Ze hadden het over hem he toen hij de slaapkamer binnenkwam....is toch logisch dat je je afvraagt ligt het aan mij dat ik me zo kwaad maak en hem onder zijn huid is gaan zitten. Je zoekt toch bevestiging.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zit ie toch weer te lullen over Jerrel, zou hij niet meer doen toch?
[ afbeelding ]
2 minuten waren om toch? 1:06 laatste postquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:08 schreef BBguy het volgende:
Cobain1994 als je weer de laatste reactie bent, open sneller!
OT: Nick en Michel gaan niet op Thomas stemmen. Je ziet Julie denken, hmm oke.
Qua persoon vreselijk maar ik hou van de dramaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:09 schreef aliencum het volgende:
oke ik ga t nog een keer zeggen maar ben ik de enigste die jerrel wel leuk vind? hij zorgt tenminste voor beetje sensatie,hersendode jill en thomas komen echt mn strot uit
Had het niet door..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:08 schreef BBguy het volgende:
Cobain1994 als je weer de laatste reactie bent, open sneller!
Beetje de BB van het weglopen als het te heet onder de voeten wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:04 schreef Koos1958 het volgende:
Nick zegt als blijkt dat Jerrel populair is dan hoeft het voor hem niet meer omdat wat hij allemaal doet en zegt hoeft het voor hun niet meer.
Eensch, wat betreft de rest doe ik maar even alsof ik dat niet gelezen heb.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:09 schreef aliencum het volgende:
oke ik ga t nog een keer zeggen maar ben ik de enigste die jerrel wel leuk vind? hij zorgt tenminste voor beetje sensatie,hersendode jill en thomas komen echt mn strot uit
Ouwe Patje is weg, en Dikkertje Dap wil nix met Jillie.. uren hottubben en nix helemaal nixquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:06 schreef cobain1994 het volgende:
Zo laat nog op? Waar hebben we dat aan verdient...
Jillquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel en Nick gaan niet op Thomas stemmen zeggen ze. Hehe...op wie dan wel?
Jaaaaa weg met Djillquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaan een nog sterkere er tegen zetten. Dus ze doelen nu op Jill. Ze willen niet beinvloeden zeggen ze. Maar sturen wel in de richting dat Jill op de bank willen zetten.
Ze hebben het over Jerrel tegenover Jill zetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel wint niet van Jill.
Stommerikken.
Dan is Michel weg.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
kan gebeuren blijf maar lekker cappen jouw gifjes zijn vaak goud
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:12 schreef juul. het volgende:
[..]
Jill en Jerrel
Maar uh ligt Zoey nu in bed?
Paniek bij de Febo, grote paniek! Door dit overleg maken ze Tekkel huismeester.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben het over Jerrel tegenover Jill zetten.
Het is voor die jongen te hopen dat hij er zo snel mogelijk weer uit gaat, dit is toch nergens goed voor... Jongen zit vol met issues hij had beter voor een wekelijkse sessie bij een psychiater kunnen kiezen dan voor BB. Zijn vriend had hem moeten beschermen en hem niet moeten laten gaan...Vind het van de programma-makers ook wel kwalijk dat ze zo'n kwetsbaar mens door hebben laten gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:09 schreef aliencum het volgende:
Het gaat over Ferell.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel wint niet van Jill.
Stommerikken.
Dan is Michel weg.
Ja bij het groepje K3 en nick en michel, maar ze gaan er aan voorbij dat er nog 6 andere personen zijn die mogen stemmen en als die ook gaan afspreken samen zitten er 2 van hun op de bank.quote:
Jerrel en Zoey?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel en Nick gaan niet op Thomas stemmen zeggen ze. Hehe...op wie dan wel?
mee eens je kan echt zien dat het wat met hem doet denk dat ie er gesloopt uitkomt maarja wel meer sensa voor de kijkersquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is voor die jongen te hopen dat hij er zo snel mogelijk weer uit gaat, dit is toch nergens goed voor... Jongen zit vol met issues hij had beter voor een wekelijkse sessie bij een psychiater kunnen kiezen dan voor BB. Zijn vriend had hem moeten beschermen en hem niet moeten laten gaan...Vind het van de programma-makers ook wel kwalijk dat ze zo'n kwetsbaar mens door hebben laten gaan.
Dit heeft niks met bondjes te maken....je moet laten kleineren door zo"n kutkabouter.,quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:11 schreef aliencum het volgende:
ik vind het ook leuk hoe iedereen in dat huis zegt "is een spel he!!" maar dan wanneer het spel ook echt word gespeeld doormiddel van bondjes sluiten etc is het ineens niet goed.
gewoon ons laten kiezen, komt goed, al is jer rel vs michel beter nogquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Paniek bij de Febo, grote paniek! Door dit overleg maken ze Tekkel huismeester.
Vinden Nick en Michel niet erg, als Jerrel van hun wint dan zijn ze liever naar huis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja bij het groepje K3 en nick en michel, maar ze gaan er aan voorbij dat er nog 6 andere personen zijn die mogen stemmen en als die ook gaan afspreken samen zitten er 2 van hun op de bank.
ben hem daar echt dankbaar voor, de mensen in dat huis denken letterlijk dat ze elke avond gitaar gingen spelen en alleen maar lief leuk en aardigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:13 schreef Denemarken het volgende:
Jerrel heeft het huis wel even lekker flink op z'n kop gezet
Maar het andere kamp heeft 6 stemmen, dus blijven die buiten schot.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waren ze maar zo slim, maar ze hebben dat nog lang niet door. En Patje die dat waarschijnlijk wel zou kunnen briefen aan Nick is naar huis.quote:
Ligt aan Mike. Maar HMschap daargelaten is misschien Miesjel en Tekkel op het bankje nu wel meest realistisch.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:13 schreef aswesleep het volgende:
[..]Ze hebben een stem te weinig. Het maakt deze week niet uit wat deze club stemt.
Slim want dat trekt Jill niet en dan gaat ze in huilmodus tot ze terug safe is. Deuken in haar imago.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan zet je die optie toch uit, simpel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:14 schreef snetje het volgende:
Alle likers heell lief!!!![]()
![]()
![]()
Maar beter niet meer "liken" want ik moet bij elke keer vernieuwen 30 schermpjes wegklikken ...
hij is al 7 uur bezig ofzo over jerrel te pratenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:14 schreef Koos1958 het volgende:
Michel zegt dat hij Jerrel niet zwart aan het praten is. Hij is al sinds de uitzending over hem aan het praten met iedereen.
en dan miesje eruit, voor eeuwig zijn ego gekreuktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ligt aan Mike. Maar HMschap daargelaten is misschien Miesjel en Tekkel op het bankje nu wel meest realistisch.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:14 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
Maar beter niet meer "liken" want ik moet bij elke keer vernieuwen 30 schermpjes wegklikken ...
Ja, en nu mag hij oprotten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:13 schreef Denemarken het volgende:
Jerrel heeft het huis wel even lekker flink op z'n kop gezet
Jerrel speelt het spel. Ben blij dat hij er in zit. Nu krijgen we tenminste echt gedoe en ruzie en is het klaar met het saaie gebabbel en halfzachte gedoe.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:09 schreef aliencum het volgende:
Is een beetje zoals een programma over gehandicapten maken en ze dan uitlachen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is voor die jongen te hopen dat hij er zo snel mogelijk weer uit gaat, dit is toch nergens goed voor... Jongen zit vol met issues hij had beter voor een wekelijkse sessie bij een psychiater kunnen kiezen dan voor BB. Zijn vriend had hem moeten beschermen en hem niet moeten laten gaan...Vind het van de programma-makers ook wel kwalijk dat ze zo'n kwetsbaar mens door hebben laten gaan.
Ligt ze nog niet bij hun??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:14 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Waren ze maar zo slim, maar ze hebben dat nog lang niet door. En Patje die dat waarschijnlijk wel zou kunnen briefen aan Nick is naar huis.
Ze heeft dit al met thomas besproken dat zij volgende week op de bank zou komen te zitten door K3 en co.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Djill gaat inderdaad een nominatie niet kunnen dragen denk ik.
Ik zie Mike steeds meer bonden met de Belgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:15 schreef TheVulture het volgende:
Toch denk ik niet dat die andere 6 unaniem voor een van deze 5 gaan... ik gok dat Mike nog wel switcht
Mwa ik vind het wel logisch, beetje er over praten nu na alle spanning, liveshow etc.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:16 schreef aliencum het volgende:
[..]
hij is al 7 uur bezig ofzo over jerrel te praten
Op Naomi en Nick niet, op de rest stemt hij gewoon hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:15 schreef TheVulture het volgende:
Toch denk ik niet dat die andere 6 unaniem voor een van deze 5 gaan... ik gok dat Mike nog wel switcht
Het leek er net even op dat Matt erover zat te denken om op Jerrel te stemmen, maar als Thomas en Jill even babbelen is dat wel gladgestreken. Mike is misschien wat stelliger om Jerrel wel te willen nomineren, maar wie weet. Zoey niet. Naomi en Liese denk ik wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
Maar zal Jerrel nu echt wel zo massaal genomineerd worden? Wel zeker door Michel, Nick en Julie. Maar verder?
U kent ze wel? Uw settings?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:14 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
probeert die sukkel maar ze zullen hem als eerste wippen als het doel bereikt is, hij is net als matt niet al te snuggerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie Mike steeds meer bonden met de Belgen
Ik vind het ook zonde dat hij zich zo laat kennen. Is niet nodig, negeer die knul gewoon dan is het zo over.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:19 schreef puzziepie het volgende:
K3 luistert geduldig naar het gezever van Michel
Michel zit vol opgekropte woede .over de .Stoorzender
[ afbeelding ]
Ik zou dat ook hebben na alle gezeik en een spannende live, zo raar is dat toch niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:19 schreef puzziepie het volgende:
K3 luistert geduldig naar het gezever van Michel
Michel zit vol opgekropte woede .over de .Stoorzender
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:20 schreef aliencum het volgende:
michel = gay en is aan t crushen op jerrel daarom heeft ie het al de hele dag over hem
Jerrel. Ze zaten in de hottub zinnen van een liedje aan het improviseren en er was iets met wijn en Jerrel vulde het aan met iets van “weer naar de ziekenboeg”. Jill fronste even haar wenkbrauwen maar zal verder geen gevolg hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:15 schreef Toweler het volgende:
Wie zei dat jill in de ziekenboeg moet
vleeslul of niet hier moet als je vrouw bent toch spontaan je kut van opdrogenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Ok, hef jij jezelf ook maar op Miesjel.
Precies, deze jongen denkt dat hij de hele wereld aan kan maar is zo breekbaar als wat, dit zijn van die mensen die na afloop van deelname in de gaten gehouden moeten worden omdat ze zichzelf anders iets aan doen!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:17 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Is een beetje zoals een programma over gehandicapten maken en ze dan uitlachen.
Sommige mensen moet je beschermen tegen zichzelf.
Mich een twijfelhetro? Stoere MarinierMetVrindinThuis... zou leuk zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:20 schreef aliencum het volgende:
michel = gay en is aan t crushen op jerrel daarom heeft ie het al de hele dag over hem
Dan ken jij Daan nog niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
vleeslul of niet hier moet als je vrouw bent toch spontaan je kut van opdrogen
Dit betwijfel ik even ... Naar mijn mening speelt Jerrel het spel nog niet ... komt erin en wordt compleet overdonderd door degene die het spel al wel spelen ... zoals een Mich .. Jerr is de eerste die zijn klep lostrekt en roept wat er gaande is ... "Ik hoor nu Mich weer lopen lullen over respect ..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jerrel speelt het spel. Ben blij dat hij er in zit. Nu krijgen we tenminste echt gedoe en ruzie en is het klaar met het saaie gebabbel en halfzachte gedoe.
Nu eerst maar ff tukken en morgen terug lezen
Misschien komt er nog een immuniteitsproef of een nominatieverbod envelop zoals Jowi die kreeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Maar het andere kamp heeft 6 stemmen, dus blijven die buiten schot.
Staan straks Nick en Michel tegen elkaar.
Ben bang dat Michel het niet gaat redden deze week.
ik zie nog wel 1 a 2 mensen vrijwillig op stappenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:23 schreef aliencum het volgende:
omg jongens ik wil me echt aanmelden kan dat nog lmao
Jerrel heeft best wel lef om daar zo dwars tegenin te gaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit betwijfel ik even ... Naar mijn mening speelt Jerrel het spel nog niet ... komt erin en wordt compleet overdonderd door degene die het spel al wel spelen ... zoals een Mich .. Jerr is de eerste die zijn klep lostrekt en roept wat er gaande is ... "Ik hoor nu Mich weer lopen lullen over respect ..
Vriendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:24 schreef Denemarken het volgende:
Sorry hoor maar heeft Julie geen vriend/man? Lol
Dat ben ik wel moe ja. Ga dan!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:24 schreef Denemarken het volgende:
Ooh de bewoners gaan weer dreigen met weggaan.
Kinderachtig!
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:22 schreef engine het volgende:
Het wordt er ook allemaal niet stoerder op als je onder een dekentje aan het vertellen bent
Inderdaad, daarom zei ik al dat Mike een sleutelrol gaat vervullen. Het zal natuurlijk ook afhangen van het huismeesterschap en wie weet komt er nog wel weer iemand met extra immuniteit of iemand die niet mag stemmen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Het leek er net even op dat Matt erover zat te denken om op Jerrel te stemmen, maar als Thomas en Jill even babbelen is dat wel gladgestreken. Mike is misschien wat stelliger om Jerrel wel te willen nomineren, maar wie weet. Zoey niet. Naomi en Liese denk ik wel.
Als die zes mensen met elkaar wat bespreken, hebben ze de touwtjes in handen om bijvoorbeeld Michel tegenover Nick te zetten (of iemand van K3). En dan acht ik de kans groot dat Nick wint. 6 voor Nick, 6 voor Michel. Of Liese. Of Julie.
Naomi zit safe, denk ik. Daar zie ik slick Mike in ieder geval niet snel op stemmen na deze week. En Jill kan ook goed met Naomi, zie de condoomopblazerij en de kutcakes.
De rest (Liese, Naomi, Julie, Nick en Michel) hebben dan een stem te weinig om hier iets aan te doen. Ben benieuwd, vooral naar de rol van Mike. En van Jerrel, die doodleuk kan weggaan, en die kans is niet gering. Dat zou vooral kutnieuws zijn voor Thomas en Zoey, die hebben hem nog even nodig (om hem later als wegwerpdoekje te deponeren).
Het belooft wat te worden.
hij kroop er weer bijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:24 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Vriendwat is er aan het gebeuren?
Exitchantage? Slecht idee.. de laatste keer liepen er 3 personen weg.... Regie laat zich niet meer fuckenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:24 schreef Denemarken het volgende:
Ooh de bewoners gaan weer dreigen met weggaan.
Kinderachtig!
fucktoy van die bejaarde heinikenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik twijfel steeds meer over Miesjel zijn verhaal.
Een ex-marinier en nu beveiliger die zich compleet mad laat maken door kabouterclown. Die uren lang voor een spiegel staat om zijn haartjes te föhnen en die moeiteloos een roddelduel met Albert Verlinden kan winnen![]()
.
Het blijft een mens.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Een ex-marinier en nu beveiliger die zich compleet mad laat maken door een kabouterclown. Die uren lang voor een spiegel staat om zijn haartjes te föhnen en die moeiteloos een roddelduel tegen Albert Verlinden kan winnen![]()
.
Zegtie... net zoals zijn langere periode daten met Gaby nogwat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
fucktoy van die bejaarde heiniken
Ga een op zijn fb of instagram kijken krijg je antwoord en hoef je niet meer te twijfelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Een ex-marinier en nu beveiliger die zich compleet mad laat maken door een kabouterclown. Die uren lang voor een spiegel staat om zijn haartjes te föhnen en die moeiteloos een roddelduel tegen Albert Verlinden kan winnen![]()
.
Whût? dat frettekoppie met haar schichtige ratte-oogjes en paranoia gekwebbel... nahhquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:25 schreef BBguy het volgende:
Julie is dan ook een lieve bloedmooie vrouw, geef hem geen ongelijk!
en coke neus...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? dat frettekoppie met haar schichtige ratte-oogjes en paranoia gekwebbel... nahh
Nee, ik blijf gewoon twijfelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga een op zijn fb of instagram kijken krijg je antwoord en hoef je niet meer te twijfelen.
Kan niet knuffelen met der eigen vriend maar wel met Mich? ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:25 schreef BBguy het volgende:
Julie is dan ook een lieve bloedmooie vrouw, geef hem geen ongelijk!
Was geen langere periode hij heeft een paar keer afgesproken met haar....en dat was niet lang.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zegtie... net zoals zijn langere periode daten met Gaby nogwat.
Dan doe je dat.....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee, ik blijf gewoon twijfelen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:25 schreef WAvanBuren het volgende:
.
Heeft hij nooit beweerd. Op date geweest.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zegtie... net zoals zijn langere periode daten met Gaby nogwat.
Dat hij dat met anderen bespreekt is mijn punt niet , maar hij heeft er zelf ook een aandeel in.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik zou dat ook hebben na alle gezeik en een spannende live, zo raar is dat toch niet?
Jij bent aan het geilen ... dat telt niet meer meequote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga een op zijn fb of instagram kijken krijg je antwoord en hoef je niet meer te twijfelen.
Hij zei langere periode en zij zei twee keer op date dacht ik? Nou ja blijft hoe dan ook een beetje een pocherquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft hij nooit beweerd. Op date geweest.
Heeft geen zin sommige hebben hun eigen waarheid.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft hij nooit beweerd. Op date geweest.
Matt onder de douche, zoey en mike komen net truste zeggen dus samen in de huiskamer gezeten denk ik.quote:
Zie hier! De echte rattenvanger!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? dat frettekoppie met haar schichtige ratte-oogjes en paranoia gekwebbel... nahh
Dat geeft hij toe, denk dat dat hem het meeste dwarszit....dat hij het heeft laten gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hij dat met anderen bespreekt is mijn punt niet , maar hij heeft er zelf ook een aandeel in.
Doordat het in de live was heeft hij nu spijt dat hij zich heeft laten gaan denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hij dat met anderen bespreekt is mijn punt niet , maar hij heeft er zelf ook een aandeel in.
nahhh, ben meer eentje die vindt wie goed doet goed ontmoet......maar dat telt inderdaad niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:33 schreef snetje het volgende:
[..]
Jij bent aan het geilen ... dat telt niet meer mee
Als in carrière in de media of op die walgelijke sociale media? Niemand.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:36 schreef aliencum het volgende:
wie denken jullie trouwens wie het meest succesvol gaat zijn na afloop van big brother?
Die gaan allemaal de vergetelheid in.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:36 schreef aliencum het volgende:
wie denken jullie trouwens wie het meest succesvol gaat zijn na afloop van big brother?
Niemand, er is nog nooit iemand succesvol geworden van dit soort TVquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:36 schreef aliencum het volgende:
In welke zin ? Lieze zal meest succesvolle zijn als IG influencer denk ik zo. Michel zal een heel vrouwenleger achter zich hebben als ik de thirstreacties van de vrouwen lees.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:36 schreef aliencum het volgende:
niemand staat daarvan meer in de picture nee, sommige hebben wel een baan in de zijlijn van mediaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als in carrière in de media of op die walgelijke sociale netwerken? Niemand.
Liese heeft veel volgers.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:36 schreef aliencum het volgende:
Daar wringt denk ik ook juist de schoen bij Miesjel, hij wil het té goed doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
nahhh, ben meer eentje die vindt wie goed doet goed ontmoet......maar dat telt inderdaad niet.
Normaal welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
nahhh, ben meer eentje die vindt wie goed doet goed ontmoet......maar dat telt inderdaad niet.
Een schatje met een dubbele agendaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
zoey komt trusteh zeggen, vind haar steeds meer een schatje
Alleen diegene die met de buit ervan doorgaat. Voor de rest brengt het je niks.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:36 schreef aliencum het volgende:
“Langere periode” zei Gaby in de Story. Maar dat heeft Michel nooit gezegd toen hij het over haar had. Hij zei alleen dat hij vlak voor BB had gedate met The Bachelorette, zonder tijdsaanduiding.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hij zei langere periode en zij zei twee keer op date dacht ik? Nou ja blijft hoe dan ook een beetje een pocher.
Zoey gaat wel wat vaker geboekt worden denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:36 schreef aliencum het volgende:
Hebben we het over Zoey?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Logisch toch nadat die pisvent er alles aan doet om u het bloed vanonder uw nagels te halen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:14 schreef Koos1958 het volgende:
Michel zegt dat hij Jerrel niet zwart aan het praten is. Hij is al sinds de uitzending over hem aan het praten met iedereen.
Alleen in de UK. Daar leefde het echt wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niemand, er is nog nooit iemand succesvol geworden van dit soort TV
Verwarrend allemaalquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
“Langere periode” zei Gaby in de Story. Maar dat heeft Michel nooit gezegd toen hij het over haar had. Hij zei alleen dat hij vlak voor BB had gedate met The Bachelorette, zonder tijdsaanduiding.
Ik kan Lieze ... hoe lief ze ook is als verzorgster niet meer seriueus nemen na haar dans moves en het verhaal van de demente patient met een stijve piemel ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
In welke zin ? Lieze zal meest succesvolle zijn als IG influencer denk ik zo. Michel zal een heel vrouwenleger achter zich hebben als ik de thirstreacties van de vrouwen lees.
Gaby zei 2x afgesproken. Niks gebeurd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
“Langere periode” zei Gaby in de Story. Maar dat heeft Michel nooit gezegd toen hij het over haar had. Hij zei alleen dat hij vlak voor BB had gedate met The Bachelorette, zonder tijdsaanduiding.
Is die Bianca uit BB 2 niet tv-kok (geweest)?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alleen in de UK. Daar leefde het echt wel.
Jeroen heeft een leuke baan bij 538 en een mooi huis. Verder weet ik niet.
Is niet bepaald sexy nee..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Bestaan er nu geen hogere broeken meer.
Eens, ik had hem serieus al lang een flinke dreun verkocht. Dat doe ik in het echte leven al waar ik gewoon weg zou kunnen lopen uit de situatie, laat staan als ik samen met zo iemand opgesloten zit in één huis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:42 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Logisch toch nadat die pisvent er alles aan doet om u het bloed vanonder uw nagels te halen.
Ik snap dat je dat als Michel zijnde niet zomaar naast je neer kan leggen en daar zeker vanavond nog over moet kunnen ventileren.
Ik vind het al sterk dat hij nog zo rustig is gebleven. Velen hadden heel anders gereageerd in dergelijke situatie.
De foute.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:43 schreef Flory het volgende:
Bedtijd voor Jerrel, in welke slaapkamer?
Ja, maar volgens Gaby/de Story had Michel gezegd dat ze een langere periode gedate hadden. Maar dat heeft hij dus niet gezegd, die woorden zijn ‘m in de mond gelegd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gaby zei 2x afgesproken. Niks gebeurd.
story is dan ook het meest eerlijke blad van nederlandquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar volgens Gaby/de Story had Michel gezegd dat ze een langere periode gedate hadden. Maar dat heeft hij dus niet gezegd, die woorden zijn ‘m in de mond gelegd.
Mich is spaans benauwd ... loopt weken lang de "perfecte gast" te zijn en Jerr poeit hem er zo vanaf door eerlijk te zijn ... eindelijk eens iemand die zijn bek open trekt ... dat geklier en gekut naar de camera en de kijkers ben ik echt zat ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:42 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Logisch toch nadat die pisvent er alles aan doet om u het bloed vanonder uw nagels te halen.
Ik snap dat je dat als Michel zijnde niet zomaar naast je neer kan leggen en daar zeker vanavond nog over moet kunnen ventileren.
Ik vind het al sterk dat hij nog zo rustig is gebleven. Velen hadden heel anders gereageerd in dergelijke situatie.
shirt zal nog wel naar het zweet van thomas ruikenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Parfum op als je naar je nest gaat?
Ben het redelijk eens, maar sjerrel is alles behalve eerlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Mich is spaans benauwd ... loopt weken lang de "perfecte gast" te zijn en Jerr poeit hem er zo vanaf door eerlijk te zijn ... eindelijk eens iemand die zijn bek open trekt ... dat geklier en gekut naar de camera en de kijkers ben ik echt zat ...
Eerlijk?? Hij liegt de heleboel bij elkaar. Dat hij hem teveel een leider vindt ala. Maar de rest is allemaal gelogen, hij verdraaid de hele boel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Mich is spaans benauwd ... loopt weken lang de "perfecte gast" te zijn en Jerr poeit hem er zo vanaf door eerlijk te zijn ... eindelijk eens iemand die zijn bek open trekt ... dat geklier en gekut naar de camera en de kijkers ben ik echt zat ...
Spoor je zelf wel als je hem eerlijk noemt? Roll the clipsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Mike kiest bij iedereen een andere kant. Brabocobra.quote:
Brabantse gezelligheidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:57 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Mike kiest bij iedereen een andere kant. Brabocobra.
geeft ons weer een slechte naam, ben blij dat zelfs volgens het nos helmond nu toch echt in limburg ligtquote:
Jerry en eerlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Alles wat ik terug heb kunnen kijken ..had Jer wel gelijk ... Pat heeft het gezegd ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:55 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ben het redelijk eens, maar sjerrel is alles behalve eerlijk
Jup, maar ze moeten nu zelluf nomineren, snapte gij dawel jonghuh? Spanning, stress enzulksquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:58 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ze voelen zich helemaal geweldig terwijl dit puur door de ingreep van BB veroorzaakt is.
en kans hebben op de volle mep, nou ja vol, 20k na aftrek belastingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Blijft kansloos dat mensen die er een week (beschermd door BB) in het huis zitten volgende week bepalend zijn dat er mensen die er vanaf week 1 inzitten op de bank komen.
Waar liegt hij dan? ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eerlijk?? Hij liegt de heleboel bij elkaar. Dat hij hem teveel een leider vindt ala. Maar de rest is allemaal gelogen, hij verdraaid de hele boel.
Dat ook, al sluit ik winst voor 1 van hen wel uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
en kans hebben op de volle mep, nou ja vol, 20k na aftrek belasting
Nope, Michel had gelijk. @DGK_Tegengas heeft het filmpje gepost vanavond.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Alles wat ik terug heb kunnen kijken ..had Jer wel gelijk ... Pat heeft het gezegd ...
Ben nu echt benieuwd of hij ook gelijk heeft over de uitspraken van Misch ...
Tuurlijk girl, Jerry heeft in alles gelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Alles wat ik terug heb kunnen kijken ..had Jer wel gelijk ... Pat heeft het gezegd ...
Meer live kijken, minder voorgekauwd knip en plakwerkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:00 schreef snetje het volgende:
[..]
ik ook maar zolang ze erin blijven een kans, jer rel nog het meest, nog even blijven zeuren over hem en hij wordt de underdog en die zijn gevaarlijk als hij de publieke sympathy vote krijgtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat ook, al sluit ik winst voor 1 van hen wel uit.
Okey! Ik ben een girl nu ...OMG!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Tuurlijk girl, Jerry heeft in alles gelijk![]()
Nederlandse roddelclub met Thomas, Belgische roddelclub met Mike en Zoey die overal tussendoor kruipt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:02 schreef JimLaFleur het volgende:
En het nederlandse roddelclubje met Thomas is weer terug....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gaat heul nooit never niet winnen, kan beter nu al haar koffers pakkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:07 schreef JimLaFleur het volgende:
Zoey is echt de bepalende speler in deze. Vindt het eigenlijk best wel bizar dat Thomas denkt dat Zoey aan hun kant staat. Maarja Zoey moet toch ook wel weten dat ze met deze overloop tactiek wel ver kan komen maar nooit gaat winnen?
Zij is de bepalende stem komende week en dan zal ze haar kaarten op tafel moeten leggen en weten beide kanten waar ze staat. Daarna kan ze niet meer terug.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:07 schreef JimLaFleur het volgende:
Zoey is echt de bepalende speler in deze. Vindt het eigenlijk best wel bizar dat Thomas denkt dat Zoey aan hun kant staat. Maarja Zoey moet toch ook wel weten dat ze met deze overloop tactiek wel ver kan komen maar nooit gaat winnen?
duivels dilemma, niet slapen bij snurker of bij een stel haters gaan liggenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:08 schreef Tourniquet het volgende:
Huh, ligt Jerrel toch nog in de andere kamer? Is ook geen man van zijn woord hè...
Jup, zei ik al, veel blabla enzoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:08 schreef Tourniquet het volgende:
Huh, ligt Jerrel toch nog in de andere kamer? Is ook geen man van zijn woord hè...
Ze speelt heel slim ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:07 schreef JimLaFleur het volgende:
Laten we hopen dat Zoey altijd voor dubbel spion heeft gespeeld. Want ze heeft ook vaak dingen met Jerrel besproken die ze zei geheim te houden maar later toch door aan Julie heeft verteldquote:
Zoiets hoorde ik ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:10 schreef Tourniquet het volgende:
Huh, Mike vindt Naomi zwaar irritant?
Ligt denk ik heel erg aan de demografie van het stemvolk maar daar is weinig over bekend. Hoevel stemmen krijgen ze uberhaupt binnen? Stemmen er veel tienermeisjes of vooral huisvrouwtjes en zijn het vooral streamers of tv kijkers?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:07 schreef JimLaFleur het volgende:
Ook niet als ze bij het kliekje van Liese blijft. Liese, Naomi, Michel, Nick... daar past Zoey niet tussen en dat weet ze. Ze staat met de rug tegen de muur. Dus probeert ze wat anders.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:07 schreef JimLaFleur het volgende:
Zie je toch van ver dat hij een c-acteur is?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:10 schreef Tourniquet het volgende:
Inderdaad noem het gewoon de Thomas en Jill club daar draait dit hele seizoen toch om.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Nederlandse roddelclub met Thomas, Belgische roddelclub met Mike en Zoey die overal tussendoor kruipt.
helemaal brak morgen met de polonaisequote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:12 schreef waxmask het volgende:
mist nu toch wel een patje die weer even zegt dat hij ze morgen wakker gaat maken met koud water
Wonderlijke jongen, zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:10 schreef Tourniquet het volgende:
Dat zei hij ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik ook.
Jill vroeg of hij het niet leuk met haar vond.
"Nee, ik vind haar schijt irritant."
Ja dat is weer een factor wat mij irriteerd aan haar ... ze lult alles gelijk door ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:10 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Zoey altijd voor dubbel spion heeft gespeeld. Want ze heeft ook vaak dingen met Jerrel besproken die ze zei geheim te houden maar later toch door aan Julie heeft verteld
Die mag van mij morgen uitglijden, een heup breken en gedwongen naar huis gaan. Vind hem een stuj vervelender dan Jerrel of wie dan ook en onbegrijpelijk dat hij uberhaupt in dat huis zit, 19 jarige eventmanager.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:14 schreef JimLaFleur het volgende:
Die Matt is zooooo kinderachtig. Niet normaal
Serieus ... ik denk dat ze niet eens weet waar ze in zit ... die zit in een ski hut nu en al die knapen om haar heen lachen haar nu keihard uit ...quote:
jill is het laatste meisje in de kroeg na sluitingstijd, dan ligt de lat een stuk lagerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Serieus ... ik denk dat ze niet eens weet waar ze in zit ... die zit in een ski hut nu en al die knapen om haar heen lachen haar nu keihard uit ...
Ik weet niet wat je hebt gekeken en of nu niet gigantisch aan het trollen bent, nee sjerrel lult echt pure onzin en beschuldigd mensen van dingen waar hij juist zelf schuldig aan is, zegt ook dat hij niet achter de rug van andere mensen roddelt en dat is ook bs, check eens hoe vaak hij het woord oprecht gebruikt, het is lachwekkend. Onderbreekt telkens mensen die antwoord proberen te geven op zijn vragen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Mike bij deze onderaan bij mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:10 schreef Tourniquet het volgende:
Ze citeerde Mike.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:21 schreef Windhapper het volgende:
Zei Jill 'als Jerrel hier ligt ben ik weg'?
Antisociale persoonlijkheidsstoornisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hebt gekeken en of nu niet gigantisch aan het trollen bent, nee sjerrel lult echt pure onzin en beschuldigd mensen van dingen waar hij juist zelf schuldig aan is, zegt ook dat hij niet achter de rug van andere mensen roddelt en dat is ook bs, check eens hoe vaak hij het woord oprecht gebruikt, het is lachwekkend. Onderbreekt telkens mensen die antwoord proberen te geven op zijn vragen.
Leuk dat er wat herrie in de tent is maar sjerrel heeft echt een probleem met zichzelf en dat schuift hij af op de hetero mannen op deze planeet.
Ik ga nu slapen, hoi
Ze dacht dat Mike dat zei en citeerde hem, maar die zei niet “ben ik weg”, maar net iets anders dat ik niet kon verstaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:21 schreef Windhapper het volgende:
Zei Jill 'als Jerrel hier ligt ben ik weg'?
Hmmz klinkt een beetje afgunstigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
jill is het laatste meisje in de kroeg na sluitingstijd, dan ligt de lat een stuk lager
Ja! Hij heeft door dat ze nep is? ....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:13 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wonderlijke jongen, zullen we maar zeggen
nee hoor wel veel op stap geweest en heb vaak genoeg de gieren zien cirkelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hmmz klinkt een beetje afgunstig
WoW!! Wat zit jou dwars? ..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:16 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die mag van mij morgen uitglijden, een heup breken en gedwongen naar huis gaan. Vind hem een stuj vervelender dan Jerrel of wie dan ook en onbegrijpelijk dat hij uberhaupt in dat huis zit, 19 jarige eventmanager.
secret story was nog erger, daar was het opgezette format al binnen 2 weken kapotquote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik vindt deze Big Brother echt een hele grote blamage eigenlijk, alles doen ze fout of gaat verkeerd. Ze naaien de bewoners die zijn vertrokken door ze gek en kapot te maken met tweets van buitenaf. En de bewoners die blijven en eigenlijk hadden gewonnen worden nu ook genaait, omdat ze nu in plaats met één man meer nu in de minderheid zijn. En nee het is niet het spel om drie nieuwe erin te zetten en daarna ze niet te kunnen nomineren.....Dat is gewoon naaien! Het spel is door vrijstellingen te winnen en huismeester te worden en allemaal ander spel elementen.
Volledig mee eens. Ze draaien alles naar hun hand om hun eigen verhaallijn door te pushen. Eerst was het groepje nederland+thomas slecht, en nu is jill doodgeverfde topfavoriet en de volgende villains zijn michel, nick en k3.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 02:35 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik vindt deze Big Brother echt een hele grote blamage eigenlijk, alles doen ze fout of gaat verkeerd. Ze naaien de bewoners die vrijwillig zijn vertrokken door ze gek en kapot te maken met tweets van buitenaf. En de bewoners die blijven en eigenlijk hadden gewonnen worden nu ook genaait, omdat ze nu in plaats met één man meer nu in de minderheid zijn. En nee het is niet het spel om drie nieuwe erin te zetten en daarna ze niet te kunnen nomineren.....Dat is gewoon naaien! Het spel is door vrijstellingen te winnen en huismeester te worden en allemaal ander spel elementen.
Mannetje voegt gewoon niks toe, nog kinderlijker dan Jill, minder schoon om te zien dan Julie. Allemaal begrijpelijk gezien z'n leeftijd maar waren ze dronken op dat castingbureau? Verder ook niet heel boeiend maar ik kan me flink aan hem ergeren.quote:
Nick redt zich wel.quote:
Goeiemoggel, je verwacht het niet, hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:33 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jerrel heeft zich dus niet aan z'n woord gehouden .. is niet van slaapkamer veranderd.
Mogguh!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 06:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Goedemorgen iedereen, gezien hoe laat het werd vannacht zal er voorlopig nog wel niks gebeuren in het huis.
En Jerrel heeft zich dus niet aan z'n woord gehouden .. is niet van slaapkamer veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |