overlaten. Zei al, Belgen kennen geen Indo eten.
ach hou toch op du nichtsnutzquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sinds wanneer val je op kerels?
en ze is nog maar 3 maanden met souf. de regels komen over een tijdje welquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie is er Moslim daar dan... slechts één FakeVegan die eet wat de pot schaft Noomie
Liese is samen met een kameel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie is er Moslim daar dan... slechts één FakeVegan die eet wat de pot schaft Noomie
quote:
Ik dacht 2 jaar?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en ze is nog maar 3 maanden met souf. de regels komen over een tijdje wel
Een Billy heb ik er niet gezien, eerder een Charlotte. Maar ook pas na een paar weken, geef ik eerlijk toe.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik riep dat de eerste week al toen Jill Billy er was. Phoeehhhh !!!! Dat heeft me fok punten gekost
Oh 3 maanden pasquote:
Dat betekend niet dat zij dan ook geen varkensvlees magquote:
Hij doet het wel leuk ...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Mike met de meiden onder de douche...althans dat beeld hij zich in...
Bah wat een seksistisch ventje met zijn platte geblaatquote:
meestal komt die ommekeer wel. is het niet goedschiks dan kwaadschiks.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat zij dan ook geen varkensvlees mag
Nee hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
meestal komt die ommekeer wel. is het niet goedschiks dan kwaadschiks.
maar wat ik al zei, 3 maanden pas samen ja
Daar komt nog eens bij dat Liese degene is die de broek aan heeft en niet Zoef.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat zij dan ook geen varkensvlees mag
nou , meestal heeft ze de broek uit als soef er isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar komt nog eens bij dat Liese degene is die de broek aan heeft en niet Zoef.
Echt wel, drie maanden pffff dat is date 2.quote:
Leer die lederhose maar eens Nederlandsquote:
Dit is MIkequote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
Matje is bezig een ViezeMatje te worden... verplicht in Douche 2 een huisregel opdringen
Natuurlijk aan Geile Vamp Lieske ... ( en zowat alles met een kut zag ik later ..) is zou haar ook wel doen
[ afbeelding ]
Een grote maat ook. Zit een beste kont inquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nogmaals bullshitquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt wel, drie maanden pffff dat is date 2.
Daar komt hij vast wel achterquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
rot op van haar du nullnichtnutquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
Matje is bezig een ViezeMatje te worden... verplicht in Douche 2 een huisregel opdringen
Natuurlijk aan Geile Vamp Lieske ... ( en zowat alles met een kut zag ik later ..) ik zou haar ook wel doen
[ afbeelding ]
Ik vind het best raarquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
vinden jullie het niet raar dat mike nu vegan wil???
van jerrel was het raar he
Ga eens naar Hans Anders dwaasquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet zeggen dat het er erg smakelijk eruit ziet
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een grote maat ook. Zit een beste kont in
De wat?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
rot op van haar du nullnichtnut![]()
![]()
Oh jéé nicht ligt iets gevoelig hierquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
rot op van haar du nullnichtnut![]()
![]()
Ik denk niet dat plompe lori ook maar 'a ghost of a chance' heeft.bij Liese.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
Natuurlijk aan Geile Vamp Lieske ... ( en zowat alles met een kut zag ik later ..) ik zou haar ook wel doen
[ afbeelding ]
dat geloof je toch zelf niet?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk aanvallen. relnicht dat je bentquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga eens naar Hans Anders dwaas
Nog een nicht erbijquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk aanvallen. relnicht dat je bent
Mike is nastyquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
Klopt, maar die laatste RegieHuisregel geeft 'm recht haar in een hokje te duwen... ik zei al.. Vieze Psych spelletjes Achterquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat plompe lori ook maar 'a ghost of a chance' heeft.bij Liese.
Als hij dat nog niet weet past-ie beter bij Jill.quote:
Nou voorruit danquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zullen we het gezellig houden!
Commentaar op streams, niet op elkaar!
Kaaskopquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zullen we het gezellig houden!
Commentaar op streams, niet op elkaar!
totaal vormloze kontquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een grote maat ook. Zit een beste kont in
Van Mike nog raarder....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:23 schreef suzi1 het volgende:
Smerig ventje die Naomi continu af zit te zeiken en nu ineens vegan doet .quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens bij die gast
Dit kwartje gaat echt niet vallen, ben ik bang.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé nicht ligt iets gevoelig hier
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit kwartje gaat echt niet vallen, ben ik bang.
Vanmorgenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef Flory het volgende:
Vraagje!
Wanneer heeft Michel het gesprek gehad met Jerrel (derde gesprek dus op initiatief van J) en is het uitgesproken met elkaar?
Dat laatste valt idd opquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Smerig ventje die Naomi continu af zit te zeiken en nu ineens vegan doet .
Plus dat hij donderdag zich heel nasty uitliet over haar. Mike is nog steeds bezig met inlikken bij K3
Vanmiddag ergens.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef Flory het volgende:
Vraagje!
Wanneer heeft Michel het gesprek gehad met Jerrel (derde gesprek dus op initiatief van J) en is het uitgesproken met elkaar?
Wat had ie gezegd?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Smerig ventje die Naomi continu af zit te zeiken en nu ineens vegan doet .
Plus dat hij donderdag zich heel nasty uitliet over haar. Mike is nog steeds bezig met inlikken bij K3
Goeie tip:quote:
Oh tnx, ga ik daar even lezenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vanmiddag ergens.
Staat ook in de streamverslagen.
konijnenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Wie vreet nog meer vegan naast die schelbek?
In principe kan iedereen dat met een paar filmpjes over hoe kippen worden gehouden en geslachtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:29 schreef suzi1 het volgende:
ik zou in een kwartier jill kunnen ompraten zodat ze nooit meer kip zal eten.
who cares?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef Flory het volgende:
Vraagje!
Volgens de logica zou ik dan een relneef moeten zijn.quote:
Jill dacht dat Mike en Naomi een begin van een vriendschap hadden , en toen zei Mike dat hij haar zwaar irritant vindtquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goeie tip:
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
https://www.videoland.com(...)Big%20Brother/replay
Krijg je een hoop van mee.
Jill of Naomie? Ok dit is overbodigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill dacht dat Mike en Naomi een begin van een vriendschap hadden , en toen zei Mike dat hij haar zwaar irritant vindt
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens de logica zou ik dan een relneef moeten zijn.
Vanmorgen. Ja, er is nu vrede. Was een rustig gesprek.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef Flory het volgende:
Vraagje!
Zou niet stemmenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja Mike je bent een wereldverbeteraar. Als je een paar tieten en een kut zou hebben, zou je zo mee kunnen doen met een misverkiezing
Daar doelde ik mijn posting ook opquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Plompe Lori zit weer te slijmen.
Wij worden hier zo geblessed met twee koks die alles voor ons klaarmaken..
[ afbeelding ]
Jup net bijgelezen, thx.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vanmorgen. Ja, er is nu vrede. Was een rustig gesprek.
Lori = Mike?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
serieus, als er niemand is die zegt dat het eten lekker is , als er niemand is die een compliment geeft aan de kok, is het hier te lezen als ''jeetje er is ook niemand die hem bedankt voor het koken'' worden er wel complimentjes gegeven, zijn de complimentjes niet goed. kunnen ze nog wel wat goed doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
28??!! Ik dacht dat ie veel ouder was.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike lijkt wel 40 maar hij is maar 28
Terwijl Michel eerder 28 lijkt dan 36
Het wordt tijd. Vooral voor Thomas.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog een klein beetje en Thomas en Jill gaan neuken
Ik vind 40 nog een redelijk lage schatting....doe er gewoon maar 5 jaar bij.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
28??!! Ik dacht dat ie veel ouder was.
Oh ja !! daar had je het al overquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_plompe_lori
inderdaad hij lijkt en klinkt dik in de 40quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
28??!! Ik dacht dat ie veel ouder was.
Wat een taalquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja zeker stay tunedquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog twee Biggetje meer in de race, niets is nog zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volksbuurt menneke met seksistische vrouwonvriendelijke grappenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
inderdaad hij lijkt en klinkt dik in de 40
Laten ze dat mens maar gaan nomineren. Kijken of die lachtherapie heeft geholpenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor Jill, die andere heeft het ook gezien.
[ afbeelding ]
Ik krijg zo'n akward gevoel hierbij en ik weet niet waarom.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor Jill, die andere heeft het ook gezien.
[ afbeelding ]
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt gaat Thomas nomineren. Zie ik nog gebeuren.
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt gaat Thomas nomineren. Zie ik nog gebeuren.
Liefde is een raar beestje, Als Matt gevoelens krijgt... En thomas loopt hiervoor in de weg....quote:
Ben jij een struisvogel ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
valentijnsdag ooit
loetje aan het ei
tok tok
jill verkocht
17
18
19
20
2 jaar relatie gehad
Tokkie Brabo.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volksbuurt menneke met seksistische vrouwonvriendelijke grappen
Wat een simpel figuur
Nasi is in belgie ook nasi.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Misschien had je eerst eens naar de streams moeten kijken, dan had je wellicht ook de slijmerige context opgemerkt waarbinnen dit werd gezegd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
serieus, als er niemand is die zegt dat het eten lekker is , als er niemand is die een compliment geeft aan de kok, is het hier te lezen als ''jeetje er is ook niemand die hem bedankt voor het koken'' worden er wel complimentjes gegeven, zijn de complimentjes niet goed. kunnen ze nog wel wat goed doen?
Ik denk dat ze hem allang doorheeftquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tokkie Brabo.
Naomi heeft een slechte bullshit radar.
Oh poep is ter spraken.quote:
Nee, voor Matt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het wordt tijd. Vooral voor Thomas.
Jill moet ze van zich af slaan. De lieverdquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, voor Matt.
En Thomas moet ze dan betrappen. Dan hebben we tenminste echt streamwaardig drama.
Een echte Tokkie Brabo veegt zijn reet af met dat figuur.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tokkie Brabo.
Naomi heeft een slechte bullshit radar.
Huub en Amandaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, voor Matt.
En Thomas moet ze dan betrappen. Dan hebben we tenminste echt streamwaardig drama.
Ze lachen hem regelmatig uit of zetten hem op zij plekquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 nummers vanavondquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Staat er nog wat op het programma voor die bejaardensoos vanavond?
Ik las idd dat dat de prijs was voor Nick. Dus dat is vanavond. Ben benieuwdquote:
de meest propere vrouwen...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:53 schreef Jockari het volgende:
Daat gaat ze weer met de menstruatiecup. Welke normale vrouw gebruikt dit eigenlijk. Naomi, mijn favorietje, met haar menstruatieku(t)p, weer naar vanachter in de ranking.
Juist.quote:
Ik geloof hem sowieso nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:53 schreef Krambo het volgende:
Dat verhaal van Mike![]()
Ik geloof er geen ruk van
Ik snap je posting. PB is soms niet te volgen.quote:
Zijn genoeg vrouwen die dat gebruikenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:53 schreef Jockari het volgende:
Daat gaat ze weer met de menstruatiecup. Welke normale vrouw gebruikt dit eigenlijk. Naomi, mijn favorietje, met haar menstruatieku(t)p, weer naar vanachter in de ranking.
Pik hem met je snavel, pak emquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mik hou je smoel es
of doe een broodje lul
gaat nie meer goed komen zo
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Feestje.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Staat er nog wat op het programma voor die bejaardensoos vanavond?
Gezellig wat drank erbij. En we zien de dance moves van jerrelquote:
gadvderd teveel infoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zijn genoeg vrouwen die dat gebruiken
Waren mooie streams. Niet dat neuken, maar de reactie na die tijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Juist.![]()
Loop jij haar te neuken?
=anusquote:
Naomi en schaterlachen. Schel wijf is hetquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Geweldig: Liese en Naomi die schaterlachen in koor.
Oehh en die kan er wat vanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Gezellig wat drank erbij. En we zien de dance moves van jerrel
Zo weinigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Feestje.
8 flesjes bier, twee flessen wijn.
Ze moeten er gewoon 4 kratten bier inflikkeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Feestje.
Minimaalquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon 4 kratten bier inflikkeren.
Die is aan het bijtankenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel is verdacht stil en kalm
nu weer. iemand die geen nee durfde te zeggen. hij nam haar terwijl ze tampon in hadquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:57 schreef Mrsprickles het volgende:
Heeft Mike echt zitten opschepen over vrouwen die hij gescoord heeft? Ik las zoiets
Vraag het me af. Zou de 3e keer zijn deze week.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Feestje.
Die oefent zijn tekst.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike weer overdadig veel en overdrevenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
En de vrouwen die hij heeft gehad, zullen vast vrouwelijke versies van Mike zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof hem sowieso niet
Ik hoor de meest debiele verhalen uit zijn mond komen
Ik geloof niet eens dat hij vrouwen heeft gehad
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als een vlieg kleven aan de dames
Brrrrquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:59 schreef Yolk het volgende:
[..]
En de vrouwen die hij heeft gehad, zullen vast vrouwelijke versies van Mike zijn.
Zullen wel sterke verhalen zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:59 schreef engine het volgende:
Mike en de meskes![]()
Pff vermoeiend geouwehoer weer
Tipje zou zijn om ook te kijken en te luisteren naar de streams, daar krijg je wat van mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap je posting. PB is soms niet te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |