Ze hadden het over hem he toen hij de slaapkamer binnenkwam....is toch logisch dat je je afvraagt ligt het aan mij dat ik me zo kwaad maak en hem onder zijn huid is gaan zitten. Je zoekt toch bevestiging.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zit ie toch weer te lullen over Jerrel, zou hij niet meer doen toch?
[ afbeelding ]
2 minuten waren om toch? 1:06 laatste postquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:08 schreef BBguy het volgende:
Cobain1994 als je weer de laatste reactie bent, open sneller!
OT: Nick en Michel gaan niet op Thomas stemmen. Je ziet Julie denken, hmm oke.
Qua persoon vreselijk maar ik hou van de dramaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:09 schreef aliencum het volgende:
oke ik ga t nog een keer zeggen maar ben ik de enigste die jerrel wel leuk vind? hij zorgt tenminste voor beetje sensatie,hersendode jill en thomas komen echt mn strot uit
Had het niet door..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:08 schreef BBguy het volgende:
Cobain1994 als je weer de laatste reactie bent, open sneller!
Beetje de BB van het weglopen als het te heet onder de voeten wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:04 schreef Koos1958 het volgende:
Nick zegt als blijkt dat Jerrel populair is dan hoeft het voor hem niet meer omdat wat hij allemaal doet en zegt hoeft het voor hun niet meer.
Eensch, wat betreft de rest doe ik maar even alsof ik dat niet gelezen heb.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:09 schreef aliencum het volgende:
oke ik ga t nog een keer zeggen maar ben ik de enigste die jerrel wel leuk vind? hij zorgt tenminste voor beetje sensatie,hersendode jill en thomas komen echt mn strot uit
Ouwe Patje is weg, en Dikkertje Dap wil nix met Jillie.. uren hottubben en nix helemaal nixquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:06 schreef cobain1994 het volgende:
Zo laat nog op? Waar hebben we dat aan verdient...
Jillquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel en Nick gaan niet op Thomas stemmen zeggen ze. Hehe...op wie dan wel?
Jaaaaa weg met Djillquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaan een nog sterkere er tegen zetten. Dus ze doelen nu op Jill. Ze willen niet beinvloeden zeggen ze. Maar sturen wel in de richting dat Jill op de bank willen zetten.
Ze hebben het over Jerrel tegenover Jill zetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel wint niet van Jill.
Stommerikken.
Dan is Michel weg.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
kan gebeuren blijf maar lekker cappen jouw gifjes zijn vaak goud
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:12 schreef juul. het volgende:
[..]
Jill en Jerrel
Maar uh ligt Zoey nu in bed?
Paniek bij de Febo, grote paniek! Door dit overleg maken ze Tekkel huismeester.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben het over Jerrel tegenover Jill zetten.
Het is voor die jongen te hopen dat hij er zo snel mogelijk weer uit gaat, dit is toch nergens goed voor... Jongen zit vol met issues hij had beter voor een wekelijkse sessie bij een psychiater kunnen kiezen dan voor BB. Zijn vriend had hem moeten beschermen en hem niet moeten laten gaan...Vind het van de programma-makers ook wel kwalijk dat ze zo'n kwetsbaar mens door hebben laten gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:09 schreef aliencum het volgende:
Het gaat over Ferell.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel wint niet van Jill.
Stommerikken.
Dan is Michel weg.
Ja bij het groepje K3 en nick en michel, maar ze gaan er aan voorbij dat er nog 6 andere personen zijn die mogen stemmen en als die ook gaan afspreken samen zitten er 2 van hun op de bank.quote:
Jerrel en Zoey?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel en Nick gaan niet op Thomas stemmen zeggen ze. Hehe...op wie dan wel?
mee eens je kan echt zien dat het wat met hem doet denk dat ie er gesloopt uitkomt maarja wel meer sensa voor de kijkersquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is voor die jongen te hopen dat hij er zo snel mogelijk weer uit gaat, dit is toch nergens goed voor... Jongen zit vol met issues hij had beter voor een wekelijkse sessie bij een psychiater kunnen kiezen dan voor BB. Zijn vriend had hem moeten beschermen en hem niet moeten laten gaan...Vind het van de programma-makers ook wel kwalijk dat ze zo'n kwetsbaar mens door hebben laten gaan.
Dit heeft niks met bondjes te maken....je moet laten kleineren door zo"n kutkabouter.,quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:11 schreef aliencum het volgende:
ik vind het ook leuk hoe iedereen in dat huis zegt "is een spel he!!" maar dan wanneer het spel ook echt word gespeeld doormiddel van bondjes sluiten etc is het ineens niet goed.
gewoon ons laten kiezen, komt goed, al is jer rel vs michel beter nogquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Paniek bij de Febo, grote paniek! Door dit overleg maken ze Tekkel huismeester.
Vinden Nick en Michel niet erg, als Jerrel van hun wint dan zijn ze liever naar huis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja bij het groepje K3 en nick en michel, maar ze gaan er aan voorbij dat er nog 6 andere personen zijn die mogen stemmen en als die ook gaan afspreken samen zitten er 2 van hun op de bank.
ben hem daar echt dankbaar voor, de mensen in dat huis denken letterlijk dat ze elke avond gitaar gingen spelen en alleen maar lief leuk en aardigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:13 schreef Denemarken het volgende:
Jerrel heeft het huis wel even lekker flink op z'n kop gezet
Maar het andere kamp heeft 6 stemmen, dus blijven die buiten schot.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben het over Jerrel tegenover Jill zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |