YWquote:
komen jullie koffie drinken hahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"File op de A2 richting Amsterdam.... "
groot aantal FoKers onderweg
dankjewel voor dit altijd, ben er zeer blij meequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. de hele sessie van eerst Jill en Thomas en daarna #teamnl in het streamverslag gezet ... we zijn weer terug bij af
Hij is ook al 5 kg afgevallen in deze 5 dagen. Zegtie (Jerrel)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef Blackprinces het volgende:
Oh hij is nog niet afgevoerd dus
dus dat vond ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Pearlbitch iets tegen Jill?
Je kunt veel van Jill zeggen, maar niet dat ze een roddeltante is
Ik ook niet echt, by far het minste van iedereen in het huis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind Jill niet echt roddelen hoor
Aggossie... en dan heeft ie ook al geen cola.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij is ook al 5 kg afgevallen in deze 5 dagen. Zegtie (Jerrel)
Naar welke stream zit jij te kijken? tweedekamer.nl?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:25 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Pearlbitch iets tegen Jill?
Je kunt veel van Jill zeggen, maar niet dat ze een roddeltante is
Als dat zo zou zijn, had ze wel meer een klik gehad met Julie en Liese.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill is van Lief meisje plots een "bitch" geworden
Ik zit hier weer te janken. Jank wat af om die dingesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Aggossie... en dan heeft ie ook al geen cola.
Mijn hart breekt.
Daarnet in de slaapkamer, zum kotsen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind Jill niet echt roddelen hoor
jup geluid, weer uit daar, ist um zu kotzenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daarnet in de slaapkamer, zum kotsen.
De Britt Dekker-act is doorgeprikt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill is van Lief meisje plots een "bitch" geworden
Nou.... ze vroeg vorige keer met de sneeuw ook al hoe je "big" schrijftquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee hoor Jill, je bent geen dom blondje.
Alleen is je favoriete auto een BMW, omdat dat de enige autonaam is die je foutloos kan schrijven.
En het liefste een cabrio, voor meer beenruimte.
Hij slijmt teveel hangt bijna de hele dag als 3de wiel aan de wagen blhhquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:29 schreef BB-King het volgende:
Matt tegen Jill:
"De anderen zijn niet oprecht."
"Als iedereen als jij en Thomas zou zijn zou het elke dag feest zijn.
nou dat lukt hem echt nietquote:
Zaten daarjuist nog bij elkaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom zijn thomas en jill vandaag zo weinig bij elkaar
LOLquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou.... ze vroeg vorige keer met de sneeuw ook al hoe je "big" schrijft
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
Jill zegt dat iedereen een raar gezicht trok toen ze zei dat ze voor 250 euro de video van opa en oma had gekozen. Maar volgens mij vond niemand dat een probleem toch? Liegt ze daar nu over?
Een dag zonder je kleine kind heeft iedereen wel eens nodig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Tja, de hoofdpersoon, endemol kan het wel aan CBS gaan verkopen, kan het lekker op nickelodeon uitgezonden worden... gouden zetquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:33 schreef danilel het volgende:
nee idd Jill leeftijd zegt niks, jij bent gewoon een 13-jarige
Ik vind dit zo'n flauwekul, hij was nog geen minuut binnen of ze begon hem al te stompen en uit te dagen. Zij klom als eerste bij hem in bed, hing om zijn nek, kroop tegen hem aan op de bank etc.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hij slijmt teveel hangt bijna de hele dag als 3de wiel aan de wagen blhh
dat insinueert ze welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
Jill zegt dat iedereen een raar gezicht trok toen ze zei dat ze voor 250 euro de video van opa en oma had gekozen. Maar volgens mij vond niemand dat een probleem toch? Liegt ze daar nu over?
nou ja dat zeiden ze idd wel maar zij heeft wel de eerste reactie op hun gezichten gezien en mijn viel wel op ook dat nick bij iedereen wel zijn zoiets ja top he goed gedaan en bij jill zei die nietsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:34 schreef danilel het volgende:
Jill niemand heeft jou kwalijk genomen dat jij 250 euro voor het filmpje hebt gekozen, dat mag je ook niet insinueren.
Ik kan ze nu al nauwelijks serieus nemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:31 schreef danilel het volgende:
Al die NL-ers die hieruit komen zullen niet makkelijk aan een baan komen later, die kun je toch niet serieus nemen!!
yep..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan ze nu al nauwelijks serieus nemen.
oh ok hij moet der even verlossen van een vervelende rooie hahahquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zaten daarjuist nog bij elkaar
Precies dit....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Durven ze Jerrel nu niet in het complot te trekken uit angst dat ie alles open gooit
Yep ... niet onterecht denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef TheVulture het volgende:
Durven ze Jerrel nu niet in het complot te trekken uit angst dat ie alles open gooit
Is helemaal niet zo, fantasie ingefluisterd door de kippengodenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
Het is niet voor het eerst dat ze heel lelijk liegt. Zojuist ook suggereren dat Liese onuitstaanbaar was toen ze genomineerd was. Als er iemand cool mee omging was Liese het wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:34 schreef danilel het volgende:
Jill niemand heeft jou kwalijk genomen dat jij 250 euro voor het filmpje hebt gekozen, dat mag je ook niet insinueren.
Hoeven toch niet heel de dag bij elkaar te zijn dat is ook niet goedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Je hebt duidelijk de tactiekbesprekingen roddelsessie in de slaapkamer gemist.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe op onzin te dromen,liese nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar Michel en Liese dus richting de bank volgende week, ben benieuwd of Zoey het aandurft
Jerrel is een grotere target dan zij. Zolang hij in het huis is hoeft ze nog niet bang te zijn te moeten vertrekken. Als ze slim is stemt ze dus met dat groepje mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Maar Michel en Liese dus richting de bank volgende week, ben benieuwd of Zoey het aandurft
wilde net iets zeggen over de roddelsaunaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef Yolk het volgende:
Gelukkig wordt er niet geroddeld in de sauna
Reflecteren heet datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wilde net iets zeggen over de roddelsauna
Als ze Michel of Liese lozen hoort ze ook bij de meerderheidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jerrel is een grotere target dan zij. Zolang hij in het huis is hoeft ze nog niet bang te zijn te moeten vertrekken. Als ze slim is stemt ze dus met dat groepje mee.
ja klopt was in slaap gevallen help me even ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de tactiekbesprekingen roddelsessie in de slaapkamer gemist.
dat zie je helemaal verkeerd.. ze s[preken gewoon door hoe zij mensen zien.. ze zijn nooit aan het roddelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wilde net iets zeggen over de roddelsauna
Net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:35 schreef BB-King het volgende:
ja, dan stemt ze toch met groepje Jill mee? Dat bedoelde ik ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze Michel of Liese loodsen hoort ze ook bij de meerderheid
Ahhhquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zie je helemaal verkeerd.. ze s[preken gewoon door hoe zij mensen zien.. ze zijn nooit aan het roddelen
die brom is irriquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
wel echt slecht geluid in die sauna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |