leg de zweep maar vast klaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef Whuzz het volgende:
Nou, ben benieuwd naar de regels. Zal een gezellig feestje worden
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:04 schreef greysbones het volgende:
Zoey for president.. oh nee huismeesteres
Ja dat is het positieve nieuws hiervan hahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef Ireth het volgende:
Zoey is huismeester. Dat betekent dat de wezel genomineerd mag worden
En nog kon ie niet winnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef Kefke04 het volgende:
bij ferrel stond het bord 5 seconden stil voor het begon
Vooral veel slapen en luierenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef Whuzz het volgende:
Nou, ben benieuwd naar de regels. Zal een gezellig feestje worden
Alle reallifes worden gemanipuleerd, maar als ze het er zo dik bovenop leggen is dat minachting van de kijker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef puzziepie het volgende:
BB = manipulatie
Ik snap dat gejank niet
haha, uitslapen verplicht tot 11uur, alleen maar kip en watermeloen als avondetenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gelukkig. Hoeven er niet vroeg op!
Mjah... Ik kan sommigen dingen ook beter uitleggen dan het zelf doen. Ik heb een heel goed ruimtelijk inzicht en kan projecten in gedachten zo stap voor stap voor me zien, maar geef me geen hamer en spijker...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel grote bek van te voren, je moet het zo doen ne zo blablabla.
en kroepoek danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
haha, uitslapen verplicht tot 11uur, alleen maar kip en watermeloen als avondeten
of Julie of Michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef JimLaFleur het volgende:
Ben ik uiteindelijk nog blij ook dat die slang gewonnen heeft! In ieder geval niet Matt of Jerrel
Ja de mannetjes kunnen hun verlies niet dragenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
Lelijk van Michel en NIck dat hun week nu niet meer kapot kan gaan. En klagen dat het bij hun sneller ging dan bij anderen.
Ja, Nick was gewoon niet goed genoeg, en Michel had gladde schoenen aan. Eigen schuldquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
Lelijk van Michel en NIck dat hun week nu niet meer kapot kan gaan. En klagen dat het bij hun sneller ging dan bij anderen.
Moa, Julie had ik wel leuk gevonden.quote:
Die nieuwe regel over de nieuwen lag er ook dik bovenop .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Alle reallifes worden gemanipuleerd, maar als ze het er zo dik bovenop leggen is dat minachting van de kijker.
dat meen je toch niet,,, ze stond wel 4 seconden eropquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef mario390 het volgende:
ik will zegen liese was daar niet goed
Zou ze die echt redden ipv een K3 tje.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey huismeester kan ik mee leven, die zou sowieso niet op de nominatielijst lijst. Enige wat zou kunnen zijn is dat ze Jerrel kan redden bij gelijke stand...
Dat is alleen omdat Jerrel niet won en dus genomineerd kan wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hij zei anders geweldig ditmijn week kan niet meer kapot
ikke niequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, Julie had ik wel leuk gevonden.
Eerlijk was geweest als ze allemaal hetzelfde programma haddenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Benny het volgende:
Eerlijker was wel geweest als iedereen gewoon 3 keer mocht
Geeft niks. Ze kan niet overal goed in zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef mario390 het volgende:
ik will zegen liese was daar niet goed
Ph dan lach ik me kapot! Dan zul je die zure bekken gaan zien van k5.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey huismeester kan ik mee leven, die zou sowieso niet op de nominatielijst lijst. Enige wat zou kunnen zijn is dat ze Jerrel kan redden bij gelijke stand...
Even geen Jill meer in de spotlights graag. Hebben we al genoeg van gezien. Bij haar exit mag ze weer shinen. (en dat kan wat mij betreft niet vlug genoeg zijn, maar dat terzijde).quote:
Gosh Koos snap je het niet, hun week kan niet meer stuk omdat Jerrel geen vrijstelling heeft wat even leek te gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
Neh. Sjacherijnig mens. Niet mijn type.quote:
Ja ik zit nog onder de druppels sarcasme van die opmerkingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Omdat hij misschien bang was dat Jerrel zou winnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dit! Hoewel Zoey dan alsnog het sterkst was denk ik. Vind haar niks, maar wel verdiend gewonnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
Eerlijk was geweest als ze allemaal hetzelfde programma hadden
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Zo zo dus Matt is nu huismeester dat is snel zo binnen een week maar eerlijk is eerlijk natuurlijk.
Zoey toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Zo zo dus Matt is nu huismeester dat is snel zo binnen een week maar eerlijk is eerlijk natuurlijk.
kijk je naar stream 3?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Zodra we weten dat ze ergens wel goed in is zullen we dat ook eerlijk toegevenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geeft niks. Ze kan niet overal goed in zijn
Uhm zoey heeft gewonnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Neequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nogal en zeker niet in zn voordeel
Nee, Zoey.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef Clasientje het volgende:
Dan heb je ook een voordeel wanneer je als laatste mag.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef D. het volgende:
[..]
Eerlijk was geweest als ze allemaal hetzelfde programma hadden
Nou het gaat er meer om dat ze blij zijn dat ferrel niet huismeester is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de mannetjes kunnen hun verlies niet dragen
Klopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die nieuwe regel over de nieuwen lag er ook dik bovenop .
dat is dan ook minachting van de kijker ?
Tuurlijk snap ik dat wel maar je hoeft het niet zo te zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gosh Koos snap je het niet, hun week kan niet meer stuk omdat Jerrel geen vrijstelling heeft wat even leek te gebeuren.
Ik heb het niet gezien, val net binnen, maar las hier dat ie niet bij iedereen even snel gingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dit! Hoewel Zoey dan alsnog het sterkst was denk ik. Vind haar niks, maar wel verdiend gewonnen
Dat ze niet genomineerd konden worden de eerste week? Dat was alleen maar logisch, want anders zouden ze er weer achterelkaar uitvliegen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die nieuwe regel over de nieuwen lag er ook dik bovenop .
dat is dan ook minachting van de kijker ?
Is toch ook zo.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:10 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel en Zoey gelijk roddelen in de badkamer.
"ze zijn zuuuuur"
dan allemaal die niet speelt blinderen met een blind doekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je ook een voordeel wanneer je als laatste mag.
ik heb vroeger vaak rodeostier gedaan,en dan weet je wat er komt.
Met niet afkijken bij de vorige dan, uiteraardquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan heb je ook een voordeel wanneer je als laatste mag.
ik heb vroeger vaak rodeostier gedaan,en dan weet je wat er komt.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:11 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nou het gaat er meer om dat ze blij zijn dat ferrel niet huismeester is.
Nee wel terecht. Duidelijke manipulatie mijn inziens.quote:
nog een week dat saaie kind erin. Topquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Yolk het volgende:
Yeah Zoey, verdiend gewonnen!Hilarisch.
Jemig als jij een puist op je hoofd hebt heb je hem ook liever vandaag dan morgen weg. En niet nog stukken groter wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat wel maar je hoeft het niet zo te zeggen.
geloof je nu nog steeds dat ze zelf 3 regels mogen verzinnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:12 schreef Whuzz het volgende:
Huisregels zullen wel gaan over schoonmaken, stilte op slaapkamers en over wie er over eten beslist.
En Nick zegt nu ook dat het corrupt was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:11 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nou het gaat er meer om dat ze blij zijn dat ferrel niet huismeester is.
Maar hij ging bij Michel wel gelijk snel draaien vond ik wel .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Maar het ging ook over duidelijke verschillen in draaien.
Ik vind t vooral leuk dat bv een Mike zelfs langer dan Michel er op stond.
Beste stuurlui staan aan wal dingetje, ik hou er van de machtige te zien vallen.
Maar Michel deed t in zijn oefenrondje nog redelijk prima.
Yup. Binnen kaders natuurlijk. Als ze met onuitvoerbare of te vervelende regels komen dan staan BB het niet toe.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof je nu nog steeds dat ze zelf 3 regels mogen verzinnen
Ik denk dat ie gaat stampvoeten dat ie anders naar huis gaat.quote:
Zo flauw.. zoey deed het gewoon goed.. bij haar ging het ook snellerquote:
Niet van mij #11.quote:
Ze heeft het goed gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze konden nu niet de populairste doen want dan had ze nooit gewonnen.
van mij die gozer ook weg en wel heel snel, maar ze zeuren dat de sfeer verpest is dan moet je zelf je ook niet zo gaan gedragen in mijn mening.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig als jij een puist op je hoofd hebt heb je hem ook liever vandaag dan morgen weg. En niet nog stukken groter wordt.
Ach, ik ben allang blij dat Julie en Michel niet hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:12 schreef BBguy het volgende:
[..]
nog een week dat saaie kind erin. Top
hij zal het niet zo bedoelen dat zoey hetniet mag zijn anders zegt die het niet tegen haar volgens mijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Nick zegt nu ook dat het corrupt was.Tegen Zoey zelfs.
Gun anders ff iemand haar winnaarplezier of zo.
denk dat er 1 van henzelf is en de rest van BBquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Binnen kaders natuurlijk. Als ze met onuitvoerbare of te vervelende regels komen dan staan BB het niet toe.
Geloof je nu nog steeds dat zo'n spel eerlijk verloopt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo flauw.. zoey deed het gewoon goed.. bij haar ging het ook sneller
Waarom laat zoey gewoon huismeester zijn. Ze was gewoon de beste.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
Nick heeft gezien dat het corrupt was.
Zit al langer in het spel en weet precies wanneer en wanneer niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
jerrel stuurt matt weg om te praten met zoey en die zegt nu even niet hahaha
metooquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ach, ik ben allang blij dat Julie en Michel niet hebben gewonnen.
Ja later niet de 1e secondequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo flauw.. zoey deed het gewoon goed.. bij haar ging het ook sneller
Zoey heeft het gewoon goed gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geloof je nu nog steeds dat zo'n spel eerlijk verloopt?
nooit geloofdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Geloof je nu nog steeds dat zo'n spel eerlijk verloopt?
lol .. .dat eerste stukje had ik gemistquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Joyce-43 het volgende:
jerrel stuurt matt weg om te praten met zoey en die zegt nu even niet hahaha
Hij feliciteerde haar ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Nick zegt nu ook dat het corrupt was.Tegen Zoey zelfs.
Gun anders ff iemand haar winnaarplezier of zo.
Dat kon Jules de Corte nog zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
Nick heeft gezien dat het corrupt was.
hoe heeft Nick het huismeesterschap gekregenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarom laat zoey gewoon huismeester zijn. Ze was gewoon de beste.
Die kans zit er zeker in. Al zal ze dan wel "ontmaskerd" worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zou ze die echt redden ipv een K3 tje.
Ze weet waar ze mee bezig isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
jill je was me favoriet maar dat je hoopt de jerrel zou winnen is wel grote fout meid
Zo. Zou je het ook kunnen zienquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
Begrijp ik goed dat BB heeft geprobeerd Ferrel huismeester te maken, maar dat ze Zoey onderschat hebben?
Vooral eentje van die driequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij feliciteerde haar ook.
Hij was blij zei hij.
Als een van de newbies had gewonnen was de boot aan geweest.
Mee eens hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoey heeft het gewoon goed gedaan
Dit .. en wie had gedacht dat Matt zou blijven staanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:16 schreef D. het volgende:
Begrijp ik goed dat BB heeft geprobeerd Ferrel huismeester te maken, maar dat ze Zoey onderschat hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |