Niet jammer. Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Jammer, ik had 'Het gele apen nieuwjaar' als TT.
Ik had: Genitale wrattenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Jammer, ik had 'Het gele apen nieuwjaar' als TT.
??????quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook hier faal je weer. Mijn hemel.
Oh is dat ook al racistisch.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet jammer. Ik ben tegen racisme.
Heb je die van Rebekka?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had: Genitale wratten
Trekken jullie elkaar daarna ook af?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:21 schreef KingRoland het volgende:
Lenny en ik gaan over een paar uur samen naar het chinees vuurwerkspektakel kijken
Rebekka mokerlekker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:21 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd dat @:onlogisch zo obsessief bezig is met de genitale wratten van de vriendin van @:Befbekje
Link?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:21 schreef KingRoland het volgende:
Lenny en ik gaan over een paar uur samen naar het chinees vuurwerkspektakel kijken
Doe niet zo ordinair.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trekken jullie elkaar daarna ook af?
Gekliktquote:
Stop met deze act, achterlijke mongool dat je bent.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:23 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd dat @:onlogisch zo obsessief bezig is met Link (van Zelda).
Wow woest.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop met deze act, achterlijke mongool dat je bent.
ed mag van mij wel corona krijgenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
SNEEUW EDITIE [/info]
@:caland @:saind(RIP) @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell(RIP) @:littlerabbit
![]()
SNEEUW EDITIE [/info]
Zonder assistent
Met of zonder behandeling op de IC?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ed mag van mij wel corona krijgen
kutfilmpjes
Heeeeeey bitcoinmaatjequote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ed mag van mij wel corona krijgen
kutfilmpjes
Goede keuze maat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn priest is bijna level 40.
dat is mij om het evenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met of zonder behandeling op de IC?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trekken jullie elkaar daarna ook af?
Maar wel 2 duimpjes! Topvideo weer van Ed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef GGMM het volgende:
![]()
SNEEUW EDITIE [/info]
@:caland @:saind(RIP) @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell(RIP) @:littlerabbit
![]()
SNEEUW EDITIE [/info]
Zonder assistent
gzquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn priest is bijna level 40. Tijd voor een mount
@:Littlerabbit
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef KingRoland het volgende:
Wel lekkere chinese wijven op die stream wel bohhhhh
Bedankt maatquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:27 schreef Coco het volgende:
[..]
å³å°†ç›´æ’:2021å¹´ä¸å¤®å¹¿æ’ç”µè§†æ€»å°æ˜¥èŠ‚è”æ¬¢æ™šä¼š CMG 2021 Spring Festival Gala | CCTV春晚
Deze is rechtstreeks van CCTV
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:27 schreef Coco het volgende:
[..]
å³å°†ç›´æ’:2021å¹´ä¸å¤®å¹¿æ’ç”µè§†æ€»å°æ˜¥èŠ‚è”æ¬¢æ™šä¼š CMG 2021 Spring Festival Gala | CCTV春晚
Deze is rechtstreeks van CCTV
In dat geval ga ik METEEN kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef GGMM het volgende:
![]()
SNEEUW EDITIE [/info]
![]()
SNEEUW EDITIE [/info]
Zonder assistent
Eerst jezelf volvreten en dan ook nog beloond worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Goed nieuws voor je moeder @:wateropmars
https://www.ad.nl/binnenl(...)ronavaccin~a211cf31/
40 is wel extreem hoog tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:30 schreef onlogisch het volgende:
Goed nieuws voor je moeder @:wateropmars
https://www.ad.nl/binnenl(...)ronavaccin~a211cf31/
Sakura is een autist. Overigens -1 voor otters aan een tuigje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:29 schreef Coco het volgende:
De nieuwe otter is uit!![]()
![]()
![]()
@:zipportal
@:lenny_leonard
@:El-Stinho
Dit keer met hont! Hoe gaan Sakura en Mochi hier op reageren?
480p. Weggeklikt. Dat was um.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef GGMM het volgende:
![]()
SNEEUW EDITIE [/info]
![]()
SNEEUW EDITIE [/info]
Zonder assistent
Tijd om in te grijpen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:53 schreef Buitendam het volgende:
Dus als ik het artikel goed begrijp hebben 100.000 mensen in Nederland morbide obesitas? Wat triest eigenlijk.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje is binnen
@:kingroland
@:flippiee
@:ggmm
@TheBradgeTVquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:53 schreef Buitendam het volgende:
Dus als ik het artikel goed begrijp hebben 100.000 mensen in Nederland morbide obesitas? Wat triest eigenlijk.
En dat gaat alleen maar meer stijgen de komende jaren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:53 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit zelf niet eens op de helft en ik heb geen ondergewichtquote:
Ik zit toevallig vanaf deze week weer zo ongeveer op mijn streefgewicht (eigenlijk wil ik vanaf nu ook weer 'schoon' aankomen maar dat gaat lastig worden) en dan zit ik rond de 27.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zit zelf niet eens op de helft en ik heb geen ondergewicht
Is vanaf 140 kilo ongeveer bij een normale lengte.
Mag er van mij sowieso wel inkomen, eredivisie op zaterdagmiddagquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:29 schreef Scrummie het volgende:
Zaterdag om 12:00 al eredivisie voetbal
Gewoon alles op zondag 14:30, geen gezeik.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag er van mij sowieso wel inkomen, eredivisie op zaterdagmiddag
Al kan ik dan wel zelf niet meer voetballen.
Iets minder goed voor mijn lever.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon alles op zondag 14:30, geen gezeik.
Optyfen met zondag. Zaterdag is veel mooier en is er geen rem.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon alles op zondag 14:30, geen gezeik.
je mag wel bij de mcdonalds je eten halen maar niet naar buiten om te trainen met je voetbalteam!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:53 schreef Buitendam het volgende:
Lijkt me heerlijk inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag er van mij sowieso wel inkomen, eredivisie op zaterdagmiddag
Al kan ik dan wel zelf niet meer voetballen.
maak je niet drukquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Optyfen met zondag. Zaterdag is veel mooier en is er geen rem.
Vaarverbod negeren = 370 euroquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:11 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
De man heeft echter geen bekeuring gekregen voor het vernielen van het ijs, maar omdat hij tegen de richting in voer, aldus de politie.
Ik heb dit nu even teruggelezen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:11 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
De man heeft echter geen bekeuring gekregen voor het vernielen van het ijs, maar omdat hij tegen de richting in voer, aldus de politie.
Als dat je mening is moet je daar gewoon voor uitkomenquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit nu even teruggelezen.
Ik vind Thomas nogal zielig.
Dat is mijn mening.
Dan ben je iig voorzien voor februari 2031quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:25 schreef Caland het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
DONDERDAG 11 FEBRUARI
14:50 - 16:50
@:gurneyisbestoke
Bij mij nog niet eens uit het sorteercentrumquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:25 schreef Caland het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
DONDERDAG 11 FEBRUARI
14:50 - 16:50
@:gurneyisbestoke
Ik voel een enorme neiging om bij de eerstvolgende aanhoudende vrieskou naar Friesland te reizen en een reeks stenen in de sloten te gooien.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:11 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik voel een enorme neiging om bij de eerstvolgende aanhoudende vrieskou naar Friesland te reizen en een reeks stenen in de sloten te gooien.
Ik ga DIRECT kijken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef fetX het volgende:
Het is wel weer gezellig in het PSV topic zo te lezen.
Benieuwd naar de mening van user @:buitendam
Gun je een ander geen plezier ofzo?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik voel een enorme neiging om bij de eerstvolgende aanhoudende vrieskou naar Friesland te reizen en een reeks stenen in de sloten te gooien.
Enorm irritante user.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:50 schreef Coco het volgende:
Ik zie dat user @:7Eleven daar post.
Gelijk weggegaan.
Gezien de zorgwekkende hysterie in de eerste twee dagen vrieskou vind ik het niet meer dan redelijk om dit soort mensen voortdurend op de hielen te zitten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gun je een ander geen plezier ofzo?
ik hoop dat we daar weer een jaar of 40-45 op hoeven te wachten, climatechange kan voor mij niet snel genoeg gaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nouja deze sneeuwval is natuurlijk ook wel bijzonder. Combineer dat met een land dat al bijna een jaar helemaal niks leuks meer kan doen en ik vind de hysterie nog wel meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gezien de zorgwekkende hysterie in de eerste twee dagen vrieskou vind ik het niet meer dan redelijk om dit soort mensen voortdurend op de hielen te zitten.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef fetX het volgende:
Stijn doet niet aan plezier.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja deze sneeuwval is natuurlijk ook wel bijzonder. Combineer dat met een land dat al bijna een jaar helemaal niks leuks meer kan doen en ik vind de hysterie nog wel meevallen eigenlijk
Het is gewoon jammer dat we hier niet gewoon over voetbal kunnen praten in de clubtopics. Prima, af en toe een plagerijtje of een sneer, maar ik snap dat getroll echt niet. Zo'n gasten als PSVCL of 7eleven. Pure aids voor een forum.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef fetX het volgende:
Dit zeg ik al jaren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat we hier niet gewoon over voetbal kunnen praten in de clubtopics. Prima, af en toe een plagerijtje of een sneer, maar ik snap dat getroll echt niet. Zo'n gasten als PSVCL of 7eleven. Pure aids voor een forum.
Op het moment dat user @7Eleven tekeergaat weet je dat het tijd is voor popcorn. Ik ben een groot fan van mensen met een mentale stoornis loslaten op een forum.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef fetX het volgende:
Befbekjequote:Op donderdag 11 februari 2021 14:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Onder welke username?
Af en toe een pesterijtje in zo'n livetopic kan nog wel, maar inderdaad dat soort types gaan daarna vrolijk door in de clubtopics. Ik heb mijn leven gebeterd dus het kan echt wel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat we hier niet gewoon over voetbal kunnen praten in de clubtopics. Prima, af en toe een plagerijtje of een sneer, maar ik snap dat getroll echt niet. Zo'n gasten als PSVCL of 7eleven. Pure aids voor een forum.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op het moment dat user @:7Eleven tekeergaat weet je dat het tijd is voor popcorn. Ik ben een groot fan van mensen met een mentale stoornis loslaten op een forum.
Klaasgod was niet echt een troll toch, die was gewoon oprecht niet zo snugger.quote:
Er zitten er wel een aantal. Wat dat betreft kun je je lol op. Doe daar wat boze reacties van @Gutanoth bij en je hebt een topdag.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Op het moment dat user @:7Eleven tekeergaat weet je dat het tijd is voor popcorn. Ik ben een groot fan van mensen met een mentale stoornis loslaten op een forum.
Mis je ook users als klaasweetalles?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eens. Het is wel irritant, van die zuigertjes in clubtopics.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Af en toe een pesterijtje in zo'n livetopic kan nog wel, maar inderdaad dat soort types gaan daarna vrolijk door in de clubtopics. Ik heb mijn leven gebeterd dus het kan echt wel.
@Klummiequote:Op donderdag 11 februari 2021 14:07 schreef Coco het volgende:
Ik zou zeggen plaats een TR.
Dan pakt onze nieuwe VBL mod dat op!
Nee klopt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Het is wel irritant, van die zuigertjes in clubtopics.
Voorkomen doe je het waarschijnlijk toch niet. Moderator @:onlogisch kan in ieder geval niet modereren.
Er stond een report open maar die heb ik vakkundig afgevinktquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:07 schreef Coco het volgende:
Ik zou zeggen plaats een TR.
Dan pakt onze nieuwe VBL mod dat op!
Ik ben erg trots op je!quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er stond een report open maar die heb ik vakkundig afgevinkt
@:ggmm kijk mij gaan dan
[ afbeelding ]
Mee eens, ontzettend storendquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is precies waarom je een dramatische FA bentquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:07 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd wel vermakelijk dat mensen zich waanzinnig druk kunnen maken om dat soort users. Vooral na een verloren wedstrijd van hun club.
Dan denk ik, oh, wat zielig.
nou zegquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is precies waarom je een dramatische FA bent
Oh wat een gemeen trolletje!! Ik ga nu huilen!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is precies waarom je een dramatische FA bent
In een blaadje, online of in de supermarkt zelf?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik kijk nu naar supermarktaanbiedingen
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een blaadje, online of in de supermarkt zelf?
ZIE HIER HET PROBLEEM VAN FOK!!!!!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:07 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd wel vermakelijk dat mensen zich waanzinnig druk kunnen maken om dat soort users. Vooral na een verloren wedstrijd van hun club.
Dan denk ik, oh, wat zielig.
Het gemene trolletje boeit niet zo veel, het probleem is dat daar weer andere zuigertjes op in gaan waarop geïrriteerde mensen gaan reageren totdat je uiteindelijk een complete derail krijgt van een topic waardoor een fatsoenlijke discussie onmogelijk is. Hierdoor zakt het algemene niveau van het forum significant en verlaten meer mensen het forum (en verkoopt Danny minder abo’s om de boel levend te houden).quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh wat een gemeen trolletje!! Ik ga nu huilen!!
Oh nee, ik kan wél ergens tegen
Waarvan akte.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gemene trolletje boeit niet zo veel, het probleem is dat daar weer andere zuigertjes op in gaan waarop geïrriteerde mensen gaan reageren totdat je uiteindelijk een complete derail krijgt van een topic waardoor een fatsoenlijke discussie onmogelijk is. Hierdoor zakt het algemene niveau van het forum significant en verlaten meer mensen het forum (en verkoopt Danny minder abo’s om de boel levend te houden).
Zodra mensen té enthousiast worden, moet ik ingrijpen helaas.quote:
Had je vader vaker dit soort rake teksten op ouderavond?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:10 schreef GGMM het volgende:
Ook debielen hebben recht op een mening.
Zoals een wijs man ooit zei: ik kan mensen niet verbieden zwakzinnig te zijn.
Deze vond ik best leukquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je vader vaker dit soort rake teksten op ouderavond?
Ik haat je GGMM. Ik haat je.quote:Op donderdag 9 februari 2017 22:15 schreef GGMM het volgende:
Haha scrummie wordt hier dummie genoemd![]()
Daar ga ik hem voorlopig mee pesten.
Ik heb net een sinaasappel op en zit nu ook aan een bak koffiequote:Op donderdag 11 februari 2021 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet nog even mijn mandarijn op dan doe ik mee
Ik ben kwaad en woest omdat mijn schaatsen nog steeds het sorteercentrum hebben verlatenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:11 schreef fetX het volgende:
@:gurneyisbestoke komt met gestrekt been binnen.
Onlinequote:Op donderdag 11 februari 2021 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
In een blaadje, online of in de supermarkt zelf?
De citrusvrucht van je moeder was best lekker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Koffie drinken na het eten van een citrusvrucht, ben je dan de weg kwijt.
Chinees gezelschap of Chinees eten?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:17 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga denk ik chinees bestellen ter ere van chinees nieuwjaar
Wtf?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik vond dat ook toen ik 12 was
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:19 schreef fetX het volgende:
[..]
De citrusvrucht van je moeder was best lekker.
Chinees etenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Chinees gezelschap of Chinees eten?
Is goed Sally.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet nog even mijn mandarijn op dan doe ik mee
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ga ik zelf koffie maken of langs de koffiezaak?
Tsja wie vindt aziaten lelijk? Zijn toch wel altijd lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja.
Maar jij vindt Aziaten ook aantrekkelijk.
Je zou eens bruin fruit moeten proberen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:19 schreef fetX het volgende:
[..]
De citrusvrucht van je moeder was best lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wie?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben fan van de bankzitters @:coco
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:25 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben fan van de bankzitters @:coco
Zodra de eerste trailer uit is zal ik het Sonic 2 (originele pakkende titel trouwens) topic aanmakenquote:
Ik ga dit niet kijken.quote:
Eens met deze review.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 best te pruimen.
Vooral door Jim Carrey!
6,5/10 op IMDBquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond deel 1 best te pruimen.
Vooral door Jim Carrey!
Kijk die film gewoon en oordeel zelfquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
6,5/10 op IMDB
Dat is niet zo hoog.
Ik zal het onthouden voor als ik echt even niks te kijken heb.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk die film gewoon en oordeel zelf
Niet altijd zo moeilijk doen jij
Beetje lang, maar prima review!quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Over films gesproken. Ik heb gisteren White Tiger gezien.
7/10
@:scrummie @:ggmm @:caland check deze review.
Wat had je besteld?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Pakketje is binnen
@:kingroland
@:flippiee
@:ggmm
Die heb ik ookquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://azerty.nl/product(...)s-toegangspunt-wi-fi
Goede review, leest lekker weg, maar op basis van deze review ga ik hem nog niet op mijn lijstje zetten! Dit even ter info.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Over films gesproken. Ik heb gisteren White Tiger gezien.
7/10
@:scrummie @:ggmm @:caland check deze review.
Erg mooi. Wat heb je allemaal van Unifi hangen?quote:
Als je van curry houdt moet je hem op je lijst zettenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede review, leest lekker weg, maar op basis van deze review ga ik hem nog niet op mijn lijstje zetten! Dit even ter info.
schijfen hahaquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Wat heb je allemaal van Unifi hangen?
Ik heb nu 3 van deze schijfen en een Unifi UAP-AC Mesh voor buiten.
De tering wat een blunder. Had eerst een andere zin staan. Snel iets aanpassen is nooit een goed idee. Ik sta goed voor aap!quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
schijfen haha
Heb alleen zo'n access point, meer had ik niet nodig. Is stabiel en goed bereik.
Mogelijk ga ik later zelfs nog wat uitbreiden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:15 schreef 3rr0r het volgende:
Klinkt als overkill bij jou, of ben je bang 1 streepje minder te hebben qua bereik?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bijna 15:15
[ afbeelding ]
@:zipportal
Ok. Als ik max 10Mb internet kon krijgen dan zou ik alles optimaal willen hebben maar nu blijft er genoeg over dat het ook aan de rand goed genoeg is. Verder utp-aansluiting bij vaste pc.quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mogelijk ga ik later zelfs nog wat uitbreiden.
Die buiten is sowieso wel echt nodig. Zeer goed geïsoleerd huis. Maar ook voor binnen was het nodig. Op de begane grond heb ik er nu 2. Eerste verdieping 1. Op zolder zou geen overbodige luxe zijn, maar daar kom ik niet zo heel veel.
Zolang mijn schaatsen niet binnen zijn wordt dit een (shoe)drama review @Calandquote:Beste Gurley
Om onze dienstverlening te verbeteren, zijn we zeer benieuwd naar uw ervaring met ShoeRama.nl. Zou u 30 seconden de tijd willen nemen om een beoordeling voor ons te schrijven?
Klik hier om een beoordeling te plaatsen
Hartelijk dank voor uw medewerking!
ShoeRama.nl
Aan de rand viel hij hier soms weg (dat was ook de reden dat ik er vandaag eentje extra binnenkreeg; die is voor benedenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ok. Als ik max 10Mb internet kon krijgen dan zou ik alles optimaal willen hebben maar nu blijft er genoeg over dat het ook aan de rand goed genoeg is. Verder utp-aansluiting bij vaste pc.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Aan de rand viel hij hier soms weg (dat was ook de reden dat ik er vandaag eentje extra binnenkreeg; die is voor beneden).
Soms kan ik intens genieten van films die op IMDB laag scoren. Het probleem met alles in de 5-7 punten range is helaas dat het films zijn die zichzelf serieus nemen, maar mislukt zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
6,5/10 op IMDB
Dat is niet zo hoog.
Mee eensquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Soms kan ik intens genieten van films die op IMDB laag scoren. Het probleem met alles in de 5-7 punten range is helaas dat het films zijn die zichzelf serieus nemen, maar mislukt zijn.
Films die onder de 5 scoren willen soms wel eens vermakelijk zijn van slechtheid. Zoals rampenfilms met Shannon Doherty. Altijd lachen.
Vind je zo'n Mesh systeem nou in de praktijk écht veel beter dan zelf wat routers ophangen als AP's met dezelfde naam en wachtwoord?quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die buiten is sowieso wel echt nodig. Zeer goed geïsoleerd huis. Maar ook voor binnen was het nodig. Op de begane grond heb ik er nu 2. Eerste verdieping 1. Op zolder zou geen overbodige luxe zijn, maar daar kom ik niet zo heel veel.
Als je de afzonderlijke mesh stations bedraad aansluit, dan is het echt veel beter als je regelmatig met je device door huis loopt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Vind je zo'n Mesh systeem nou in de praktijk écht veel beter dan zelf wat routers ophangen als AP's met dezelfde naam en wachtwoord?
Dat ene apparaat heet alleen zo. Heb hem gewoon met een kabel aangesloten waardoor het eigenlijk gewoon een AP is. Seamless roaming dus dat werkt prima.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Vind je zo'n Mesh systeem nou in de praktijk écht veel beter dan zelf wat routers ophangen als AP's met dezelfde naam en wachtwoord?
Nee van het dartenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan ben jij volgens mij best ok.
Gurney van Gurney Halleck?
Ja, ze weten namelijk van elkaars bestaan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Die van mij hebben de cityhub nog niet eens verlatenquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:40 schreef Caland het volgende:
DHL nog steeds niet langsgekomen en ze hebben nog 10 minuten.
WERKEN VOOR JE KANJERGELD
Als je je mesh systeem lekker drie op een rij draadloos neerzet als een soort repeater, krijg je inderdaad nog geen fatsoenlijk signaal door je betonnen muren.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je de afzonderlijke mesh stations bedraad aansluit, dan is het echt veel beter als je regelmatig met je device door huis loopt.
Doe je dat niet, dan heeft het weinig meerwaarde wanneer je je routers of ap's goed plaatst.
Helaas zijn er nog altijd mensen die denken dat een mesh magische kwaliteiten heeft en ook niet bedraad er ineens voor zorgt dat een ruk signaal 10x beter wordt.
Double Agent 73, Crippled Masters, Hard ticket to Hawai, Attack of the Killer Tomatoes, Intensive Care, Zeemeerman,quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Soms kan ik intens genieten van films die op IMDB laag scoren. Het probleem met alles in de 5-7 punten range is helaas dat het films zijn die zichzelf serieus nemen, maar mislukt zijn.
Films die onder de 5 scoren willen soms wel eens vermakelijk zijn van slechtheid. Zoals rampenfilms met Shannon Doherty. Altijd lachen.
Tremors is mijn favoriet. Maar ik weet niet of hij wel in die categorie past.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Double Agent 73, Crippled Masters, Hard ticket to Hawai, Attack of the Killer Tomatoes, Intensive Care, Zeemeerman,
Wat zijn er toch pareltjes gemaakt.
Ik heb op elke verdieping een ap aan utp hangen en die ap's krijgen over enige tijd een software update zodat ze ook als mesh werken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Als je je mesh systeem lekker drie op een rij draadloos neerzet als een soort repeater, krijg je inderdaad nog geen fatsoenlijk signaal door je betonnen muren.
Die is al meer high budget, wel een echte cult klassiekerquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tremors is mijn favoriet. Maar ik weet niet of hij wel in die categorie past.
The refrigerator gezien? Heerlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Double Agent 73, Crippled Masters, Hard ticket to Hawai, Attack of the Killer Tomatoes, Intensive Care, Zeemeerman,
Wat zijn er toch pareltjes gemaakt.
ik verbaas me toch wel over het aantal mensen op de Loosdrechtse plassen, die zijn toch wel diep.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die van mij hebben de cityhub nog niet eens verlaten
Nu kan ik morgen pas de sloot op
Erg jammer. DHL mag van mij alles afscheurenquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:50 schreef Caland het volgende:
Wow, mijn pakketje was er om 16:50 PRECIES
DHLGODEN
Nooit van gehoord, ga hem eens opzoekenquote:Op donderdag 11 februari 2021 16:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
The refrigerator gezien? Heerlijk.
Bij mij voor het huis zwemt iedere ochtend een of andere knakker, vanochtend had hij een wak gemaakt om zelfs nu nog het water in te kunnen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verbaas me toch wel over het aantal mensen op de Loosdrechtse plassen, die zijn toch wel diep.
woon je daar, of een andere plas?quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij mij voor het huis zwemt iedere ochtend een of andere knakker, vanochtend had hij een wak gemaakt om zelfs nu nog het water in te kunnen.
Daar woon ik, een gracht.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
woon je daar, of een andere plas?
Nee, in Alkmaar.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]ik bedoelde Loosdrecht of daar in de buurt
Rijst, kip, doperwten en een gebakken eitje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Kipshoarma ouwe reusquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:25 schreef Caland het volgende:
Hij is volgens mij z’n hele koppeling kapot aan het rijden momenteel
En?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:25 schreef Caland het volgende:
Hij is volgens mij z’n hele koppeling kapot aan het rijden momenteel
noedelsalade met varkenshaaspuntjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij reed een stuk naar voren en dat lukte maar hij moet naar achteren en dat lukt weer niet. Maar in plaats van dat hij iets anders probeert is hij al een kwartier zn stuur een ruk aan het geven en gas aan het geven.quote:
@GGMM let je op?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mexicaanse schotel. Eigen recept, kinderen zijn er dol op.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij reed een stuk naar voren en dat lukte maar hij moet naar achteren en dat lukt weer niet. Maar in plaats van dat hij iets anders probeert is hij al een kwartier zn stuur een ruk aan het geven en gas aan het geven.
Tot morgen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vandaag heb ik nog een auto losgeduwd. Die man schaamde zich nogal, hij woonde eerst in de Alpen en werkte daar als autolostrekker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
Vervelende is dat duwen nu niet echt zin heeft, behalve aan de neus en die zal teringheet zijn.
Ik ga dus niet helpen
Is de onmiskenbare geur van gerookte koppelingsplaat al waar te nemen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij reed een stuk naar voren en dat lukte maar hij moet naar achteren en dat lukt weer niet. Maar in plaats van dat hij iets anders probeert is hij al een kwartier zn stuur een ruk aan het geven en gas aan het geven.
Ik heb de raampjes dichtquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is de onmiskenbare geur van gerookte koppelingsplaat al waar te nemen?
Sorry, maar ik vond het verhaal over de vastzittende auto bij @Caland in de straat toch boeiender.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:37 schreef onlogisch het volgende:
Zou Daan Mirthe compleet aan stukken scheuren?
https://www.ad.nl/flevola(...)en-bij-ons~ae6c8d96/
Zonde. Heerlijke geur. Kan me die van mijn Peugeot 205 nog herinneren op een Franse rivierbedding. Eerste auto genot.quote:
Oh, ik ook maar ik had de hoop dat een één of andere mongool het zou lezen en uitsluitsel zou gevenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond het verhaal over de vastzittende auto bij @:Caland in de straat toch boeiender.
zulke stront artikelen achter een paywallquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:37 schreef onlogisch het volgende:
Het is ook pas de vierde deze weekquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond het verhaal over de vastzittende auto bij @:Caland in de straat toch boeiender.
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:37 schreef onlogisch het volgende:
Dat komt door het ijs wat er onder ligt en anders ben je motorisch gestoord.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:42 schreef aTypisch het volgende:
die sneeuw is wel echt aids, al paar keer bijna gevallen
einde bericht
Ik had ooit een hond van 60 kilo die nogal eens spontaan ergens achteraan ging.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt door het ijs wat er onder ligt en anders ben je motorisch gestoord.
Nee grapje, tering sneeuw.
Ik zou je kapper even appen, de kans is ongeveer 95% dat hij wel zin heeft om een ondeugend bakje koffie met je te drinken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:50 schreef RamboDirk het volgende:
Wanneer is er weer zo'n persconferentie van Rutte? wil wel weer een keer naar de kapper namelijk...
Lewisgodquote:De tien best betaalde F1-coureurs
1. Lewis Hamilton (Mercedes): 40 miljoen (45 met bonus)
2. Max Verstappen (Red Bull): 30 miljoen
3. Fernando Alonso (Alpine F1): 15 miljoen (20 met bonus)
4. Charles Leclerc (Ferrari): 11 miljoen
5. Daniel Ricciardo (McLaren): 11 miljoen
6. Carlos Sainz (Ferrari): 8 miljoen
7. Sebastian Vettel (Aston Martin): 8 miljoen
8. Valtteri Bottas (Mercedes): 6 miljoen
9. Sergio Pérez (Red Bull): 5 miljoen
10. Kimi Räikkönen (Alfa Romeo): 4 miljoen
Zou Mark dat ook zeggen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou je kapper even appen, de kans is ongeveer 95% dat hij wel zin heeft om een ondeugend bakje koffie met je te drinken.
@:buitendam
MT/OTquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker verschil tussen coureur 1 en 2 binnen een team
die kan wel weer eens een groeistuip gebruikenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens aan je asperge slurpen?
Smakelijk!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
Ja, ik ga maar eens lekker kokerellen.
Schaken of dammen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat was verdorie een goed schoteltje. Zo de kids naar bed en dan even lekker sporten op zolder.
Beestquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wielrennen en krachttraining.
Tja, je moet iets. Liever buiten aan het sporten maar dat gaat moeilijk met de kinderen hier.quote:
Leuker dan Oscar Hammerstein?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:58 schreef KingRoland het volgende:
Nienke plas is wel een leuke vlogger
Onmeunig gay is wel een passende kwalificatie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hem het best kan omschrijven
Hallo zeg.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Onmeunig gay is wel een passende kwalificatie.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hem het best kan omschrijven
Tijd voor een nieuw account.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het gedrag van Niek komt zo wel onder een vergrootglas te liggen bij de mods.
Wow, mijn klomp breekt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:30 schreef Caland het volgende:
Ja, ik ga maar eens lekker kokerellen.
Ik weet niet wie dat is maar cancel culture is walgelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
Gina Carano is het volgende cancel culture slachtoffer.
@:scrummie
Keek jij niet The Mandalorian?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is maar cancel culture is walgelijk.
Ah, mijn favoriete podcast gaat erover:
Dus ik denk dat ik zo helemaal op de hoogte ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |