was een officiële show vanaf 3 pontons in het IJsselmeer, aardig mooi showtje nog voor NL begrippen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:27 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij die show dat in de haven een schipper shells van zijn boot aan het afsteken was?
Weet ik werd door dat bedrijf van Hayo Wolff geschoten. Maar voor die show was er een schipper al op zijn boot aan het knallen. Maar voor die show was het overal mega druk en na die show tegen 23.00/23.30 dat ik terug liep was het overal mega rustig. Daarom vind ik het ook niet gek dat het elke zaterdag tot 23.00 nu los gaat in Urk. Zit daar gewoon in het bloed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
was een officiële show vanaf 3 pontons in het IJsselmeer, aardig mooi showtje nog voor NL begrippen.
ah weer een eilandquote:
klopt ja van Hayo, en iedereen schoot ook overal van die lichtkogels afquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:34 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Weet ik werd door dat bedrijf van Hayo Wolff geschoten. Maar voor die show was er een schipper al op zijn boot aan het knallen. Maar voor die show was het overal mega druk en na die show tegen 23.00/23.30 dat ik terug liep was het overal mega rustig. Daarom vind ik het ook niet gek dat het elke zaterdag tot 23.00 nu los gaat in Urk. Zit daar gewoon in het bloed.
Rond de persconferentie wordt het altijd cruciaal(voor de 8e keer)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:07 schreef deedeetee het volgende:
De tekst blijft hangen bij : nog 2 weken wachten dan weten we meer....
Ik heb geen moeite met de avondklok tot de zomertijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:29 schreef _serial_ het volgende:
[..]
1) Na de vakantie de middelbare scholen
2) 3 maart avondklok en winkels
3) Doorstroomlocaties en sport
Dat is Nederland op vuurwerkgebied zijn we echt mega voorzichtig. Was er niet bij een demo in Brabant waar een 12 inch werd geschoten en het publiek moest op 950 meter afstand staan? Toen ik dat las vroeg ik me af of je er ook verrekijkers bij krijgt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:36 schreef Predator40 het volgende:
[..]
klopt ja van Hayo, en iedereen schoot ook overal van die lichtkogels af![]()
en het was idd na de show echt rustig overal, iedereen "moet" volgens mij voor 00:00 binnen zijn op de zaterdag
jammer van de afstanden alleen, show op 300 meter
Ik heb ook geen moeite met de sluiting van voetbalstadions tot medio 2023, ik kom er toch nooit. Maar dat lijkt me niet echt een argument.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb geen moeite met de avondklok tot de zomertijd.
Restaurants open en winkels, lijkt me ook prima
Na de middelbare scholen hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moeite met de sluiting van voetbalstadions, ik kom er toch nooit. Maar dat lijkt me niet echt een argument.
klopt !quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:46 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat is Nederland op vuurwerkgebied zijn we echt mega voorzichtig. Was er niet bij een demo in Brabant waar een 12 inch werd geschoten en het publiek moest op 950 meter afstand staan? Toen ik dat las vroeg ik me af of je er ook verrekijkers bij krijgt.
Maar was je over Urk zegt klopt wel aardig. Die zaterdag rellen stoppen ook altijd rond een uurtje op 23.00 dus het zal wel te maken hebben met het begin van de dag des heren. Ik had wel ergens gelezen dat voor corona op het industrie terrein wel illegale feesten werden gegeven. Dat werd zeg maar toegelaten zodat het in het dorp vanaf 0.00 rustig is.
Maar een beperkte groep mensen die er van gebruik maakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het lijkt mij dat sport zowel de fysieke als de mentale gezondheid van de bevolking helpt.
De bieb open?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:50 schreef Chia het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)g-voor-jongeren.html
Persconferenties volg ik allang niet meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef halfway het volgende:
[..]
Rond de persconferentie wordt het altijd cruciaal(voor de 8e keer)
quote:
quote:Ook het kabinet erkende vandaag dat er sprake is van een welzijnscrisis, vooral bij jongeren. Daarom moet het voor hen mogelijk worden om elkaar op korte termijn weer te kunnen ontmoeten, bijvoorbeeld in buurthuizen, sporthallen of bibliotheken. Wel met inachtneming van de 1,5 meter.
De universiteitsbibliotheek is al de hele periode open. Dat gaat echt het verschil niet maken. Dan ga je zo de barricades op en laat je je hier mee afschepenquote:
Dit is niet eens een kwestie van afschepen volgens mij. Je komt er gewoon niet doorheen bij Team Kanniet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De universiteitsbibliotheek is al de hele periode open. Dat gaat echt het verschil niet maken. Dan ga je zo de barricades op en laat je je hier mee afschepen
Middelbare scholen open, winkels open en avondklok kan wat mij betreft allemaal op 2 maart. De eerste omdat het moet, en die andere twee omdat ze nauwelijks effect hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Na de middelbare scholen hè.
Die lijken mij wel wat belangrijker dan de avondklok.
Maar grappig om al die lijstjes te zien![]()
Dan zeg je dat toch e; ga je niet blij lopen doen. Dan roep je iets als “we zijn blij voor het deel van de jongeren dat hier mee geholpen is maar in het algemeen is het volstrekt onvoldoende “quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is niet eens een kwestie van afschepen volgens mij. Je komt er gewoon niet doorheen bij Team Kanniet.
Hoe kijk jij aan tegen een anderhalve meter school?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Middelbare scholen open, winkels open en avondklok kan wat mij betreft allemaal op 2 maart. De eerste omdat het moet, en die andere twee omdat ze nauwelijks effect hebben.
Fair enough.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch e; ga je niet blij lopen doen. Dan roep je iets als “we zijn blij voor het deel van de jongeren dat hier mee geholpen is maar in het algemeen is het volstrekt onvoldoende “
Kansloos, een illusie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe kijk jij aan tegen een anderhalve meter school?
'aankomende 2 weken zijn cruciaal'quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:02 schreef Janneke141 het volgende:
"We kunnen beter nog een paar weken wachten".
* Janneke141 wacht een paar weken
"We kunnen beter nog een paar weken wachten".
Je hoort dat vanuit het onderwijsveld vaker. Ik vind het moeilijk wat je daar nu van moet vinden. Enerzijds met het natuurlijk niet zo zijn dat die scholen gigantische brandhaarden worden. Dat zou onverkoopbaar zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fair enough.
[..]
Kansloos, een illusie.
Het zal er wel van komen, of althans op papier. Het zal de kennisachterstanden nog verder vergroten, maar we krijgen in elk geval weer wat meer zicht op de leerlingen. Maar onderaan de streep is het een heel slecht idee. Iedereen die beweert dat het werkt is of de afgelopen twintig jaar niet in de buurt van een school geweest, of liegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |