Niet jammer. Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Jammer, ik had 'Het gele apen nieuwjaar' als TT.
Ik had: Genitale wrattenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Jammer, ik had 'Het gele apen nieuwjaar' als TT.
??????quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook hier faal je weer. Mijn hemel.
Oh is dat ook al racistisch.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet jammer. Ik ben tegen racisme.
Heb je die van Rebekka?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik had: Genitale wratten
Trekken jullie elkaar daarna ook af?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:21 schreef KingRoland het volgende:
Lenny en ik gaan over een paar uur samen naar het chinees vuurwerkspektakel kijken
Rebekka mokerlekker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:21 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd dat @:onlogisch zo obsessief bezig is met de genitale wratten van de vriendin van @:Befbekje
Link?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:21 schreef KingRoland het volgende:
Lenny en ik gaan over een paar uur samen naar het chinees vuurwerkspektakel kijken
Doe niet zo ordinair.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trekken jullie elkaar daarna ook af?
Stop met deze act, achterlijke mongool dat je bent.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:23 schreef Scrummie het volgende:
Vreemd dat @:onlogisch zo obsessief bezig is met Link (van Zelda).
Wow woest.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stop met deze act, achterlijke mongool dat je bent.
ed mag van mij wel corona krijgenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
SNEEUW EDITIE [/info]
@:caland @:saind(RIP) @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell(RIP) @:littlerabbit
![]()
SNEEUW EDITIE [/info]
Zonder assistent
Met of zonder behandeling op de IC?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ed mag van mij wel corona krijgen
kutfilmpjes
Heeeeeey bitcoinmaatjequote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ed mag van mij wel corona krijgen
kutfilmpjes
Goede keuze maat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn priest is bijna level 40.
dat is mij om het evenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met of zonder behandeling op de IC?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trekken jullie elkaar daarna ook af?
Maar wel 2 duimpjes! Topvideo weer van Ed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef GGMM het volgende:
![]()
SNEEUW EDITIE [/info]
@:caland @:saind(RIP) @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain(RIP) @:drizzt_dourden @:jancees(RIP) @:johannes_vermeer @:tyron @:kapiteintje(RIP) @:zipportal @:tjacka @:picommp @:scrummie @:charrell(RIP) @:littlerabbit
![]()
SNEEUW EDITIE [/info]
Zonder assistent
gzquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn priest is bijna level 40. Tijd voor een mount
@:Littlerabbit
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:24 schreef KingRoland het volgende:
Wel lekkere chinese wijven op die stream wel bohhhhh
Bedankt maatquote:
Forum Opties | |
---|---|