Het is geen man, het is een queer, ofte gender neutraal, dat wil zeggen niet hij noch zij.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die willen gewoon mooi zijn, een man word er niet mooier op met make up vooral niet hoe hij het doet.
Wat me meer stoort is dat hij Naomi echt afzichtelijk had opgemaakt... En zichzelf flawless.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:49 schreef Predator40 het volgende: [..] die willen gewoon mooi zijn, een man word er niet mooier op met make up vooral niet hoe hij het doet.
Misschien vind Michel het wel lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel blijft net zo lang Michel zuigen, totdat hij wel een keer uithaalt, en Michel er uit moet.
Ik denk dat Michel wel behoorlijk kan uithalenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel blijft net zo lang Michel zuigen, totdat hij wel een keer uithaalt, en Michel er uit moet.
Wat is ie dan?, super grover ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het is geen man, het is een queer, ofte gender neutraal, dat wil zeggen niet hij noch zij.
Dus je hele uitspraak klopt niet.
Snap je nog steeds niet dat het niemand boeit wie of wat hij neukt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het is geen man, het is een queer, ofte gender neutraal, dat wil zeggen niet hij noch zij.
dan nog kan je je wel normaal opmaken en niet als een halve clown voor de aandachtquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehoord. Het enige dat ik heb gehoord is dat het zich queer noemde.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En hij noemt zichzelf constant man met baard, dus dan ben je niet genderneutraal dus @:vraagjeaanderegie je punt is onzin.
en Jerrol naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
ik hoop dat Michel wat wasabi aan zijne bleuter smeertquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
juist dit jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat me meer stoort is dat hij Naomi echt afzichtelijk had opgemaakt... En zichzelf flawless.
Ik heb niks tegen mannen met make up,
En hij noemt zichzelf constant man met baard, dus dan ben je niet genderneutraal dus @:vraagjeaanderegie je punt is onzin.
Dammm !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
net zoals met alles bij Jerrel verandert het van minuut tot minuut en is het afhankelijk van welk persoon hij mee praat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehoord. Het enige dat ik heb gehoord is dat het zich queer noemde.
gezellig vreemden in hun bek boeren binnen 1 dag.....quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap je nog steeds niet dat het niemand boeit wie of wat hij neukt.
Het gedrag van het persoon is gewoon kut.
Of vind jij het normaal gedrag?
helaas hij pakt haar helemaal inquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Kom op Naomi .. iets meer ruggegraat en zo
Ik vond Naomi prachtig met die make-upquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat me meer stoort is dat hij Naomi echt afzichtelijk had opgemaakt... En zichzelf flawless.
Ik heb niks tegen mannen met make up,
< sjaak afhaakquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
Welkom welkom bij de big jerrel show
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:52 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ik denk dat Michel wel behoorlijk kan uithalen
Ja het is wel heel even genoeg nu.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:54 schreef Blackprinces het volgende:
Welkom welkom bij de big jerrel show
Vandaag in de discussie nog.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehoord. Het enige dat ik heb gehoord is dat het zich queer noemde.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< sjaak afhaak
trek dit niet
psychopaat
Nick en Michel kunnen 'm met het eten wel flink te grazen nemen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom mag Jerrel mee eten?
Kunnen ze die niet met z'n bordje naar zijn (dagboek) kamer sturen?
Ben er bang voor inderdaad...hoop dat BB het niet zover laat komen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Laat dat maar aan BB overquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:55 schreef Benny het volgende:
Deze middag valt toch niet samen te vatten
ook nog een persoonlijkheidsstoornis.....quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
net zoals met alles bij Jerrel verandert het van minuut tot minuut en is het afhankelijk van welk persoon hij mee praat.
Zeker!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ook nog een persoonlijkheidsstoornis.....
met rattengifquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:56 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Nick en Michel kunnen 'm met het eten wel flink te grazen nemen.
WTF is dit nou weer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vandaag in de discussie nog.
Hij blijft zichzelf man met baard noemen.
Mijn zusje/broertje is genderfluide en kan er slecht tegen als mensen roepen dat ze genderloos zijn maar constant naar zichzelf als man verwijzen.
Dan roep je dat enkel voor de aandacht.
Dan Ben je gewoon een man die traag op hakken loopt en make up op doet en dat is prima, maar dat maakt je nog geen vrouw, een vrouw ben je als je je vrouw voelt.
Hij is een geweldige Hakkenlooer en kan zichzelf geweldig goed opmaken en dat is allemaal prima, maar ga niet sneu met termen lopen gooien wat gewoon gelul is.
Hij is een homoseksuele man, met baard. Basta
Bedoel je quee maar dat is een vrouw met een pielemoosquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
dat word wat, jerrol met drank opquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:55 schreef Blackprinces het volgende:
En nu sellug samuh etuhh..
Lekker sfeertjuh
Vanaaf wat drankies
Sellug hoor...
Daar zit idd echt wel een flink kinkje in de kabel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ook nog een persoonlijkheidsstoornis.....
Dat is toch niet zo? Jerrel is een homoseksuele manquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:51 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Buitensluiten is ook ruk toch.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waarom mag Jerrel mee eten?
Kunnen ze die niet met z'n bordje naar zijn (dagboek) kamer sturen?
Alleen de cupcakesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat dat maar aan BB over
( Al gaan de mensen die het gezien hebben de samenvatting waarschijnlijk niet herkennen)
Dit zegt wel iets.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:54 schreef Harry het volgende:
Zelden zo'n obsessieve manipulator gezien (en ik werk in de psychiatrie hè).
Uh. Hmmm... Mag ik een klinker kopen?quote:
Dat gezeik erover, neuk wat je lief vindquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo? Jerrel is een homoseksuele man
walgelijke opmerking, dit. Even in zijn schoenen schuiven dat zijn vader door hem zelfmoord heeft gepleegd. Hoe weet je dat? Was je erbij?quote:
Het veranderd wel eensquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo? Jerrel is een homoseksuele man
vooral die risottoquote:
Ja mijn idee.. Maar ik kwam net binnen en las deze opmerkingquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gezeik erover, neuk wat je lief vind
de restquote:
Heb daar over gedacht maar waarschijnlijk is BB zwaarder dan wij denken....en als je moet blijven slikken stik je op een gegeven moment.quote:
Heb je hier echt de moeite voor genomen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vandaag in de discussie nog.
Hij blijft zichzelf man met baard noemen.
Mijn zusje/broertje is genderfluide en kan er slecht tegen als mensen roepen dat ze genderloos zijn maar constant naar zichzelf als man verwijzen.
Dan roep je dat enkel voor de aandacht.
Dan Ben je gewoon een man die traag op hakken loopt en make up op doet en dat is prima, maar dat maakt je nog geen vrouw, een vrouw ben je als je je vrouw voelt.
Hij is een geweldige Hakkenlooer en kan zichzelf geweldig goed opmaken en dat is allemaal prima, maar ga niet sneu met termen lopen gooien wat gewoon gelul is.
Hij is een homoseksuele man, met baard. Basta
Zo kennen we hem weerquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef Mickytjuh het volgende:
En nU schijnheilog gezellig zitten doen.
In zijn eigen woorden niet....quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het veranderd wel eens
Het is een wonder dat Michel zich nog kon inhouden, ik denk dat vele mensen zich niet meer konden beheersen als je zo uit de tent wordt gelokt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik zou die Tekkyl bijna zelf uit dat huis flikkeren.
Wat een verschrikkelijk persoon is dat.
Glas plas was.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef bb-fan-1999 het volgende:
was ie nou gezellig aan het doen met Julie?
Zoey moet snel naar huis.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Zoey gaat door de mand vallen.
Valt haar vriendinnen niet bij.
Ja en ik zie nu echt een mega fuck up..quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb je hier echt de moeite voor genomen?
Tuurlijk wel. Ik zou hem uiterst beheerst over het hek hebben geflikkerdquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:01 schreef Sangha het volgende:
[..]
Het is een wonder dat Michel zich nog kon inhouden, ik denk dat vele mensen zich niet meer konden beheersen als je zo uit de tent wordt gelokt.
Hebben ze expres gedaan!quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef FOKoffieleut het volgende:
is het wel een bot mes waarmee ie eet?
Jerrel net ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Zoey gaat door de mand vallen.
Valt haar vriendinnen niet bij.
samen huilen met jerrol !quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Jesus, wat een trieste opmerking is dat. Internetheld!!!
Ik snap niet hoe mensen op hun telefoon kunnen Fokken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ik zie nu echt een mega fuck up..ik typte graag op hakken, maar mijn telefoon maakte er traag op hakken van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en ik zie nu echt een mega fuck up..ik typte graag op hakken, maar mijn telefoon maakte er traag op hakken van...
Da's je leeftijdquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen op hun telefoon kunnen Fokken.
Met dit tempo..
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:02 schreef JimLaFleur het volgende:
Waarom zegt Jill dat Jarrel niet moet weggaan als ze zo van Thomas houdt zegt ze toch ja????
Ik kreeg een ban voor wat minderquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Handigst is 'm pakken op zijn zwakke punt en dat is zijn paranoia.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik zou hem uiterst beheerst over het hek hebben geflikkerd
Wat vind je van Jerrel? Jij bent ook homo. Heb je dat ook afweersysteem voor hetero mannenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eindelijk vuurwerk .....![]()
![]()
![]()
Michel versus Jerrel - deel 1De meeste cossers hier willen geen vuurwerk. Heb je ook iets met puzzelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
![]()
![]()
Michel versus Jerrel - deel 1Tnx man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Het maakt niet uit WAT je van iemand vind, maar de zelfmoord van iemands vader in de schoenen van het kind schuiven, dan ben je echt niet helemaal lekkerquote:
Ik vind de mobiele layout serieus fijner dan de normale versie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met dit tempo..
Nou echt, ik heb al moeite met de pc!quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Met dit tempo..
het is toch heel duidelijk dat Jerrol echt compleet de weg kwijt is in het leven ???quote:
Hahaah touché!quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De meeste cossers hier willen geen vuurwerk. Heb je ook iets met puzzelen?
De wereld zit vol met zwakkelingen, waar blijven die nukes?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meten met twee maten of hoe gaat dat spreekwoordelijk ook alweer. Ik verbaas mij ook soms.quote:
EN dan ook nog de streams erbij op de foon?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind de mobiele layout serieus fijner dan de normale versie.
De ververs knop werkt prima!
Nee niet echtquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is toch heel duidelijk dat Jerrol echt compleet de weg kwijt is in het leven ???
sorry hoor
DIT is juist verwoord.....quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:05 schreef UtopiaFreak het volgende:
Cossers windt je niet zo op tegen elkaar. Laat iedereen lekker zijn woede uiten op Jerrel, does it hurt you?
Jerrel is een pisnicht, bij menig echte man of vader prikkelt deze debiel alle woedesensoren.
Hey, ik moet ook koken en etenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jerrol is niet helemaal lekker dat kloptquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Het maakt niet uit WAT je van iemand vind, maar de zelfmoord van iemands vader in de schoenen van het kind schuiven, dan ben je echt niet helemaal lekker
Vraag me af of het wel waar is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Het maakt niet uit WAT je van iemand vind, maar de zelfmoord van iemands vader in de schoenen van het kind schuiven, dan ben je echt niet helemaal lekker
Kijk jij wel een goede tijden slechte tijden?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het is toch heel duidelijk dat Jerrol echt compleet de weg kwijt is in het leven ???
sorry hoor
Thomas waait met alle winden meequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die naïeve Jill laat zich helemaal inpakken door die eikel.
Dom wicht.
Thomas is normaal gesproken toch wijzer.
Okay okayquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hey, ik moet ook koken en eten
Ik lees ook op me telefoon de cosquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik vind de mobiele layout serieus fijner dan de normale versie.
De ververs knop werkt prima!
Ik heb dat gemist, maar is dat wat Jerrel zelf bedacht heeft? , dan vind ik het echt vreselijk voor hem hoor. Dat mag een kind nooit denken...quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nee, streams op tv en laptopscherm.. Tv aangesloten via HDMI op de laptop.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
EN dan ook nog de streams erbij op de foon?
Heeft niets met iemands psychische staat te maken, het neutraliseert al het andere geluid.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:07 schreef Harry het volgende:
Jerrel: ik heb altijd 's nachts de ventilator aan.
Ik ken ook een patiënt die dat altijd heeft, omdat hij gewend is aan het gezoem in de nacht en niet anders meer kan.
Jill haar wind, en die laat hem vallen als het haar uitkomtquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Thomas waait met alle winden mee
![]()
![]()
Michel versus Jerrel - deel 1Hahaha, doe jij ook wel eens slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met knippen![]()
Vriend, jij hebt zoveel issues. Niet normasl meerquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Jerrol is niet helemaal lekker dat klopt
Ah, gelukkig.. Dat maakt me niet helemaal wereldvreemdquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, streams op tv en laptopscherm.. Tv aangesloten via HDMI op de laptop.
Doen zeg ik.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef TheRacingElf het volgende:
Ik ben in staat om naar Amsterdam te rijden en hem zelf over dat hek te trekken. Ik kan zo slecht tegen dat vieze manipulerende gedrag!
Ik praat nooit tegen me telefoonquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zeggen jullie "Kos" of echt C...O....S met de letters Ceee Ooooo SSSSS)
Waarom op de man, de heletijd? issues much?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vriend, jij hebt zoveel issues. Niet normasl meer
Laat gaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha. Tv aan. Fok op mobiel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.. Dat maakt me niet helemaal wereldvreemd
Dit komt alleen maar goed uit.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die naïeve Jill laat zich helemaal inpakken door die eikel.
Dom wicht.
Thomas is normaal gesproken toch wijzer.
dat zeiden anderen tegen hem. buiten bb en hier op cosquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist, maar is dat wat Jerrel zelf bedacht heeft? , dan vind ik het echt vreselijk voor hem hoor. Dat mag een kind nooit denken...
KOSquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gedeeltelijk eens. Kan er niet verder op in gaan (iemand met autisme).quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Heeft niets met iemands psychische staat te maken, het neutraliseert al het andere geluid.
Het is nu toch leuk?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
BB heeft er wel één binnengehaald zeg!
En dan vorige week nog zeggen we gaan er een leuke tijd van maken.
Ben je een psychiater dan van beroep? Of ben je eerder een soort verpleger daarquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef Harry het volgende:
[..]
Gedeeltelijk eens. Kan er niet verder op in gaan (iemand met autisme).
dat schreeuw jerrol echt helemaal zelfquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
ja je kent mij ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef GayGuy het volgende:
[..]
AAp Noot Miesquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gelijk, maar het constant tegen anderen gebruiken dat dat tegen je gezegd is, om daarom medelijden te krijgen dan ben je ook niet helemaal lekker .quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
volkomen normaalquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Is het erg dat ik hem niet geloof met z'n vega bewering
Ik denk dan ook dat hij het misbruikt om medelijden te kweken op momenten dat hij het niet kan winnen en/of door de mand valt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:12 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Gelijk, maar het constant tegen anderen gebruiken dat dat tegen je gezegd is, om daarom medelijden te krijgen dan ben je ook niet helemaal lekker .
Vreselijk..quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat zeiden anderen tegen hem. buiten bb en hier op cos
zou me echt niks verbazen als ze hem ingehuurd hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
BB heeft er wel één binnengehaald zeg!
En dan vorige week nog zeggen we gaan er een leuke tijd van maken.
Nee je hebt echt mensen die zo wappie in het hoofd zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zou me echt niks verbazen als ze hem ingehuurd hebben.
hij is zo bizar dat dit bijna niet echt kan zijn ?
volgende week nog even huismeester maken
Dan krijg je feest in de tent.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:14 schreef Predator40 het volgende:
Mensen kunnen zo zijn (psychisch beperkt), dat is voor 'ons' niet te bevatten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zou me echt niks verbazen als ze hem ingehuurd hebben.
hij is zo bizar dat dit bijna niet echt kan zijn ?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja je kent mij ?
jij hebt zelf issues als je vind dat jerrol normaal gedrag vertoont.
homo's zijn prima, ken er zelf ook een paar maar ik heb nog nooit bij iemand zulk achterlijk gedrag gezien.
ook bij hetero mensen niet.
hoe dan ? iets misgegaan bij de geboorte ?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:15 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Nee je hebt echt mensen die zo wappie in het hoofd zijn
ik denk dat er nog wel een deel 2 en 3 komt van @DGK_Tegengasquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:15 schreef Tamiro het volgende:
Heeft iemand video van gesprek tussen Jerkel en Mies en de bom erna?
@GayGuy nu hoor je het van een psychquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Mensen kunnen zo zijn (psychisch beperkt), dat is voor 'ons' niet te bevatten.
Maar dit is een bijzonder geval hoor!
zo bijzonder vind ik zijn gedrag niet hoor. ik ken veel idiotere mensen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Nou, mis is niet netjes gezegd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoe dan ? iets misgegaan bij de geboorte ?
Hij doet et ook voor de diertjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Is het erg dat ik hem niet geloof met z'n vega bewering
Misschien met een groep gaan en allemaal gillen Jerrel tot op.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef TheRacingElf het volgende:
Ik ben in staat om naar Amsterdam te rijden en hem zelf over dat hek te trekken. Ik kan zo slecht tegen dat vieze manipulerende gedrag!
Veel tegenslagen in het levenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoe dan ? iets misgegaan bij de geboorte ?
wat is jouw titel in beroepstermen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Nou, mis is niet netjes gezegd.
Dat het apart is, is meer dan duidelijk
dit gedrag wrd gevoed door Feboquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Michel is net zo'n creepquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop wel dat die meiden team Michel blijven.
Er wordt nu aan alle kanten op ze ingepraat. Die Jekkyl en Mike.
iig psychisch nog wel in orde.....quote:
Hij poept ook somsquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:19 schreef mario390 het volgende:
man man die moet echt naar huis
bb is schuld dat nu veel ruzie is ,de weten
wat dat vor en kutkarakter is die hij heeft
Eigenlijk snap ik dus niet, dat iedereen zo kwaad is op die Jerrel..quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij doet et ook voor de diertjes![]()
![]()
Soms een stukje vlees beleg , soms vegetarisch , en soms is hij vegan![]()
Hij zou het zo weer kunnen ,
Meid Het is soooow zwaar maar hij kan het makkelijk hoor.
Hij snapt er helemaal niets van
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ondertussen heeft Jill een jurkje gemaakt van Thomas' overhemd.
BB maakt hem huismeesterquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jerrel weet het nog niet, maar hij is volgende week exit, merendeel nomineert hem, wordt overal uitgekost dus kan de publieksstemming nooit overleven. nog even genieten van het vuurwerk..
Toen hij nog man was..quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ligt het aan mij, of klinkt hij nu ook anders....
Geestelijk slopen werkt beter.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef UtopiaFreak het volgende:
Idd bijzonder dat Michel de neus van die relnicht nog niet heeft gebroken
Ha, die heeft de psychologische test bij de marine iig doorstaan, dat gaat tekkeltje niet lukkenquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:22 schreef TheRacingElf het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal contact opnemen met de productie? Zij zullen toch ook wel in zien dat ze nu hun verantwoordelijkheid moeten nemen en Jerrel naar huis moeten sturen? Niet alleen voor de rest van de bewoners maar voor voor Jerrel zelf, dit kan toch niet langer zo...
Hier het contactformulier van Endemol:
https://endemolshine.nl/contact-en-route
Denk dat we die inderdaad allemaal graag zien. Weet niet of het op stream was?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:22 schreef odie22 het volgende:
meneer DGK , heeft u toevallig het gesprek van djerklul en Michel buiten ?
heb denk ik niet goed gekeken als deze al is gepost
geestelijk is die al kapotquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:22 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Geestelijk slopen werkt beter.
Zeker, stream 1 voor de bonjequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat we die inderdaad allemaal graag zien. Weet niet of het op stream was?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:22 schreef TheRacingElf het volgende:
Kunnen we niet gewoon allemaal contact opnemen met de productie? Zij zullen toch ook wel in zien dat ze nu hun verantwoordelijkheid moeten nemen en Jerrel naar huis moeten sturen? Niet alleen voor de rest van de bewoners maar voor voor Jerrel zelf, dit kan toch niet langer zo...
Vertel me niks over dat gedoe. Die gasten komen er vaker slechter uit dan beterquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ha, die heeft de psychologische test bij de marine iig doorstaan, dat gaat tekkeltje niet lukken
Mwah, hij kan zo maar eens de zielige underdog gaan worden waar alle TV kijkers medelijden mee gaan krijgen ....quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:20 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jerrel weet het nog niet, maar hij is volgende week exit, merendeel nomineert hem, wordt overal uitgekost dus kan de publieksstemming nooit overleven. nog even genieten van het vuurwerk..
quote:
Moet ik nog monteren, moet even prioriteiten stellen ....quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:22 schreef odie22 het volgende:
Deel 1 is al klaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:22 schreef odie22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
was op streamquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk dat we die inderdaad allemaal graag zien. Weet niet of het op stream was?
Verwijder je reactie aub, ieder huisje heeft een kruisje, dat verhaalt hoeft hier niet in de COS.quote:
Altijd "KOS"! Jij dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja deel 1 is er al, w88 op deel 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
dit is binnen, ik had het over buitenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Deel 1 is al klaar
https://www.dailymotion.com/video/x7z9gnu
Oei, hij wilde vanavond eigenlijk full Hawaii gaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ondertussen heeft Jill een jurkje gemaakt van Thomas' overhemd.
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:26 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Verwijder je reactie aub, ieder huisje heeft een kruisje, dat verhaalt hoeft hier niet in de COS.
Mijn gevoel zegt dat hij dat gaat doen maar ik heb er niemand iets over horen zeggen op de streams.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:26 schreef JimLaFleur het volgende:
Weet iemand of Patrick zich op gaat offeren? Want dat is wat ik toen straks had horen zeggen tegen Zoey?
Ligt er aan waar ze naar zijn uitgezonden, we hebben het hier over michel, die heeft piraten opgepakt, de schade bij hem zal wel meevallenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel me niks over dat gedoe. Die gasten komen er vaker slechter uit dan beter
Wiequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:20 schreef suzi1 het volgende:
wel fijn dat matt zo weinig in beeld is geweest vandaag
Ik denk dat DGK verlof moet gaan nemen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat er nog wel een deel 2 en 3 komt van @:DGK_Tegengas
Ko Ka KU, See, Sie, Sij. Dus KOS.quote:
Wie is iedereen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Eigenlijk snap ik dus niet, dat iedereen zo kwaad is op die Jerrel..
Ik vind hem nog dommer dan sommige anderen
Hij heeft een laag IQ en EQ
Hij is een in en intrieste jongen...
Het heet commentaar op streams. Niet; wie heeft het zieligste verhaal/ jeugd?quote:
hihiquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Het heet commentaar op streams. Niet; wie heeft het zieligste verhaal/ jeugd?
en ons gemeenschappelijke doel is die pisnicht de grond in trappen, niet elkaar.
Dat ben ik met je eens..Maar ik begrijp de intentie wel..Ik vind het moeilijk dat hier vaak gesproken wordt over dat iemand geestelijk kapot moet. Ook al begrijp ik het wel, maar ik denk dat wij het verkeerd zien..Jerrel is misschien wel ziek of iets..quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:26 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Verwijder je reactie aub, ieder huisje heeft een kruisje, dat verhaalt hoeft hier niet in de COS.
Dat gaat tekkel noooooit redden. Die heeft normaal al 4 uur nodig, maar nu moet zijn huiliewallen ook nog wegwerkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef Windhapper het volgende:
Nogmaar 2 en half uur om je klaar te maken voor die anderhalve minuut live.
ah blondt hier, voor de gronologiegiequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Liever even onder spoilers voor ik de rest plaats ....
Dan zou ik dat echt slecht van hem vinden, hij wist toch waar die aan begon? Al de vijfde opgever dan...quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat hij dat gaat doen maar ik heb er niemand iets over horen zeggen op de streams.
Ik vond het wel ok, maar je hebt gelijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
en ons gemeenschappelijke doel is die pisnicht de grond in trappen, niet elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vemoed het ook. Eigenlijk moet BB dan zeggen. Mijn huis, mijn regels. Jij bepaald niet of een ander kan blijven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat hij dat gaat doen maar ik heb er niemand iets over horen zeggen op de streams.
Spreek voor jezelf, niet iedereen hier heeft dezelfde mening he.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En we gaan gewoon door, deel twee .....![]()
Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Welneequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:30 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens..Maar ik begrijp de intentie wel..Ik vind het moeilijk dat hier vaak gesproken wordt over dat iemand geestelijk kapot moet. Ook al begrijp ik het wel, maar ik denk dat wij het verkeerd zien..Jerrel is misschien wel ziek of iets..
Dan heeft ie niets in dat huis te zoeken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:30 schreef magnaal het volgende:
.Jerrel is misschien wel ziek of iets..
Nou is er eindelijk iemand die voor actie zorgt krijgen we dit weer!quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:22 schreef TheRacingElf het volgende:
Thomas is soort Zwitserland en eet van 2 walletjes . Vandaar ook de vele stemmen op hem.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
Zoals verwacht heeft Jerrel Jill al volledig ingepalmd. Thomas kijkt er nog wel iets relativerender naar.
Ja echt he?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nou is er eindelijk iemand die voor actie zorgt krijgen we dit weer!
Als je een andere mening hebt dan telt de jouwe nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, niet iedereen hier heeft dezelfde mening he.
Het gemeenschappelijke doel, van de meerderheid dus. Democratiequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, niet iedereen hier heeft dezelfde mening he.
Oh ja en dit ook, doe ff normaal zeg.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:22 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill en Thomas zijn niet gek , ze hebben alle baat bij dat drama gedoe met Jerrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:30 schreef Tourniquet het volgende:
Zoals verwacht heeft Jerrel Jill al volledig ingepalmd. Thomas kijkt er nog wel iets relativerender naar.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En we gaan gewoon door, deel twee .....![]()
Vergeet het gesprek niet voor de ruzie tussen michel en tekkel, stream 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat gewoon heel COS de DBK in moet. Allemaal. Tegelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Het is een sukkel die steeds op het verkeerde paard wedt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:32 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Thomas is soort Zwitserland en eet van 2 walletjes . Vandaar ook de vele stemmen op hem.
We houden niet van stoorzenders namelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:33 schreef D. het volgende:
[..]
Als je een andere mening hebt dan telt de jouwe niet
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:33 schreef D. het volgende:
[..]
Als je een andere mening hebt dan telt de jouwe niet
Mensen kunnen gebreken verbergenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:31 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan heeft ie niets in dat huis te zoeken.
Ja, met open mond alles kunnen kijken. Hoogtepunt van alle BB's denk ik wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Fuck democratie, mensen laten zich te snel opfokken en het is nooit goed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Het gemeenschappelijke doel, van de meerderheid dus. Democratie![]()
![]()
Ok, punt gemaakt, maar kunnen jullie dit niet beter via DM of PB bespreken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Aaah, homo zijn is prima. Nou zeg, wat fijn dat dat jouw goedkeuring heeft joh. Ik weet niet wat er vandaag gebeurd is, dus kan niet zeggen of zijn gedrag nu fout was, maar daar ging het nu ook niet om. Het gaat om jouw reactie, en hoe respectloos die is. Je gaat iemand niet ONLINE de schuld van zijn vaders zelfmoord in de schoenen schuiven, bah. Je weet niet wat de redenen zijn geweest. Mischien was de man wel depresief. Mijn ma was alcoholist en een narcist, belde mij bijna elke avond op om te zeggen dat IK haar in nederland hield, en als ze mij niet had gehad, dat ze dan gelukkiger was, en dat we maar afscheid moesten nemen, want ze dacht weer eens aan zelfmoord (gelukkig nooit gedaan. Dit soort telefoontjes kreeg ik soms niet 1 x op een abonf, maar 30, 40 x. Zelfs als ik smeekte of ze wilde ophangen, want mijn wekker zou over 3 uur weer gaan. En dit is nog maar een fractie, van wat er allemaal voorgevallen is..
Je hebt echt geen idee, hoe het is om je hele tiennertijd met een zwaar overspannen, depressieve ouder te leven, anders zou je wel nadenken VOOR je zo'n opmerking maakt!!!
Doeiquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:22 schreef TheRacingElf het volgende:
iig zwartquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:32 schreef Fikkert2 het volgende:
Jing en Jang... dus de vriend van tekkel is wel oke ?
Ik verwijder hem, en snap je. Maar ik moest even duidelijk maken waarom ik zo'n reactie gewoon niet normaal vind, zonder gelijk te horen te krijgen dat ik maar moet gaan huilen zials Jerrelquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:26 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Heel irritant. Ze denken leuk te zijn. Nou, echt niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:22 schreef Blueheeler het volgende:
Thomas en Jill wordt ook irritant.
Naomi heeft hem al eens beschuldigd van stoken dus ik denk niet dat ze erin zal trappenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op stream 2 manipuleert Jerrel rustig verder.
Echt hè...quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Naomi laat zich ook lekker inpakken.
Waarom zijn mensen zo vreselijk naïef?
Eerst zeggen dat hij niemand vertrouwd en iedereen nep is en nu heeft hij opeens zo'n geweldige klik met Naomi.
Naomi laat je niet inpakken!!!!
Zijn zelfoverschatting lukte niet lang.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mensen kunnen gebreken verbergen
Ja! Nee wacht. Wel door mij! Strikje er om, meenemen, klaarquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Naomi laat zich ook lekker inpakken.
Waarom zijn mensen zo vreselijk naïef?
Eerst zeggen dat hij niemand vertrouwd en iedereen nep is en nu heeft hij opeens zo'n geweldige klik met Naomi.
Naomi laat je niet inpakken!!!!
Komt oprecht over, zou Ferrel zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik mag ook een mening hebben boehoehoe![]()
Hoe werkt mijn slachtofferrol?
Jill is een aandachtshoer. Oh jéé weer een banquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel irritant. Ze denken leuk te zijn. Nou, echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |