leg de zweep maar vast klaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef Whuzz het volgende:
Nou, ben benieuwd naar de regels. Zal een gezellig feestje worden
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:04 schreef greysbones het volgende:
Zoey for president.. oh nee huismeesteres
Ja dat is het positieve nieuws hiervan hahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef Ireth het volgende:
Zoey is huismeester. Dat betekent dat de wezel genomineerd mag worden
En nog kon ie niet winnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef Kefke04 het volgende:
bij ferrel stond het bord 5 seconden stil voor het begon
Vooral veel slapen en luierenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef Whuzz het volgende:
Nou, ben benieuwd naar de regels. Zal een gezellig feestje worden
Alle reallifes worden gemanipuleerd, maar als ze het er zo dik bovenop leggen is dat minachting van de kijker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef puzziepie het volgende:
BB = manipulatie
Ik snap dat gejank niet
haha, uitslapen verplicht tot 11uur, alleen maar kip en watermeloen als avondetenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gelukkig. Hoeven er niet vroeg op!
Mjah... Ik kan sommigen dingen ook beter uitleggen dan het zelf doen. Ik heb een heel goed ruimtelijk inzicht en kan projecten in gedachten zo stap voor stap voor me zien, maar geef me geen hamer en spijker...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel grote bek van te voren, je moet het zo doen ne zo blablabla.
en kroepoek danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
haha, uitslapen verplicht tot 11uur, alleen maar kip en watermeloen als avondeten
of Julie of Michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef JimLaFleur het volgende:
Ben ik uiteindelijk nog blij ook dat die slang gewonnen heeft! In ieder geval niet Matt of Jerrel
Ja de mannetjes kunnen hun verlies niet dragenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
Lelijk van Michel en NIck dat hun week nu niet meer kapot kan gaan. En klagen dat het bij hun sneller ging dan bij anderen.
Ja, Nick was gewoon niet goed genoeg, en Michel had gladde schoenen aan. Eigen schuldquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
Lelijk van Michel en NIck dat hun week nu niet meer kapot kan gaan. En klagen dat het bij hun sneller ging dan bij anderen.
Moa, Julie had ik wel leuk gevonden.quote:
Die nieuwe regel over de nieuwen lag er ook dik bovenop .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Alle reallifes worden gemanipuleerd, maar als ze het er zo dik bovenop leggen is dat minachting van de kijker.
dat meen je toch niet,,, ze stond wel 4 seconden eropquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef mario390 het volgende:
ik will zegen liese was daar niet goed
Zou ze die echt redden ipv een K3 tje.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey huismeester kan ik mee leven, die zou sowieso niet op de nominatielijst lijst. Enige wat zou kunnen zijn is dat ze Jerrel kan redden bij gelijke stand...
Dat is alleen omdat Jerrel niet won en dus genomineerd kan wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij zei anders geweldig ditmijn week kan niet meer kapot
ikke niequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, Julie had ik wel leuk gevonden.
Eerlijk was geweest als ze allemaal hetzelfde programma haddenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Benny het volgende:
Eerlijker was wel geweest als iedereen gewoon 3 keer mocht
Geeft niks. Ze kan niet overal goed in zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef mario390 het volgende:
ik will zegen liese was daar niet goed
Ph dan lach ik me kapot! Dan zul je die zure bekken gaan zien van k5.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey huismeester kan ik mee leven, die zou sowieso niet op de nominatielijst lijst. Enige wat zou kunnen zijn is dat ze Jerrel kan redden bij gelijke stand...
Even geen Jill meer in de spotlights graag. Hebben we al genoeg van gezien. Bij haar exit mag ze weer shinen. (en dat kan wat mij betreft niet vlug genoeg zijn, maar dat terzijde).quote:
Gosh Koos snap je het niet, hun week kan niet meer stuk omdat Jerrel geen vrijstelling heeft wat even leek te gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
Neh. Sjacherijnig mens. Niet mijn type.quote:
Ja ik zit nog onder de druppels sarcasme van die opmerkingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Omdat hij misschien bang was dat Jerrel zou winnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dit! Hoewel Zoey dan alsnog het sterkst was denk ik. Vind haar niks, maar wel verdiend gewonnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
Eerlijk was geweest als ze allemaal hetzelfde programma hadden
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Zo zo dus Matt is nu huismeester dat is snel zo binnen een week maar eerlijk is eerlijk natuurlijk.
Zoey toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Zo zo dus Matt is nu huismeester dat is snel zo binnen een week maar eerlijk is eerlijk natuurlijk.
kijk je naar stream 3?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Zodra we weten dat ze ergens wel goed in is zullen we dat ook eerlijk toegevenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geeft niks. Ze kan niet overal goed in zijn
Uhm zoey heeft gewonnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Neequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nogal en zeker niet in zn voordeel
Nee, Zoey.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Dan heb je ook een voordeel wanneer je als laatste mag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
Eerlijk was geweest als ze allemaal hetzelfde programma hadden
Nou het gaat er meer om dat ze blij zijn dat ferrel niet huismeester is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de mannetjes kunnen hun verlies niet dragen
Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die nieuwe regel over de nieuwen lag er ook dik bovenop .
dat is dan ook minachting van de kijker ?
Tuurlijk snap ik dat wel maar je hoeft het niet zo te zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gosh Koos snap je het niet, hun week kan niet meer stuk omdat Jerrel geen vrijstelling heeft wat even leek te gebeuren.
Ik heb het niet gezien, val net binnen, maar las hier dat ie niet bij iedereen even snel gingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dit! Hoewel Zoey dan alsnog het sterkst was denk ik. Vind haar niks, maar wel verdiend gewonnen
Dat ze niet genomineerd konden worden de eerste week? Dat was alleen maar logisch, want anders zouden ze er weer achterelkaar uitvliegen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die nieuwe regel over de nieuwen lag er ook dik bovenop .
dat is dan ook minachting van de kijker ?
Is toch ook zo.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:10 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel en Zoey gelijk roddelen in de badkamer.
"ze zijn zuuuuur"
dan allemaal die niet speelt blinderen met een blind doekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je ook een voordeel wanneer je als laatste mag.
ik heb vroeger vaak rodeostier gedaan,en dan weet je wat er komt.
Met niet afkijken bij de vorige dan, uiteraardquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je ook een voordeel wanneer je als laatste mag.
ik heb vroeger vaak rodeostier gedaan,en dan weet je wat er komt.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:11 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nou het gaat er meer om dat ze blij zijn dat ferrel niet huismeester is.
Nee wel terecht. Duidelijke manipulatie mijn inziens.quote:
nog een week dat saaie kind erin. Topquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Yolk het volgende:
Yeah Zoey, verdiend gewonnen!Hilarisch.
Jemig als jij een puist op je hoofd hebt heb je hem ook liever vandaag dan morgen weg. En niet nog stukken groter wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat wel maar je hoeft het niet zo te zeggen.
geloof je nu nog steeds dat ze zelf 3 regels mogen verzinnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:12 schreef Whuzz het volgende:
Huisregels zullen wel gaan over schoonmaken, stilte op slaapkamers en over wie er over eten beslist.
En Nick zegt nu ook dat het corrupt was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:11 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nou het gaat er meer om dat ze blij zijn dat ferrel niet huismeester is.
Maar hij ging bij Michel wel gelijk snel draaien vond ik wel .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Maar het ging ook over duidelijke verschillen in draaien.
Ik vind t vooral leuk dat bv een Mike zelfs langer dan Michel er op stond.
Beste stuurlui staan aan wal dingetje, ik hou er van de machtige te zien vallen.
Maar Michel deed t in zijn oefenrondje nog redelijk prima.
Yup. Binnen kaders natuurlijk. Als ze met onuitvoerbare of te vervelende regels komen dan staan BB het niet toe.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof je nu nog steeds dat ze zelf 3 regels mogen verzinnen
Ik denk dat ie gaat stampvoeten dat ie anders naar huis gaat.quote:
Zo flauw.. zoey deed het gewoon goed.. bij haar ging het ook snellerquote:
Niet van mij #11.quote:
Ze heeft het goed gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze konden nu niet de populairste doen want dan had ze nooit gewonnen.
van mij die gozer ook weg en wel heel snel, maar ze zeuren dat de sfeer verpest is dan moet je zelf je ook niet zo gaan gedragen in mijn mening.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig als jij een puist op je hoofd hebt heb je hem ook liever vandaag dan morgen weg. En niet nog stukken groter wordt.
Ach, ik ben allang blij dat Julie en Michel niet hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:12 schreef BBguy het volgende:
[..]
nog een week dat saaie kind erin. Top
hij zal het niet zo bedoelen dat zoey hetniet mag zijn anders zegt die het niet tegen haar volgens mijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Nick zegt nu ook dat het corrupt was.Tegen Zoey zelfs.
Gun anders ff iemand haar winnaarplezier of zo.
denk dat er 1 van henzelf is en de rest van BBquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Binnen kaders natuurlijk. Als ze met onuitvoerbare of te vervelende regels komen dan staan BB het niet toe.
Geloof je nu nog steeds dat zo'n spel eerlijk verloopt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo flauw.. zoey deed het gewoon goed.. bij haar ging het ook sneller
Waarom laat zoey gewoon huismeester zijn. Ze was gewoon de beste.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
Nick heeft gezien dat het corrupt was.
Zit al langer in het spel en weet precies wanneer en wanneer niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
jerrel stuurt matt weg om te praten met zoey en die zegt nu even niet hahaha
metooquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ach, ik ben allang blij dat Julie en Michel niet hebben gewonnen.
Ja later niet de 1e secondequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo flauw.. zoey deed het gewoon goed.. bij haar ging het ook sneller
Zoey heeft het gewoon goed gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geloof je nu nog steeds dat zo'n spel eerlijk verloopt?
nooit geloofdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geloof je nu nog steeds dat zo'n spel eerlijk verloopt?
lol .. .dat eerste stukje had ik gemistquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
jerrel stuurt matt weg om te praten met zoey en die zegt nu even niet hahaha
Hij feliciteerde haar ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Nick zegt nu ook dat het corrupt was.Tegen Zoey zelfs.
Gun anders ff iemand haar winnaarplezier of zo.
Dat kon Jules de Corte nog zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
Nick heeft gezien dat het corrupt was.
hoe heeft Nick het huismeesterschap gekregenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom laat zoey gewoon huismeester zijn. Ze was gewoon de beste.
Die kans zit er zeker in. Al zal ze dan wel "ontmaskerd" worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zou ze die echt redden ipv een K3 tje.
Ze weet waar ze mee bezig isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
jill je was me favoriet maar dat je hoopt de jerrel zou winnen is wel grote fout meid
Zo. Zou je het ook kunnen zienquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
Begrijp ik goed dat BB heeft geprobeerd Ferrel huismeester te maken, maar dat ze Zoey onderschat hebben?
Vooral eentje van die driequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij feliciteerde haar ook.
Hij was blij zei hij.
Als een van de newbies had gewonnen was de boot aan geweest.
Mee eens hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoey heeft het gewoon goed gedaan
Dit .. en wie had gedacht dat Matt zou blijven staanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
Begrijp ik goed dat BB heeft geprobeerd Ferrel huismeester te maken, maar dat ze Zoey onderschat hebben?
Heel de regie in paniek nuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
Denk het wel.Ze wilde ook dat hij zou winnen ivm immuniteit.Ik heb daar niks aan zei zequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die kans zit er zeker in. Al zal ze dan wel "ontmaskerd" worden.
Dat heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
Daar heb je gelijk in.....maar wat BB doet is ook totaal niet eerlijk. Zag je bij de live uitzending....verdenking blijven houden op Michel. Met het verstoppen en toevallig vergeten te zeggen dat hij inmiddels gevonden is in de jaszak van Jerrel zelf....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
van mij die gozer ook weg en wel heel snel, maar ze zeuren dat de sfeer verpest is dan moet je zelf je ook niet zo gaan gedragen in mijn mening.
"Morgen" zei BB na het spelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:18 schreef Benny het volgende:
Vanaf wanneer gaat het huismeesterschap eigenlijk in? De ene keer zaterdag, andere keer zondag
Niet zo zuurquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Michel krijgt steeds meer vijanden, met zo'n praatjes.
"Je moet zus en zo!" eerst bij de dozenvrug opdracht, nu hier weer.
En of dat nou is om serieus anderen tips te geven (kan ik me best voorstellen), het gaat op den duur gewoon wrijven.
Morgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:18 schreef Benny het volgende:
Vanaf wanneer gaat het huismeesterschap eigenlijk in? De ene keer zaterdag, andere keer zondag
Zekers......quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey was echt veruit de beste van allen
Ja bij Nick en Michel was het een "iedereen is prima behalve Jerrel!"quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:18 schreef JimLaFleur het volgende:
Nick tegen Zoey : Ik ben nog nooit zo blij geweest! Je moest eens weten wat die slang allemaal gaat doen
onzin die staan vaker bij elkaar en praten vaker samenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:19 schreef Clasientje het volgende:
Jill zie je nooit bij Zoey en nu staat ze bij haar te slijmen hmm
Jill en Zoey zie je wel vaker praten. Meestal wel met Thomas erbijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:19 schreef Clasientje het volgende:
Ja misschien komt dan vanavond nog. Want dat was ook een dag later he.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.....maar wat BB doet is ook totaal niet eerlijk. Zag je bij de live uitzending....verdenking blijven houden op Michel. Met het verstoppen en toevallig vergeten te zeggen dat hij inmiddels gevonden is in de jaszak van Jerrel zelf....
Michel praat soms heel erg min tegen mensen , ik snap er niets vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Michel krijgt steeds meer vijanden, met zo'n praatjes.
"Je moet zus en zo!" eerst bij de dozenbrug opdracht, nu hier weer.
En of dat nou is om serieus anderen tips te geven (kan ik me best voorstellen), het gaat op den duur gewoon wrijven.
precies datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:20 schreef Whuzz het volgende:
Zoey is gewoon slim. Is nu HM, zit in twee groepjes tegelijk (K4 en Jill-Thomas+aanhang)... doet ze goed.
Alweer?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel zegt dat ie van slaapkamer gaat wisselen
Ja en da's prima, maar als je dat keer op keer bij de spellen doet (en ook al weet je van alle spellen wel wat af), dan nog gaat dat irriteren. Bij mij iig welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:19 schreef D. het volgende:
[..]
Niet zo zuur
Als ik ergens verstand van heb wil ik het ook best iemand uitleggen
Ze wanen zich nu wel echt veilig he? Ik ben toch benieuwd wat zoey doet als het erop aan komtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:18 schreef JimLaFleur het volgende:
Nick tegen Zoey : Ik ben nog nooit zo blij geweest! Je moest eens weten wat die slang allemaal gaat doen
tot ze de keuze moet maken in de dbk dan is het prijsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:20 schreef Whuzz het volgende:
Zoey is gewoon slim. Is nu HM, zit in twee groepjes tegelijk (K4 en Jill-Thomas+aanhang)... doet ze goed.
Volgens mij is het de laatste tijd op zaterdag de regels doorgeven en op zondag gaat het in.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:18 schreef Benny het volgende:
Ze neigt anders meer naar de Kindergarten club.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:20 schreef Whuzz het volgende:
Ben benieuwd wat hij gaat stemmen maandagquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:20 schreef Oranos het volgende:
Dus Mike gaat eigenlijk bepalen welk groepje gaat winnen, zie hem niet niet echt duidelijk ergens bij horen nu
zoals mensen hier klaar zijn met Jill, ben ik dat met Michel.. heeft zich erg laten kennen en het wordt alleen maar ergerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Michel praat soms heel erg min tegen mensen , ik snap er niets van
Hij roept mensen op het matje en zegt soms kleinerende dingen
Tegen mensen, of tegen Jerrel?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zijn regelmatig samen aan het praten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:19 schreef Clasientje het volgende:
Die kunnen best goed met elkaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill en Zoey zie je wel vaker praten. Meestal wel met Thomas erbij
Terwijl de andere haar geen strobeeld in de weg leggen en die Jerrel al een paar keer in de fout is gegaan met beldigen en vieze trukjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
jill je was me favoriet maar dat je hoopt de jerrel zou winnen is wel grote fout meid
Denk het ook...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
Niet als ie volgende week al naar huis gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:22 schreef Yolk het volgende:
Jerrel als huismeester, zou echt dolkomische tv opleveren. Maar dat kan ook nog in de komende weken natuurlijk...![]()
Ik vind hem vooral een betweter. En wellicht uit prima goede bedoelingen, maar ik snap de irritatie volledig. Lata een ander ook iets uitvinden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
als ze moeten stemmen zetten ze Jill er als eerste op.. wat dat betreft heeft ze dus groot gelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl de andere haar geen strobeeld in de weg leggen en die Jerrel al een paar keer in de fout is gegaan met beldigen en vieze trukjes.
Jill staat volledig onder de invloed van Zoey en Jerrel, maar die laat zich ook nogal makkelijk manipuleren natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:19 schreef Clasientje het volgende:
Eens .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals mensen hier klaar zijn met Jill, ben ik dat met Michel.. heeft zich erg laten kennen en het wordt alleen maar erger
hij creeert het zelf ook door constant door te zagenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel trekt dit niet lang meer.
Deze sfeer.
Is niet leuk meer op deze manier.
Zo gemanipuleerd allemaal.
Ik denk dat ik prima met Michel overweg zou kunnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals mensen hier klaar zijn met Jill, ben ik dat met Michel.. heeft zich erg laten kennen en het wordt alleen maar erger
en dan krijg je dus ruzie, want hij ziet dat niet zo en wil alleen maar 'helpen'quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik prima met Michel overweg zou kunnen.
Maar ik zou wel af en toe zeggen "Ey, back off boss-man!"
Ja, als een ander dan de macho alpha man t goed doet, dan is t idd gemanipuleerd. Kan anders nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel trekt dit niet lang meer.
Deze sfeer.
Is niet leuk meer op deze manier.
Zo gemanipuleerd allemaal.
Zoey thomas en Jill zijn dikke maatjes, maar niet zichtbaar voor de hele groep.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:19 schreef Clasientje het volgende:
Dan zou ie aan mij de verkeerde hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan krijg je dus ruzie, want hij ziet dat niet zo en wil alleen maar 'helpen'
en dan issie dus beussssquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ie aan mij de verkeerde hebben.
Want ik kan dan net zo kalm en zelfverzekerd hem er uit lullen
dramaqueenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ie aan mij de verkeerde hebben.
Want ik kan dan net zo kalm en zelfverzekerd hem er uit lullen
beter ritme dann brasil,daar eten 3-4 keerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben een heel raar ritme daar
Nee maar ze gaan straks wel zeiken als BB dat snowboard weer opruimtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:27 schreef D. het volgende:
Hebben ze trouwens iets gezegd over dat ze geen hometrainer gekregen hebben?
ze moeten ook nog avondeten..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter ritme dann brasil,daar eten 3-4 keer
Dat mag ,maar ik heb het gezien en het is waarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:26 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt
Anderen vatten 'leiding geven' snel op als 'de baas spelen'
Maar we hebben toch ook die ruzie al gezien op de dag zelf.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja misschien komt dan vanavond nog. Want dat was ook een dag later he.
Maar vind wel dat ze dat moeten melden idd.
zieltjes winnen.. hij was nooit niet afgestaptquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Michel zegt dat als hij in de finale had gestaan tegen julie of zoey hij er gewoon afgestapt had. Nutteloze opmerking voor de buhne is dat. Altijd makkelijk achteraf zeggen.
No way dat hij dat had gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Michel zegt dat als hij in de finale had gestaan tegen julie of zoey hij er gewoon afgestapt had. Nutteloze opmerking voor de buhne is dat. Altijd makkelijk achteraf zeggen.
Ik heb het niet gezien, en gok dat ik het weleens anders op zou vattenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat mag ,maar ik heb het gezien en het is waar![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten ook nog avondeten..
ze hebben vanmorgen gegeten , vanmiddag, nu en vanavond
Dat heeft even hoge prio gekregen bij het monteren, ik verwacht dat we vanavond het terugvinden wel te zien zullen krijgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar we hebben toch ook die ruzie al gezien op de dag zelf.
Ik ben benieuwd of t vanavond komt, of zaterdag met t weekoverzicht.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar we hebben toch ook die ruzie al gezien op de dag zelf.
ALS we DGK hier uberhaupt nog terug zienquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat heeft even hoge prio gekregen bij het monteren, ik verwacht dat we vanavond het terugvinden wel te zien zullen krijgen.
Volgens mij wil hij helemaal geen huismeester zijn, maar hij wilde per se dat het Ferrel niet zou wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:28 schreef Koos1958 het volgende:
Dat is zijn voordeel, elk groepje heeft baat om hem bij zich te hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:20 schreef Oranos het volgende:
Dus Mike gaat eigenlijk bepalen welk groepje gaat winnen, zie hem niet niet echt duidelijk ergens bij horen nu
wat heb jij gedaan???? DGK weggejaagd??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ALS we DGK hier uberhaupt nog terug zien
Als jij het beter weet , Waarom vraag je het dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, en gok dat ik het weleens anders op zou vatten
Beter gaan de Vlaamse meiden even volledig die Mike inpalmen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is zijn voordeel, elk groepje heeft baat om hem bij zich te hebben.
Uh, niet ik. Ga geen namen noemen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan???? DGK weggejaagd??
echt wel.. hij wil graag officieel huismeester zijn, want hij weet ook wel dat hij zoey niet kan sturenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij helemaal geen huismeester zijn, maar hij wilde per se dat het Ferrel niet zou worden
ja maar ik bedoel 3-4 keer warm etenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten ook nog avondeten..
ze hebben vanmorgen gegeten , vanmiddag, nu en vanavond
Ik wilde weten of jij vond dat het ook tegen anderen wasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als jij het beter weet , Waarom vraag je het dan?
doen ze hier ook vaak 3 keerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel 3-4 keer warm eten
Hij weet niet dat hij in de gevarenzone zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij helemaal geen huismeester zijn, maar hij wilde per se dat het Ferrel niet zou worden
Ja tenzij K3 denkt dat Zoey nog steeds volledig aan hun kant staat en daardoor denken dat ze hem niet nodig hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is zijn voordeel, elk groepje heeft baat om hem bij zich te hebben.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij weet niet dat hij in de gevarenzone zit.
nee hij zei hij heeft geen space meer in momentquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan???? DGK weggejaagd??
Nee, er zijn er nog zat die eerder kunnen....eerder Thomas want die zie ze als gevaar. Jill niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze moeten stemmen zetten ze Jill er als eerste op.. wat dat betreft heeft ze dus groot gelijk
Kan er nu al van genietenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]michel genomineerd
![]()
die wordt beusssss
Klopt dat is wat hij bedoelde.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:30 schreef D. het volgende:
[..]
Hij stapt zelf op.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij creeert het zelf ook door constant door te zagen
Dat viel mij dus ook op, hij was aan het schrijven of deed alsof om reaktie uit te lokken??? want hij keek konstant om zich heen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft jerrel nu een pen waar hij mee aan het schrijven is. Dat mogen ze toch niet hebben
Dat weet niemand, toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij weet niet dat hij in de gevarenzone zit.
Tja LHGBTXYZ privileges hè...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
Heeft jerrel nu een pen waar hij mee aan het schrijven is. Dat mogen ze toch niet hebben
En eerlijk denk ik dat hij lachend zegt Je hebt gelijk.....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ik prima met Michel overweg zou kunnen.
Maar ik zou wel af en toe zeggen "Ey, back off boss-man!"
Ja ik vind dat zo raar van Jerrel die verzint zoveel dingen wat later niet waar is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:35 schreef Magean het volgende:
Eerder zei jerrel dat BB wilde dat hij huismeester zou worden. Gelukkig is dat niet zo. Hopelijk wordt hij genomineerd. En de tweede nominatie maakt me niet zoveel uit.
hij komt 120 % op de bankquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:35 schreef Magean het volgende:
Eerder zei jerrel dat BB wilde dat hij huismeester zou worden. Gelukkig is dat niet zo. Hopelijk wordt hij genomineerd. En de tweede nominatie maakt me niet zoveel uit.
T worden Nick + Michel, dat is toch zo klaar als een klontje. Allemaal dankzij snake Zoeyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:35 schreef Magean het volgende:
Ja dat zou goed kunnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En eerlijk denk ik dat hij lachend zegt Je hebt gelijk.....
Die gozer spreekt bijna constant in halve waarheden. Meestermanipulator is het.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo raar van Jerrel die verzint zoveel dingen wat later niet waar is.
Ik zou ook met 'm flirtenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
En eerlijk denk ik dat hij lachend zegt Je hebt gelijk.....
Da's het risico van verzinnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat zo raar van Jerrel die verzint zoveel dingen wat later niet waar is.
Altijd in strijd met zijn eigen vooroordelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
Zou dus best wel eens kunnen uitkomen dat Jerrel en Michel genomineed worden. Dat wilde Jerrel graag
Ja zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
Zou dus best wel eens kunnen uitkomen dat Jerrel en Michel genomineed worden. Dat wilde Jerrel graag
Denk het niet als Zoey, Thomas, Jerrel, Mike, Matt en Jill op Nick en Michel stemmen wordt het Michel vs Nickquote:
In Jerrel's hoofd is er niemand zo goed als hijzelfquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zou heel goed kunnen
Maar dan wint Michel toch sowieso wel, lijkt me.
Maar niet in t hoofd van Jerrel.
Vandaag is een relatief rustig dagje t.o.v. gister. Niet veel boeiends nogquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:38 schreef Fikkert2 het volgende:
zo, even paar uurtjes weg geweest, zoey huismeester.. dat wordt lachen, nog meer drama gemist?, of is het niet de moeite om de cos door te spitten?
Maar ik denk dat dat in Michel's hoofd ook zo isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:39 schreef D. het volgende:
[..]
In Jerrel's hoofd is er niemand zo goed als hijzelf
Als dat gebeurt is het voor mij klaar hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:38 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Denk het niet als Zoey, Thomas, Jerrel, Mike, Matt en Jill op Nick en Michel stemmen wordt het Michel vs Nick
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik denk dat dat in Michel's hoofd ook zo is
streamverslagen worden heel goed bijgehoudenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:38 schreef Fikkert2 het volgende:
zo, even paar uurtjes weg geweest, zoey huismeester.. dat wordt lachen, nog meer drama gemist?, of is het niet de moeite om de cos door te spitten?
Soms heet dat zelfverzekerdheid, soms is dat een vertekend zelfbeeldquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jerrel wel, zijn zogenaamde verfdingen voor make up.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:33 schreef Koos1958 het volgende:
dat denk ik ook... waant zichzelf behoorlijk onoverwinnelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thomas stemt sowieso op Liese. Wat er ook gebeurtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:38 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Denk het niet als Zoey, Thomas, Jerrel, Mike, Matt en Jill op Nick en Michel stemmen wordt het Michel vs Nick
je vergeet de 4 belgen de stemmen ook nik,lies,julie,naomiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:38 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Zoey lult hem ook wel omquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas stemt sowieso op Liese. Wat er ook gebeurt
is lullig,.. maar Jerrel is geen hm.. zoey welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:41 schreef ArcoParco het volgende:
https://twitter.com/sambalblij/status/1360233377698369537
Geen idee of het hier al gepost is, maar hier te zien dat het snowboard bij Michel een stuk harder ging dan bij Jerrel
Dan is Michel al weg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
En hoe groot schat je die kans?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:38 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Dit is absoluut niet lullig of vervelend bedoeld, maar: Hoe groot is de "LHGBT"-schare onder BB-kijkers? Die zullen denk ik toch voornamelijk voor Jerrel (en tegen Michel) stemmen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zou heel goed kunnen
Maar dan wint Michel toch sowieso wel, lijkt me.
Maar niet in t hoofd van Jerrel.
Niet als ze het afspreken, dan is het 5 tegen 6quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
je vergeet de 4 belgen de stemmen ook nik,lies,julie,naomi
Als ZOey, Tarrel, Mike Matt Thomas en Jill allemaal hetzelfde stemmen hebben de stemmen van k5 geen waarde meerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
je vergeet de 4 belgen de stemmen ook nik,lies,julie,naomi
Dit ja... gaat de kleuterklas BB winnen ... dat hoop ik toch ook nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ZOey, Tarrel, Mike Matt Thomas en Jill allemaal hetzelfde stemmen hebben de stemmen van k5 geen waarde meer
Ik vind de scheidslijn tussen zelfverzekerd en arrogant heel dun.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
Soms heet dat zelfverzekerdheid, soms is dat een vertekend zelfbeeld
Ik 100%quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
En hoe groot schat je die kans?
Ik ongeveer 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |