abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197985390
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Op dit soort posts hoor je alleen maar ' :') ' te kunnen antwoorden.
Zeker nu
Komende van een corona beroepsjankerd? Dat kan ik wel hebben.

Ik ben het ook niet eens met een deel van de regels maar als ik die dan bewust overtreed dan ga ik ook niet online miepen over boetes die uitgeschreven worden.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 17:34:38 #102
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_197985394
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 17:27 schreef galantis het volgende:

[..]

40 procent :{ Wat is daar misgegaan.. En dan zeuren we hier over een paar wappies. Kijken of Frankrijk er met de botte bijl in wil gaan en 40 procent van de mensen daar niet meer naar de kroeg mogen :Y
Alsof kroegbazen dat actief gaan controleren.

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 13-02-2021 17:38:42 ]
  zaterdag 13 februari 2021 @ 17:35:48 #103
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197985418
Was/is vandaag wel een topdag. Heerlijk geschaatst en gezellige muzikale drukte van mensen. Best wel gemist.
Gelukkig geen handhavende BOA gezien, die had zo zijn jaarsalaris kunnen verbonnen. De BOA die ik ken, had daar geen opdracht en had het zelf ook weer's naar de zin. Natuurlijk houden we ons aan de onderdrukking door geen groepen te vormen anders dan dat die elkaar "toevallig" weer tegenkwamen.

[ Bericht 6% gewijzigd door miss_sly op 13-02-2021 17:38:59 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_197985474
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 17:34 schreef Draak31 het volgende:

[..]

Alsof kroegbazen dat actief gaan controleren.
Nee natuurlijk niet. Ik ben ook faliekant tegen wat voor plicht dan ook, maar wilde alleen maar even duidelijk maken dat absurde ideeën over zo'n toegangsbewijs - die tegenwoordig nogal fanatiek worden geopperd - een 'oplossing' van niks is.

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 13-02-2021 17:40:50 ]
I'll give you something to do
pi_197985489
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 17:35 schreef Vallon het volgende:
Was/is vandaag wel een topdag. Heerlijk geschaatst en gezellige muzikale drukte van mensen. Best wel gemist.
Gelukkig geen handhavende BOA gezien, die had zo zijn jaarsalaris kunnen verbonnen. De BOA die ik ken, had daar geen opdracht en had het zelf ook weer's naar de zin. Natuurlijk houden we ons aan de onderdrukking door geen groepen te vormen anders dan dat die elkaar "toevallig" weer tegenkwamen.

Fijn dat het weer kon vandaag. De mensen die bang zijn moeten maar binnen blijven.
pi_197985517
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 17:40 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Fijn dat het weer kon vandaag. De mensen die bang zijn moeten maar binnen blijven.
Wat een dooddoeners gooi jij er uit zeg.
pi_197985519
quote:

Verbonnen :D _O_
Vandaag ook wezen schaatsen trouwens. Naast genieten van het prachtweer even een paar uurtjes niet worden herinnerd aan corona, wat een verademing.
I'll give you something to do
  zaterdag 13 februari 2021 @ 17:44:09 #108
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_197985550
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 17:40 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Jij snapt het. Mensen die vrijheid inleveren omdat ze bang zijn mogen wat mij betreft ook uit de IC's geweerd worden. Parasitair volk.
pi_197985561
De zoveelste teleurstelling in deze pandemie is toch wel the click & collect van de Action.
Ik kom dit jaar ook niet meer te boven.
Go hard or go home
pi_197985613
Vandaag ook nog geschaatst. Niemand die zich druk maakte om de anderhalve meter. Slechts één halve zool met een mondkapje gezien. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 17:49:46 #111
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197985649
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 17:32 schreef Abyss33 het volgende:
Ben je een wappie als je past voor dit corona vaccin?
Doorgaans wel of tenminste iemand die medeverantwoordelijk is te houden voor al het leed en de doden die dan zouden ontstaan.
//--//
Discussies over vaccinatie verworden al gauw tot een soort (mis)kenning van een aanbeden geloof dat voorstanders al te graag willen opleggen omdat zijzelf dat enige juiste keuze beschouwen. Een keuze die alleen waarheid kan zijn als iedereen daarin meedoet.

Omgekeerd, ben ik voorstander dat vooral mensen zich vaccineren die daar een reden toe hebben en dat mag in mijn denken ook omdat iemand dat zelf wenst. Ik haak alleen af wanneer ik die overtuiging moet worden meegesleept om daarmee als draagvlak te dienen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_197985661
Ik ga gelijk op m'n muil dus ben niet wezen schaatsen. Die kou mag snel weg van mij. Ik wacht op de kroegen in de lente!
pi_197985956
quote:
China weigerde ruwe data over eerste besmetting aan WHO-team te geven

China wilde niet de ruwe gegevens over de eerste besmetting met het coronavirus in Wuhan aan de onderzoeksgroep van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) geven. Dat zei Dominic Dwyer, een Australische hoogleraar infectieziekten in een interview met persbureau Reuters. Hij maakte onderdeel uit van het wetenschappelijke team van de WHO dat twee weken lang onderzoek in China deed naar de oorsprong en verspreiding van het virus. Het ontbreken van de ruwe data bemoeilijkt dit.

Het onderzoeksteam had de ruwe data van 174 eerste bekende coronagevallen in China opgevraagd, maar kreeg volgens Dwyer alleen een samenvatting van de gegevens. Zulke data zouden details bevatten die belangrijk zijn voor onderzoek bij virusuitbraken, bijvoorbeeld over welke vragen individuele patiënten kregen rondom de diagnose en het ziekteverloop en welke antwoorden zij gaven. Volgens Dwyer zijn deze gegevens belangrijk om de uitbraak te reconstrueren, omdat slechts de helft van die 174 besmette mensen op de Huanan-markt was geweest. Op die markt sprong het virus mogelijk voor het eerst van dier op mens.

Het WHO-team zou herhaaldelijk gevraagd hebben om deze gegevens, maar ze niet hebben gekregen. De reden daarachter is onduidelijk volgens Dwyer. "Misschien is het politiek, was er geen tijd voor of is het moeilijk [de data te geven]", aldus Dwyer. "Maar dat zou allemaal speculeren zijn."

Er is sowieso iets aan het handje. Snap echt niet dat Koopmans e.d. zich hier amper écht druk om maken. Enige wat er uit komt is: "Ja, misschien was het politiek, maar laten we niet speculeren" en daar blijft het dan vervolgens bij. Je moet er keihard op hameren en als je het niet krijgt gewoon weer naar huis gaan en als WHO de hele boel internationaal veroordelen. Zeggen van dat China geen open kaart speelt en de onderzoekers niet goed onderzoek kon laten doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197986042
Prima toch als die Chinezen dat niet willen geven? Ik stel dan voor dat we de komende jaren dan ook alle reizen naar China opschorten, en dat we ook zo snel mogelijk de handel opzeggen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197986124
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:12 schreef raptorix het volgende:
Prima toch als die Chinezen dat niet willen geven? Ik stel dan voor dat we de komende jaren dan ook alle reizen naar China opschorten, en dat we ook zo snel mogelijk de handel opzeggen.
We zijn al te afhankelijk van China.
pi_197986131
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef Noordzijde het volgende:

[..]

We zijn al te afhankelijk van China.
Dan moeten we daar maar eens mee stoppen, mooi moment.
pi_197986142
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan moeten we daar maar eens mee stoppen, mooi moment.
Ja en dan? Heel de wereld is al te afhankelijk van China.
pi_197986145
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:17 schreef Noordzijde het volgende:

[..]

Ja en dan? Heel de wereld is al te afhankelijk van China.
Dat schreef ik al, dan moeten we daar mee stoppen.
pi_197986156
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:17 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat schreef ik al, dan moeten we daar mee stoppen.
JA EN DAN? Dan klapt heel onze economie nog meer in elkaar. Met wie wil je dan handel doen? Heel de wereld is al erg afhankelijk van China.
pi_197986184
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:18 schreef Noordzijde het volgende:

[..]

JA EN DAN? Dan klapt heel onze economie nog meer in elkaar. Met wie wil je dan handel doen? Heel de wereld is al erg afhankelijk van China.
En dat is precies het probleem, omdat het allemaal zo goedkoop mogelijk moet, gevolg: Die Chinezen fucken ons.
Tijd om productie weer terug te halen, tot de jaren 80 konden we dat overigens ook prima zelf.
pi_197986218
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

En dat is precies het probleem, omdat het allemaal zo goedkoop mogelijk moet, gevolg: Die Chinezen fucken ons.
Tijd om productie weer terug te halen, tot de jaren 80 konden we dat overigens ook prima zelf.
Is veel te duur voor de werkgevers om hier de mensen te laten werken.
pi_197986364
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:22 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Nee je bedoelt: We moeten allemaal een nieuwe auto rijden, 3 keer per jaar op vakantie, 20 paar schoenen, etc.
Het is net zoals met suiker een verlaving, en China is je dealer.
pi_197986382
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:22 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Buiten dat hebben we er de werknemers niet eens voor. Nog meer immigranten is het gevolg.
pi_197986413
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:28 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Buiten dat hebben we er de werknemers niet eens voor. Nog meer immigranten is het gevolg.
Voorlopig hebben we nog genoeg werklozen, daarnaast zullen de komende 10 jaar een paar miljoen banen verdwijnen.
pi_197986425
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:20 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat mij betreft mogen we sowieso terug naar Europese productie van bijv. consumentenelektronica, met als wettelijke eis dat het spul dan prima repareerbaar en "duurzaam" ontworpen wordt. Ja, dan wordt dat spul duurder, maar dan spaar je maar eens voor een tv ipv ieder jaar weer een nieuwe te kopen. Die Chinese wegwerprotzooi is verspilling van grondstoffen en energie.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197986472
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Wat mij betreft mogen we sowieso terug naar Europese productie van bijv. consumentenelektronica, met als wettelijke eis dat het spul dan prima repareerbaar en "duurzaam" ontworpen wordt. Ja, dan wordt dat spul duurder, maar dan spaar je maar eens voor een tv ipv ieder jaar weer een nieuwe te kopen. Die Chinese wegwerprotzooi is verspilling van grondstoffen en energie.
Dit dus, al afgezien dat je helemaal niet van die Chinezen afhankelijk wilt zijn, het is gewoon een kutland die met deze strategie precies bereiken wat ze willen: Afhankelijkheid. Wat dat betreft geef ik Trump groot gelijk, ze kunnen de plurris krijgen.
pi_197986575
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dit dus, al afgezien dat je helemaal niet van die Chinezen afhankelijk wilt zijn, het is gewoon een kutland die met deze strategie precies bereiken wat ze willen: Afhankelijkheid. Wat dat betreft geef ik Trump groot gelijk, ze kunnen de plurris krijgen.
De beroemde woorden van Reagan zijn wat mij betreft heden ten dage van toepassing op China: "evil empire".
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197986675
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:38 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

De beroemde woorden van Reagan zijn wat mij betreft heden ten dage van toepassing op China: "evil empire".
Eens, helaas zijn mensen verslaafd aan goedkope troep, kopen kopen kopen.
Je moet wel heel simpel zijn dat als je een product koopt dat 15.000 km verderop is geproduceerd en 10 keer zo goedkoop is, dat er dan iets mis is....
  zaterdag 13 februari 2021 @ 19:06:22 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197987112
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 18:38 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik vond vooral zijn opmerking "Ketchup is a vegetable" erg gedenkwaardig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197987356
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik vond vooral zijn opmerking "Ketchup is a vegetable" erg gedenkwaardig.
Dat heeft hij bij mijn weten nooit gezegd. Het gaat om regelgeving van de USDA, waarbij het één en ander nog wel iets genuanceerder ligt, net als bij de claim dat in 2011 pizza tot een groene is verheven.

Zie bv hier voor uitleg:
https://www.straightdope.(...)tchup-as-a-vegetable
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 13 februari 2021 @ 19:17:19 #131
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197987386
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat heeft hij bij mijn weten nooit gezegd. Het gaat om regelgeving van de USDA, waarbij het één en ander nog wel iets genuanceerder ligt, net als bij de claim dat in 2011 pizza tot een groene is verheven.

Zie bv hier voor uitleg:
https://www.straightdope.(...)tchup-as-a-vegetable
... dat Reagan China een evil empire noemde is ook niet direct kloppend; dat was namelijk de Sovjet Unie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197987387
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 17:34 schreef Questular het volgende:

[..]

Komende van een corona beroepsjankerd? Dat kan ik wel hebben.

Ik ben het ook niet eens met een deel van de regels maar als ik die dan bewust overtreed dan ga ik ook niet online miepen over boetes die uitgeschreven worden.
Gossie, je zegt wel dat je het kan hebben, maar dat blijkt dan weer niet uit je post.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197987651
Heerlijk, die kritiek op China hier :). Meer _O_

En 100% eens.
pi_197987846
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Gossie, je zegt wel dat je het kan hebben, maar dat blijkt dan weer niet uit je post.
Begrijpend lezen is dan ook niet voor iedereen weggelegd :)
pi_197987967
Dat China geen fijn land is weten we, wat alleen vervelend is dat de wereld steeds meer door China wordt gedomineerd. Vooral Amerika met Biden als President, die eigenlijk stiekem een puppet van China is..

Althans hij ligt in bed met ze.. figuurlijk gesproken..
pi_197988034
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:41 schreef Abyss33 het volgende:
Dat China geen fijn land is weten we, wat alleen vervelend is dat de wereld steeds meer door China wordt gedomineerd. Vooral Amerika met Biden als President, die eigenlijk stiekem een puppet van China is..

Althans hij ligt in bed met ze.. figuurlijk gesproken..
Neu.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197988100
China en de economie was een leuke zijstap, maar dat is verder niet relevant voor dit subforum.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197988357
https://www.theguardian.c(...)ions-lifted-too-soon

Ik weet wat Johnson en Hancock eerder vandaag zijden, maar dan voert me telefoon me net dit hierboven weer...

Bedoelt die nou nooit meer restricties opheffen?

Er staat too soon, maar z'n argument dat sommigen het vaccin niet kunnen nemen blijft natuurlijk altijd opgaan... als de ziekenhuizen niet meer overvol kunnen raken moet dat toch niet meer uitmaken?

En hoezo verwacht niemand dat we op gegeven moment ineens alle beperkingen opheffen en doen alsof het niet meer bestaat? Dat is toch het hele plan? Dat zei hancock ook. Niet in een keer natuurlijk, in stoppen, maar dat is toch wel iedereens einddoel, gewoon weer in alle vrijheid zonder beperkingen ("social restrictions") kunnen leven!?

Of bedoelen ze nou gewoon niet te snel en niet in een keer? Ik weet niet of ik nou optimistisch of pessimistisch moet worden van berichten uit UK, dit zijn wel topexperts die helaas invloed hebben... 😬
#WeesGeenWhales
pi_197988403
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:00 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.theguardian.c(...)ions-lifted-too-soon

Ik weet wat Johnson en Hancock eerder vandaag zijden, maar dan voert me telefoon me net dit hierboven weer...

Bedoelt die nou nooit meer restricties opheffen?

Er staat too soon, maar z'n argument dat sommigen het vaccin niet kunnen nemen blijft natuurlijk altijd opgaan... als de ziekenhuizen niet meer overvol kunnen raken moet dat toch niet meer uitmaken?

En hoezo verwacht niemand dat we op gegeven moment ineens alle beperkingen opheffen en doen alsof het niet meer bestaat? Dat is toch het hele plan? Dat zei hancock ook. Niet in een keer natuurlijk, in stoppen, maar dat is toch wel iedereens einddoel, gewoon weer in alle vrijheid zonder beperkingen ("social restrictions") kunnen leven!?

Of bedoelen ze nou gewoon niet te snel en niet in een keer? Ik weet niet of ik nou optimistisch of pessimistisch moet worden van berichten uit UK, dit zijn wel topexperts die helaas invloed hebben... 😬
Hoe dan ook bedoelt niemand ooit dat de maatregelen nooit meer weg gaan.
Hou dat in gedachten en plemp niet ieder artikel dat je verkeerd kunt interpreteren hier neer met de vraag of ze nu toch wel echt zeggen dat de maatregelen nooit weg gaan. Ze gaan zeker weg.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 20:10:26 #140
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197988555
Ah, net op het journaal is de Nederlandse bevolking alvast een beetje bang gemaakt voor de Braziliaanse variant.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197988573
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef DonDruiper het volgende:
Ah, net op het journaal is de Nederlandse bevolking alvast een beetje bang gemaakt voor de Braziliaanse variant.
Ik zag het ook. En ik vraag me dan da of je vindt dat ze vooral maar niets moeten uitzenden hierover? Wat als het werkelijk zo is als ze in het item lieten zien?
  zaterdag 13 februari 2021 @ 20:14:37 #142
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_197988636
Ik
quote:

Ik heb ook echt een topdag gehad, geschaatst, gewandeld, en geen overijverige BOA's gesignaleerd!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_197988647
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:10 schreef DonDruiper het volgende:
Want de bevolking informeren mag ineens niet meer?
pi_197989293
quote:

onderdrukking.....doe toch ff normaal man
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197989445
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zag het ook. En ik vraag me dan da of je vindt dat ze vooral maar niets moeten uitzenden hierover? Wat als het werkelijk zo is als ze in het item lieten zien?
Vooropgesteld dat ik het item in kwestie niet gezien heb. Maar in het algemeen valt het mij ook op dat elke nieuwe mutatie meteen overal op de voorpagina staat als de nieuwe mutatie des doods. Ik snap dat dat scoort, maar dat lijkt me ook weer niet nodig.
zie email 27 oktober
pi_197989479
Hoeveel mutaties zullen er inmiddels al geweest zijn in een jaar tijd?
Go hard or go home
pi_197989488
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:15 schreef Questular het volgende:

[..]

Want de bevolking informeren mag ineens niet meer?
De Britse variant des doods laat zich niet genoeg zien, maar het volk moet wel bang blijven dus de volgende super mega variant moet wel opgeblazen worden.

Het is zelfs geen conspiracy meer, Duitsland geeft zelfs toe het volk expres bang te hebben gemaakt, dat zou natuurlijk nooooit in Nederland gebeuren hè.
Alpha kenny one
  zaterdag 13 februari 2021 @ 20:54:37 #148
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_197989518
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:52 schreef Noek het volgende:
Hoeveel mutaties zullen er inmiddels al geweest zijn in een jaar tijd?
100miljoenmiljard. And counting.
Wat is nu de engste? Nog steeds de Britse?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_197989549
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:54 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

100miljoenmiljard. And counting.
Wat is nu de engste? Nog steeds de Britse?
Brits variantje is een beetje een lachertje geworden. Dus nu zetten ze in op de Braziliaanse _O-
  zaterdag 13 februari 2021 @ 20:57:50 #150
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_197989580
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:56 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Brits variantje is een beetje een lachertje geworden. Dus nu zetten ze in op de Braziliaanse _O-
Maar alleen door deze goede maatregelen, want anders!1!!1
Inderdaad, nu op naar de volgende. :')
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')