YWquote:
komen jullie koffie drinken hahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"File op de A2 richting Amsterdam.... "
groot aantal FoKers onderweg
dankjewel voor dit altijd, ben er zeer blij meequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. de hele sessie van eerst Jill en Thomas en daarna #teamnl in het streamverslag gezet ... we zijn weer terug bij af
Hij is ook al 5 kg afgevallen in deze 5 dagen. Zegtie (Jerrel)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef Blackprinces het volgende:
Oh hij is nog niet afgevoerd dus
dus dat vond ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Pearlbitch iets tegen Jill?
Je kunt veel van Jill zeggen, maar niet dat ze een roddeltante is
Ik ook niet echt, by far het minste van iedereen in het huis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind Jill niet echt roddelen hoor
Aggossie... en dan heeft ie ook al geen cola.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij is ook al 5 kg afgevallen in deze 5 dagen. Zegtie (Jerrel)
Naar welke stream zit jij te kijken? tweedekamer.nl?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Pearlbitch iets tegen Jill?
Je kunt veel van Jill zeggen, maar niet dat ze een roddeltante is
Als dat zo zou zijn, had ze wel meer een klik gehad met Julie en Liese.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill is van Lief meisje plots een "bitch" geworden
Ik zit hier weer te janken. Jank wat af om die dingesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Aggossie... en dan heeft ie ook al geen cola.
Mijn hart breekt.
Daarnet in de slaapkamer, zum kotsen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind Jill niet echt roddelen hoor
jup geluid, weer uit daar, ist um zu kotzenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daarnet in de slaapkamer, zum kotsen.
De Britt Dekker-act is doorgeprikt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill is van Lief meisje plots een "bitch" geworden
Nou.... ze vroeg vorige keer met de sneeuw ook al hoe je "big" schrijftquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee hoor Jill, je bent geen dom blondje.
Alleen is je favoriete auto een BMW, omdat dat de enige autonaam is die je foutloos kan schrijven.
En het liefste een cabrio, voor meer beenruimte.
Hij slijmt teveel hangt bijna de hele dag als 3de wiel aan de wagen blhhquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:29 schreef BB-King het volgende:
Matt tegen Jill:
"De anderen zijn niet oprecht."
"Als iedereen als jij en Thomas zou zijn zou het elke dag feest zijn.
nou dat lukt hem echt nietquote:
Zaten daarjuist nog bij elkaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom zijn thomas en jill vandaag zo weinig bij elkaar
LOLquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou.... ze vroeg vorige keer met de sneeuw ook al hoe je "big" schrijft
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
Jill zegt dat iedereen een raar gezicht trok toen ze zei dat ze voor 250 euro de video van opa en oma had gekozen. Maar volgens mij vond niemand dat een probleem toch? Liegt ze daar nu over?
Een dag zonder je kleine kind heeft iedereen wel eens nodig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Tja, de hoofdpersoon, endemol kan het wel aan CBS gaan verkopen, kan het lekker op nickelodeon uitgezonden worden... gouden zetquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:33 schreef danilel het volgende:
nee idd Jill leeftijd zegt niks, jij bent gewoon een 13-jarige
Ik vind dit zo'n flauwekul, hij was nog geen minuut binnen of ze begon hem al te stompen en uit te dagen. Zij klom als eerste bij hem in bed, hing om zijn nek, kroop tegen hem aan op de bank etc.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hij slijmt teveel hangt bijna de hele dag als 3de wiel aan de wagen blhh
dat insinueert ze welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
Jill zegt dat iedereen een raar gezicht trok toen ze zei dat ze voor 250 euro de video van opa en oma had gekozen. Maar volgens mij vond niemand dat een probleem toch? Liegt ze daar nu over?
nou ja dat zeiden ze idd wel maar zij heeft wel de eerste reactie op hun gezichten gezien en mijn viel wel op ook dat nick bij iedereen wel zijn zoiets ja top he goed gedaan en bij jill zei die nietsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:34 schreef danilel het volgende:
Jill niemand heeft jou kwalijk genomen dat jij 250 euro voor het filmpje hebt gekozen, dat mag je ook niet insinueren.
Ik kan ze nu al nauwelijks serieus nemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef danilel het volgende:
Al die NL-ers die hieruit komen zullen niet makkelijk aan een baan komen later, die kun je toch niet serieus nemen!!
yep..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan ze nu al nauwelijks serieus nemen.
oh ok hij moet der even verlossen van een vervelende rooie hahahquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zaten daarjuist nog bij elkaar
Precies dit....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Durven ze Jerrel nu niet in het complot te trekken uit angst dat ie alles open gooit
Yep ... niet onterecht denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Durven ze Jerrel nu niet in het complot te trekken uit angst dat ie alles open gooit
Is helemaal niet zo, fantasie ingefluisterd door de kippengodenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
Het is niet voor het eerst dat ze heel lelijk liegt. Zojuist ook suggereren dat Liese onuitstaanbaar was toen ze genomineerd was. Als er iemand cool mee omging was Liese het wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:34 schreef danilel het volgende:
Jill niemand heeft jou kwalijk genomen dat jij 250 euro voor het filmpje hebt gekozen, dat mag je ook niet insinueren.
Hoeven toch niet heel de dag bij elkaar te zijn dat is ook niet goedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Je hebt duidelijk de tactiekbesprekingen roddelsessie in de slaapkamer gemist.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe op onzin te dromen,liese nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar Michel en Liese dus richting de bank volgende week, ben benieuwd of Zoey het aandurft
Jerrel is een grotere target dan zij. Zolang hij in het huis is hoeft ze nog niet bang te zijn te moeten vertrekken. Als ze slim is stemt ze dus met dat groepje mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar Michel en Liese dus richting de bank volgende week, ben benieuwd of Zoey het aandurft
wilde net iets zeggen over de roddelsaunaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef Yolk het volgende:
Gelukkig wordt er niet geroddeld in de sauna
Reflecteren heet datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wilde net iets zeggen over de roddelsauna
Als ze Michel of Liese lozen hoort ze ook bij de meerderheidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jerrel is een grotere target dan zij. Zolang hij in het huis is hoeft ze nog niet bang te zijn te moeten vertrekken. Als ze slim is stemt ze dus met dat groepje mee.
ja klopt was in slaap gevallen help me even ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de tactiekbesprekingen roddelsessie in de slaapkamer gemist.
dat zie je helemaal verkeerd.. ze s[preken gewoon door hoe zij mensen zien.. ze zijn nooit aan het roddelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
Net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
ja, dan stemt ze toch met groepje Jill mee? Dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze Michel of Liese loodsen hoort ze ook bij de meerderheid
Ahhhquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zie je helemaal verkeerd.. ze s[preken gewoon door hoe zij mensen zien.. ze zijn nooit aan het roddelen
die brom is irriquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
wel echt slecht geluid in die sauna
precies...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ahhh
Zoals ze ook alleen stemafpraken maken maar geen bondjes hebben?
Serieus? Ik vond het al raar dat Michel er zo snel afdonderdequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Heb echt zin om een topic te maken van alle manipulatie die er nu gebeurd in het BB huis.
De lijst wordt lang.
Net filmpje gezien van de huismeester opdracht waarbij dat er duidelijk geknoeid werd met de Easy - Medium - Expert setting.
Jerrel kreeg Easy en Michel kreeg Expert.
Vraag me ook af hoeveel mensen dit door hebben, en hoeveel hopeloos naïef zijn.
Echt, het gekut wordt erger en erger en ik walg er van![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he, wordt gek van die brom.. kan niet te lang luisteren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
wel echt slecht geluid in die sauna
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
Liese heeft d'r Tarzan nog aan staan
Ze hebben toevallig allemaal hetzelfde gevoel, echt puur toeval!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ahhh
Zoals ze ook alleen stemafpraken maken maar geen bondjes hebben?
Ik heb er al wat quootjes ingegooid.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja klopt was in slaap gevallen help me even ?
dat is een erogene zonequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
viel me gisteren ook al op.. maar Nick zit vaak aan zijn tepels te frutten,,geen idee waarom.. mannen???
Volgens mij denken er niet zoveel dat Liese op de bank komt. Ik lees vooral Michel, Nick, Jerrel en Jill.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:47 schreef mario390 het volgende:
hoezo denken hier vele liese gaat op de
bank? en wat is met dr nieuwen congos?
Dat is op zich niet vreemd na zoveel weken, dat er groepjes ontstaan en vaste blokkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:47 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ze hebben toevallig allemaal hetzelfde gevoel, echt puur toeval!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:47 schreef mario390 het volgende:
hoezo denken hier vele liese gaat op de
bank? en wat is met dr nieuwen congos?
maar waarom zou je dat zo vaak doen staat ook stomquote:
Tot wanneer Nederland weer de meerderheid heeft. Dan gaan ze terug de belgen voordelen gevenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Heb echt zin om een topic te maken van alle manipulatie die er nu gebeurd in het BB huis.
De lijst wordt lang.
Net filmpje gezien van de huismeester opdracht waarbij dat er duidelijk geknoeid werd met de Easy - Medium - Expert setting.
![]()
![]()
![]()
Is dit echt allemaal om de Nederlandse kijker terug te winnen?
Denk dat ze meer van de huidige kijkers verliezen, dan dat ze nieuwe kijkers aantrekken hoor.
Ik zou liever gokken op de oudere stabiele groep dan die jonkies die ineens denken de macht te hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze Michel of Liese lozen hoort ze ook bij de meerderheid
Als #teamNL z'n zin krijgt .. komt Liese 100% op de bankquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij denken er niet zoveel dat Liese op de bank komt. Ik lees vooral Michel, Nick, Jerrel en Jill.
Hij zegt ook : 'Mijn lucht zit er in .... .ik bedoel, mijn luchtje'quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
de puberzweetluchttrui van matt wordt door jill aangetrokken
Okayquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als #teamNL z'n zin krijgt .. komt Liese 100% op de bank
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:48 schreef suzi1 het volgende:
leuk je levensverhaal op je lijf, ik ben een draak en wil er texten bij. pijn van de ziek
ik zeg juist altijd tegen mensen met wie ik omga dat ik graag roddel. als zij dat niet leuk vinden dan houdt het opquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:50 schreef Windhapper het volgende:
Gezeik over geroddel altijd. Letterlijk iedereen doet het, hypocriete 'ik kan niet tegen geroddel' mensen vaak het meest. Zitten met 13 man in een huis zonder nieuws van buitenaf, waar gaan ze het dan over hebben?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
jill style;
"wat is dat? elogele zoone?"
Is ook het laatste uur pas besproken .. en het kan ook nog Julie worden. Maar Thomas wil Liese, en ik denk dat Thomas z'n zin gaat krijgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Okay![]()
Dat heb ik compleet gemist dan.
alleen de toon waarop maakt een verschilquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:50 schreef Windhapper het volgende:
Gezeik over geroddel altijd. Letterlijk iedereen doet het, hypocriete 'ik kan niet tegen geroddel' mensen vaak het meest. Zitten met 13 man in een huis zonder nieuws van buitenaf, waar gaan ze het dan over hebben?
En de kleuterschool gaat winnen .....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik nog aan het kijken ben. ik zei vorige week dat ik gek werd van die Jerrel en dat ik volgende donderdag wel weer kijk als die eruit is. Maar wat is gebeurd... mijn favoriete inwoners Patje is er gewoon uit. Waarom kijk ik nog godverdomme!
ben jij een tijdje weggeweest??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik nog aan het kijken ben. ik zei vorige week dat ik gek werd van die Jerrel en dat ik volgende donderdag wel weer kijk als die eruit is. Maar wat is gebeurd... mijn favoriete inwoners Patje is er gewoon uit. Waarom kijk ik nog godverdomme!
Omdat het hier gezellig is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik denk dat Zoey eieren voor haar geld kiest en niet met Thomas & co meegaat...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is ook het laatste uur pas besproken .. en het kan ook nog Julie worden. Maar Thomas wil Liese, en ik denk dat Thomas z'n zin gaat krijgen.
Dat zou een briljante wending zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoey eieren voor haar geld kiest en niet met Thomas & co meegaat...
Dankjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is ook het laatste uur pas besproken .. en het kan ook nog Julie worden. Maar Thomas wil Liese, en ik denk dat Thomas z'n zin gaat krijgen.
wat denk jij, na 42 dagen geen sexquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar waarom zou je dat zo vaak doen staat ook stom
dat zou haar wel het verste brengenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vannacht rond 1 uur was er ook een stemoverleg tussen nick Michel en K3quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat houdt daar ook niet op hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vannacht rond 1 uur was er ook een stemoverleg tussen nick Michel en K3
armes nederland,zolche kutventenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef mario390 het volgende:
kut big brother![]()
doen ze 3 nullnichte binnen
dan laat jill zich zo maar blijven gedragen zoals ze nu doet, ze graaft haar eigen graf.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Toweler het volgende:
Als Michel op de bank komt en jerrel en Jill gelijk en zoey kiest Jerrel safe dan kon Jill wel eens een groot probleem hebben
Weet ik niet, maar zodra je onderdeel uitmaakt van een groep en de groep of onderdelen daarvan zijn zonder jou bijeen kan je ervan uitgaan dat je de revue even passeert, gewoon een sociaal menselijk dingetje. Hoe er dan over je gepraat wordt hangt af van je eigen gedrag binnen die groep.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:52 schreef danilel het volgende:
[..]
alleen de toon waarop maakt een verschil
Ik zou wel naomi en liese op de bank willenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Toweler het volgende:
Als Michel op de bank komt en jerrel en Jill gelijk en zoey kiest Jerrel safe dan kon Jill wel eens een groot probleem hebben
Op tv is ze nog steeds alleen maar schattigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:57 schreef danilel het volgende:
[..]
dan laat jill zich zo maar blijven gedragen zoals ze nu doet, ze graaft haar eigen graf.
Michel - Julie dan maarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Of zoey VS Julie maar zoey heeft vrijstelling
Klinkt goed en dan Liese naar huisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik zou wel naomi en liese op de bank willen
Die gaat half, Michel staat wel op haar lijstje.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die van jouw is beter geluktquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:59 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Klinkt goed en dan Liese naar huis
Ah je had m ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
die van jouw is beter gelukt
Als ze dat doet moet ze gaan kiezen tussen Jerrel en Jill, want die hebben er dan 5quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die gaat half, Michel staat wel op haar lijstje.
Live op stream?quote:
ze vallen goedquote:
Ik denk Michel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:56 schreef Toweler het volgende:
125 camera's en een stagair met keuzestressquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef greysbones het volgende:
hoe moeilijk is het nu om eens iets fatsoenlijk in beeld te brengen..
Jupquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:02 schreef Jockari het volgende:
Mike loopt Naomi continue achtrna. Hij maakt geen schijn van kans. Zij is universitair geschoold maar ietwat naïef. Maar niet zo naïef om in zijn val te trappen. Mike denkt een vis aan de haak te hebben. Eindigt in een rape-poging, met slechte gevolgen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:59 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Klinkt goed en dan Liese naar huis
Oh dit lijkt me meer twee stagaires die het niet eens kunnen wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
125 camera's en een stagair met keuzestress
Nee joh, Mike probeert save te blijven bij K3 en ondertussen lult hij van alles door aan jill & coquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:02 schreef Jockari het volgende:
Mike loopt Naomi continue achtrna. Hij maakt geen schijn van kans. Zij is universitair geschoold maar ietwat naïef. Maar niet zo naïef om in zijn val te trappen. Mike denkt een vis aan de haak te hebben. Eindigt in een rape-poging, met slechte gevolgen.
Ze wilde wel iets met het schoonhouden van het huis doen zei ze gelijk toen ze gewonnen had .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:57 schreef Jockari het volgende:
Ik ben benieuwd naar de regels (huisregels welteverstaan) van onze luie trien. Zeker geen muziek 's morgens om op te staan ( Ah neen, ze kent niks van muziek als je enkel een USB-stick nodig hebt).
Lekker luieren tot 12uur waarschijnlijk. En vanaf 13 uur luieren in de zetels. Tussen door efkes eten, en dan weer slapen.
Maar door haar HM te maken, ligt terror-Jerrel er natuurlijk gegarandeerd uit volgende week. Indien niet, heeft BB een hand er in.
Het bonden is om in het spel te blijven. Het geilen is alleen maar omdat ie wil neuken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike is een raar mannetje zegt te willen bonden met Thomas en Jill, maar geilt ook op Naomie
Reminder: BB bepaald!! Stemmen heeft totaal geen zijn. Gevloek is dan ook niet nodig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:02 schreef JimLaFleur het volgende:
ik kom echt aan het kotsen van die lelijke verbaasde dikke kop van Thomas hé. Hij had verloren en nu heeft big brother de andere genaaid en nu voelt die zich weer heel wat. Waarom hebben mensen in godsnaam op hem gestemd godverdomme!
Comme-ci, comme-ca zegt iequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Oh goddank, Jerrel is opgeknapt van zijn levensbedreigende situatie
Maar ze doet zelf niks ! Michel heeft het huis al opgeruimd voordat zij uit bed is geraakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ze wilde wel iets met het schoonhouden van het huis doen zei ze gelijk toen ze gewonnen had .
of liggen te krikken op de knoppenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dit lijkt me meer twee stagaires die het niet eens kunnen worden
idd. net zoals hij kort verslag kwam brengen in de sauna. wie wat waar in het huis. heel mooi niks verteld. geen roddel of stook. stilhoudingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee joh, Mike probeert save te blijven bij K3 en ondertussen lult hij van alles door aan jill & co
Ik vind het ook zo respectloos.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:57 schreef danilel het volgende:
[..]
dan laat jill zich zo maar blijven gedragen zoals ze nu doet, ze graaft haar eigen graf.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:05 schreef waxmask het volgende:
[..]
of liggen te krikken op de knoppen
Je hebt geen idee hoe blij ik ben...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef Whuzz het volgende:
Oh goddank, Jerrel is opgeknapt van zijn levensbedreigende situatie
en elke dag 1 complimentje geven aan iedereen , nou dat wordt wat met sjerrul en michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ze wilde wel iets met het schoonhouden van het huis doen zei ze gelijk toen ze gewonnen had .
echt??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:06 schreef Joyce-43 het volgende:
dat plaatje wat gemaakt was van K3 en gert de had @:benny gemaakt toch
zie hem nu bij michel op zijn instagram
Zoey doet behoorlijk veel in het huishouden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar ze doet zelf niks ! Michel heeft het huis al opgeruimd voordat zij uit bed is geraakt.
dat zijn de kindjes he,quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef Jockari het volgende:
Wat hebben Thomas en Jill eigenlijk al in het huishouden gedaan ?
Iemand had filmpje gemaakt dat je Jerrel en Michel naast elkaar zag, en de bewegingen van het board bij Jerrel waren met pauzes zodat ie z'n evenwicht kon herstellen, terwijl bij Michel het een constante motion met versnellingen inquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het al raar dat Michel er zo snel afdonderde
ja in zijn stories staat diequote:
Jill was woensdag de de badkamer en toiletten aan het doen ze heb dat opgedeeldquote:
Het bed warm houden ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:07 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zoey doet behoorlijk veel in het huishouden.
Zorgen dat er gewassen wordt. Ze doet zo'n beetje alle was in haar eentje.quote:
Waar kijk ik naar?quote:
onzin die hebben ook gewoon hun taak.. dat delen ze allemaal op.. heb ze deze week ook meerdere keren zien afwassenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mijn kindjes hebben thuis ook hun opdrachten, anders worden ze g lijk Jil, Thomas en Matt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:09 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
oooh look bitches , i'm cleaning , soooo groooooss
Zucht...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zorgen dat er gewassen wordt. Ze doet zo'n beetje alle was in haar eentje.
Door merg en been.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:08 schreef suzi1 het volgende:
wat een rotstem die julie. echt vreselijk als je een koptellie op hebt
ik zou niet graag de was voor 11 personen doenquote:
Ja als je het niet wil zien wordt het lastigquote:
Simpel in combinatie met vrouwonzekere mannen en je krijgt dit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill vroeg of Matt tussen haar en Thomas in kwam liggen.
Die griet snapt het echt niet, of ze maakt die gasten bewust allemaal de kop gek..![]()
[ afbeelding ]
jill maakt vaak genoeg schoon heb haar al paar keer de wc's zien doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef Jockari het volgende:
Wat hebben Thomas en Jill eigenlijk al in het huishouden gedaan ?
Dat laatste, ze geniet van de aandacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill vroeg of Matt tussen haar en Thomas in kwam liggen.
Die griet snapt het echt niet, of ze maakt die gasten bewust allemaal de kop gek..![]()
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Zorgen dat er gewassen wordt. Ze doet zo'n beetje alle was in haar eentje.
Wordt Jerrel waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat zou er gedaan zijn met de uitslag van 'sterkste vrouw in het huis'?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
WC papier is bijna op
"Vanavond mag er niet veel gekakt worden"
noem je dat schoonmakenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Hij maakt wel schoon. Matt ging laatst keer met de sproeier door het hokje.
dat is echt werkelijk de enige keer dat ik haar ook maar iets heb zien doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill was woensdag de de badkamer en toiletten aan het doen ze heb dat opgedeeld
nou heb je geluk staat net een meter te stofzuigenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb Thomas volgens mij nog nooit iets zien doen..
die zou het weekend komen zei Peter gisteravond in de liveshow, hou de streams in de gatenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Je hoeft niet te kijken hè?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:44 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
De lijst wordt lang.
![]()
![]()
![]()
Is dit echt allemaal om de Nederlandse kijker terug te winnen?
Denk dat ze meer van de huidige kijkers verliezen, dan dat ze nieuwe kijkers aantrekken hoor.
nee hoor ze dragen allemaal hen steentje bij.. de eem beter als de ander maar ze doen het allemaalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:13 schreef magnaal het volgende:
Ik ben eigenlijk juist verbaasd, voor het eerst wordt er in een RLS goed gepoetst en ik zie het ze allemaal wel doen. Maar blijkbaar ben ik abuis..
Alleen de kledingkasten zien er beroerd uit
Kijk jij alleen je eigen gifjes?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
noem je dat schoonmaken![]()
[ afbeelding ]
het is meer of hij de marathon aan het schaatsen is, met die hand op zijn rug![]()
quote:
Heb hem vaker zien stofzuigen en keuken opruimenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:14 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk jij alleen je eigen gifjes?![]()
Als dit geen poetsen is mag je hier voor komen doen hoe het wel moet
Zal wel een opdracht/game worden waar kracht voor nodig is, voor persoonlijke beloning oidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
@Benny zelf.. heb het hem vandaag nog gevraagd.. hij had hem verstuurdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gisteren al meteen.
Lezen zijn vrienden hier dan mee of had je hem op insta gezet?
Sowwiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heel veel moeite ermee bezig wil ik hem plaatsen ben je me voor
halfslachtig met een hand in zijn zak loopt gewoon langs het zichtbare vuil afquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:14 schreef Toweler het volgende:
[..]
Heb hem vaker zien stofzuigen en keuken opruimen
quote:
dat kwam niet lekker uit, dus die gebruiken ze niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Eens! Ik vond Jill de eerste paar weken echt heel leuk. Lachte me slap om haar puurheid en naïviteit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo respectloos.
Zitten zeuren dat anderen het allemaal niet waarderen wat BB doet.
Zij hebben totaal geen respect voor spullen. Ze zouden bij mij niet op die banken en bedden hoeven springen. Matt heeft al een zender gesloopt.
Ze maken overal zooi.
een keer zien stofzuigen vorige week ergens, mwah stofzuigen , op neer aan het lopen maar zo snel dat de stofzuiger niet eens de kans kreeg fatsoenlijk te zuigen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef Li0nHeart het volgende:
ja en jij de eer krijgen hequote:
maar die gayzo is traag op me laptop en dan zie ik het plaatje maar zie dan geen link allemaal nieuw voor mijnquote:
Inderdaad, ze was populair dus heeft ze er een paar scheppen bovenop gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Eens! Ik vond Jill de eerste paar weken echt heel leuk. Lachte me slap om haar puurheid en naïviteit.
Precies sinds ze weet dat zij de populairste is gaat het helemaal fout. Jammer!
rechtsklikken op plaatje en kopieer adres plaatje oidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar die gayzo is traag op me laptop en dan zie ik het plaatje maar zie dan geen link allemaal nieuw voor mijn
TMIquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:18 schreef mario390 het volgende:
maar je kann ook schijsen zonder dat je
veel papier gebruikt ,ik heb soms nur
tempos vor
Bel de Telegraaf!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill was woensdag de de badkamer en toiletten aan het doen ze heb dat opgedeeld
De grap is dat belgen net zo zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:18 schreef engine het volgende:
Heeft Mike nog nooit gehoord dat Nederlanders gierig zijn
Dat zijn de corveebeurten waar ze niet onderuit kunnen komen. Er is een rooster.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jill maakt vaak genoeg schoon heb haar al paar keer de wc's zien doen
ja had hem nu uit adres balk gepakt maar weet ng niet of dat goed wasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
rechtsklikken op plaatje en kopieer adres plaatje oid
Ja kijk, dat is zo'n typisch argument.quote:
in zijn linkerhand een grote stang en in de rechter een kleintjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:20 schreef cobain1994 het volgende:
Stofzuigen met de Franse slag?
[ afbeelding ]
Dat kan die wel maar even aanpakken en wat doen lijkt aan hem niet besteedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hij doet zijn act weer hoor, met gekke bekken trekken
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De grap is dat belgen net zo zijn
ja pearl maar er wordt gezegd dat zij nooit wat doet.. is gewoon onzin ze doen het om en om.. maar omdat mensen het niet zien doen ze niks..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zijn de corveebeurten waar ze niet onderuit kunnen komen. Er is een rooster.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
@:benny:
Alle eer moet naar @:joyce-43 die deze instagram post boven water heeft getoverd !!!!!!!
[ afbeelding ]
Niet alles is in beeld. Liese doet vaak de badkamer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:21 schreef greysbones het volgende:
ik zie Liese anders ook nooit iets doen![]()
was gewoon een beetje flauw van mij omdat er elke keer wordt beweerd.. die doet niks.. die doet niks..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet alles is in beeld. Liese doet vaak de badkamer.
Maar geheel ongelijk heeft hij niet. Ze draaien het BB-concept eigenhandig de nek om. Resultaten en kijkcijfers zullen zo dramatisch zijn dat het wel weer 15 jaar zal duren voor er een volgende editie van BB komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |