Het is geen man, het is een queer, ofte gender neutraal, dat wil zeggen niet hij noch zij.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die willen gewoon mooi zijn, een man word er niet mooier op met make up vooral niet hoe hij het doet.
Wat me meer stoort is dat hij Naomi echt afzichtelijk had opgemaakt... En zichzelf flawless.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:49 schreef Predator40 het volgende: [..] die willen gewoon mooi zijn, een man word er niet mooier op met make up vooral niet hoe hij het doet.
Misschien vind Michel het wel lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel blijft net zo lang Michel zuigen, totdat hij wel een keer uithaalt, en Michel er uit moet.
Ik denk dat Michel wel behoorlijk kan uithalenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel blijft net zo lang Michel zuigen, totdat hij wel een keer uithaalt, en Michel er uit moet.
Wat is ie dan?, super grover ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het is geen man, het is een queer, ofte gender neutraal, dat wil zeggen niet hij noch zij.
Dus je hele uitspraak klopt niet.
Snap je nog steeds niet dat het niemand boeit wie of wat hij neukt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het is geen man, het is een queer, ofte gender neutraal, dat wil zeggen niet hij noch zij.
dan nog kan je je wel normaal opmaken en niet als een halve clown voor de aandachtquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehoord. Het enige dat ik heb gehoord is dat het zich queer noemde.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En hij noemt zichzelf constant man met baard, dus dan ben je niet genderneutraal dus @:vraagjeaanderegie je punt is onzin.
en Jerrol naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
ik hoop dat Michel wat wasabi aan zijne bleuter smeertquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
juist dit jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat me meer stoort is dat hij Naomi echt afzichtelijk had opgemaakt... En zichzelf flawless.
Ik heb niks tegen mannen met make up,
En hij noemt zichzelf constant man met baard, dus dan ben je niet genderneutraal dus @:vraagjeaanderegie je punt is onzin.
Dammm !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
net zoals met alles bij Jerrel verandert het van minuut tot minuut en is het afhankelijk van welk persoon hij mee praat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehoord. Het enige dat ik heb gehoord is dat het zich queer noemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |