Leuk, inhoudelijk heb je gelijk, maar commentaar op algemeenheden kan wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zonde.. je kent het oude COS spreekwoord? Wie Niet Kijkt Kan Geen Commentaar Leveren ?
Als je niet kijkt is het wat raar om van alles te roepen over BBquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Leuk, inhoudelijk heb je gelijk, maar commentaar op algemeenheden kan wel natuurlijk.
ik met julie en liesequote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:38 schreef suzi1 het volgende:
met wie zouden jullie daar in de clinch komen te liggen?
ik met michel en julie dus
nasi met kipsate, liese vroeg wat is nasi, dus dat zal in belgie anders hetenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze gaan kip/varken spiesjes eten lekker
Jêutje... weer een SC vs COS issue ...ssst laat het The Powers That Be niet horenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Leuk, inhoudelijk heb je gelijk, maar commentaar op algemeenheden kan wel natuurlijk.
Dan krijg je COA en dat gaat weer over andere asielzoekers dan deze.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Harry het volgende:
[..]
Ah dat is wel lekker nasi..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
nasi met kipsate, liese vroeg wat is nasi, dus dat zal in belgie anders heten
Waarom ligt ze in bed met die gast?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:43 schreef puzziepie het volgende:
Matt:'Je weet toch ook wel hoeveel energie ik heb?
[ afbeelding ]
Matt is lui volgens Jill
Geen idee.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ligt ze in bed met die gast?
Duidelijkquote:
Ze gaan niet zoveel grapjes meer over hem maken , want dan klapt matt dichtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:54 schreef bb-fan-1999 het volgende:
laat Matt ff rustig slapen, hij is al wat ouder..
En Jillie denkt Ik heb 3 Biggetjes voor mijn kutje gespannen... een 100K straksquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:54 schreef odie22 het volgende:
Thomas denkt aan 1 ding, die 100k en verder vindt hij het wel best hahaha
Jonger toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:54 schreef bb-fan-1999 het volgende:
laat Matt ff rustig slapen, hij is al wat ouder..
België heeft geen connectie met Indonesië. Ze kennen daar geen Indonesische gerechten. Kwam van de week ook al aan bod.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
nasi met kipsate, liese vroeg wat is nasi, dus dat zal in belgie anders heten
Je zegt 3 biggetjes, maar inclusief Jill zijn het er 4quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En Jillie denkt Ik heb 3 Biggetjes voor mijn kutje gespannen... een 100K straks
Ik riep dat de eerste week al toen Jill Billy er was. Phoeehhhh !!!! Dat heeft me fok punten gekostquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een aandachtshoer die Jill.
Eerst bij Matt, nu weer bij Thomas.
The Quattro Clan , pssiesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zegt 3 biggetjes, maar inclusief Jill zijn het er 4
ja ik vond het ook al zo raar dat ze het woord stampot of uberhaubt stampot niet kondenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
België heeft geen connectie met Indonesië. Ze kennen daar geen Indonesische gerechten. Kwam van de week ook al aan bod.
Dan is er feest!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:57 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Thomas en Jill gaan om 11u vanavond cupcakes maken voor de kijkers!
Jerrel is ook een big als zijn maagband knaptquote:
Jawel hoor, dat noemen ze hier stoempquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja ik vond het ook al zo raar dat ze het woord stampot of uberhaubt stampot niet konden
Dat rattekoppie heeft nog 6 weken om een biggetje te worden, één probleem , het valt niet op dommige dikke meiskesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Jerrel is ook een big als zijn maagband knapt
Jill mag opzouten. Bigquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:00 schreef puzziepie het volgende:
Tering Zwaan kleef aan![]()
[ afbeelding ]
Mag Liese dat eten van de Souf ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze gaan kip/varken spiesjes eten lekker
Ze moet hier kennelijk weer even door het slijk, het kalmeert zo wel weerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:00 schreef suzi1 het volgende:
nou jill zit niet slap in dr vel, het bungelt en bubbelt niet hoor
Vast wel tochquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mag Liese dat eten van de Souf ?
Nopequote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:03 schreef Flory het volgende:
Nick: Wie is er allemaal vegan [bvandaag?][/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |