Eerst nog een scootmobiel..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
damn wat ligt de gemiddelde leeftijd hier hoog, duurt niet lang meer voor we vanuit een aanleunwoning of verzorgingstehuis een rls volgen tussen de wekelijkse douche en het luier verschonen door
dat is nog een lichtpuntjequote:
Ging over 30secondsquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:45 schreef Benny het volgende:
Michel is weer gepiekeerd aan het doen over de Snowdeo?
Lekker racen door de gangen..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
dat is nog een lichtpuntjedat en jonge verpleegstertjes lastig vallen onder het mom van hij weet niet beter
I hate it.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:51 schreef Benny het volgende:
Ik vind dit stiekem best leuk... Zo'n feestje in de badkamer
ik vind dit ook leuk, en ze genieten, sna niet dat mensen hun kinderachtig vinden, dit hoort gewoon bij het leven een beetje gek doen, just my opinionquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:51 schreef Benny het volgende:
Dat is niet de bedoeling eigenlijk...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:52 schreef Flow3r het volgende:
Steeds even gluren of de camera wel op haar gericht staat, Jill maakt tv
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou nee , ze is nu vervelender
Na een paar biertjes zou ik misschien wel meedoen, maar nuchterquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:51 schreef Benny het volgende:
het is wel behoorlijk vals maar ze hebben tenminste lolquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:53 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind JVT leuk maar dit is vreselijk om aan te horen
Ik zou een speler als Thomas zijn. Sowieso.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
vond het ook wel stiekem leuk
Het erge is, denk ik moest ik in dat huis zitten , dat ik wellicht me meer zal aangetrokken voelen door Jill & Matt & Thomas & Mike dan door de anderen....
Terwijl ik op TV liever de andere groep zie.
klopt cringe om te zien/horen maar leuk om mee te doen ipv dat saaie geneuzel van de restquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
vond het ook wel stiekem leuk
Het erge is, denk ik moest ik in dat huis zitten , dat ik wellicht me meer zal aangetrokken voelen door Jill & Matt & Thomas & Mike dan door de anderen....
Terwijl ik op TV liever de andere groep zie.
Oh, wat ben ik mooi, heb nog nooit zo'n mooie gezien.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:53 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling eigenlijk...
Het is het net niet...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
De Toppers![]()
[ afbeelding ]
Ik ben echt genezen van Jill
sfeertje hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:00 schreef puzziepie het volgende:
De Toppers![]()
[ afbeelding ]
Ik ben echt genezen van Jill
Ok moet altijd bij mike denken aan de nieuwe oompa loompaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:30 schreef cobain1994 het volgende:
Jimmy Rosenberg in spé..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:02 schreef danilel het volgende:
[..]
Ok moet altijd bij mike denken aan de nieuwe oompa loompa
[ afbeelding ]
In de dagboekkamerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:05 schreef Benny het volgende:
Jullie doen toch wel mee met het dansje he?
ik was aan het wachten tot ze van het bankje af flikkerden, helaasquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan deze twee niet meer zien
Hij zit niet buitenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoe kan bij de ene stream jerrel buiten zijn en bij de andere dansen met jill
kijk dan niet...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en daardoor harde ruzie en daardoor valt het bondje uit elkaarquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:08 schreef danilel het volgende:
[..]
ik was aan het wachten tot ze van het bankje af flikkerden, helaas
Ze waren dansen en ik wilde wat anders zien dus zet hem over en zie jerrel naar buiten lopenquote:
Jerrel is gitaar aan het spelenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze waren dansen en ik wilde wat anders zien dus zet hem over en zie jerrel naar buiten lopen
Ze waant zich een Vamp, met de 3 Biggetjes om zich heen..ik hoop voor haar dat ze gevieren een goed blok vormen tegen de LiskeClanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:10 schreef Benny het volgende:
Jill heeft een traytje energiedrank achter de kiezen deze dag?
Fixedquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jerrel is gitaar aan het spelenJerrel Probeert gitaar te spelen
Ik vind het leuker dan kijken naar mensen die de hele dag aan het puzzelen zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze was de afgelopen dagen juist weer leuk aan het doen. Gewoon normaal met hier en daar een klein energiepiek.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze waant zich een Vamp, met de 3 Biggetjes om zich heen..ik hoop voor haar dat ze gevieren een goed blok vormen tegen de LiskeClan
Matt had al eerder gezegd dat hij ook met anderen wilde kletsen (leren kennen)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:12 schreef Benny het volgende:
Matt die bewust even afstand neemt van Jill, een luchtje buiten gaat scheppen en in gesprek gaat met Naomi en Zoey.
Schokkend.
Wat fijn, ik ben dat kwijt...misschien als het echt kinderen waren.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan kijken naar mensen die de hele dag aan het puzzelen zijn.
Het zou me niks verbazen als hij die suggestie in de daboekkamer heeft gekregenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Matt had al eerder gezegd dat hij ook met anderen wilde kletsen (leren kennen)
Oftewel inlikken bij de Belgen
Nu over zijn demo die hij vaker naar Eminem heeft gestuurd![]()
M&n de radio programma van Peter VDV, de Belgische big brother presentator..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Matt had al eerder gezegd dat hij ook met anderen wilde kletsen (leren kennen)
Oftewel inlikken bij de Belgen
Nu over zijn demo die hij vaker naar Eminem heeft gestuurd![]()
Moet je je ogen open doenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:07 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk het ook, dat is hem misschien wel ingefluisterd, in de live uitzending werd er ook al naar gehintquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij die suggestie in de daboekkamer heeft gekregen
Oneens!! Hij moet er wel uit, dat wel, maar dan omdat hij psychisch beperkt is en voor zichzelf (en de groep) in bescherming genomen moet worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Er is een reden dat jerrel moet oprotten. Heel simpel; ik gun 't hem niet erin te blijven. Het is een irritante, achterbakse, manipulatieve, treiterige, gemene, dreinerige creep. Zo iemand ga je toch niet belonen?
Ja, ze zullen hem er wel in houden want gezien het gezwijmel over 'm van de presentatie afgelopen donderdag bij de liveshow zijn ze helemaal idolaat van 'm, maar mijn god wat een misselijk ventje hebben ze erin gezet. Als je van BB DGK willen maken, dan moeten ze dat ook goed doen. Ik haak dan af overigens, want BB is niet DGK en dat moet ook zo blijven. En als ze toch vanuit de redactie hem erin houden met allerlei kunstgrepen (want natuurlijk was het 'de nieuwe bewoners mogen niet nomineren en kunnen ook niet genomineerd worden enkel en alleen op het laatste nippertje ingevoerd omdat ze al aan voelden komen dat ze deze mafklapper er meteen uit zouden werken), dan hoop ik dat de voltallige bewonersgroep gezamenlijk besluit op te stappen. Eens kijken of de redactie het programma draaiende kan houden met alléén maar jerrel.
Ik zie sommige inwoners hele dagen op hij kont zitten voorover gebogen boven een 1000 stukjes puzzel die helemaal niet toevoegen. Dan liever dit gedoe van mensen die dansen en overdreven kinderlijk doen volgens sommige.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat fijn, ik ben dat kwijt...misschien als het echt kinderen waren.
Mij ook niet, BB heeft dat ook tegen Jill gezegdquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij die suggestie in de daboekkamer heeft gekregen
Ah thnxquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
M&n de radio programma van Peter VDV, de Belgische big brother presentator..
Ik denk zelfs dat het onverantwoord is om Jerrel nu naar huis te sturen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Oneens!! Hij moet er wel uit, dat wel, maar dan omdat hij psychisch beperkt is en voor zichzelf (en de groep) in bescherming genomen moet worden.
Uitgezonderd het vegan-geneuzel met Naomi. Een beetje de "Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan-mentaliteit". Heb haar eigenlijk nog nooit iets in den beginne negatief zien benaderen. Ze vind alles wel leuk geloof ik!quote:
... Waarna slechts een handjevol krekels zich voor Zoey melddenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:21 schreef Benny het volgende:
Er werd dus over het hek geschreeuwd "Jill en Thomas jullie zijn toppers"
Zoey: "Wie?"
Achter het hek: "Jilllllll"
Matt: "Ik zal ze halen"
[...]
Zoey even later in haar zender: "Aan al mijn fans, kunnen jullie ook even komen"
Kom op, meen je het dat Matt aan Jill zit voor de aandacht??quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:35 schreef Windhapper het volgende:
We zien dat Matt de hele dag als een hondje achter je aan loopt en je behoorlijk kickt op al die aandacht.
contact met de buitenwereld:quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:21 schreef Benny het volgende:
Er werd dus over het hek geschreeuwd "Jill en Thomas jullie zijn toppers. We love you!"
Zoey: "Wie?"
Achter het hek: "Jilllllll"
Matt: "Ik zal ze halen"
Naomi: "Mag niet he"
[...]
Zoey even later in haar zender: "Aan al mijn fans, kunnen jullie ook even komen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |