leg de zweep maar vast klaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef Whuzz het volgende:
Nou, ben benieuwd naar de regels. Zal een gezellig feestje worden
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:04 schreef greysbones het volgende:
Zoey for president.. oh nee huismeesteres
Ja dat is het positieve nieuws hiervan hahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef Ireth het volgende:
Zoey is huismeester. Dat betekent dat de wezel genomineerd mag worden
En nog kon ie niet winnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef Kefke04 het volgende:
bij ferrel stond het bord 5 seconden stil voor het begon
Vooral veel slapen en luierenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef Whuzz het volgende:
Nou, ben benieuwd naar de regels. Zal een gezellig feestje worden
Alle reallifes worden gemanipuleerd, maar als ze het er zo dik bovenop leggen is dat minachting van de kijker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef puzziepie het volgende:
BB = manipulatie
Ik snap dat gejank niet
haha, uitslapen verplicht tot 11uur, alleen maar kip en watermeloen als avondetenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gelukkig. Hoeven er niet vroeg op!
Mjah... Ik kan sommigen dingen ook beter uitleggen dan het zelf doen. Ik heb een heel goed ruimtelijk inzicht en kan projecten in gedachten zo stap voor stap voor me zien, maar geef me geen hamer en spijker...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel grote bek van te voren, je moet het zo doen ne zo blablabla.
en kroepoek danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
haha, uitslapen verplicht tot 11uur, alleen maar kip en watermeloen als avondeten
of Julie of Michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef JimLaFleur het volgende:
Ben ik uiteindelijk nog blij ook dat die slang gewonnen heeft! In ieder geval niet Matt of Jerrel
Ja de mannetjes kunnen hun verlies niet dragenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
Lelijk van Michel en NIck dat hun week nu niet meer kapot kan gaan. En klagen dat het bij hun sneller ging dan bij anderen.
Ja, Nick was gewoon niet goed genoeg, en Michel had gladde schoenen aan. Eigen schuldquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:07 schreef Koos1958 het volgende:
Lelijk van Michel en NIck dat hun week nu niet meer kapot kan gaan. En klagen dat het bij hun sneller ging dan bij anderen.
Moa, Julie had ik wel leuk gevonden.quote:
Die nieuwe regel over de nieuwen lag er ook dik bovenop .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Alle reallifes worden gemanipuleerd, maar als ze het er zo dik bovenop leggen is dat minachting van de kijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |