Jill duhhhh!!!!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wachtend op iemand die hem weer gaat troosten... en daar is jill
HET moet suiker......genderneutraal hequote:
quote:
Ja sorry.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:23 schreef Predator40 het volgende:
[..]
HET moet suiker......genderneutraal he
Sugaar free natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij gat nog een cola krijgen....
Hoezo hebben ze geen frisdrank?
A A N D A C H T .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:23 schreef jameshond7 het volgende:
Heeft niemand aan Jerrel gevraagd waarom hij in de slaapkamer blijft?
Hij gaat niet goed op prikkels , het licht in huis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:23 schreef Ebinas het volgende:
Misschien wel suikerziekte.
Of maagverkleining
heeft al suiker gevraagd
hij hoort ze al lopen
man man man
Nu moet Jill suiker, cola of siroop achter gaan vragen.
Aansteller is het, aandachtshoer. En laat mensen voor hem rennen voor een colaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:23 schreef chufi het volgende:
Weer zo'n watje die ziek is en dan het huis in gaat ... Als je ergen s niet zonder kunt begin er dan niet aan ..
Ik vraag me steeds meer af waarom hij dat huis in is gegaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:23 schreef Ebinas het volgende:
Of maagverkleining
heeft al suiker gevraagd
hij hoort ze al lopen
man man man
Echt he,quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hop hop snel voor de prinses !
ctrl-c > ctrl-vquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds meer af waarom hij dat huis in is gegaan
Zou het jammer vinden voor de streams.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gaat niet goed op prikkels , het licht in huis.
Goed excuus om lekker naar je mannetje te gaan.
Zijn zaad smaakt naar ananas.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eet die veel Fruit dan?
Het is al te laat Patje is al wegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:25 schreef chufi het volgende:
FEBO !!!! Actie ... Afvoeren naar het AMC .. nu kan het nog voordat de avondklok ingaat ...
Zie OPquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:27 schreef Rodriho het volgende:
Vraagje: waarvoor staat 'febo' eigenlijk? Ik lees dat hier nogal vaak, maar kan er geen chocola van maken. Ik denk dat er 'de regie' mee bedoeld wordt, maar ik zie geen etymologische link met het woord 'febo'.
Oeh! ... Na Perzik op zware siroop ...staat Ananas ook hoog!quote:
Nee,is een aanname.quote:
Probleem is wel dat de smaakpapillen vòòr de huig zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,is een aanname.![]()
Maar het zou goed voor Jerrel zijn,
moet ie dat zondagnacht doen .. maandag zijn normaliter nominatiesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:31 schreef Kefke04 het volgende:
ik zie die ferrel dat nog faken om naar het ziekenhuis te mogen, om niet genomineerd te kunnen worden.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:32 schreef Lpracing het volgende:
Jezus wa een idioot! Die doet gewoon zo omdat die een gewone Cola wilt. Enige reden en omdat het een aandachtshoer is.
als ie het nu doet is ie toch nooit op tijd terug,covid test quarantainequote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:32 schreef chufi het volgende:
Dan
[..]
moet ie dat zondagnacht doen .. maandag zijn normaliter nominaties
Ik zie hem dit gedrag ook zomaar ergens op een bijeenkomst doen..... in een kroeg, werk.. whatever.quote:
Q Anon targetquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zolang het niet op een Pizza was...
Hij zat vanmiddag m en m te eten. Suiker zat gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:23 schreef Ebinas het volgende:
Of maagverkleining
heeft al suiker gevraagd
hij hoort ze al lopen
man man man
Jij weet hoe dat smaakt?quote:
Daar hoef ik niet over na te denken... dat was de reden waarom ik het schreef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Pizzagate.quote:
En RIPquote:
Heb je haar weer.quote:
Mooizo!quote:
of hij heeft hoofdpijn of last van duizeligheidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:35 schreef chufi het volgende:
Hij durft Liese ook niet aan te kijken ...
alletwee en suikerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:36 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
of hij heeft hoofdpijn of last van duizeligheid
Precies dit, of dat zijn lichaam het niet aan kan, dus naar huis...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:31 schreef Kefke04 het volgende:
ik zie die ferrel dat nog faken om naar het ziekenhuis te mogen, om niet genomineerd te kunnen worden.
Exact dat maakt hem o.a. een enorme kleine lul.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:37 schreef jameshond7 het volgende:
Mike: jer jer wil je thee met suiker
Jerrel: nee wil iets anders, heb het al aangevraagd
Tja, het is toch een belangrijke stem om binnen te halenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:36 schreef tasebi het volgende:
gaan ze nu echt medelijden krijgen met diene faker van Jerrel pffff
Ik las spuitje. Had je bijna een like gekregen!quote:
Correctie:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komen ze allemaal vragen of hij wat zoets wil... Hij mankeert helemaal NIKS
GHB.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik las spuitje. Had je bijna een like gekregen!
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Correctie:
Hij mankeert een heleboel
Echter niets van dat alles is op te lossen met cola
Tief eens opquote:
KLF.quote:
Als we dan toch aan het doordenken zijn:quote:
Hou je smoel.quote:
Koekje erbij ?quote:
Soury is wel een bloedmooie dame.quote:
Het forum geeft helaas slechts een kijkje in het innerlijk, dus daar zien we niets van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soury is wel een bloedmooie dame.
Geniaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
klisma aangevraagt ?
TRamadol
morfine pleister
brute dampert
nakkie
. nah ben benieuwd
Omdat Thomas zich nog meer dan Jill bewust is dat er altijd streams draaien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:44 schreef suzi1 het volgende:
waarom noemt thomas geen namen tegen jill en moet zij maar raden?
Jij blijkbaar ook. Houd je het SCANMAN topic wel goed in de gaten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:43 schreef Juan_Roman het volgende:
Thomas heeft toch echt een Liese obsessie hé.
Zielig mannetje. Een stoeptegel heeft meer mensenkennis.
Eens. Ik denk wel dat hij Jill echt leuk vind. Maar hij vind BB leuker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:46 schreef suzi1 het volgende:
echt hoor, thomas speelt echt geen open kaart naar jill
die is solo
Ze heeft wel kippenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Logisch die kan zelf nog geen ei bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was d'r vanochtend nog redelijk gelukt. Vermoed wel dat dat ook het hoogtepunt van de kookkunsten was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Logisch die kan zelf nog geen ei bakken.
liese savte rettete haarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:43 schreef Whuzz het volgende:
Jill tegen Thomas, over nominaties: "Jij mag de keuze maken, ik volg"
Jill: Liese en Michel? Of Julie?
Kennelijk nog niet zo zeker dat J+T meestellen met Zoey
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
nog geen ambulance richting bb huis, dus het valt wel meeDie wordt gewoon op afstand doodverklaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
nog geen ambulance richting bb huis, dus het valt wel meeIk denk dat ie beter naar huis kan hoor..dan is het zo over..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt ook kippen?quote:
Hij wil suiker omdat hij een 3 jaar geleden nog een overdreven opgemaakte Thomas wasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:39 schreef Angelflush het volgende:
Hij heeft suiker nodig zegt hij , maar wil geen thee met suiker wat Mike aanbied.
Dus echt aandachts tekort.
Wat een achterlijke idioot zeg.
ruzinusöl,die gozer scheisst zo dat hij 7 dagenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
klisma aangevraagt ?
TRamadol
morfine pleister
brute dampert
nakkie
. nah ben benieuwd
Ik neem aan dat je dan ook eieren moet rapen. Alhoewel Jill denkt dat er baby kipjes uitkomenquote:
Er is maar een bondje in het huis. Die van aanvoerdster Liese. Ze geeft alleen Nick en Michel het gevoel dat zij de baas zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:47 schreef Kefke04 het volgende:
Jill wil dus niet op nick stemmen, en ik zie zoey niet op Liese stemmen, dus tot zover dit bondje.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:51 schreef Whuzz het volgende:
Jezus Jill.... laat Jerrel gewoon in vrede sterven
Thomas quote: "Het spel is op dag ÉÉN begonnen!"quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:52 schreef Lillfex het volgende:
Het spel is echt begonnen niet Normaal nadat er een weg is dan zijn ze nog wel even rustig maar zie nu overal de gesprekken
kann hij zich in de separate hokquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ruzinusöl,die gozer scheisst zo dat hij 7 dagen
pijn heeft, is hij weinigstens still
En een opa en omaquote:
Mooi samengevat net.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
resumee
Michel, Niek sauna
zijn het bedrog en gemanipuleer van Febo flink zat
iddquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:57 schreef jameshond7 het volgende:
Zou wat zijn als Jerrel niet bij de top 2 met meeste nominaties zit
Tsja die nemen 'm in de zeik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:57 schreef BB-King het volgende:
Mike: Michel en Liese moeten eruit. Liever vandaag nog dan morgen.
Tuurlijk wel. Nog een hele week tot de nominaties. 1 persoon per dag compleet over de zeik helpen is een eitje voor Jerrel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:57 schreef jameshond7 het volgende:
Zou wat zijn als Jerrel niet bij de top 2 met meeste nominaties zit
Zoey wil Michel en Nickquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even rekenen
Team 1: Thomas,MAtt, Mike, Jill, (+Jerre????)
Wat doet Zoey???
Team 2:
Liese, Naomi , Julie, Nick en Michel
Zoey is de sleutelspeler
De mannen:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:52 schreef Whuzz het volgende:
Thomas is aan het gamen! Eerst even Jill bewerken, nu is Matt aan de beurt.
Maandag stemmen de bewoners normaalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Nog een hele week tot de nominaties. 1 persoon per dag compleet over de zeik helpen is een eitje voor Jerrel.
Dan moeten ze ook nog Zoey en Jerrel zover krijgen om Liese te stemmen, anders wordt het alsnog Jerrel vs Michel. Hoewel Zoey ook nog een rol kan krijgen als huismeester bij een ex aequo.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:57 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Thomas, Mike, Matt en Jill gaan stemmen op Liese en Michel bondje
3 man per dag, denk dat Jerrel dat ook wel redquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:59 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Maandag stemmen de bewoners normaal
dan hebben ze in ieder geval Michel op de bank en is het niet 1 van hun, dus op zich wel verstandigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook nog Zoey en Jerrel zover krijgen om Liese te stemmen, anders wordt het alsnog Jerrel vs Michel. Hoewel Zoey ook nog een rol kan krijgen als huismeester bij een ex aequo.
Hoe hij er ook bij zit, ik vind het gewoon een slapstickquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:01 schreef Sestra666 het volgende:
mike denkt serieus dat hij kan winnen
Fixed!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit even naar Liese te luisteren, nog grotere roddeltante dan Els. Geen wonder dat ze zich zo thuis voelde tussen de teringtubbies.
En wat is Zoey dan? Dubbelspionnen hebben twee keer zoveel kans om geëxecuteerd te wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
En we hebben weer #Team Nederland met landverrader Thomas
En we hebben weer #Team België met landverrader Michel
Dan gaat Jerrel eruit en Michel terug en staat het 5-5. Winnen ze weinig mee. Voor hun zou het ideaal zijn met 6 personen op dezelfde 2 personen stemmen, want dan zitten die 2 op de bank.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:01 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
dan hebben ze in ieder geval Michel op de bank en is het niet 1 van hun, dus op zich wel verstandig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Zoey is voorlopig #Team Congoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En wat is Zoey dan? Dubbelspionnen hebben twee keer zoveel kans om geëxecuteerd te worden
Zoey is the Dark Ponyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zoey is voorlopig #Team Congo
Zender check please.....of hoeft dat nu niet....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:03 schreef Ireth het volgende:
Nooit verwacht dat ik dit nog zou zeggen....
Ik mis het gebler van Mike!
Versta ze voor geen meter! En durf mijn telefoon niet tegen mijn oor te houden voor het geval we ineens overschakelen naar Naomi
Zoey! Dan gaat ze helemaal flippenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:03 schreef danilel het volgende:
wie weet mag 1 iemand niet stemmen zoals jowi toen, kan nog leuk worden
Huh? Wel hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ze mag ook niet stemmen als huismeester
Nee nu niet neequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zender check please.....of hoeft dat nu niet....
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef Ireth het volgende:
"Ik ga ff scheiten!"
Dat verstond ik natuurlijk weer wel!
Nu weet je hoe wij mannen ons voelen als het over (onze) vrouwen gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:03 schreef Ireth het volgende:
Nooit verwacht dat ik dit nog zou zeggen....
Ik mis het gebler van Mike!
Versta ze voor geen meter! En durf mijn telefoon niet tegen mijn oor te houden voor het geval we ineens overschakelen naar Naomi
Hij zat me vanmiddag ook een partij te gvd'en.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef Ireth het volgende:
"Ik ga ff scheiten!"
Daar heeft ie dan wel weer een puntquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens Matt is Julie snappy, dat komt omdat ze Belgisch is.
een droomscenario!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef suzi1 het volgende:
michel tegen liese is beste
daarna hopla julie eruit
Jill is prima met vriendjes maken.quote:
Ben blij dat een Koning dat ook inzietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:08 schreef BB-King het volgende:
Matt heeft het gevoel dat hij irritant overkomt bij anderen.
Zelfkennis siert een mens.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:08 schreef FOKoffieleut het volgende:
salmonella zalm, iedereen naar de wc
Matt bedoel je 😜quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:07 schreef Whuzz het volgende:
Mike: mimimimimieeeeee Jill je doet niet meer aardig tegen meeee.... irriteer ik je!?
Jill: neeee helemaal niet?
wtf Jill, dit was de kans om je aanhangsel te amputeren
Yepquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ging het weer over FEBO die het geheel aan het sturen is?
Echt hè... we horen hier gewoon live hoe een obsessieve stalker denktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:09 schreef Tourniquet het volgende:
Matt is bang dat als Jill en Thomas naar buiten gaan en Matt volgt niet direct, dat ze denken dat Matt hen in de steek laat.![]()
Daar weet Mike wel weg mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:10 schreef Whuzz het volgende:
Naomi zit rond haar eisprong.... Hormooooontjesssss
"File op de A2 richting Amsterdam.... "quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:10 schreef Ebinas het volgende:
Naomi zit rond haar eisprong.
Ik herhaal...Naomi zit......
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
"File op de A2 richting Amsterdam.... "
groot aantal FoKers onderweg
Dat zou ook een leuk scenario zijn, dan moet Zoey kiezen tussen Jill en Jerrel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
mijn voorspelling:
Thomas: Michel en Liese
Mike: Michel en Liese
Matt: Michel en Liese
Jill: Michel en Liese
Jerrel: Michel en ?????
Zoey: Michel en Nick
Naomi: Jerrel en Jill
Liese: Jerrel en Jill
Julie: Jerrel en Jill
Nick: Jerrel en Jill
Michel: Jerrel en Jill
-----
Michel 6
Jill 5
Jerrel 5
Liese 4 (Wat Jerrel doet met zijn 2e stem is zeer belangrijk, kiest hij Liese dan hebben 3 mensen 5 stemmen)
Nick 1
----
Kunnen heel spannende nominaties worden
En willen oprecht het spel spelen ... hoe dan ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
De hobbits zijn klaar met de bondjes, daarom smeden ze een bondje.
Zit er weer een daar met hem opgezadeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tarel in de DBoek een Jonko aan het roken ?
Nee, die slaapt. Zijn tere princessenlijfje is korstondig ten onder gegaan aan ernstig suikergebrek.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jill?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:05 schreef Ireth het volgende:
"Ik ga ff schijten!"
Jill was toen nog niet in het huis met de eerste complotten. Alleen Thomas van die groep had er een aandeel in.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill: "Wie zijn er begonnen met die complotten?"
Dat waren jullie, domme koe.
Nah, dan zou hij een stuk relaxter zijn in dat huis... lijkt me een anti blower maar ghb daarentegenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
maaaan teveel infoooquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:09 schreef Whuzz het volgende:
Naomi, Liese en Julie over masturberen in het huis.
Daan heeft ook op het toilet gevingerd, aldus Naomi
zegt hij dat dat zegt dan genoeg hoe erg hij aan het stalken isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:09 schreef Tourniquet het volgende:
Matt is bang dat als Jill en Thomas naar buiten gaan en Matt volgt niet direct, dat ze denken dat Matt hen in de steek laat.![]()
nee geen 4 liese stemmenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
mijn voorspelling:
-----
Michel 6
Jill 5
Jerrel 5
Liese 4 (Wat Jerrel doet met zijn 2e stem is zeer belangrijk, kiest hij Liese dan hebben 3 mensen 5 stemmen)
Nick 1
----
Van de nieuwe mensen die het huis in kwamenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:16 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe weet Jill wat er in de pers gestaan heeft?????
Hij stalkt om hen niet te kwetsenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:15 schreef Toweler het volgende:
[..]
zegt hij dat dat zegt dan genoeg hoe erg hij aan het stalken is
Oja tuurlijk (suf)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Van de nieuwe mensen die het huis in kwamen
ik kreg en kopbeeldquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:09 schreef Whuzz het volgende:
Naomi, Liese en Julie over masturberen in het huis.
Daan heeft ook op het toilet gevingerd, aldus Naomi
goede voorspelling, ik denk dat Jerrel z'n tweede stem op Nick gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
mijn voorspelling:
-----
Michel 6
Jill 5
Jerrel 5
Nick 1
----
mwah toch al vaker hoor de laatste weekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben niet zo van Jill, maar hier scoort ze wel punten
Ik heb haar idd zelden horen roddelen.
Jill is de bijwagen van Thomas.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Jill was toen nog niet in het huis met de eerste complotten. Alleen Thomas van die groep had er een aandeel in.
Ziekenhuis TV ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:16 schreef Angelique61 het volgende:
Hoe weet Jill wat er in de pers gestaan heeft?????
ik heb dat geluid al uitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:16 schreef JimLaFleur het volgende:
Als het zo door gaat met die kinderen die de heletijd fluisteren ben ik er wel klaar mee eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |