Eerst nog een scootmobiel..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
damn wat ligt de gemiddelde leeftijd hier hoog, duurt niet lang meer voor we vanuit een aanleunwoning of verzorgingstehuis een rls volgen tussen de wekelijkse douche en het luier verschonen door
dat is nog een lichtpuntjequote:
Ging over 30secondsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:45 schreef Benny het volgende:
Michel is weer gepiekeerd aan het doen over de Snowdeo?
Lekker racen door de gangen..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
dat is nog een lichtpuntjedat en jonge verpleegstertjes lastig vallen onder het mom van hij weet niet beter
I hate it.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:51 schreef Benny het volgende:
Ik vind dit stiekem best leuk... Zo'n feestje in de badkamer
ik vind dit ook leuk, en ze genieten, sna niet dat mensen hun kinderachtig vinden, dit hoort gewoon bij het leven een beetje gek doen, just my opinionquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:51 schreef Benny het volgende:
Dat is niet de bedoeling eigenlijk...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:52 schreef Flow3r het volgende:
Steeds even gluren of de camera wel op haar gericht staat, Jill maakt tv
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee , ze is nu vervelender
Na een paar biertjes zou ik misschien wel meedoen, maar nuchterquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:51 schreef Benny het volgende:
het is wel behoorlijk vals maar ze hebben tenminste lolquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:53 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind JVT leuk maar dit is vreselijk om aan te horen
Ik zou een speler als Thomas zijn. Sowieso.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
vond het ook wel stiekem leuk
Het erge is, denk ik moest ik in dat huis zitten , dat ik wellicht me meer zal aangetrokken voelen door Jill & Matt & Thomas & Mike dan door de anderen....
Terwijl ik op TV liever de andere groep zie.
klopt cringe om te zien/horen maar leuk om mee te doen ipv dat saaie geneuzel van de restquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
vond het ook wel stiekem leuk
Het erge is, denk ik moest ik in dat huis zitten , dat ik wellicht me meer zal aangetrokken voelen door Jill & Matt & Thomas & Mike dan door de anderen....
Terwijl ik op TV liever de andere groep zie.
Oh, wat ben ik mooi, heb nog nooit zo'n mooie gezien.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:53 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling eigenlijk...
Het is het net niet...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
De Toppers![]()
[ afbeelding ]
Ik ben echt genezen van Jill
sfeertje hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
De Toppers![]()
[ afbeelding ]
Ik ben echt genezen van Jill
Ok moet altijd bij mike denken aan de nieuwe oompa loompaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:30 schreef cobain1994 het volgende:
Jimmy Rosenberg in spé..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:02 schreef danilel het volgende:
[..]
Ok moet altijd bij mike denken aan de nieuwe oompa loompa
[ afbeelding ]
In de dagboekkamerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:05 schreef Benny het volgende:
Jullie doen toch wel mee met het dansje he?
ik was aan het wachten tot ze van het bankje af flikkerden, helaasquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan deze twee niet meer zien
Hij zit niet buitenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoe kan bij de ene stream jerrel buiten zijn en bij de andere dansen met jill
kijk dan niet...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en daardoor harde ruzie en daardoor valt het bondje uit elkaarquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:08 schreef danilel het volgende:
[..]
ik was aan het wachten tot ze van het bankje af flikkerden, helaas
Ze waren dansen en ik wilde wat anders zien dus zet hem over en zie jerrel naar buiten lopenquote:
Jerrel is gitaar aan het spelenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze waren dansen en ik wilde wat anders zien dus zet hem over en zie jerrel naar buiten lopen
Ze waant zich een Vamp, met de 3 Biggetjes om zich heen..ik hoop voor haar dat ze gevieren een goed blok vormen tegen de LiskeClanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:10 schreef Benny het volgende:
Jill heeft een traytje energiedrank achter de kiezen deze dag?
Fixedquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jerrel is gitaar aan het spelenJerrel Probeert gitaar te spelen
Ik vind het leuker dan kijken naar mensen die de hele dag aan het puzzelen zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was de afgelopen dagen juist weer leuk aan het doen. Gewoon normaal met hier en daar een klein energiepiek.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze waant zich een Vamp, met de 3 Biggetjes om zich heen..ik hoop voor haar dat ze gevieren een goed blok vormen tegen de LiskeClan
Matt had al eerder gezegd dat hij ook met anderen wilde kletsen (leren kennen)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:12 schreef Benny het volgende:
Matt die bewust even afstand neemt van Jill, een luchtje buiten gaat scheppen en in gesprek gaat met Naomi en Zoey.
Schokkend.
Wat fijn, ik ben dat kwijt...misschien als het echt kinderen waren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan kijken naar mensen die de hele dag aan het puzzelen zijn.
Het zou me niks verbazen als hij die suggestie in de daboekkamer heeft gekregenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Matt had al eerder gezegd dat hij ook met anderen wilde kletsen (leren kennen)
Oftewel inlikken bij de Belgen
Nu over zijn demo die hij vaker naar Eminem heeft gestuurd![]()
M&n de radio programma van Peter VDV, de Belgische big brother presentator..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Matt had al eerder gezegd dat hij ook met anderen wilde kletsen (leren kennen)
Oftewel inlikken bij de Belgen
Nu over zijn demo die hij vaker naar Eminem heeft gestuurd![]()
Moet je je ogen open doenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk het ook, dat is hem misschien wel ingefluisterd, in de live uitzending werd er ook al naar gehintquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij die suggestie in de daboekkamer heeft gekregen
Oneens!! Hij moet er wel uit, dat wel, maar dan omdat hij psychisch beperkt is en voor zichzelf (en de groep) in bescherming genomen moet worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Er is een reden dat jerrel moet oprotten. Heel simpel; ik gun 't hem niet erin te blijven. Het is een irritante, achterbakse, manipulatieve, treiterige, gemene, dreinerige creep. Zo iemand ga je toch niet belonen?
Ja, ze zullen hem er wel in houden want gezien het gezwijmel over 'm van de presentatie afgelopen donderdag bij de liveshow zijn ze helemaal idolaat van 'm, maar mijn god wat een misselijk ventje hebben ze erin gezet. Als je van BB DGK willen maken, dan moeten ze dat ook goed doen. Ik haak dan af overigens, want BB is niet DGK en dat moet ook zo blijven. En als ze toch vanuit de redactie hem erin houden met allerlei kunstgrepen (want natuurlijk was het 'de nieuwe bewoners mogen niet nomineren en kunnen ook niet genomineerd worden enkel en alleen op het laatste nippertje ingevoerd omdat ze al aan voelden komen dat ze deze mafklapper er meteen uit zouden werken), dan hoop ik dat de voltallige bewonersgroep gezamenlijk besluit op te stappen. Eens kijken of de redactie het programma draaiende kan houden met alléén maar jerrel.
Ik zie sommige inwoners hele dagen op hij kont zitten voorover gebogen boven een 1000 stukjes puzzel die helemaal niet toevoegen. Dan liever dit gedoe van mensen die dansen en overdreven kinderlijk doen volgens sommige.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat fijn, ik ben dat kwijt...misschien als het echt kinderen waren.
Mij ook niet, BB heeft dat ook tegen Jill gezegdquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij die suggestie in de daboekkamer heeft gekregen
Ah thnxquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
M&n de radio programma van Peter VDV, de Belgische big brother presentator..
Ik denk zelfs dat het onverantwoord is om Jerrel nu naar huis te sturen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Oneens!! Hij moet er wel uit, dat wel, maar dan omdat hij psychisch beperkt is en voor zichzelf (en de groep) in bescherming genomen moet worden.
Uitgezonderd het vegan-geneuzel met Naomi. Een beetje de "Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan-mentaliteit". Heb haar eigenlijk nog nooit iets in den beginne negatief zien benaderen. Ze vind alles wel leuk geloof ik!quote:
... Waarna slechts een handjevol krekels zich voor Zoey melddenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:21 schreef Benny het volgende:
Er werd dus over het hek geschreeuwd "Jill en Thomas jullie zijn toppers"
Zoey: "Wie?"
Achter het hek: "Jilllllll"
Matt: "Ik zal ze halen"
[...]
Zoey even later in haar zender: "Aan al mijn fans, kunnen jullie ook even komen"
Kom op, meen je het dat Matt aan Jill zit voor de aandacht??quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:35 schreef Windhapper het volgende:
We zien dat Matt de hele dag als een hondje achter je aan loopt en je behoorlijk kickt op al die aandacht.
contact met de buitenwereld:quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:21 schreef Benny het volgende:
Er werd dus over het hek geschreeuwd "Jill en Thomas jullie zijn toppers. We love you!"
Naomi: "Mag niet he"
[...]
Zoey even later in haar zender: "Aan al mijn fans, kunnen jullie ook even komen"
Nu gaan ze nog kinderachtiger worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:21 schreef Benny het volgende:
Er werd dus over het hek geschreeuwd "Jill en Thomas jullie zijn toppers. We love you!"
Naomi: "Mag niet he"
[...]
Keiharde DEATHMETAL! ... maar dat zal wel nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:23 schreef Benny het volgende:
Nick heeft zijn prijs voor de cupcake cup winst
Nick: "Ik mag 10 liedjes opschrijven die worden vanavond gedraaid"
Er wordt nu overlegd over welke liedjes
Vanavond feestje
Dat is leukquote:
Toch wel een bazenactie dit.quote:
nee, dat ging over haar huisregels. Ze heeft ze doorgegeven en werden door BB goedgekeurdquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:26 schreef puzziepie het volgende:
Zoey heeft nummers doorgegeven aan BB en gaat een keer draaien ?
andere tijden, ik was er bij!quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:26 schreef puzziepie het volgende:
Huismeester overdracht is vandaag?
Zat je in het vliegtuig?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:26 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
andere tijden, ik was er bij!
Lekker knuffelen jonguh..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:26 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
andere tijden, ik was er bij!
Ja, Zoey wou geen lulletje.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:28 schreef Benny het volgende:
Ah, Jill is een kroon aan het maken om het huismeesterschap over te dragen
Dat vind ik onzinquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat Zoey een sanctie moet krijgen
Ze heeft contact gehad met de buitenwereld
Zoey zal er wat voor over moeten hebben....niets voor niets.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:34 schreef danilel het volgende:
en het kind is bezig met een hoedje met een condoom en tampons
Echt ...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:34 schreef danilel het volgende:
en het kind is bezig met een hoedje met een condoom en tampons
Heb je meegekregen dat insta account van Michel dit kaartje heeft gebruiktquote:
Jaquote:
Ja, had ik meegekregen. Hij was al op meerdere plekken gedeeld. Zag hem ook voorbij komen in BB facebookgroepenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat insta account van Michel dit kaartje heeft gebruikt
Ging toch over K3 en zijn gertje?
Omdat hij al om 7 uur wakker was en iets wou doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moeit Michel zich opeens met de was?
Of zou Zoey dit express zeggen om hem in zwart daglicht te brengen?
5 secondes of fame..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap niet eens dat mensen kaartjes gaan sturen naar/voor die kneuzen
Zie er ook het nut niet van in.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:
Zou kaartje sturen met de tekst GO HOME LOSERS.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef puzziepie het volgende:
Iedere man kan dat toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Omdat hij al om 7 uur wakker was en iets wou doen.
Hij zal best kunnen wassen, want hij woont alleen.
net als dat ik niet de persoon ben om dat soort mensen te volgen , ben ik ook niet iemand die reageert of klachten oid naar het programma stuur, en doe ik ook niet mee aan kaarten acties voor aandacht.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:49 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zou kaartje sturen met de tekst GO HOME LOSERS.
Ze kent geen nummers van Andre Hazes. Hoe danquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:51 schreef BB-King het volgende:
Zoey weet niks van Nederlandstalige muziek. Dat is niet haar cultuur.
* Ireth werpt een blik richting echtgenoot....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedere man kan dat toch?
wat een rare dingen zeggen mensen
Jij hebt het altijd gedaan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth werpt een blik richting echtgenoot....
Ik zou er geen weddenschap op af sluiten
Zij kent misschien de dezequote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze kent geen nummers van Andre Hazes. Hoe dan
Neuh, hij doet het ook, maar vraagt dan altijd eerst aan mij op welk programma hij hem moet zettenquote:
ik heb hem horen zeggen vanochtend dat hij alvast 1 machine aan had gezet op 30 graden en 1400 toeren centrifugerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:46 schreef BB-King het volgende:
Michel heeft Thomas zijn shirt verpest in de was volgens Zoey.
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh, hij doet het ook, maar vraagt dan altijd eerst aan mij op welk programma hij hem moet zetten![]()
Vandaar dat ik er geen weddenschap op durft af te sluiten
ik was het meeste ook op 30graden. Kleding dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:00 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb hem horen zeggen vanochtend dat hij alvast 1 machine aan had gezet op 30 graden en 1400 toeren centrifugeren
2e regel (poetshalfuurtje) vind ik een goede. Na elke maaltijd.quote:
Beter dan een duimpje !quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:05 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee, wel een middelvinger naar michel
Ik zou als bewoner iedere dag koud onder de douche staan, om Zoey te late n merken dat ik haar niet moet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
Regels van huismeester Zoey:
- "Chez Patrick" - Nick en Zoey zijn om de beurt ober in Chez Patrick
- Poets half uurtje - Na het eten maakt iedereen een half uur schoon
- Complimentendouche - In de middelste douchecabine geeft iedereen elkaar elke dag een compliment
Straf:
Een koude douche in de middelste douchecabine mét kleding
Huhu, ja... eerst 2 waarschuwingenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:06 schreef Yolk het volgende:
Zoey is vast streng met de naleving van de regels.
Terwijl zij haar kloten aan de andere regels veegde de vorige weken. Weg met Joey en Jerrel. Liefst samen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:06 schreef Yolk het volgende:
Zoey is vast streng met de naleving van de regels.
Matt wil zijn slurfje erdoorheen halen maar de onzekere Jill geniet van al de complimentjes, aandacht en geslijm van haar 2 'broertjes'.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Kom op, meen je het dat Matt aan Jill zit voor de aandacht??
Wij mannen weten beter toch.... ? Vanaf dag 1 wil Matt erop.
Beetje geobsedeerd met haar afkomst?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:04 schreef Jockari het volgende:
Wat een klote regels van Zoey. Wie verzint het. Een regel had kunnen zijn, "ook congolezen staan 's morgens op".
Vind je ?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:06 schreef Fikkert2 het volgende:
We zijn allemaal volwassenen, gelukkig reageerde zoey ook heel volwassen op de regels van andere HM's
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:08 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Tja jill, party time is gedaan
Schoonmaakregel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:05 schreef Benny het volgende:
Regels van huismeester Zoey:
- "Chez Patrick" - Nick en Zoey zijn om de beurt ober in Chez Patrick
- Poets half uurtje - Na het eten maakt iedereen een half uur schoon
- Complimentendouche - In de middelste douchecabine geeft iedereen elkaar elke dag een compliment
Straf:
Een koude douche in de middelste douchecabine mét kleding
Ah het gaat dus om de buitenkant?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:11 schreef Jockari het volgende:
Naomi is echt mijn type vrouw. Golfjes donker haar, donkere ogen, mooi lijf en gezichtje, en een geluidsdemper is overal te verkrijgen.
Vul ik nog even aan... Het accentje van Naomiquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah het gaat dus om de buitenkant?
Een mooi innerlijk vind ik belangrijker , dat heeft ze
Is een mechels accentje, mij bekend.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Vul ik nog even aan... Het accentje van Naomi
Eensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Vul ik nog even aan... Het accentje van Naomi
Zoals Michel van de week ook al zei.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:17 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Zoey.En na het eten dus.
Je zit daar ook met 13, als je gezamenlijk een half uurtje per dag pakt dan houd je dat makkelijk proper en hoeft niet iedere dag dezelfde alles te doen.
Euhm... na een grapje van Jill dat zij zich ook kon aftrekken (ze gaan samen naar de peepshow als ze uit het huis zijn). Misschien de dingen in de juiste context weergeven, thx.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:19 schreef Ebinas het volgende:
Jill en thomas kregen net een zendercheck.
Jerrel even later: Jill gendercheck
Ach, het is allemaal geen wetgeving he. Je kúnt je wat aantrekken van alle SJW gedoe, maar het hoeft niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog even en je kan niets meer tikken en ligt alles gevoelig.
Het wordt wel op eieren tikken zo
Ach ja, gewoon geen kwetsende, homofobe, racistische dingen tikken. Is niet echt lastig eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog even en je kan niets meer tikken en ligt alles gevoelig.
Het wordt wel op eieren tikken zo
WTF, ik tik wat ik hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:23 schreef Biste het volgende:
[..]
Euhm... na een grapje van Jill dat zij zich ook kon aftrekken (ze gaan samen naar de peepshow als ze uit het huis zijn). Misschien de dingen in de juiste context weergeven, thx.
Blegh, op den eier na een avond zuipen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:23 schreef puzziepie het volgende:
Mike over carnaval en nachten wakker blijven en leven op eieren en bier
ach daar is mootie weer hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach ja, gewoon geen kwetsende, homofobe, racistische dingen tikken. Is niet echt lastig eigenlijk.
Dit. Dit en dit.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach ja, gewoon geen kwetsende, homofobe, racistische dingen tikken. Is niet echt lastig eigenlijk.
Moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Blegh, op den eier na een avond zuipen.
Michel doet dat ook een beetje zelf. Het zijn gewoon nog kinderen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoals M
[..]
Zoals Michel van de week ook al zei.
Ze denken dat ze in een hotel zitten. Er wordt voor ze gekookt, de was wordt gedaan.
Ben blij dat Zoey zich nu ook uitspreekt.
Precies. Zoey zat nog heel stoer tegen Jerrel te blaten dat als ZIJ HM zou zijn ze wel even een ander regime ging toepassen... DAN zouden ze eens merken hoe pittig de regels konden zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel doet dat ook een beetje zelf. Het zijn gewoon nog kinderen.
Ik vind die huisregels veel te makkelijk steeds. Jowi heeft de eerste week een soort van schoonmaakrooster erin gebracht maar daar komt volgens mij weinig meer van terecht sinds het vertrek van Jowi en Daan (en Els.) Matt en Mike heb ik nog nooit een vinger uit zien steken. Daarna heb je nog 1x de regel van geen schoenen binnenshuis gehad maar daar hielden de huishoudelijke regels wel mee op. Zou ook wel willen zien dat iedere dag een ander tweetal kookt ofzo maar volgens mij mag dat niet van Nick.
ook Jill heeft aangegeven dat ze het wel echt luxe hadden,quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik vind die huisregels veel te makkelijk steeds. Jowi heeft de eerste week een soort van schoonmaakrooster erin gebracht maar daar komt volgens mij weinig meer van terecht sinds het vertrek van Jowi en Daan (en Els.) Matt en Mike heb ik nog nooit een vinger uit zien steken. Daarna heb je nog 1x de regel van geen schoenen binnenshuis gehad maar daar hielden de huishoudelijke regels wel mee op. Zou ook wel willen zien dat iedere dag een ander tweetal kookt ofzo maar volgens mij mag dat niet van Nick.
non binairquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
lekker discussiëren over Nominair
Misschien niet het topic, edit. Lama eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat iemand die van zichzelf zegt dat ze van Congo is, heel moeilijk ligt in de belgische geschiedenis. Ze spelen het uit naar de belgen. Lees de historie maar. Zoiets als jullie met de molukkers.
Ik denk dat de meeste het wel makkelijk vinden zo.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:26 schreef Windhapper het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:31 schreef puzziepie het volgende:
Moet Naomi nu ook een sanctie krijgen?
Gestampte en die zijn al 100 jaar de lekkerstequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:29 schreef puzziepie het volgende:
Ze vinden gemalen muisjes vies ..heerlijk
Gestampte muisjes iddquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gestampte en die zijn al 100 jaar de lekkerste
[ afbeelding ]
Ja,quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:31 schreef puzziepie het volgende:
Moet Naomi nu ook een sanctie krijgen?
Gedoequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja,
2 uurtjes met de handjes op de hoofd samen met Zoey tegen elkaar aankijken
Hoe is dat een straf voor Zoey?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja,
2 uurtjes met de handjes op de hoofd samen met Zoey tegen elkaar aankijken
Lekker , maar gewoon muisjes ook. Ik eet het alleen zeldenquote:
Jerry komt niet in de finalequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
Tarrel denkt dat er straks heel veel mensen komen roepen.. als ze in de finale zitten
Zoey had eerder op de dag ook contact met de roepersquote:
Als het zo doorgaat betwijfel ik of de 3 overgebleven kijkers tegen die tijd de moeite gaan nemen om daar heen te komenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
Tarrel denkt dat er straks heel veel mensen komen roepen.. als ze in de finale zitten
lust geen anijsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker , maar gewoon muisjes ook. Ik eet het alleen zelden
Heeft Regie het standaard trappetje meegeleverd? Het is wel al tijd voor... halverwege ..( Utopiamode..)quote:
Ja... en die mag dan twee uur lang naar Naomi kijken. Da's toch geen straf?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zoey had eerder op de dag ook contact met de roepers
van alle 10 kijkers die er dan nog zijn gaan er misschien 2 naar het huis.. als er dan ook nog 1 nl-er en 1 belg overblijven komt er niemandquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat betwijfel ik of de 3 overgebleven kijkers tegen die tijd de moeite gaan nemen om daar heen te komen
Dan pluk je dat er toch tussenuit?quote:
Is juist, dan nemen we Jerrelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja... en die mag dan twee uur lang naar Naomi kijken. Da's toch geen straf?
sterke actiequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
We zijn gestraft van BB ze hebben sociale media accounts op zwart gezet
keek er toch al weinig op..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
kan toch nieeeequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan pluk je dat er toch tussenuit?
Dat gaat wellicht een beetje te ver... naar wat fans schreeuwen is niet zoiets als moord of verkrachting hequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is juist, dan nemen we Jerrel
Eigen schuldquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
hij is wel een smaakmaker, gesprek valt niet snel stil met hem.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:37 schreef Ireth het volgende:
Mike kent weer iemand die.... (insert willekeurig verhaal)
Is het toch ook. Als mijn vriendin 's ochtends de werkster uit gaat hangen hoef ik 's middags ook niet meer te kuisen. Daarom hebben we daar afspraken over. Als die afspraken vervallen en we in plaats daarvan de polonaise gaan lopen als we wakker worden dan wordt 1 van ons de Michel totdat de bom barst. Spreek ze aan dat ze ook wat gaan doen, maar ga niet alles zelf doen om vervolgens te mopperen dat je alles zelf moet doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste het wel makkelijk vinden zo.
het is toch bijna puur anijsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
en gestampte muis zonder anijs is niet lekker
Ik snap sowieso niet dat mensen op social media komen om anderen uit te schelden , bedreigen of zwartmakenquote:
ja want het is 5 kwartier voor 5quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:39 schreef greysbones het volgende:
het is kwart na 3 .. wat klinkt dat gek
en echte muizenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is toch bijna puur anijs
met suiker.. anders houd je suikerbolletjes over
daar draait bijna heel social media om.. het is echt te erg.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen op social media komen om anderen uit te schelden , bedreigen of zwartmaken
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja want het is 5 kwartier voor 5
Vreselijkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar draait bijna heel social media om.. het is echt te erg.
als je leest wat jongeren elkaar soms toewensen... daar wordt je echt verdrietig van..
en de heb je nog de vieze mannetjes
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:43 schreef greysbones het volgende:
ze liggen dus de hele middag al te hangen enz..
Dat hou je niet tegen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen op social media komen om anderen uit te schelden , bedreigen of zwartmaken
Nasty zijn mensenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat hou je niet tegen.
Zie je bij andere programma's ook.
Eerder ingrijpen en blokkeren.
gatverdammequote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:46 schreef spapaars het volgende:
Staat Michel daar boerenkool met zalm op te bakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |