Ze hadden het over hem he toen hij de slaapkamer binnenkwam....is toch logisch dat je je afvraagt ligt het aan mij dat ik me zo kwaad maak en hem onder zijn huid is gaan zitten. Je zoekt toch bevestiging.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zit ie toch weer te lullen over Jerrel, zou hij niet meer doen toch?
[ afbeelding ]
2 minuten waren om toch? 1:06 laatste postquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:08 schreef BBguy het volgende:
Cobain1994 als je weer de laatste reactie bent, open sneller!
OT: Nick en Michel gaan niet op Thomas stemmen. Je ziet Julie denken, hmm oke.
Qua persoon vreselijk maar ik hou van de dramaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:09 schreef aliencum het volgende:
oke ik ga t nog een keer zeggen maar ben ik de enigste die jerrel wel leuk vind? hij zorgt tenminste voor beetje sensatie,hersendode jill en thomas komen echt mn strot uit
Had het niet door..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:08 schreef BBguy het volgende:
Cobain1994 als je weer de laatste reactie bent, open sneller!
Beetje de BB van het weglopen als het te heet onder de voeten wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:04 schreef Koos1958 het volgende:
Nick zegt als blijkt dat Jerrel populair is dan hoeft het voor hem niet meer omdat wat hij allemaal doet en zegt hoeft het voor hun niet meer.
Eensch, wat betreft de rest doe ik maar even alsof ik dat niet gelezen heb.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:09 schreef aliencum het volgende:
oke ik ga t nog een keer zeggen maar ben ik de enigste die jerrel wel leuk vind? hij zorgt tenminste voor beetje sensatie,hersendode jill en thomas komen echt mn strot uit
Ouwe Patje is weg, en Dikkertje Dap wil nix met Jillie.. uren hottubben en nix helemaal nixquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:06 schreef cobain1994 het volgende:
Zo laat nog op? Waar hebben we dat aan verdient...
Jillquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel en Nick gaan niet op Thomas stemmen zeggen ze. Hehe...op wie dan wel?
Jaaaaa weg met Djillquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Koos1958 het volgende:
Ze gaan een nog sterkere er tegen zetten. Dus ze doelen nu op Jill. Ze willen niet beinvloeden zeggen ze. Maar sturen wel in de richting dat Jill op de bank willen zetten.
Ze hebben het over Jerrel tegenover Jill zetten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel wint niet van Jill.
Stommerikken.
Dan is Michel weg.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
kan gebeuren blijf maar lekker cappen jouw gifjes zijn vaak goud
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:12 schreef juul. het volgende:
[..]
Jill en Jerrel
Maar uh ligt Zoey nu in bed?
Paniek bij de Febo, grote paniek! Door dit overleg maken ze Tekkel huismeester.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben het over Jerrel tegenover Jill zetten.
Het is voor die jongen te hopen dat hij er zo snel mogelijk weer uit gaat, dit is toch nergens goed voor... Jongen zit vol met issues hij had beter voor een wekelijkse sessie bij een psychiater kunnen kiezen dan voor BB. Zijn vriend had hem moeten beschermen en hem niet moeten laten gaan...Vind het van de programma-makers ook wel kwalijk dat ze zo'n kwetsbaar mens door hebben laten gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:09 schreef aliencum het volgende:
Het gaat over Ferell.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel wint niet van Jill.
Stommerikken.
Dan is Michel weg.
Ja bij het groepje K3 en nick en michel, maar ze gaan er aan voorbij dat er nog 6 andere personen zijn die mogen stemmen en als die ook gaan afspreken samen zitten er 2 van hun op de bank.quote:
Jerrel en Zoey?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel en Nick gaan niet op Thomas stemmen zeggen ze. Hehe...op wie dan wel?
mee eens je kan echt zien dat het wat met hem doet denk dat ie er gesloopt uitkomt maarja wel meer sensa voor de kijkersquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is voor die jongen te hopen dat hij er zo snel mogelijk weer uit gaat, dit is toch nergens goed voor... Jongen zit vol met issues hij had beter voor een wekelijkse sessie bij een psychiater kunnen kiezen dan voor BB. Zijn vriend had hem moeten beschermen en hem niet moeten laten gaan...Vind het van de programma-makers ook wel kwalijk dat ze zo'n kwetsbaar mens door hebben laten gaan.
Dit heeft niks met bondjes te maken....je moet laten kleineren door zo"n kutkabouter.,quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:11 schreef aliencum het volgende:
ik vind het ook leuk hoe iedereen in dat huis zegt "is een spel he!!" maar dan wanneer het spel ook echt word gespeeld doormiddel van bondjes sluiten etc is het ineens niet goed.
gewoon ons laten kiezen, komt goed, al is jer rel vs michel beter nogquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Paniek bij de Febo, grote paniek! Door dit overleg maken ze Tekkel huismeester.
Vinden Nick en Michel niet erg, als Jerrel van hun wint dan zijn ze liever naar huis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja bij het groepje K3 en nick en michel, maar ze gaan er aan voorbij dat er nog 6 andere personen zijn die mogen stemmen en als die ook gaan afspreken samen zitten er 2 van hun op de bank.
ben hem daar echt dankbaar voor, de mensen in dat huis denken letterlijk dat ze elke avond gitaar gingen spelen en alleen maar lief leuk en aardigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:13 schreef Denemarken het volgende:
Jerrel heeft het huis wel even lekker flink op z'n kop gezet
Maar het andere kamp heeft 6 stemmen, dus blijven die buiten schot.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waren ze maar zo slim, maar ze hebben dat nog lang niet door. En Patje die dat waarschijnlijk wel zou kunnen briefen aan Nick is naar huis.quote:
Ligt aan Mike. Maar HMschap daargelaten is misschien Miesjel en Tekkel op het bankje nu wel meest realistisch.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:13 schreef aswesleep het volgende:
[..]Ze hebben een stem te weinig. Het maakt deze week niet uit wat deze club stemt.
Slim want dat trekt Jill niet en dan gaat ze in huilmodus tot ze terug safe is. Deuken in haar imago.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan zet je die optie toch uit, simpel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:14 schreef snetje het volgende:
Alle likers heell lief!!!![]()
![]()
![]()
Maar beter niet meer "liken" want ik moet bij elke keer vernieuwen 30 schermpjes wegklikken ...
hij is al 7 uur bezig ofzo over jerrel te pratenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:14 schreef Koos1958 het volgende:
Michel zegt dat hij Jerrel niet zwart aan het praten is. Hij is al sinds de uitzending over hem aan het praten met iedereen.
en dan miesje eruit, voor eeuwig zijn ego gekreuktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ligt aan Mike. Maar HMschap daargelaten is misschien Miesjel en Tekkel op het bankje nu wel meest realistisch.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:14 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
Maar beter niet meer "liken" want ik moet bij elke keer vernieuwen 30 schermpjes wegklikken ...
Ja, en nu mag hij oprotten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:13 schreef Denemarken het volgende:
Jerrel heeft het huis wel even lekker flink op z'n kop gezet
Jerrel speelt het spel. Ben blij dat hij er in zit. Nu krijgen we tenminste echt gedoe en ruzie en is het klaar met het saaie gebabbel en halfzachte gedoe.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:09 schreef aliencum het volgende:
Is een beetje zoals een programma over gehandicapten maken en ze dan uitlachen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het is voor die jongen te hopen dat hij er zo snel mogelijk weer uit gaat, dit is toch nergens goed voor... Jongen zit vol met issues hij had beter voor een wekelijkse sessie bij een psychiater kunnen kiezen dan voor BB. Zijn vriend had hem moeten beschermen en hem niet moeten laten gaan...Vind het van de programma-makers ook wel kwalijk dat ze zo'n kwetsbaar mens door hebben laten gaan.
Ligt ze nog niet bij hun??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:14 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Waren ze maar zo slim, maar ze hebben dat nog lang niet door. En Patje die dat waarschijnlijk wel zou kunnen briefen aan Nick is naar huis.
Ze heeft dit al met thomas besproken dat zij volgende week op de bank zou komen te zitten door K3 en co.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Djill gaat inderdaad een nominatie niet kunnen dragen denk ik.
Ik zie Mike steeds meer bonden met de Belgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:15 schreef TheVulture het volgende:
Toch denk ik niet dat die andere 6 unaniem voor een van deze 5 gaan... ik gok dat Mike nog wel switcht
Mwa ik vind het wel logisch, beetje er over praten nu na alle spanning, liveshow etc.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:16 schreef aliencum het volgende:
[..]
hij is al 7 uur bezig ofzo over jerrel te praten
Op Naomi en Nick niet, op de rest stemt hij gewoon hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:15 schreef TheVulture het volgende:
Toch denk ik niet dat die andere 6 unaniem voor een van deze 5 gaan... ik gok dat Mike nog wel switcht
Het leek er net even op dat Matt erover zat te denken om op Jerrel te stemmen, maar als Thomas en Jill even babbelen is dat wel gladgestreken. Mike is misschien wat stelliger om Jerrel wel te willen nomineren, maar wie weet. Zoey niet. Naomi en Liese denk ik wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
Maar zal Jerrel nu echt wel zo massaal genomineerd worden? Wel zeker door Michel, Nick en Julie. Maar verder?
U kent ze wel? Uw settings?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:14 schreef snetje het volgende:
![]()
![]()
probeert die sukkel maar ze zullen hem als eerste wippen als het doel bereikt is, hij is net als matt niet al te snuggerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie Mike steeds meer bonden met de Belgen
Ik vind het ook zonde dat hij zich zo laat kennen. Is niet nodig, negeer die knul gewoon dan is het zo over.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:19 schreef puzziepie het volgende:
K3 luistert geduldig naar het gezever van Michel
Michel zit vol opgekropte woede .over de .Stoorzender
[ afbeelding ]
Ik zou dat ook hebben na alle gezeik en een spannende live, zo raar is dat toch niet?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:19 schreef puzziepie het volgende:
K3 luistert geduldig naar het gezever van Michel
Michel zit vol opgekropte woede .over de .Stoorzender
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:20 schreef aliencum het volgende:
michel = gay en is aan t crushen op jerrel daarom heeft ie het al de hele dag over hem
Jerrel. Ze zaten in de hottub zinnen van een liedje aan het improviseren en er was iets met wijn en Jerrel vulde het aan met iets van “weer naar de ziekenboeg”. Jill fronste even haar wenkbrauwen maar zal verder geen gevolg hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:15 schreef Toweler het volgende:
Wie zei dat jill in de ziekenboeg moet
vleeslul of niet hier moet als je vrouw bent toch spontaan je kut van opdrogenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:20 schreef WAvanBuren het volgende:
Ok, hef jij jezelf ook maar op Miesjel.
Precies, deze jongen denkt dat hij de hele wereld aan kan maar is zo breekbaar als wat, dit zijn van die mensen die na afloop van deelname in de gaten gehouden moeten worden omdat ze zichzelf anders iets aan doen!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:17 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Is een beetje zoals een programma over gehandicapten maken en ze dan uitlachen.
Sommige mensen moet je beschermen tegen zichzelf.
Mich een twijfelhetro? Stoere MarinierMetVrindinThuis... zou leuk zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:20 schreef aliencum het volgende:
michel = gay en is aan t crushen op jerrel daarom heeft ie het al de hele dag over hem
Dan ken jij Daan nog niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
vleeslul of niet hier moet als je vrouw bent toch spontaan je kut van opdrogen
Dit betwijfel ik even ... Naar mijn mening speelt Jerrel het spel nog niet ... komt erin en wordt compleet overdonderd door degene die het spel al wel spelen ... zoals een Mich .. Jerr is de eerste die zijn klep lostrekt en roept wat er gaande is ... "Ik hoor nu Mich weer lopen lullen over respect ..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jerrel speelt het spel. Ben blij dat hij er in zit. Nu krijgen we tenminste echt gedoe en ruzie en is het klaar met het saaie gebabbel en halfzachte gedoe.
Nu eerst maar ff tukken en morgen terug lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |