quote:
Tuurlijk. Als er geld verdiend kan worden dan gaan we een stuk capabelere mensen opgezet worden door bedrijven dan de ambtenaren die er nu mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:06 schreef GemMagic het volgende:
Nou op zich wel fijn als we niet afhankelijk hoeven zijn van Hugo’s vaccinatiecarousel.
Zou graag zelf een vaccinatie kunnen kiezen bij een commercieel bedrijf. Helemaal als het voor de zomer kan en het extra mogelijkheden schept als op vakantie gaan etc. Dat mag wel wat kosten ook.
Ben wel benieuwd of een dergelijke service echt eerder van de grond komt dan het algemene 18-60j overheidsprogramma.
Daarna krijgt het systeem een foutmelding: 'does not compute'quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:07 schreef deedeetee het volgende:
De tekst blijft hangen bij : nog 2 weken wachten dan weten we meer....
Abort, Retry, Fail.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarna krijgt het systeem een foutmelding: 'does not compute'
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daarna krijgt het systeem een foutmelding: 'does not compute'
Simpel. Avondklok.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:16 schreef capricia het volgende:
Wat mij betreft laten we de regels zoals het nu is.
En gaan de middelbare scholen open.
Dan na een paar weken weer verder kijken.
Wat zouden jullie als eerste versoepeling zien?
Kroeg openquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:16 schreef capricia het volgende:
Spertijd. Maar met middelbare scholen kan ik heel goed vrede hebben mits dat op een manier gaat dat het voor die groep ook echt werkt. En nier puur zodat Den Haag kan zeggen “scholen zijn open”.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:16 schreef capricia het volgende:
{Middelbare scholen, avondklok, winkels}.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:16 schreef capricia het volgende:
Zou je iets van sport (clubs dan wel sportscholen (of beide)) niet voor de winkels laten gaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
{Middelbare scholen, avondklok, winkels}.
1 tegelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
{Middelbare scholen, avondklok, winkels}.
Idealiter wel, maar ik denk dat het besmettingsrisico daar groter is dan in winkels.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou je iets van sport (clubs dan wel sportscholen (of beide)) niet voor de winkels laten gaan?
in Urk zijn ze allemaal voor 20:00 al bezopen aangezien de kroegen daar al om 23:00 sluiten....althans vroeger op de zaterdag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:22 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wel voor 20.00 die alcohol naar huis brengen dan, he?!
Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet. Zeker sportscholen waar gewoon afstand gehouden wordt kijken mij best wel COVID proof (te krijgen). Maar goed als het is zoals jij stelt ben ik het wel met je eens.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Idealiter wel, maar ik denk dat het besmettingsrisico daar groter is dan in winkels.
Nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zou je iets van sport (clubs dan wel sportscholen (of beide)) niet voor de winkels laten gaan?
Waarschijnlijk bij die show dat in de haven een schipper shells van zijn boot aan het afsteken was?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
in Urk zijn ze allemaal voor 20:00 al bezopen aangezien de kroegen daar al om 23:00 sluiten....althans vroeger op de zaterdag.
ik was er een keer om een vuurwerkshow te bekijken en we gingen even naar een kroeg voor een drankje en dachten echt van WTF is dit....iedereen is dronken, op de tafels dansen 1 groot feest
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee.
Maar beide tegelijk is wel prima.
weer die 2 wekenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:26 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mij intrigeert vooral het verloop van het aantal besmettingen tot 5 dagen en tot 10 dagen oud
Tot afgelopen zondag (toen de teststraten dichtgingen) kon je aan die 2 vrij snel zien of er een stijging of daling aan zat te komen. Bij een langzame stijging zag je het aantal besmettingen in de besmettingen tot 5 dagen als eerste oplopen, en daarna langzaam de besmettingen tot 10 dagen oud. Bij een daling zie je als eerste de besmettingen tot 10 dagen oud langzaam afnemen.
Momenteel zie je dat door de sluiting van de teststraten er nog steeds besmettingen nagemeld worden op zaterdag, vandaag nog z'n 500 meldingen.
Het interessante is dat er op 8 feb toch een hoop meldingen zijn, de dagen erna de meldingen vermoedelijk achterblijven door gladheid en er nu vermoedelijk vooral sprake is van uitgestelde of niet getesten mensen. Mogelijk zie je daardoor nu ook tijdelijk een verhoogd % positief, want de mensen die uitgesteld gaan testen, zullen over het algemeen wel echt klachten hebben, en de mensen die eerst zouden gaan testen met "klachten" komen er of achter dat de klachten weg zijn, of de klachten zijn dermate verminderd dat ze het niet meer nodig vinden om te gaan testen.
Als de komende dagen het aantal besmettingen tot 10 dagen oud weer richting de 500 zakt, is er geen stijging in het aantal besmettingen tot 10 dagen oud.
Als het aantal besmettingen tot 5 dagen oud weer richting of onder de 3000 zakt is daar ook geen stijging.
Maar zoals gezegd, over 2 weken weten we het zeker.
1) Na de vakantie de middelbare scholenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:16 schreef capricia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |