Ik vind het erg demotiverend om te horen dat in sommige regio's de 85-plussers nog niet eens een uitnodiging hebben gehad. Faal, faal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dat kan dus alleen als je de kwetsbare groepen als eerst gaat vaccineren.
Tja, verkiezingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:44 schreef Cynicio het volgende:
Wat me ook opviel aan het verhaal van Rutte bij Op1 is dat hij zei dat hopelijk vanaf begin maart weer meer kan. Niks over een derde golf. Het kan zijn dat het gewoon een standaard vooruitblik op de volgende persconferentie is, maar ik vond de toon heel anders dan normaal.
Dus ze zitten bij elkaar maar Hugo Zoomde in?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef Cynicio het volgende:
Zie je wel! Vergadertafel!
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:45 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik vind het erg demotiverend om te horen dat in sommige regio's de 85-plussers nog niet eens een uitnodiging hebben gehad. Faal, faal.
Is dit de bejaardensoos? Lunchpakketje op tafel, vooral niet thuiswerken natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef Cynicio het volgende:
[ afbeelding ]
Prodent smile van Hugo.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef Cynicio het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kunnen we de notulen inzien?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef Cynicio het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer ze te wobben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waar kunnen we de notulen inzien?
Hopelijk staat het raam wagenwijd open.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef Cynicio het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, ze hebben met een meetlint de stoelen 1,5 meter uit elkaar gezet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hopelijk staat het raam wagenwijd open.
Weer lekker het verkeerde voorbeeld geven/ geen mondkapjes en alles
Wie draagt er een mondkapje bij een vergadering?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hopelijk staat het raam wagenwijd open.
Weer lekker het verkeerde voorbeeld geven/ geen mondkapjes en alles
Fuck denkt Jaap, 99x een OMT zonder minister, ik kan wel casual gaan. Komt Hugo ineens op beeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:53 schreef Cynicio het volgende:
Zou dat nou Jaap zijn links? Mooi casual gekleed.
Er zal wel een collectieve zucht door het team zijn gegaan toen hij op beeld verscheen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Fuck denkt Jaap, 99x een OMT zonder minister, ik kan wel casual gaan. Komt Hugo ineens op beeld.
Niemand, maar het is tegenwoordig al een doodzonde als je überhaupt een fysieke vergadering belegt. En dan ook nog eens geen raam open met -5, ongekend.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:01 schreef Zwansen het volgende:
Wie draagt er een mondkapje bij een vergadering?
Die wilt gewoon waar voor zijn geld.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:04 schreef Janneke141 het volgende:
Geeft toch wel een extra dimensie aan een onafhankelijk advies hè, zo'n minister van Volksgezondheid die deelneemt aan de vergadering.
Oh, ze gaan wel even kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef Cynicio het volgende:
Kabinet gaat kijken wat er voor jongeren kan worden gedaan
Nou nou!
Over een paar dagen: 'Niks, sorry, derde golf dit datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef Cynicio het volgende:
Kabinet gaat kijken wat er voor jongeren kan worden gedaan
Nou nou!
RIP OMT-ledenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Niemand, maar het is tegenwoordig al een doodzonde als je überhaupt een fysieke vergadering belegt. En dan ook nog eens geen raam open met -5, ongekend.
"Ik hecht eraan om te onderstrepen dat het nog helemaal niet zo goed gaat met de daling van de cijfers", stelde minister De Jonge. "En daaronder is een derde golf aan het opkomen. Dat is de situatie waar we in zitten."quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Over een paar dagen: 'Niks, sorry, derde golf dit dat'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |