abonnement Unibet Coolblue
pi_197935983


Joe Biden



Kamala Harris

House of Representatives:
Democrat (221)
Republican (211)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (50)
Democratic (48)
Independents (2)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Nancy Pelosi (D)

Majority Leader of the House:
Steny Hoyer (D)
Minority Leader of the House:
Kevin McCarthy (R)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Shumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:


Voor de liefhebber hier de officiële livestreams van de grote Amerikaanse tv-netwerken:

ABC
CBS
CNN
FOX
NBC
PBS

Met een eervolle vermelding voor Agenda-Free TV.

Live data voor uitslagen

Voor wie graag een video timeline wil zien van de gebeurtenissen op 6 januari in Washington:

https://projects.propublica.org/parler-capitol-videos/
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 10 februari 2021 @ 22:50:19 #2
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197936040
In werkelijk iedere normale zaak zou dit een vernietigende en beslissende reconstructie zijn, maar ja GOP :') :r
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197936066
Ik zit echt ademloos te kijken en luisteren nu naar deze reconstructie. Zo gedetailleerd.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197936110
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:52 schreef Felixa het volgende:
Ik zit echt ademloos te kijken en luisteren nu naar deze reconstructie. Zo gedetailleerd.
Echt knap gedaan. Ik heb er nu ook een veel samenhangerder beeld van :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197936117
Ze zetten ook de enorme tegenstelling tussen hun rug recht houdende republikeinen, zoals Pence uiteindelijk ook, en de ruggengraatlozen ter plekke steeds sterk aan, bij elke gelegenheid. Niet dat ze de ruggengraatlozen noemen, ze beklemtonen het karakter van de anderen.
pi_197936152
Er werd ook even duidelijk gemaakt dat Pence en Pelosi ook daadwerkelijk omgelegd hadden kunnen worden als de evacuatie net wat langzamer was verlopen
pi_197936178
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:34 schreef Szura het volgende:
Held Goodman heeft dus ook nog Mitt Romney van de Trump-mob weggeleid
Je weet het niet zeker. maar diverse 'patriotten' waren in een gewelddadige stemming.
Zou Romney het overleefd hebben?
pi_197936188
Stay calm! :X
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 10 februari 2021 @ 23:04:38 #9
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197936276
Head shot
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197936296
Het blijft echt een wonder dat er niet meer doden zijn gevallen die dag.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197936329
Straks komt ook nog dat er hulp klaar stond in Maryland, die geen toestemming kreeg te hulp te schieten. Maar zelfs zonder dat is dit alles toch overduidelijk.
pi_197936400
Te veel GOP-senatoren weigeren verantwoordelijkheid te nemen...
Zij steunden Trump 4 jaar . Zij bleven zwijgen toen Trump ging liegen over fraude en de massa ophitste.
pi_197936422
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 22:52 schreef Felixa het volgende:
Ik zit echt ademloos te kijken en luisteren nu naar deze reconstructie. Zo gedetailleerd.
Het verschil in deze voorbereiding en de circusact van Trumps lawyers...
Ok, ze hebben ook niet verl tijd gekregen.
pi_197936427
Zulke mensen wil je toch ook helemaal niet meer beschermen als je daar in dienst bent. Heb je ze gered gaan ze massaal achter de aanstichter ervan staan :r
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 10 februari 2021 @ 23:14:53 #15
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197936470
Het is echt een godswonder dat er geen Congreslid is aangevallen of gedood door die Trump-terroristen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 10 februari 2021 @ 23:17:43 #16
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197936515
Hebben jullie die Britse docu gezien?

Deel 1 hier. VPN required :)
https://www.bbc.co.uk/ipl(...)-trump-show-downfall

Youtube!
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_197936527
quote:
18s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:12 schreef Kijkertje het volgende:
Zulke mensen wil je toch ook helemaal niet meer beschermen als je daar in dienst bent. Heb je ze gered gaan ze massaal achter de aanstichter ervan staan :r
Alleen omdat je ze dagelijks tegen komt, zou je je dood moeten schamen als je de aanstichter van dit alles steunt. Je kan ze nooit meer recht in de ogen kijken.
  woensdag 10 februari 2021 @ 23:18:57 #18
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197936540
He’s with us!

Over Ted Cruz.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197936541
Gelukkig is dit nu allemaal voor het nageslacht vastgelegd en laat die ruggegraatloze GOP-ers die Trump nog steeds beschermen daar maar lekker voor altijd hun naam aan verbinden dan. Allemaal onder het mom dat het een ongrondwettelijk proces zou zijn :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197936569
Dan zie je trumpisten vaak ook nog miepen dat het allemaal zo'n vaart niet liep.
En dan hoor je vervolgens de calls van de politie met vette paniek in hun stem. Politie die ter plekke aanwezig was en wel kunnen inschatten hoe ernstig iets is. Dikke paniek, angst voor hun leven.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 10 februari 2021 @ 23:20:50 #23
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197936578
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:19 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ik kan hier mijn ogen niet van afhouden, ik switch niet naar andere zenders.
Er gaat niks veranderen daar dus ik heb hier even niet aan meegedaan :P
Dems rollen alles uit met zoveel mogelijk feiten. Reps negeren het allemaal.
Trump gaat lekker door met irritant zijn.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_197936581
Zo hee, die beelden van de bodycam. :X
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197936586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:17 schreef wdn het volgende:
Hebben jullie die Britse docu gezien?

Deel 1 hier. VPN required :)
https://www.bbc.co.uk/ipl(...)-trump-show-downfall
De verbazing nog steeds van andere leiders over het gedrag en de besluiten van het gedrocht, en dan alles in drie kwartier.
Het was de moeite waard. Wat een incompetente zak hooi.
pi_197936603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:17 schreef wdn het volgende:
Hebben jullie die Britse docu gezien?

Deel 1 hier. VPN required :)
https://www.bbc.co.uk/ipl(...)-trump-show-downfall

Youtube!
Thanks! Moet ik ook nog kijken :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197936614
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:20 schreef Knipoogje het volgende:
Dan zie je trumpisten vaak ook nog miepen dat het allemaal zo'n vaart niet liep.
En dan hoor je vervolgens de calls van de politie met vette paniek in hun stem. Politie die ter plekke aanwezig was en wel kunnen inschatten hoe ernstig iets is. Dikke paniek, angst voor hun leven.
Doe ze je nog maar weinig hier, bocaj, 4moreyears, dellipder en zo. (Vind ik niet erg, die waren vaak aan het zuigen.)
pi_197936633
De beveiliging was zwaar onvoldoende . Wie is verantwoordeliijk daarvoor.
Met zo weinig mensen had men bij de ingangen moeten schieten.
pi_197936660
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:24 schreef Bluesdude het volgende:
De beveiliging was zwaar onvoldoende . Wie is verantwoordeliijk daarvoor.
Met zo weinig mensen had men bij de ingangen moeten schieten.
Er was toch iets van een protocol uitgebracht voor die dag? Dat ze niet veel wapens bij zich mochten dragen omdat dat te uitdagend zou zijn. Hopelijk komen ze hier nog op terug...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 10 februari 2021 @ 23:28:17 #30
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197936694
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:24 schreef Bluesdude het volgende:
De beveiliging was zwaar onvoldoende . Wie is verantwoordeliijk daarvoor.
Met zo weinig mensen had men bij de ingangen moeten schieten.
Trump :P
Hij heeft 4 jaar lang elk competent persoon verwijderd van elke positie mogelijk.
Des te meer ik hierover lees en zie des te meer ga ik denken dat hij 4 jaar lang bezig is geweest hiermee,
En ik ben niet iemand die overal een samenzwering in ziet. Juist helemaal niet :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_197936737
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:25 schreef Felixa het volgende:

[..]

Er was toch iets van een protocol uitgebracht voor die dag? Dat ze niet veel wapens bij zich mochten dragen omdat dat te uitdagend zou zijn. Hopelijk komen ze hier nog op terug...
Wie heeft dat bepaald en waarom ?
FBI waarschuwde toch dat er geweldsplannen waren op het internet
  woensdag 10 februari 2021 @ 23:33:20 #32
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197936768
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:28 schreef wdn het volgende:

[..]

Trump :P
Hij heeft 4 jaar lang elk competent persoon verwijderd van elke positie mogelijk.
Des te meer ik hierover lees en zie des te meer ga ik denken dat hij 4 jaar lang bezig is geweest hiermee,
En ik ben niet iemand die overal een samenzwering in ziet. Juist helemaal niet :X
Op z’n minst sinds mei 2020 is hiernaar opgebouwd door Trump en z’n trawanten met het verdacht maken van poststemmen, het door DeJoy laten saboteren van de USPS, de talloze speeches over ‘rigged’ en ‘stolen election’, het ophitsen van z’n homegrown terrorist-achterban, de kansloze rechtszaken etc etc
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197936826
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wie heeft dat bepaald en waarom ?
FBI waarschuwde toch dat er geweldsplannen waren op het internet
Expres gedownplayed?
En die agenten die mensen door het hek lieten, de weg wezen naar bepaalde plekken in het Congres, selfies maken met de relschoppers...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 10 februari 2021 @ 23:44:21 #34
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197936963
Oh en remember their names, de trawanten in het Congres die The Big Lie bleven volhouden:

Ted Cruz
Josh Hawley
Lindsey Graham
Rand Paul
Mo Brooks
Paul Gosar
Andy Biggs
Matt Gaetz
Lauren Boebert
Marjorie Taylor-Greene

Ik vergeet er vast nog, maar dit waren de meest vocale medeplichtigen aan The Big Lie.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 10 februari 2021 @ 23:46:19 #35
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197936983
twitter


:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197937033
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197937105
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197937107
Volgens cnn komt er een reactie van trump.

Bingo kaart klaarleggen: het is Pence zijn schuld.

Edit: reactie vanuit Florida: no remorse.
pi_197937133
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:58 schreef AnneX het volgende:
Volgens cnn komt er een reactie van trump.

Bingo kaart klaarleggen: het is Pence zijn schuld.
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197937150
In a “great mood”...níét dus. 😉

Hoeveel schermen heb jij open @Kijkertje? 😉
pi_197937171
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 00:03 schreef AnneX het volgende:
In a “great mood”...níét dus. 😉

Hoeveel schermen heb jij open @:Kijkertje? 😉
Twee maar :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197937176
Begreep ik het goed dat een proudboy bij FBI erkende dat zijn groep moordplannen had ?
  donderdag 11 februari 2021 @ 00:15:33 #43
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197937252
Waarom zijn er eigenlijk zoveel verschillende impeachment managers?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197937265
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 00:15 schreef Szura het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk zoveel verschillende impeachment managers?
Omdat het heel veel werk is neem ik aan en ze allemaal een gedeelte daarvan op zich nemen?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 00:24:39 #45
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197937315
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2021 00:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Omdat het heel veel werk is neem ik aan en ze allemaal een gedeelte daarvan op zich nemen?
Ja, maar dan kun je toch het voorwerk achter de schermen samen doen en twee man ofzo het woord laten voeren? :P Niet belangrijk verder.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197937325
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:28 schreef wdn het volgende:

[..]

Trump :P
Hij heeft 4 jaar lang elk competent persoon verwijderd van elke positie mogelijk.
Des te meer ik hierover lees en zie des te meer ga ik denken dat hij 4 jaar lang bezig is geweest hiermee,
En ik ben niet iemand die overal een samenzwering in ziet. Juist helemaal niet :X
Trump is geen mastermind. Hij is veel te dom en lui geweest voor welk plan dan ook. Als hij ook maar een plan had gehad dan was had hij die al ver voor zn aanstelling in z'n hoofd gehad en was hij nu geen president-af geweest. Dan had hij z'n macht al stevig in het cement gezet.

Het presidentschap winnen was een mooie egostrelende bijkomstigheid. Daarnaast vaarde hij waar de wind hem bracht. Die bestorming was wat hij kort erop zelf toe opriep. Het moest misschien iets worden maar is uiteindelijk niet geworden wat hij hoopte.. en dat laatste somt zn hele leven op.

Verre van een president en een net-niet dictator. Opzich wel een heel bijzonder fenomeen.
  donderdag 11 februari 2021 @ 00:34:43 #47
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197937377
Benieuwd of we hier nog gelekt spul krijgen te zien van wat Trump na z’n speech deed in het Witte Huis
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197937434
Er waren wel beelden (foto's) dacht ik dat Trump ademloos in een partytent naar de mob stond te kijken. Maar nog niet voorbij zien komen
pi_197937449
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 00:43 schreef Dutch_view het volgende:
Er waren wel beelden (foto's) dacht ik dat Trump ademloos in een partytent naar de mob stond te kijken. Maar nog niet voorbij zien komen
Die beelden waren volgens mij van voor zijn toespraak.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 00:45:49 #50
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197937450
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 00:43 schreef Dutch_view het volgende:
Er waren wel beelden (foto's) dacht ik dat Trump ademloos in een partytent naar de mob stond te kijken. Maar nog niet voorbij zien komen
De partytent was voor de speech, oa gefilmd door cokehoofd Don Jr, dus toen was er nog geen geweld
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197937490
twitter

Dat besluit is alvast genomen.
  donderdag 11 februari 2021 @ 00:59:31 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_197937536
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:11 schreef Bluesdude het volgende:
Te veel GOP-senatoren weigeren verantwoordelijkheid te nemen...
Zij steunden Trump 4 jaar . Zij bleven zwijgen toen Trump ging liegen over fraude en de massa ophitste.
We know...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_197937554
Joaquin Castro is imho wel degene die het verhaal het beste kan vertellen van alle impeachment managers.
Niet overdreven emotioneel, rustig en duidelijk.
  donderdag 11 februari 2021 @ 01:24:47 #54
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197937628
Act surprised:
twitter


In the 60 days before an election, the Justice Department generally tries to avoid taking aggressive investigative actions that could affect the outcome of the vote if the actions were to become public.

The Manhattan prosecutors noted to officials in Washington that they initially raised the idea in the summer, before the 60-day cutoff, the people said. And after the election, the prosecutors tried again.

But even then, political appointees in Mr. Trump’s Justice Department, including officials in the deputy attorney general’s office at the time, did not approve, noting Mr. Trump was still contesting the election results in several states — a legal effort being led by Mr. Giuliani, the people said.

The opposition rankled both the Manhattan prosecutors and some career officials in Washington, who questioned whether senior officials were treating all politically sensitive investigations equally after the election. While Manhattan prosecutors still faced opposition to examining Mr. Giuliani’s records, federal prosecutors in Delaware were allowed to issue subpoenas for a tax investigation into Mr. Biden’s son, Hunter Biden.


:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 11 februari 2021 @ 01:32:15 #55
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197937661
Patrick Leahy klinkt alsof 'ie elk moment een hartaanval kan krijgen.
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 11 februari 2021 @ 01:33:37 #56
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197937668
Die ouwe voorzitter snapt er niks van :') _O-. Dit krijg je als je zoveel wandelende lijken in je Congres hebt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 11 februari 2021 @ 01:33:47 #57
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197937670
Wat gebeurd er allemaal :')
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 11 februari 2021 @ 01:34:52 #58
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197937675
3e Wereldland _O-
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197937676
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2021 01:33 schreef DonDruiper het volgende:
Wat gebeurd er allemaal :')
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 01:35:56 #60
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197937678
quote:
6s.gif Op donderdag 11 februari 2021 01:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[ twitter ]
En dat verwarmde lijk snapt er niks van.. zuchtend en kreunend.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197937694
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 01:35 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

En dat verwarmde lijk snapt er niks van.. zuchtend en kreunend.
Dat is blijkbaar normaal, daar heeft hij iemand voor die hem vertelt wat op dat moment de juiste procedure is. Blijkbaar heeft zij bepaald dat de eis van Mike Lee 'out of order' is omdat de voorzitter daar helemaal niet over gaat.

Dat weet Mike Lee natuurlijk ook wel en het is dus duidelijk een gevalletje van even op het eind voor de buhne zeer verontwaardigd grandstanden na al die voor Trump belastende informatie die ze al uren moeten aanhoren.

Raskin heeft het nu dus opgelost door Mike Lee zijn zin gewoon te geven om tijdrovende debatten erover te voorkomen want dat is natuurlijk precies wat de Reps willen. Zo cruciaal zijn ze niet voor het geheel.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 11-02-2021 05:14:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 01:42:59 #62
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197937704
Morgen dus de impeachment managers eerst weer aan het woord?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197937711
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 01:42 schreef Szura het volgende:
Morgen dus de impeachment managers eerst weer aan het woord?
Volgens mij wel. Ik weet niet hoeveel uur ze erop hebben zitten (heb het begin niet gezien) maar in totaal hebben ze 16 uur.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 01:47:03 #64
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197937720
quote:
84s.gif Op donderdag 11 februari 2021 01:44 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Ik weet niet hoeveel uur ze erop hebben zitten (heb het begin niet gezien) maar in totaal hebben ze 16 uur.
Oké. Ben vooral benieuwd wat voor nieuwe beelden e.d. zij nog laten zien. Die clowns van Trump hoef ik niet live te zien, die beelden kijk ik wel bij held Aaron op Twitter terug.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197937726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 01:47 schreef Szura het volgende:

[..]

Oké. Ben vooral benieuwd wat voor nieuwe beelden e.d. zij nog laten zien. Die clowns van Trump hoef ik niet live te zien, die beelden kijk ik wel bij held Aaron op Twitter terug.
Ik ben ook wel benieuwd of er nog getuigen komen. Mike Pence lijkt me wel een goed idee.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197937796
quote:
6s.gif Op donderdag 11 februari 2021 01:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat is blijkbaar normaal, daar heeft hij iemand voor die hem vertelt wat op dat moment de juiste procedure is. Blijkbaar heeft zij bepaald dat de eis van Mike Lee 'out of order' is omdat de voorzitter daar helemaal niet over gaat.

Dat weet Mike Lee natuurlijk ook wel en het is dus duidelijk een gevalletje van even op het eind voor de buhne zeer verontwaardigd grandstanden na al die beschadigende informatie die ze al uren moeten aanhoren.

Raskin heeft het nu dus opgelost door Mike Lee zijn zin gewoon te geven om tijdrovende debatten erover te voorkomen want dat is natuurlijk precies wat de Reps willen. Zo cruciaal zijn ze niet voor het geheel.
De beelden en verdere toelichting:

twitter


twitter


twitter


[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 11-02-2021 02:47:48 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 02:56:16 #67
494852 Wicky030
Feitelijk incorrect
pi_197937813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:14 schreef Szura het volgende:
Het is echt een godswonder dat er geen Congreslid is aangevallen of gedood door die Trump-terroristen
zagen ze al aankomen

ik las berichten maanden van te voren wat er zou gebeuren. heb daarvoor een hele lange tijd getwijfeld maar amerikanen zijn (gelukkig) wel gek genoeg om oldskool hun congres aan te vallen.

het is verder een moeilijke casus. beide groepen zijn criminelen zowel een deel van het congres als een deel van de opstandelingen. zijn het terroristen? ja maar dan aan beide kanten.
Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar
  donderdag 11 februari 2021 @ 02:59:53 #68
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197937817
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 02:56 schreef Wicky030 het volgende:

[..]

amerikanen zijn (gelukkig) wel gek genoeg om oldskool hun congres aan te vallen.

beide groepen zijn criminelen zowel een deel van het congres als een deel van de opstandelingen. zijn het terroristen? ja maar dan aan beide kanten.
:') _O-
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197937818
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 02:56 schreef Wicky030 het volgende:

[..]

zagen ze al aankomen

ik las berichten maanden van te voren wat er zou gebeuren. heb daarvoor een hele lange tijd getwijfeld maar amerikanen zijn (gelukkig) wel gek genoeg om oldskool hun congres aan te vallen.

het is verder een moeilijke casus. beide groepen zijn criminelen zowel een deel van het congres als een deel van de opstandelingen. zijn het terroristen? ja maar dan aan beide kanten.
Die daders worden dan ook gewoon vervolgd maar daar gaat het in deze Impeachment Trial helemaal niet om. Het gaat om de vraag of Trump afgerekend moet worden op het aanmoedigen daarvan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 03:02:22 #70
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197937821
quote:
81s.gif Op donderdag 11 februari 2021 03:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Die daders worden dan ook gewoon vervolgd maar daar gaat het in deze Impeachment Trial helemaal niet om. Het gaat om de vraag of Trump afgerekend moet worden op het aanmoedigen daarvan.
Ga je ook nog typen voor 'm? :D

( :') ) is meer dan genoeg
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 11 februari 2021 @ 03:05:13 #71
494852 Wicky030
Feitelijk incorrect
pi_197937826
quote:
81s.gif Op donderdag 11 februari 2021 03:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Die daders worden dan ook gewoon vervolgd maar daar gaat het in deze Impeachment Trial helemaal niet om. Het gaat om de vraag of Trump afgerekend moet worden op het aanmoedigen daarvan.
Strafrechtelijk vervolgd? Ja.
Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar
pi_197937829
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 03:05 schreef Wicky030 het volgende:

[..]

Strafrechtelijk vervolgd? Ja.
Wie? Trump? Dat is hier helemaal niet aan de orde, het is geen strafzaak maar een Impeachment Trial.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 03:21:49 #73
494852 Wicky030
Feitelijk incorrect
pi_197937840
quote:
5s.gif Op donderdag 11 februari 2021 03:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wie? Trump? Dat is hier helemaal niet aan de orde, het is geen strafzaak maar een Impeachment Trial.
Leuk circus voor de midterms. Maar de enige juiste trial is een strafrechtelijke. Je zou maar je leven gewaagd hebben voor politici om vervolgens te zien dat een politici er niet voor vervolgd wordt. Ik snap wel dat sommige agenten zoiets hadden van hier beginnen we niet aan.
Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar
pi_197937856
Een politicus.

En waarom is de enige juiste trial is een strafrechtelijke?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_197937922
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 03:21 schreef Wicky030 het volgende:

[..]

Leuk circus voor de midterms. Maar de enige juiste trial is een strafrechtelijke. Je zou maar je leven gewaagd hebben voor politici om vervolgens te zien dat een politici er niet voor vervolgd wordt. Ik snap wel dat sommige agenten zoiets hadden van hier beginnen we niet aan.
Ongetwijfeld komen er ook nog wel strafrechtelijke zaken tegen Trump maar deze is belangrijk omdat hij bij veroordeling zichzelf niet meer kandidaat kan stellen in 2024 en het bovendien als precedent kan dienen voor toekomstige presidenten.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197937949
Nog wat meer over het inmiddels befaamde telefoontje van Tuberville met Trump waar Mike Lee tegen protesteerde:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197937966
Lindsey Graham's wanhopige poging de schuld bij Pelosi neer te leggen :')

twitter

twitter

Het was 'offensive' en 'absurd' :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 11-02-2021 06:30:55 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197937981
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 01:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd of er nog getuigen komen. Mike Pence lijkt me wel een goed idee.
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197938006
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2021 23:14 schreef Szura het volgende:
Het is echt een godswonder dat er geen Congreslid is aangevallen of gedood door die Trump-terroristen
Dat was Trump mss wel goed uitgekomen?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 06:33:39 #80
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197938070
quote:
81s.gif Op donderdag 11 februari 2021 05:18 schreef Kijkertje het volgende:
Lindsey Graham's wanhopige poging de schuld bij Pelosi neer te leggen :')

[ twitter ]
[ twitter ]
Het was 'offensive' en 'absurd' :')
Here’s wat I wanna know: wat klopt er van de berichtgeving over de telefoontjes die Lindsey Graham heeft gepleegd naar Georgia om de verkiezingsuitslag te beïnvloeden?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 11 februari 2021 @ 07:00:54 #81
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197938136
quote:
Sen. Cotton asked staffer to bring his knife to undisclosed location on Jan. 6
From CNN's Jamie Gangel
On the afternoon of Jan. 6, Arkansas Republican Sen. Tom Cotton believed the situation at the Capitol was so dangerous that he asked one of his staffers to bring his knife to the undisclosed location where senators were being hidden from rioters, and that he was prepared to use it.

Cotton told CNN's Jamie Gangel that afternoon during the riot: “I’m armed and I’m immune from prosecution” and indicated that he was prepared to defend himself, defend the room, if the rioters attacked and tried to get in where the senators were.

After the stunning videos and photos presented by the House managers today, we now know how close it was for Vice President Mike Pence and Sen. Mitt Romney. We know that Kevin McCarthy and other leaders were desperately calling for help. We know that five people died including Capitol Police Officer Brian Sicknick.

So in real time, on the afternoon of Jan. 6 — around 2:20 p.m. — Cotton thought the situation was so dangerous, he asked for his knife to be brought to him. That there was that kind of threat — mortal danger.
Maar we gaan mob leader Trump niet veroordelen hoor!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197940418
twitter


Inderdaad. Hoe kijkt de familie Pence nu naar dit alles? 2 minuten na Trumps tweet wordt Pence in veiligheid gebracht !

https://sethabramson.subs(...)ment-livestack-day-2 , 6.18 p.m. Vanavond om 12.00 ( middernacht) hun tijd, 6 uur ‘s morgens onze tijd herhaalt msnbc wat er gisteren gebeurde. Handig, voor wie net als ik ‘s nachts liever slaapt, dan kan je alles wat in de avond en nacht gezegd en getoond is zelf zien.

https://sethabramson.subs(...)n-of-trump-remains-a
pi_197942230
Ik las een bericht over een groep Republikeinen die zich overwegen af te scheiden van de GOP en een nieuwe conservatieve partij te beginnen. Dat zou een goede ontwikkeling zijn en voor de Democraten niet ongunstig.

https://globalnews.ca/news/7633929/republicans-new-party-trump/
  donderdag 11 februari 2021 @ 12:47:11 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_197942938
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las een bericht over een groep Republikeinen die zich overwegen af te scheiden van de GOP en een nieuwe conservatieve partij te beginnen. Dat zou een goede ontwikkeling zijn en voor de Democraten niet ongunstig.

https://globalnews.ca/news/7633929/republicans-new-party-trump/
Meh die partij wordt drie man en een paardekop groot, en de GOP zelf kan zonder gene en met volledige steun van de kiezer compleet wappie gaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197943378
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Meh die partij wordt drie man en een paardekop groot, en de GOP zelf kan zonder gene en met volledige steun van de kiezer compleet wappie gaan.
Lastig op voorhand zo te stellen. Een deel van de independents zal zich vast liever achter zo'n partij scharen dan de "noodzakelijke" keuze voor Democraten maken als ze voor rechtsstaat en democratie willen stemmen of "noodzakelijke" keuze voor Republikeinen maken als ze voor bepaalde zaken waar zij voor staan zijn. Maar waarschijnlijk heb je, helaas, wel gelijk.
pi_197943471
In Georgia is het onderzoek begonnen : https://edition.cnn.com/2(...)-election/index.html naar de criminaliteit van zijn telefoontje over het vinden van stemmen/fraude. En dat zal niet het enige onderzoek naar criminele acties van de ex-president zijn. De New Yorkse belastingen komen ook nog.

CNN benadrukt in honderden terugblikken twee zaken: niet alleen de senatoren kijken naar het getoonde bewijs (ik ga ervan uit dat de kijkcijfers van Fox die het over heel andere zaken hadden niet hoog waren gisteren), maar alle Amerikanen. De senatoren zullen ook wel gevoelig zijn voor de reacties van hun kiezers, vrienden en familie.
En Pence wordt ook nadrukkelijk in beeld gebracht, en het directe gevaar dat hij aantoonbaar liep. Pence is jarenlang een van de senatoren geweest, de republikeinen die straks voor Trump kiezen, kiezen tegen Pence, dat gevoel willen de aanklagers in ieder geval heel subtiel over brengen.
pi_197943589
twitter

De kijkcijfers.
Voor context kun je verder de comments lezen.
  donderdag 11 februari 2021 @ 14:10:15 #89
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197944144
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 10:31 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

12 argumenten waarom het niet helemaal denkbeeldig is https://sethabramson.subs(...)n-of-trump-remains-a . Vooral 8 en 9 zijn plausibel.
"Donald Trump’s lawyers are worse than anyone expected."

Niet waar. Ik alleen al vond ze minder waard dan een zandkorrel.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 11 februari 2021 @ 14:31:44 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_197944509
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:36 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
De kijkcijfers.
Voor context kun je verder de comments lezen.
Het valt op zich te verwachten dat veel Amerikaanse rechtsen zich hetzelfde gedragen als de Republikeinen in de Senaat, namelijk dat ze gedurende het proces heel erg intens op iets anders proberen te focussen. Maar laten we hopen dat voor een deel het ook het besef is dat de LARP voorbij is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197944559
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:31 schreef speknek het volgende:

[..]

Het valt op zich te verwachten dat veel Amerikaanse rechtsen zich hetzelfde gedragen als de Republikeinen in de Senaat, namelijk dat ze gedurende het proces heel erg intens op iets anders proberen te focussen. Maar laten we hopen dat voor een deel het ook het besef is dat de LARP voorbij is.
Gezien Fox News nog meer de richting op gaat van het opinie-feitenvrije-afvoerputje zullen ze daar in ieder geval denken dat een hoop mensen vertrokken zijn naar OANN en NewsMax om daar wat dat betreft aan hun trekken te komen. Ziet er dus naar uit dat de LARP voor een heel groot deel van de aanhang door gaat als die inschatting juist is.

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 11-02-2021 14:41:04 ]
pi_197944722
twitter


Tucker Carlsen wil zijn nieuwe vrienden niet beledigen dus zal hij blijven doorgaan met het bagatelliseren van wat er werkelijk gebeurd is op 6 Januari.
  donderdag 11 februari 2021 @ 14:59:06 #93
8369 speknek
Another day another slay
pi_197944988
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:34 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Gezien Fox News nog meer de richting op gaat van het opinie-feitenvrije-afvoerputje zullen ze daar in ieder geval denken dat een hoop mensen vertrokken zijn naar OANN en NewsMax om daar wat dat betreft aan hun trekken te komen. Ziet er dus naar uit dat de LARP voor een heel groot deel van de aanhang door gaat als die inschatting juist is.
Ik denk niet dat OAN en NewsMax daadwerkelijk groot genoeg zijn om zo'n drop in ratings te verklaren, maar Fox zal schat ik vooral bang zijn dat Trump terzijnertijd echt zijn gewicht achter een concurrent gooit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197945131
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:59 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk niet dat OAN en NewsMax daadwerkelijk groot genoeg zijn om zo'n drop in ratings te verklaren, maar Fox zal schat ik vooral bang zijn dat Trump terzijnertijd echt zijn gewicht achter een concurrent gooit.
Dat zou ook een rol kunnen spelen. Ik probeerde een tijdje geleden cijfers van OANN en NewsMax boven water te krijgen, maar kon het toen niet vinden. Zojuist nog even gezocht en kwam toen wat artikelen tegen met incidentele cijfers:

8 december:

quote:
Newsmax TV has notched a ratings win over Fox News Channel for the very first time.

The win, fueled by conservative viewers who are disappointed by the election results, happened Monday evening. In the key 25- to 54-year-old demographic prized by advertisers, "Greg Kelly Reports" on Newsmax out-rated "The Story with Martha MacCallum" on Fox.
The margin was narrow — Kelly averaged 229,000 viewers in the demo and MacCallum averaged 203,000 — but it is still a milestone in the cable news industry.

https://edition.cnn.com/2(...)s-ratings/index.html
En van 21 december:

quote:
To be sure, Fox News has remained the most-watched cable news network in primetime, also besting CNN and MSNBC despite recent growth for those networks. But the momentum is undeniable for Newsmax, which averaged 401,000 viewers in primetime the week of Nov. 30, compared with 57,000 the week before the election and 233,000 the week of the election, according to Nielsen.

https://eu.usatoday.com/s(...)election/3881624001/
En we zijn inmiddels anderhalve maand verder ten opzichte daarvan. Komt bij dat 400k kijkers op primetime in deze markt dus wel een substantieel deel van de taart is gebaseerd op de cijfers uit de tweet die AnneX toonde, wat waarschijnlijk alleen maar gegroeid is sinds eind december voor NewsMax en da's nog los van OANN.

Het lijkt me dus helaas best aannemelijk dat veel van dat volk nog verder de fabeltjesfuik in zijn gedoken in plaats van omgekeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 11-02-2021 15:18:22 ]
  donderdag 11 februari 2021 @ 15:28:39 #95
494852 Wicky030
Feitelijk incorrect
pi_197945482
quote:
6s.gif Op donderdag 11 februari 2021 04:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ongetwijfeld komen er ook nog wel strafrechtelijke zaken tegen Trump maar deze is belangrijk omdat hij bij veroordeling zichzelf niet meer kandidaat kan stellen in 2024 en het bovendien als precedent kan dienen voor toekomstige presidenten.
Helaas. Die strafrechelijke vervolging komt niet. Het gaat allemaal om macht. En de kans ontnemen om Trump weer te laten winnen want waarom zou je als politicus goed werk verrichten waardoor idioten als Trump geen kans hebben als je ook gewoon een show kan opvoeren voor de mid terms en om de andere partij dwars te zitten terwijl je in de achterkamertjes werkt met de andere partij.
Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar
pi_197945718
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:08 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dat zou ook een rol kunnen spelen. Ik probeerde een tijdje geleden cijfers van OANN en NewsMax boven water te krijgen, maar kon het toen niet vinden. Zojuist nog even gezocht en kwam toen wat artikelen tegen met incidentele cijfers:

8 december:
[..]

En van 21 december:
[..]

En we zijn inmiddels anderhalve maand verder ten opzichte daarvan. Komt bij dat 400k kijkers op primetime in deze markt dus wel een substantieel deel van de taart is gebaseerd op de cijfers uit de tweet die AnneX toonde, wat waarschijnlijk alleen maar gegroeid is sinds eind december voor NewsMax en da's nog los van OANN.

Het lijkt me dus helaas best aannemelijk dat veel van dat volk nog verder de fabeltjesfuik in zijn gedoken in plaats van omgekeerd.
Ik weet nooit zo goed hoe je kijkcijfers in Amerika moet lezen. 400k stelt natuurlijk geen reet voor, daar word je in Nederland nog mee uitgelachen. Bij wijze van.
pi_197945784
Ik zit de impeachment trial van gisteren te kijken. Steeds denk ik dat we nu alle info wel hebben maar dan komt er weer iets dat ik eigenlijk al vergeten was. En zo gaat dat al vier jaar. Bij alle compilatiefilmpjes blijkt dat ik steeds minimaal de helft ben vergeten. Het is zo extreem en veel dat het nauwelijks te onthouden valt.
Spoilers!
pi_197945896
Het valt mij op dat hier geregeld van die random figuren van Twitter voorbij komen, maar desondanks uiterst serieus worden genomen. Wie zijn Eric Boehlert en Parker Molloy nu weer dan?
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:40 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ik weet nooit zo goed hoe je kijkcijfers in Amerika moet lezen. 400k stelt natuurlijk geen reet voor, daar word je in Nederland nog mee uitgelachen. Bij wijze van.
Goed punt, dat vraag ik mij inderdaad ook wel af. Lijkt erg weinig voor zo'n groot land.
pi_197946038
quote:
15s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:51 schreef Dejannn het volgende:
Het valt mij op dat hier geregeld van die random figuren van Twitter voorbij komen, maar desondanks uiterst serieus worden genomen. Wie zijn Eric Boehlert en Parker Molloy nu weer dan?
[..]

Goed punt, dat vraag ik mij inderdaad ook wel af. Lijkt erg weinig voor zo'n groot land.
Of een tweet serieus genomen dient te worden, is afhankelijk van de inhoud. Wordt een claim onderbouwd door bewijs of wordt er slechts een mening gedropt?

Jij lijkt vooral af te gaan op de boodschapper - en in sommige gevallen is dat ook terecht - maar het is vooral van belang om te kijken naar de onderbouwing. Als er een artikel wordt gepost in de Tweet, is het verstandig om dat te lezen en te checken of het verhaal hout snijdt of dat er sprake is van een aaneenrijging van aannames.

Zo moeilijk is het toch allemaal niet, Dejann?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197946114
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit de impeachment trial van gisteren te kijken. Steeds denk ik dat we nu alle info wel hebben maar dan komt er weer iets dat ik eigenlijk al vergeten was. En zo gaat dat al vier jaar. Bij alle compilatiefilmpjes blijkt dat ik steeds minimaal de helft ben vergeten. Het is zo extreem en veel dat het nauwelijks te onthouden valt.
Inderdaad.
Het is dat (het team áchter) de impeachment managers de rooie puntjes met elkaar hebben verbonden.
Connecting the dots.
Edit: trouwens drom was de docu op bbc ook (weer) een eyeopener. En er volgen nog 2 delen. 🇺🇸

En vaak ook dat ik alsnog onbekende personen googel op achtergrond.
Een zg. backgroundcheck 😉

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 11-02-2021 16:19:16 ]
pi_197947981
twitter

OK. Bevestigd. Oók van het padje af.
pi_197948663
To impeach Jezus ?
hummmmmm het is een idee.
zet hem af als godheid, en religieus leider.
2000 jaar geschiedenis om te bewijzen dat hij faalde
pi_197948796
trial gaat verder.. zoek je favoriete zender
pi_197948829
Onderzoek gevraagd naar het telefoontje van Tuberville met Trump:

twitter


Tuberville says he informed Trump of Pence's evacuation before rioters reached Senate
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 18:11:38 #105
8369 speknek
Another day another slay
pi_197948864
Biden heeft de hoogste begin approval rating in 30 jaar.



https://www.cnbc.com/2021(...)four-presidents.html

$15 minimumloon is ook populair, 54% vindt het goed, 10% vindt het te laag, en 36% te hoog.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197949055
Such an admirer of president Trump that hebused the presidents picture as his own profile picture ( nu in devtrial)

Hm, wie heb ik dat meer zien doen ~O>
  donderdag 11 februari 2021 @ 18:28:21 #107
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_197949175
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:11 schreef speknek het volgende:
Biden heeft de hoogste begin approval rating in 30 jaar.

[ afbeelding ]

https://www.cnbc.com/2021(...)four-presidents.html

$15 minimumloon is ook populair, 54% vindt het goed, 10% vindt het te laag, en 36% te hoog.
He bah, wat een populist.

/s
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 11 februari 2021 @ 18:54:05 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_197949808
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:28 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

He bah, wat een populist.

/s
Vast een fake poll voor iemand die nul opkomst bij toespraken had.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator donderdag 11 februari 2021 @ 19:11:46 #109
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197950311
quote:
15s.gif Op donderdag 11 februari 2021 15:51 schreef Dejannn het volgende:
Het valt mij op dat hier geregeld van die random figuren van Twitter voorbij komen, maar desondanks uiterst serieus worden genomen. Wie zijn Eric Boehlert en Parker Molloy nu weer dan?
[..]

Goed punt, dat vraag ik mij inderdaad ook wel af. Lijkt erg weinig voor zo'n groot land.
En zoals je zelf al gezien, en geliked hebt, heb ik daar al mensen op aangesproken en heb ik een lading tweets verwijderd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_197950885
Handig gedaan, in de lijst tweets van Republikeinse werknemers die ontslag namen direct na 6-1 , en daar iets over tweeten, was ook een tweet van Elaine Chao, de vrouw van Mitch McConnell, hier ook wel bekend als MoskouMitch, de leider van de senaatsminderheid. _O_
pi_197951113
De McConnells hebben voor jaren trumpgeliked en gelikt.
Ze zijn mede-verantwoordelijk voor de ruimte die Trump kreeg te kloten en de massa op te hitsen.
Het lijkt alsof senator McConnell voor impeachment zal stemmen. Maar hij heeft nog niet openlijk zijn keuze bekendgemaakt. Tjaaa...wederom is dat Trump ruimte geven
pi_197951242
twitter
twitter


« We zijn hier niet om te straffen, maar om te voorkomen, het gevaar is niet voorbij, we kunnen dit niet eenvoudigweg onder het tapijt vegen. »
pi_197951617
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:37 schreef Bluesdude het volgende:
De McConnells hebben voor jaren trumpgeliked en gelikt.
Ze zijn mede-verantwoordelijk voor de ruimte die Trump kreeg te kloten en de massa op te hitsen.
Het lijkt alsof senator McConnell voor impeachment zal stemmen. Maar hij heeft nog niet openlijk zijn keuze bekendgemaakt. Tjaaa...wederom is dat Trump ruimte geven
Ja, bekend. Maar door haar tweet op te nemen in de aanklacht, betekent tegen de aanklacht stemmen voor Mitch publiekelijk tegen de mening van zijn eigen vrouw stemmen. Er werden ook filmpjes getoond van republikeinen op belangrijke posities die Trump verantwoordelijk houden en scherp veroordelen. Tegen stemmen is ook een tegenstem naar hun.
pi_197951815
Nou laten ze verklaringen horen en vertellen ze over ervaringen van republikeinse staffers. Tegenstemmen is ook een vorm van verraad aan deze mensen, is de weinig subtiele boodschap.
pi_197951974
De politieke top van USA en hun personeel moesten zich verbergen
Deed me denken aan de definitie van terrorisme van de aivd
https://www.aivd.nl/onder(...)gen%20of%20politieke
quote:
het uit ideologische motieven dreigen met, voorbereiden of plegen van op mensen gericht ernstig geweld, dan wel daden gericht op het aanrichten van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beïnvloeden.
Domestic terrorism heet dat in Amerika.
Als Trump niet de terrorist is , dan is hij wel de ophitser tot terreur
pi_197952336
Die housemanagers moeten nu ook bodyguards krijgen,
pi_197952798
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nou laten ze verklaringen horen en vertellen ze over ervaringen van republikeinse staffers. Tegenstemmen is ook een vorm van verraad aan deze mensen, is de weinig subtiele boodschap.
Eindelijk wordt dit ook benoemd.
Vond ik ook erg belangrijk om te benoemen!

Verder: kennen wij Alex van der Zwaan nog? Kreeg ook een pardon, na erom gevraagd te hebben.
Hopelijk is de link via blendle te lezen? https://blendle.com/i/quo(...)MS1hOTJkNGE4M2JlZCJ9
Quote:” ALEX VAN DER ZWAAN
Tekst OLIVIER VAN KUYEN Beeld MICHAEL ROBERT WILLIAMS
BIJ GRATIE TRUMPS
Hij weet in 2018 alle camera’s op zich gericht. Alex van der Zwaan is de eerste die in het kader van de Russische inmenging in de Amerikaanse presidentsverkiezingen wordt veroordeeld. Nu neemt de Nederlandse advocaat, die vlak voor Kerst gratie kreeg van Trump, voor het eerst het woord. ‘Het is verschrikkelijk om opeens wereldnieuws te zijn.’”
pi_197953209
Hopelijk komt in de tijdlijn ook voorbij hoe en wanneer wél/niet de besluiten over inzet van hulp zijn genomen.
pi_197953272
Nu spionage gevaar. Beelden van mensen die foto’s maken, mogelijk van geheime staatsinformatie. De kwetsbaarheid van het Capitool is voor elke terrorist en spion getoond.
Overigens, dat de medewerkers na alle bedreigingen en ellende de boel moesten opruimen en schoon maken, op de muren gesmeerde poep en bloed van slachtoffers reinigen, was ook niet erg empatisch.

Heb ik goed begrepen dat Schoen is weggegaan en dat er ook een aantal republikeinen ontbreken?
pi_197953285
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:51 schreef AnneX het volgende:
Hopelijk komt in de tijdlijn ook voorbij hoe en wanneer wél/niet de besluiten over inzet van hulp zijn genomen.
Ja, en die lijst van mensen die om inzet gebeld hebben.
pi_197953763
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nu spionage gevaar. Beelden van mensen die foto’s maken, mogelijk van geheime staatsinformatie. De kwetsbaarheid van het Capitool is voor elke terrorist en spion getoond.
Overigens, dat de medewerkers na alle bedreigingen en ellende de boel moesten opruimen en schoon maken, op de muren gesmeerde poep en bloed van slachtoffers reinigen, was ook niet erg empatisch.

Heb ik goed begrepen dat Schoen is weggegaan en dat er ook een aantal republikeinen ontbreken?
Volgens CNN: ongeveer 15 republikeinse senatoren die niet op hun plek zitten. En Rick Scott die met een landkaart van Azië op zijn schoot zit waar hij de namen van de landen in schrijft. 8)7
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197953782
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 20:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Nu spionage gevaar. Beelden van mensen die foto’s maken, mogelijk van geheime staatsinformatie. De kwetsbaarheid van het Capitool is voor elke terrorist en spion getoond.
Overigens, dat de medewerkers na alle bedreigingen en ellende de boel moesten opruimen en schoon maken, op de muren gesmeerde poep en bloed van slachtoffers reinigen, was ook niet erg empatisch.

Heb ik goed begrepen dat Schoen is weggegaan en dat er ook een aantal republikeinen ontbreken?
15 Reps afwezig, las ik net. Ik zit te Luisteren naar cnn.

Nu: Terecht: US en baken van democratie in de wereld: haha voor ambassadeurs en diplomaten. Volkomen belachelijk gemaakt en onderuit gehaald.
pi_197954032
twitter
Alvast de verdediging onderuit halen: vrijheid van meningsuiting geldt niet voor mensen in bepaalde functies: zijn eigen dochter wiskundelerares kan ontslagen worden als ze in de klas bepaalde dingen zegt, politieagenten, brandweermannen etc kunnen voor bepaalde uitingen ontslagen worden.
Nog sterker: Trump zelf heeft niet weinig mensen ontslagen omdat ze bepaalde dingen hadden gezegd.

Nog voordat de verdediging is begonnen, zijn ze al heel sterk onderuitgehaald.
  donderdag 11 februari 2021 @ 21:47:12 #126
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197954698
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:13 schreef Felixa het volgende:

[..]

Volgens CNN: ongeveer 15 republikeinse senatoren die niet op hun plek zitten. En Rick Scott die met een landkaart van Azië op zijn schoot zit waar hij de namen van de landen in schrijft. 8)7
Where the f is Nambia? :7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_197954846
Alvast: herh deel 1 Vannacht! van de docu Trump takes on the World.
BBC 2 om 00:30 - 01:30 uur. Waarin ook Fiona Hill.

Zie edit: straks, vannacht dus.

[ Bericht 20% gewijzigd door AnneX op 11-02-2021 22:52:08 ]
pi_197955002
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:11 schreef speknek het volgende:
Biden heeft de hoogste begin approval rating in 30 jaar.

[ afbeelding ]

https://www.cnbc.com/2021(...)four-presidents.html

$15 minimumloon is ook populair, 54% vindt het goed, 10% vindt het te laag, en 36% te hoog.
Ik heb een vermoeden dat dit ook wel een beetje komt doordat de democraten ook steeds meer partisan worden, gedwongen door de republikeinen. Dus na jarenlang murw gebeukt te zijn gaan die ook steeds meer achter hun leider staan, of ie nu goed of slecht is. Zelfs achter Obama stonden ze blijkbaar niet zo erg ondanks zijn massieve overwinning. Het zal alleen maar erger worden gok ik.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:23:38 #130
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197955386
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:02 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik heb een vermoeden dat dit ook wel een beetje komt doordat de democraten ook steeds meer partisan worden, gedwongen door de republikeinen. Dus na jarenlang murw gebeukt te zijn gaan die ook steeds meer achter hun leider staan, of ie nu goed of slecht is. Zelfs achter Obama stonden ze blijkbaar niet zo erg ondanks zijn massieve overwinning. Het zal alleen maar erger worden gok ik.
Allicht doen En dit nu, de pendulum is de andere kant opgewaaid. Dat zou hier ook kunnen gebeuren. Wat heeft het rechtse beleid de kleine man opgeleverd?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197955489
Nog even een opmerking over de vraag die Neguse de Senaat voorlegde: "Did the president act willfully?"

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:29:54 #132
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197955518
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:13 schreef Felixa het volgende:

[..]

Volgens CNN: ongeveer 15 republikeinse senatoren die niet op hun plek zitten. En Rick Scott die met een landkaart van Azië op zijn schoot zit waar hij de namen van de landen in schrijft. 8)7
Plekken waar ze naar toe kunnen vluchten?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:31:03 #133
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197955547
quote:
6s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
Nog even een opmerking over de vraag die Neguse de Senaat voorlegde: "Did the president act willfully?"

[ twitter ]
Neguse was wederom sterk
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:31:53 #134
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197955575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Juist, na dit overtuigende bewijs ben je medeplichtig als je dit niet veroordeelt!
Inderdaad.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 11 februari 2021 @ 22:37:16 #135
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197955700
Het feit dat de meute geen toestemming hadden om bij het Capitool te demonstreren. En er naar toe werden gestuurd door Trump. Want ze waren daar toch al is een belangrijk punt voor de schuldvraag. Hij zei niet; ga naar huis, de rally is voorbij, hij wees naar het Capitool en ze gingen daar naar toe. Op bevel van de incumbent president.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197955897
Maar goed dat we nu nog maar 1 dag van Trump's team hoeven te horen ipv 2 dagen. Ik denk ook niet dat ze meer dan 1 dag nodig hebben om finaal door de grond te gaan. _O-
pi_197956243
twitter


Alsof dat ook maar enigszins vergelijkbaar is :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:21:45 #138
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197956646
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 21:54 schreef AnneX het volgende:
Alvast: herh deel 1 Vannacht! van de docu Trump takes on the World.
BBC 2 om 00:30 - 01:30 uur. Waarin ook Fiona Hill.

Zie edit: straks, vannacht dus.
Nu op 2 ook een goede doc. The Trump show
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197956849
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:21 schreef zalkc het volgende:

[..]

Nu op 2 ook een goede doc. The Trump show
Zag dat het al deel 4/4 is. Wss is de rest wel terug te kijken op NPO start
  donderdag 11 februari 2021 @ 23:38:02 #140
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197956883
quote:
81s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:02 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Alsof dat ook maar enigszins vergelijkbaar is :')
Maar Rand Paul is echt een heel eigenstandige Republikein, echt totaal geen reetlikker van Trump. Och wat staat deze man er onafhankelijk op. :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197957249
twitter

Terwijl een stuk of 15 rep.senatoren ( en een aantal dem’s) afwezig zijn bij de presentatie van Ted Lieu, waren de kijkcijfers ‘hoger’.
pi_197957321
twitter

Verderop in de thread wordt gerekend.
Dat gaat toch niet gebeuren. Helaasch.

Comment:” If they are banned from being present during the vote, then only 57 votes are needed to convict. Because 2/3 of 85 is 57.”
pi_197957338
Er moest natuurlijk wel even overlegd worden met Trump's defense team:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197957359
quote:
6s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:28 schreef Kijkertje het volgende:
Nog even een opmerking over de vraag die Neguse de Senaat voorlegde: "Did the president act willfully?"

[ twitter ]
Ik denk dat hij aasde op rellen bij het capitool.
En toen men doordrong tot in het complex scheen hij opgetogen te zijn bij de tv ( wth lekte dat ?}
Als hij zo reageerde dan was het op dat moment zeker zijn willfully act
En kun je vermoeden dat hii voor 6 januari stiekem kickte op rellen. Misschien niet eens bewust , vooraf
En dan zijn onwil direct de nationale garde te activeren of snel mogelijk per media "zijn lievelingen" te sommeren weg te gaan is een duidelijk een act van insurrection.
Wellicht wilde hij niet weten dat er doden kunnen vallen toen hij zo opgetogen was over de verovering van het capitool... en die doden die er wel waren (8) ... daarover toont hij geen remorse...
Geen spijt tonen en geen verantwoordelijkheid willen nemen, zegt ook iets over een mogelijke agressieve intentie vooraf.

De FBI moet hem toch geinformeerd hebben over de geweldsplannen van sommige van zijn lievelingen ?
pi_197957442
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 00:15 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik denk dat hij aasde op rellen bij het capitool.
En toen men doordrong tot in het complex scheen hij opgetogen te zijn bij de tv ( wth lekte dat ?}
Als hij zo reageerde dan was het op dat moment zeker zijn willfully act
En kun je vermoeden dat hii voor 6 januari stiekem kickte op rellen. Misschien niet eens bewust , vooraf
En dan zijn onwil direct de nationale garde te activeren of snel mogelijk per media "zijn lievelingen" te sommeren weg te gaan is een duidelijk een act van insurrection.
Wellicht wilde hij niet weten dat er doden kunnen vallen toen hij zo opgetogen was over de verovering van het capitool... en die doden die er wel waren (8) ... daarover toont hij geen remorse...
Die spijt en verantwoordelijkheid willen nemen, zegt ook iets over een mogelijke agressieve intentie vooraf.

De FBI moet hem toch geinformeerd hebben over de geweldsplannen van sommige van zijn lievelingen ?
Dat is het punt hier niet. Whelan wees er even op dat opzet niet eens aangetoond hoeft te worden, dat roekeloos handelen van de president al genoeg is ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197957487
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 00:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat is het punt hier niet. Whelan wees er even op dat opzet niet eens aangetoond hoeft te worden, dat roekeloos handelen van de president al genoeg is ;)
Dat is wel mijn punt. In hoeverre wilde Trump vooraf en tijdens de bestorming deze rellen, geweld. bedreiging van de parlementariers en personeel.
Zijn onvermogen het verlies niet te kunnen accepteren is sick, en dat leidt snel tot opzettelijk geweld, ontwrichting van de democratie forceren... of tot roekeloosheid.
pi_197957545
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 00:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is wel mijn punt. In hoeverre wilde Trump vooraf en tijdens de bestorming deze rellen, geweld. bedreiging van de parlementariers en personeel.
Zijn onvermogen zijn verlies niet te kunnen accepteren is sick, en dat leidt snel tot opzettelijk geweld, ontwrichting van de democratie forceren... of tot roekeloosheid.
Oh ja het lijkt me duidelijk dat de opzet ook aangetoond is. Het Witte Huis monitorde verschillende social media waaronder Donald.win dus ze wisten dondersgoed hoe de achterban reageerde op zijn tweets.

Ik heb het gevonden, het was Plaskett die het daarover had:

House manager claims Trump knew rioters were planning the Capitol attack online months in advance
quote:
House impeachment manager Stacey Plaskett claimed former President Trump and his social media team were aware of people planning the Jan. 6 attack on the US Capitol on social media sites and online forums, adding that the administration ignored warnings from the FBI that the violent threats were credible.

"They posted exact blueprints of the attack openly, loudly, proudly - and they did this all over public forums," Plaskett said during her remarks. "These were not just hidden posts and dark websites that Trump would not have seen. Quite the opposite. We know President Trump monitored these websites. We know this because his advisers confirm it," she said.

Plaskett claimed that Trump's team "actively monitored" these sites and that they "would have seen a clear road map of exactly what happened."

She showed several posts on these sites, including one that said, "the Capitol is our goal. Everything else is a distraction. Every corrupt member of Congress locked in one room and surrounded by real Americans is an opportunity that will never present itself again."

etc ...


[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 12-02-2021 00:45:56 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197957782
Het had blijkbaar niet veel gescheeld, of Trump had tijdens zijn corona ziektebed aan de beademing gemoeten
destijds vertelden zijn dokters dit niet aan de media
twitter
pi_197957842
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 23:21 schreef zalkc het volgende:

[..]

Nu op 2 ook een goede doc. The Trump show
Vond het een matige docu op npo2.
pi_197957890
quote:
Een leider van een extreemrechtse militie die bij de bestorming van het Capitool betrokken was, was in de dagen daarvoor "in afwachting van aanwijzingen" van de toenmalige Amerikaanse president Donald Trump. Dat heeft Jessica Watson van de militie Oath Keepers volgens openbaar aanklagers gezegd, meldt CNN donderdag.
https://www.nu.nl/buitenl(...)ingen-van-trump.html

"Die opdrachten "van Trump het capitool te bestormen, politici intimiderend en gewelddadig te benaderen, of te doden heeft hij nooit letterlijk gegeven. "fight like hell" kan men ook opvatten als vecht fanatiek, maar niet gewelddadig.
Was er op het internet een cult ontstaan om woorden van Trump te interpreteren naar eigen agressief straatje.
Hoewel Trump herhaaldelijk zijn liefde voor extreemrechts, qanon en andere opgefokte aanhangers liet zien.
Anderzijds verdenk ik de man steeds meer ervan met verhullende woorden rechts geweld te gedogen, of stiekem te promoten. vandaar de "fight like hell": speech.
Letterlijk zegt hij niet ... ga rellen, bestorm het capitool , terroriseer de lawmakers... maar dagt werd wel zo opgevat...
pi_197957985
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 01:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/buitenl(...)ingen-van-trump.html

"Die opdrachten "van Trump het capitool te bestormen, politici intimiderend en gewelddadig te benaderen, of te doden heeft hij nooit letterlijk gegeven. "fight like hell" kan men ook opvatten als vecht fanatiek, maar niet gewelddadig.
Was er op het internet een cult ontstaan om woorden van Trump te interpreteren naar eigen agressief straatje.
Hoewel Trump herhaaldelijk zijn liefde voor extreemrechts, qanon en andere opgefokte aanhangers liet zien.
Anderzijds verdenk ik de man steeds meer ervan met verhullende woorden rechts geweld te gedogen, of stiekem te promoten. vandaar de "fight like hell": speech.
Letterlijk zegt hij niet ... ga rellen, bestorm het capitool , terroriseer de lawmakers... maar dagt werd wel zo opgevat...
Het was idd het zelfde soort 'code'-taal als waarover Michael Cohen het ook al had. Trump is echt niet zo gek dat hij letterlijk gaat zeggen dat ze met geweld het Capitool moeten gaan overnemen.

En hij hoeft het dus ook niet letterlijk gezegd te hebben om aan te kunnen tonen dat het wél de bedoeling was adh van zijn gedrag voor en na 6 januari.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197958079
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 01:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het was idd het zelfde soort 'code'-taal als waarover Michael Cohen het ook al had. Trump is echt niet zo gek dat hij letterlijk gaat zeggen dat ze met geweld het Capitool moeten gaan overnemen.

En hij hoeft het dus ook niet letterlijk gezegd te hebben om aan te kunnen tonen dat het wél de bedoeling was adh van zijn gedrag voor en na 6 januari.

Plausible deniability
pi_197958104
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 01:26 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Plausible deniability
Ja precies. De vermoorde onschuld spelen, dat zie je keer op keer terugkomen bij Trump.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197958199
Ik herinner me dat Cohen het over die codetaal had en dat hij vreesde dat er geen vreedzame machtsoverdracht zou zijn in jan 2021 Hij had de gestoorde geest van Trump goed door.
pi_197958203
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 01:51 schreef Bluesdude het volgende:
Ik herinner me dat Cohen het over die codetaal had en dat hij vreesde dat er geen vreedzame machtsoverdracht zou zijn in jan 2021 Hij had de gestoorde geest van Trump goed door.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197958233
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 22:46 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Maar goed dat we nu nog maar 1 dag van Trump's team hoeven te horen ipv 2 dagen. Ik denk ook niet dat ze meer dan 1 dag nodig hebben om finaal door de grond te gaan. _O-
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197958270
Maar Trump had dit allemaal natuurlijk ook nooit kunnen organiseren als er niet een heel legertje meegeholpen had met het verspreiden van leugens en de aanmoediging daartegen te 'vechten':

twitter


Dat Trump nu 'vrijgesproken' gaat worden is ook niet omdat hij onschuldig is maar omdat er een heel legertje senatoren is die hem altijd zal blijven steunen omdat hun eigen loopbaan daarmee samenhangt

twitter


Wat dat betreft is Impeachment maar een gebrekkig middel om af te rekenen met een corrupte president -O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 12-02-2021 02:34:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 februari 2021 @ 02:06:49 #158
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197958277
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 01:26 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Plausible deniability
Kijk, Cohen en anderen werden voor die diensten in de bak gegooid. Dit keer hebben de democraten een smoking gun in de kleine handjes van Trump zelf gevonden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197958673
Democraten hebben blijkbaar ook geen trek in getuigen. Mss vandaag dus al een Q & A.

twitter

Kan me daar ook wel iets bij voorstellen. Als de uitkomst toch hetzelfde blijft is het verspilling van tijd.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 februari 2021 @ 06:25:52 #160
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_197958915
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 00:12 schreef Kijkertje het volgende:
Er moest natuurlijk wel even overlegd worden met Trump's defense team:

[ twitter ]
[ twitter ]
Natuurlijk! Die corrupte bende wil niet eens de indruk wekken dat ze ook maar een moment hun taak met een heel klein beetje integriteit uitvoeren. Werkelijk verschrikkelijk! Een aanzienlijk deel van die partij is geen knip voor de neus waard.

En dat roept bij mij de vraag op: wat nu? Voor de democratische partij bedoel ik dan. Trump gaat vrij gesproken worden, zoveel is wel duidelijk. Ga je dan de komende vier jaar allerlei handreikingen doen in het kader van 'bipartizanship' wetende hoe de Republikeinen zich nu opstellen? En wetende dat zij ook de komende vier jaar totaal niet geïnteresseerd zijn in een samenwerking? En wetende dat zodra zij weer eens ergens de meerderheid hebben, 'samenwerken' niet eens in hun vocabulaire voorkomt?

Ik zou geloof ik de komende tijd gebruiken om de republikeinse partij helemaal uit elkaar te drijven. Laat de boel maar imploderen. Hopen dat daar een partij uit ontstaat met mensen die nog wel enig fatsoen en enige integriteit hebben. Een partij waar je op de lange termijn wel wat aan hebt.
pi_197960150
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 01:51 schreef Bluesdude het volgende:
Ik herinner me dat Cohen het over die codetaal had en dat hij vreesde dat er geen vreedzame machtsoverdracht zou zijn in jan 2021 Hij had de gestoorde geest van Trump goed door.
Het is eigenlijk wel gegaan zoals ik voor 3 november dacht: Trump die zijn nederlaag niet accepteert en naar de rechter stapt. Toen alle opties waren geprobeerd en hij voor 6 januari een rally aankondigde, had ik al een vermoeden dat het uit de hand zou lopen. Bestorming van het Capitool had ik alleen niet direct zien aankomen, maar 'fight like hell' en 'show strength'..hoe moet je dat anders interpreteren dan als massa die je net hebt opgegitst.
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 februari 2021 @ 09:25:33 #162
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197960200
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 06:25 schreef Aikara het volgende:

[..]

Natuurlijk! Die corrupte bende wil niet eens de indruk wekken dat ze ook maar een moment hun taak met een heel klein beetje integriteit uitvoeren. Werkelijk verschrikkelijk! Een aanzienlijk deel van die partij is geen knip voor de neus waard.

En dat roept bij mij de vraag op: wat nu? Voor de democratische partij bedoel ik dan. Trump gaat vrij gesproken worden, zoveel is wel duidelijk. Ga je dan de komende vier jaar allerlei handreikingen doen in het kader van 'bipartizanship' wetende hoe de Republikeinen zich nu opstellen? En wetende dat zij ook de komende vier jaar totaal niet geïnteresseerd zijn in een samenwerking? En wetende dat zodra zij weer eens ergens de meerderheid hebben, 'samenwerken' niet eens in hun vocabulaire voorkomt?

Ik zou geloof ik de komende tijd gebruiken om de republikeinse partij helemaal uit elkaar te drijven. Laat de boel maar imploderen. Hopen dat daar een partij uit ontstaat met mensen die nog wel enig fatsoen en enige integriteit hebben. Een partij waar je op de lange termijn wel wat aan hebt.
Ze zijn het ook gewoon eens met Trump's visie dat de VS slegs vor blanke is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197960620
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 09:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze zijn het ook gewoon eens met Trump's visie dat de VS slegs vor blanke is.
Dan hebben ze toch een probleem als we naar de bevolkingscijfers kijken. Na 2043 is blank engelstalig minder als 50% van de populatie. :D

https://www.google.com/am(...)772%3foutputType=amp
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 februari 2021 @ 09:59:55 #164
426493 crew  PippenScottie
pi_197960674
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 09:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan hebben ze toch een probleem als we naar de bevolkingscijfers kijken. Na 2043 is blank engelstalig minder als 50% van de populatie. :D

https://www.google.com/am(...)772%3foutputType=amp
Hoe denk je dat die percentages er in Zuid-Afrika onder de apartheid uitzagen?
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 februari 2021 @ 10:54:16 #165
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197961561
Is dit pareltje al voorbij gekomen?


twitter


Valt in het niet bij de blote schouders van Michelle Obama, zoals iemand opmerkt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197961610
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 10:54 schreef Ulx het volgende:
Is dit pareltje al voorbij gekomen?

[ twitter ]

Valt in het niet bij de blote schouders van Michelle Obama, zoals iemand opmerkt.
Christian Family values _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 11:12:37 #167
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197961843
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 10:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Christian Family values _O_
Ah, dat komt zo, God heeft ze vergeven nadat ze hun zonden bekend hadden en beloofd had het niet meer te doen (tot de volgende keer, natuurlijk)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 februari 2021 @ 11:22:04 #168
426493 crew  PippenScottie
pi_197961981
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 10:54 schreef Ulx het volgende:
Is dit pareltje al voorbij gekomen?


[ twitter
Hier heb ik niet zoveel problemen mee. Dat republikeinen hypocriet zijn tot op het bot wisten we al.

Ik gun vrouwen dezelfde seksuele vrijheid die aan mannen wordt gegund.
pi_197962100
Weet iemand hoe lang de Impeachment Manager gisteren aan het woord zijn geweest? Hebben ze hun overgebleven 8 uur gebruikt?
Spoilers!
pi_197962113
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:22 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Hier heb ik niet zoveel problemen mee. Dat republikeinen hypocriet zijn tot op het bot wisten we al.

Ik gun vrouwen dezelfde seksuele vrijheid die aan mannen wordt gegund.
Eens Als The Donald vrouwen bij de pussy mag grabben en pornosterren mag afbetalen, mag MTG ook een hoge sexdrive hebben.
Spoilers!
pi_197962214
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 10:54 schreef Ulx het volgende:
Is dit pareltje al voorbij gekomen?

[ twitter ]

Valt in het niet bij de blote schouders van Michelle Obama, zoals iemand opmerkt.
Ach, pareltje :? ? ? -O- Het is een volwassen vrouw. Ze heeft zich niet aan kinderen vergrepen. Het lijkt me een zaak tussen haar en haar man, nergens voor nodig ons tot dit niveau te verlagen :N
  vrijdag 12 februari 2021 @ 11:42:28 #172
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_197962249
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:40 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ach, pareltje :? ? ? -O- Het is een volwassen vrouw. Ze heeft zich niet aan kinderen vergrepen. Het lijkt me een zaak tussen haar en haar man, nergens voor nodig ons tot dit niveau te verlagen :N
Van hypocrisie mag je niks zeggen?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_197962260
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:40 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ach, pareltje :? ? ? -O- Het is een volwassen vrouw. Ze heeft zich niet aan kinderen vergrepen. Het lijkt me een zaak tussen haar en haar man, nergens voor nodig ons tot dit niveau te verlagen :N
Mwa, het ergens zeker wel van belang, zeker als je bij de partij zit die gristelijke family values erg belangrijk vindt. En kun je je nog herinneren hoe de GOP tekeer ging toen bekend werd dat Clinton was vreemdgegaan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 februari 2021 @ 11:43:41 #174
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197962262
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:22 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Hier heb ik niet zoveel problemen mee. Dat republikeinen hypocriet zijn tot op het bot wisten we al.

Ik gun vrouwen dezelfde seksuele vrijheid die aan mannen wordt gegund.
Mannen zoals Bill Clinton?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 11:45:14 #175
8369 speknek
Another day another slay
pi_197962286
Het is natuurlijk wel vermakelijk weer dat alles projectie is, dus ook dat het cucks zijn.
Maar goed, dat wisten we al:

Why conservative men are more likely to fantasize about sharing their wives

quote:
Heterosexual men who identified as Republican were the most likely to report having had a cuckolding fantasy at some point -- and they fantasized about it more often than Democrats.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197962308
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:43 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mannen zoals Bill Clinton?
Dat is 4 presidenten geleden.
Spoilers!
pi_197962335
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is 4 presidenten geleden.
De tijd waar de conservatieve mensch zo naar terugverlangd is nog veel langer geleden ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197962415
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

De tijd waar de conservatieve mensch zo naar terugverlangd is nog veel langer geleden ;)
Touché ;)
Spoilers!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 februari 2021 @ 11:53:46 #179
426493 crew  PippenScottie
pi_197962448
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:43 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mannen zoals Bill Clinton?
Ik weet niet welk punt je wil maken. Maar in principe moeten vrouwen dezelfde seksuele vrijheid hebben als mannen.

Dat gezegd hebbend, als je een publieke functie bekleed heb je een voorbeeldfunctie en past het om discreet te zijn. Of je moet er voor uitkomen dat je een open relatie hebt, of je blijft vrijgezel.

Bekleed je een machtspositie, dan moet je er rekening mee houden de seksuele escapades je chantabel kunnen maken.

Bill Clinton was geen rolmodel en het is bijzonder goed mogelijk dat hij werd gechanteerd.
MTG zou ironisch genoeg best een feministisch rolmodel kunnen worden, maar daarvoor zit ze bij de verkeerde partij.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 11:57:43 #180
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197962503
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

De tijd waar de conservatieve mensch zo naar terugverlangd is nog veel langer geleden ;)
Reagan Bush '84 T-shirt ligt hier in de kast. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 12-02-2021 12:07:33 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 februari 2021 @ 12:15:44 #181
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197962743
Vraag aan dat mens waarom ze tegen het homohuwelijk is, en het antwoord is dat de bijbel stelt dat het huwelijk uit 1 man en 1 vrouw hoort te bestaan.

Dat is blijkbaar alleen in bepaalde situaties echt belangrijk. Als je er niet-republikeinen mee kunt aanpakken bijvoorbeeld.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197962769
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand hoe lang de Impeachment Manager gisteren aan het woord zijn geweest? Hebben ze hun overgebleven 8 uur gebruikt?
Nee, ze hebben een uur of 4-4,5 gepraat nog.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197962862
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:17 schreef Felixa het volgende:

[..]

Nee, ze hebben een uur of 4-4,5 gepraat nog.
Dank je ^O^
Spoilers!
pi_197963109
twitter

Voorlopig ziet de Bidden/Harris aanpak er gedisciplineerd uit, de afgelopen drie weken.
Prettig als een administratie met ervaren krachten werken. Vooral doorgaan zo.
#Barry
pi_197963135
Even tussendoor vraagje:
1) Kennen jullie Timothy Snyder?
2) Is het correct om te beweren dat deze man geen introductie behoeft?
3) Zouden jullie hem typeren als 'pseudo-intellectueel'?
I´m back.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 12:57:00 #186
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197963335
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
Even tussendoor vraagje:
1) Kennen jullie Timothy Snyder?
2) Is het correct om te beweren dat deze man geen introductie behoeft?
3) Zouden jullie hem typeren als 'pseudo-intellectueel'?
Wat heeft hij met de politiek te maken?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197963411
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wat heeft hij met de politiek te maken?
Onlangs schreef hij dit essay in NYT over situatie in Republikeinse partij:
The American Abyss
In een interview heeft-ie dit nog wat uitgebreid.
Maar kun je antwoord geven op die 3 vragen btw? Want kan zijn dat-ie niet zo bekend is als ik denk dat-ie is (of dan zou moeten zijn). Gewoon even reality checkje tussendoor.
I´m back.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 13:03:23 #188
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197963441
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Onlangs schreef hij dit essay in NYT over situatie in Republikeinse partij:
The American Abyss
In een interview heeft-ie dit nog wat uitgebreid.
Maar kun je antwoord geven op die 3 vragen btw? Want kan zijn dat-ie niet zo bekend is als ik denk dat-ie is (of dan zou moeten zijn). Gewoon even reality checkje tussendoor.
Ik moest hem googelen iig, maar dat kan ook aan mij liggen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197963463
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik moest hem googelen iig, maar dat kan ook aan mij liggen.
Nee, ja, goed, wrs dat-ie toch vrij onbekend is dan?
I´m back.
pi_197963554
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 11:45 schreef speknek het volgende:
Het is natuurlijk wel vermakelijk weer dat alles projectie is, dus ook dat het cucks zijn.
Maar goed, dat wisten we al:

Why conservative men are more likely to fantasize about sharing their wives
[..]

Wat een onderwerp :') _O-
quote:
A majority of heterosexual men (52 percent) said they had fantasized about watching their partner have sex with someone else. Heterosexual men who identified as Republican were the most likely to report having had a cuckolding fantasy at some point — and they fantasized about it more often than Democrats. Fewer than half of Democratic straight men (49 percent) reported having ever fantasized about cuckolding, and 19 percent said they fantasize about it often. By contrast, nearly two-thirds (64 percent) of heterosexual Republican men reported having had this fantasy, and 30 percent said it is a frequent fantasy.
De conclusie van speknek: Republikeinse mannen zijn 'cucks'.

Eh, nee, dat staat er niet. Maar goed, wel interessant om die semantische spelletjes van de media ook hier weer te zien. 'Fewer than half' 'nearly two-thirds'. Want het idee is natuurlijk een bepaald beeld te creëren van Republikeinen, dit ondanks dat de verschillen helemaal niet groot zijn. Letterlijk 15% en 11%.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2021 13:10:24 ]
  Beste debater 2022 vrijdag 12 februari 2021 @ 13:13:29 #191
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_197963602
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:10 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wat een onderwerp :') _O-
[..]

De conclusie van speknek: Republikeinse mannen zijn 'cucks'.

Eh, nee, dat staat er niet. Maar goed, wel interessant om die semantische spelletjes van de media ook hier weer te zien. 'Fewer than half' 'nearly two-thirds'. Want het idee is natuurlijk een bepaald beeld te creëren van Republikeinen, dit ondanks dat de verschillen helemaal niet groot zijn. Letterlijk 15% en 11%.
Is gewoon pijnlijk wanneer je je stelselmatig als alpha-male partij profileert. Oh, en als partij van de Heer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_197963633
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ja, goed, wrs dat-ie toch vrij onbekend is dan?
Hij is wel bekend hoor. Heeft meerdere boeken geschreven, o.a. over dictators. Als je iets niet kent kan het ook gewoon jouw eigen zalige onwetendheid zijn natuurlijk
pi_197963640
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
Even tussendoor vraagje:
1) Kennen jullie Timothy Snyder?
2) Is het correct om te beweren dat deze man geen introductie behoeft?
3) Zouden jullie hem typeren als 'pseudo-intellectueel'?
1. Nee.
2. Incorrect wmb dus, maar dat zegt niet veel.
3. Geen idee.
pi_197963740
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ja, goed, wrs dat-ie toch vrij onbekend is dan?
Een steekproef van 3 users is nu niet echt representatief om de bekendheid van een intellectueel te onderzoeken. Waarbij ik denk dat veel users hier andere intelligentsia die jij misschien wel kent ook niet zullen kennen. ;)
  vrijdag 12 februari 2021 @ 13:34:27 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_197963964
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 13:10 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Wat een onderwerp :') _O-
[..]

De conclusie van speknek: Republikeinse mannen zijn 'cucks'.

Eh, nee, dat staat er niet. Maar goed, wel interessant om die semantische spelletjes van de media ook hier weer te zien. 'Fewer than half' 'nearly two-thirds'. Want het idee is natuurlijk een bepaald beeld te creëren van Republikeinen, dit ondanks dat de verschillen helemaal niet groot zijn. Letterlijk 15% en 11%.
Het zal mij aan mijn reet roesten waar iemand opgewonden van wordt, het gaat er natuurlijk om dat voor een groep het een scheldwoord is. En 15 en 11% zijn grote verschillen voor een enkele predictor.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_197965209
Niemand nog?

Nikki Haley breaks with Trump: 'We shouldn't have followed him'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: the Hill
pi_197965282
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:44 schreef AnneX het volgende:
Sen. Mitt Romney’s (R-Utah) top financial adviser for both his presidential runs.
Dit vind ik dan wel weer vreemd:

quote:
“When I tell you I’m angry, it’s an understatement,” Haley told Politico. “I am so disappointed in the fact that [despite] the loyalty and friendship he had with Mike Pence, that he would do that to him. Like, I’m disgusted by it.”
Dat is wat je het meest problematisch vindt aan zijn toespraak? Dat je je eigen achterban opjut om het congres te bestormen prima, maar Mike Pence een mes in z'n rug steken kan natuurlijk echt niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197965648
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dit vind ik dan wel weer vreemd:
[..]

Dat is wat je het meest problematisch vindt aan zijn toespraak? Dat je je eigen achterban opjut om het congres te bestormen prima, maar Mike Pence een mes in z'n rug steken kan natuurlijk echt niet.
Snap ook niet waarom ze daar zo verbaasd over is. Iedereen die Trump kent wéét dat hij dolken in ruggen steekt op het moment dat iemand hem niet onvoorwaardelijk steunt, volgt of wanneer het opportuun voor hem is. Dit is zijn modus operandi. Die dolk krijgt zij ook als Trump twitter nog had gehad.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_197966681
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dit vind ik dan wel weer vreemd:
[..]

Dat is wat je het meest problematisch vindt aan zijn toespraak? Dat je je eigen achterban opjut om het congres te bestormen prima, maar Mike Pence een mes in z'n rug steken kan natuurlijk echt niet.
Dan is het erg omdat het persoonlijk zou zijn geworden en hoeft zij Trump als politicus en dat deel van de achterban dus niet direct af te vallen.

Stel je bent Feyenoord-fan en Feyenoord wordt kampioen waarop een deel van hun supporters de boel kapot slaan op de Coolsingel. Dan kun je makkelijker vriendjes met ze blijven als je zegt dat je het echt niet relaxt vindt dat een maat van je gewond is geraakt door hen, dan dat je hun gedrag helemaal afkeurt.

[ Bericht 8% gewijzigd door SnertMetChoco op 12-02-2021 15:52:59 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 12 februari 2021 @ 15:58:13 #200
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_197966937
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 14:44 schreef AnneX het volgende:
Niemand nog?

Nikki Haley breaks with Trump: 'We shouldn't have followed him'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: the Hill
Zodra ze merkt dat Trumpisten de machtsstrijd in de GOP gaan winnen beweert ze wel weer wat anders
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_197967067
KIAWAH ISLAND, S.C. – Late last year, Nikki Haley had a friend who was going through a hard time. He had lost his job and was being evicted from his house. He was getting bad advice from bad people who were filling his head with self-destructive fantasies. He seemed to be losing touch with reality. Out of concern, Haley called the man. “I want to make sure you’re okay,” she told him.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer hier: https://www.politico.com/(...)nikki-haleys-choice/
pi_197967872
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 06:25 schreef Aikara het volgende:

[..]

Natuurlijk! Die corrupte bende wil niet eens de indruk wekken dat ze ook maar een moment hun taak met een heel klein beetje integriteit uitvoeren. Werkelijk verschrikkelijk! Een aanzienlijk deel van die partij is geen knip voor de neus waard.
En dat terwijl het defense team bezwaar maakte tegen Leahy als voorzitter bij deze Impeachment Trial want dat zou partisan zijn! Never mind dat vergaderingen in de Senaat praktisch altijd wordt voorgezeten door een senator :')

quote:
“Now, instead of the Chief Justice, the trial will be overseen by a biased and partisan Senator who will purportedly also act as a juror while ruling on issues that arise during trial,” Trump’s lawyers wrote in a legal brief filed on Monday.

They suggested Leahy’s role would be grounds for a court challenge of any conviction.

The criticism belies the fact that a member of the Senate presides at most sessions of the body, including on sensitive votes, in a procedure accepted by both parties.

Bron
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 06:25 schreef Aikara het volgende:

En dat roept bij mij de vraag op: wat nu? Voor de democratische partij bedoel ik dan. Trump gaat vrij gesproken worden, zoveel is wel duidelijk. Ga je dan de komende vier jaar allerlei handreikingen doen in het kader van 'bipartizanship' wetende hoe de Republikeinen zich nu opstellen? En wetende dat zij ook de komende vier jaar totaal niet geïnteresseerd zijn in een samenwerking? En wetende dat zodra zij weer eens ergens de meerderheid hebben, 'samenwerken' niet eens in hun vocabulaire voorkomt?

Ik zou geloof ik de komende tijd gebruiken om de republikeinse partij helemaal uit elkaar te drijven. Laat de boel maar imploderen. Hopen dat daar een partij uit ontstaat met mensen die nog wel enig fatsoen en enige integriteit hebben. Een partij waar je op de lange termijn wel wat aan hebt.
Toch denk ik dat je de goeden niet moet laten lijden onder kwaden, daar kan je best mee samenwerken. Biden overweegt iig om een aantal ambassadeursposten naar Republikeinen te laten gaan las ik en ik zag gisteren bij O'Donnell dat er op een gedeeltelijke afscheiding wordt gebroed :P

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197967929
Een beetje kneuterigheid tussendoor. O+ POTUS, FLOTUS en twee DOTUS'sen in de tuin van het Witte Huis. Jill Biden heeft een aantal harten in de tuin laten plaatsen voor Valentijnsdag.

twitter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197968150
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:55 schreef Felixa het volgende:
Een beetje kneuterigheid tussendoor. O+ POTUS, FLOTUS en twee DOTUS'sen in de tuin van het Witte Huis. Jill Biden heeft een aantal harten in de tuin laten plaatsen voor Valentijnsdag.

[ twitter ]
Aaaaww Joe loves Jill O+ En de honden *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 12 februari 2021 @ 17:17:42 #205
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197968298
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 15:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zodra ze merkt dat Trumpisten de machtsstrijd in de GOP gaan winnen beweert ze wel weer wat anders
Lijkt mij ook. Beetje indekken naar beide kanten.
Too little, too late, nobody cares now.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 12 februari 2021 @ 18:06:57 #206
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_197969031
Pff, de man heeft nog geen vier zinnen uitgesproken en hij is al totaal niet meer serieus te nemen.

(De defense is begonnen)
pi_197969197
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197969402
Trumps Advocaat Schoen verwijt de Dems te hebben gewacht met bewijs tegen de insurrection vanwege politiek gewin.
Maar hij vergeet blijkbaar dat de Reps niet op de proppen kwamen met bewijs tegen stemfraude :')
pi_197969825
De advocaten van Trump hebben denk ik heel veel tijd moeten stoppen in uren en uren video's doorzoeken van Democraten naar het woord "fight" _O-
Zag pelosi een paar x voorbij komen met het woord 'fight' maar ze zag er denk ik wel 20 jaar jonger uit :P
  vrijdag 12 februari 2021 @ 18:58:28 #210
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197969903
Kwaliteit over kwantiteit. ^O^
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 12 februari 2021 @ 18:59:27 #211
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197969923
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef AnneX het volgende:
KIAWAH ISLAND, S.C. – Late last year, Nikki Haley had a friend who was going through a hard time. He had lost his job and was being evicted from his house. He was getting bad advice from bad people who were filling his head with self-destructive fantasies. He seemed to be losing touch with reality. Out of concern, Haley called the man. “I want to make sure you’re okay,” she told him.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer hier: https://www.politico.com/(...)nikki-haleys-choice/
Zei het een tijd geleden al, de meeste complotmensen beginnen BNW te volgen nadat ze werkeloos zijn geworden. Ook ik heb zo'n moment gehad, ging toen 911 truthers volgen. Man, aan het einde van zo'n filmpje voelde ik mij heel speciaal en maakte ik mij zorgen om al die mensen die gewoon doorgingen met hun leven, nadat een president zulke dingen kon doen tegen zijn land. Gelukkig heeft deze periode toen niet lang geduurd, maar op de een of andere manier zijn mensen in bepaalde problemen makkelijker mee te nemen in dit soort ongein. Zo heeft Alex Jones zijn schare fans gekregen, werkelozen die uiteindelijk de media en overheid de schuld geven van hun eigen werkeloosheid.

Zodra je los bent van de realiteit, zie maar eens terug te komen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197969950
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197970070
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:00 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Da's nog niks. Naar verluid willen ze ook rellen bij blm protesten an antifa-rellers tonen. Heel normaal om bij een moordzaak ook andere moorden te tonen.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 19:07:50 #214
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197970086
quote:
81s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 18:17 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Had Rudy die boodschap dan niet helemaal begrepen van Trump, toen hij de voicemail insprak?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197970157
Advocaten gaan steeds verder terug in de tijd qua beeldmateriaal :P
Wat krijgen we straks? zwart wit beelden? :7
pi_197970540
twitter


In dat rare fight-filmpje zaten ook een aantal fights tegen Covid. En anderen van beeldmanipulatie beschuldigen id niet sterk als je daarna mensen zo vaak herhalend in beeld brengt, dat het wel lijkt of ze stotteren.
  Moderator vrijdag 12 februari 2021 @ 19:50:31 #218
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197970975
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
...en slaapverwekkend :O
Sowieso is dat totaal niet relevant, het is geen strafrechterlijke zaak.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 12 februari 2021 @ 19:52:32 #219
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197971014
Die prutsadvocaat vergeet gewoon regel 1 van Fight :(

Plaatje weggehaald ivm plaatjesdiscriminatie ;)

[ Bericht 32% gewijzigd door Hyperdude op 12-02-2021 20:05:48 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_197971031
Serieus? Gaan we nu weeeeeer een 'fight' filmpje zien? _O- _O-
  vrijdag 12 februari 2021 @ 19:54:07 #221
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_197971056
quote:
8s.gif Op zondag 7 februari 2021 20:01 schreef kladderadatsch het volgende:
Mja, daarom verwacht ik ook dat dit hele impeachment proces wel weer één grote whataboutery show zal worden waarin de Republikeinen zichzelf als eeuwig slachtoffer van de 'radical left' neer zullen zetten waarbij ze en passant ook nog een hoop geld binnen weten te harken via fundraising.
LOL, het is nog veel erger dan ik dacht. :D

Hoe vaak hebben ze dat malle kutfilmpje nou al laten zien? Wat een armoede.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 februari 2021 @ 20:28:22 #222
862 Arcee
Look closer
pi_197971815
Het trieste is dat hoe slecht Trump z'n advcoaten ook zijn ze hoe dan ook een glorieuze overwinning gaan behalen. :{
pi_197971894
twitter

Ow wat heb ik gelachen 😂
  vrijdag 12 februari 2021 @ 20:34:08 #224
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_197971922
Ja, de uitkomst was al bekend voor het begon.
Dit is puur politiek. En dan ook nog puur voor de achterban. Onder het motto: "wat we ook doen dit is een kans om geld binnen te harken voor mezelf en voor de partij" (en in die volgorde).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_197972353
Out of the blue bedenk ik dat Castor jr. staat te stuntelen en stotteren als Zeer Ervaren Lawyer, omdat hij de tekst van een ander staat voor te dragen...Cruz?

“Under oath and God watching...”
pi_197972458
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 20:56 schreef AnneX het volgende:
Out of the blue bedenk ik dat Castor jr. staat te stuntelen en stotteren als Zeer Ervaren Lawyer, omdat hij de tekst van een ander staat voor te dragen...Cruz?

“Under oath and God watching...”
It feels like under oath!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197972711
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197973032
twitter

De filmpjes zijn deels een reprise 8)7
pi_197973576
De manier van vragen stellen gaat toch wel treurig ouderwets met het doorgeven van briefjes :')
pi_197973618
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://sethabramson.subs(...)ment-livestack-day-4
Laatste bijdrage: geeft Graham alvast de vragen die hij gaat stellen door aan de verdediging ( en wenselijke antwoorden).
Ah ja lekker suggestieve vragen gaan stellen om de gewenste antwoorden te krijgen :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197973735
Very important question rom Collins and Murkowski: "Exactly when did President Trump learn of the breach at the capitol and what specific actions did he take to bring the rioting to an end?"

Geen of onvolledig antwoord geven op vragen is blijkbaar geen probleem, want er kwam eigenlijk niets uit de mond van Trumps advocaat :') :')
pi_197974011
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef Dutch_view het volgende:
Very important question rom Collins and Murkowski: "Exactly when did President Trump learn of the breach at the capitol and what specific actions did he take to bring the rioting to an end?"

Geen of onvolledig antwoord geven op vragen is blijkbaar geen probleem, want er kwam eigenlijk niets uit de mond van Trumps advocaat :') :')
Dus stelt iemand anders exact dezelfde vraag nog maar eens aan de andere partij, die aangeeft dat Trump het wist zodra hij het op tv zag, en geen enkele actie heeft ondernomen, what did he do? Nothing !

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 12-02-2021 22:33:55 ]
pi_197974113
(4:04PM) I won’t have too much to say about the question-and-answer session, as it’s mostly theater. I don’t know that anything gets said that changes anyone’s mind. I mean, for instance, Sens. Graham and Cruz—having just secretly met with defense counsel—just sent a question to defense counsel. No one really doubts that they talked about their question with defense counsel beforehand. At this point, both sides probably have some intelligence via scuttlebutt about which senators (if any) are still persuadable, and therefore how important it is for special focus to be placed on any questions asked by those senators. At this moment, we don’t really have information on any persuadable senators besides the 6 we know about from the “constitutionality” vote on Day 1 of the trial. That said, I have to think there are 1 to 3 senators at least who haven’t made up their minds yet. I just don’t know that the question-and-answer session is going to be what changes matters for them.

Bron: https://sethabramson.subs(...)ment-livestack-day-4
pi_197974120
8th Question from MittRomney and SenatorCollins for both sides: When Trump sent "disparaging" tweet about Pence, did he know Pence was evacuated?
JoaquinCastrotx reads tweet. Van der Veen: No, Trump didn't know Pence was in danger. House failed to investigate

:') :') Wat een slecht en ontwijkend antwoord
pi_197974405
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 16:55 schreef Felixa het volgende:
Een beetje kneuterigheid tussendoor. O+ POTUS, FLOTUS en twee DOTUS'sen in de tuin van het Witte Huis. Jill Biden heeft een aantal harten in de tuin laten plaatsen voor Valentijnsdag.

[ twitter ]
Haha, dat is wel een beetje kneuterig ja. Met die teksten er ook op :o
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_197974444
Van der Veen geeft geen antwoord op de gestelde vraag, maar valt een vorig gegeven van de democraten aan.
Nu de vraag ernaast staat valt dat helemaal op!
Is al vaker gebeurd.
Wordt even fijntjes opgemerkt: irrelevant.

Was dit onkunde verbloemen van de advocaat van Trump?
pi_197974462
Advocaat Van der Veen is soms wel erg gelijkend Trump, slachtoffer spelen. Arme ik, ik had zo weinig gelegenheid om me goed voor te bereiden. kampioen geen antwoord geven op vragen
pi_197974465
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 19:00 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Het erge is nog dat de democraten geen lang filmpje van allemaal republikeinse senatoren liet zien die Trump van geweld betichtten de afgelopen jaren, maar de republikeinen wel een whataboutism proberen die nergens op slaat :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_197974472
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 22:35 schreef Dutch_view het volgende:
8th Question from MittRomney and SenatorCollins for both sides: When Trump sent "disparaging" tweet about Pence, did he know Pence was evacuated?
JoaquinCastrotx reads tweet. Van der Veen: No, Trump didn't know Pence was in danger. House failed to investigate

:') :') Wat een slecht en ontwijkend antwoord
Het is ook een leugen toch, want een Senator had Trump telefonisch ingelicht wat er met Pence gebeurde?!
pi_197974478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 22:35 schreef Dutch_view het volgende:
8th Question from MittRomney and SenatorCollins for both sides: When Trump sent "disparaging" tweet about Pence, did he know Pence was evacuated?
JoaquinCastrotx reads tweet. Van der Veen: No, Trump didn't know Pence was in danger. House failed to investigate

:') :') Wat een slecht en ontwijkend antwoord
Yep, iedereen weet dat hij het op tv zag, er was geen zender die het niet uitzond. Ook hij heeft 'hang Mike Pence' gehoord en die galg gezien.
pi_197974551
twitter
pi_197974603
Wat heeft deze vraag nou met het hele gebeuren te maken, van Graham: ‘ is er ooit een meer pro-Israel president geweest dan Trump?’
En na een kort No, worden de democraten nog maar eens aangevallen.
pi_197974676
Nu komt de vraag van Bernie Sanders waar beide partijen antwoord op moeten geven: Heeft Trump inderdaad met een landslide gewonnen, zoals Trump beweerde?

Trumps advocaat Van der Veen: Ik geef er geen antwoord op 8)7 8)7
pi_197974686
Hij wil niet zeggen dat Trump naar zijn mening verloren heeft!
Nog maar eens de vraag: heeft Trump gewonnen?

Zijn antwoord is irrelevant, dus hij gaat nu maar vertellen wat de vraag is. Dit gaat heel veel filmpjes opleveren.
pi_197974696
Van der veen begint maar weer over wat anders :D
edit: nog even en hij draait door 8)7
pi_197974758
twitter
pi_197974894
quote:
81s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ah ja lekker suggestieve vragen gaan stellen om de gewenste antwoorden te krijgen :')
Maar dat gaat niet door, Van der Veen beantwoordt de vragen van Graham monosyllabisch, om daarna in een eigen klaag en aanklaaglithanie te vervallen 8)7
pi_197974985
Ah kontenkruiper Cruz heeft ook nog een vraagje
pi_197975139
Ah een goede vraag over het feit dat Trump wist van de positie in het Capitol vanwege een telefoontje met Tubberville. Waarom heeft Trump geen actie ondernomen?

Van der Veen: daar kan ik geen antwoord op geven, de impeachment managers hadden beter onderzoek moeten doen 8)7 8)7

twitter


[ Bericht 30% gewijzigd door Dutch_view op 12-02-2021 23:50:24 ]
pi_197975267
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197975427
WOW! Raskin is echt goed! _O_

twitter


[ Bericht 78% gewijzigd door Kijkertje op 13-02-2021 00:16:36 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197975510
Ieuw wat een engerd die van der Veen. :X

Heel dreigend de R senatoren vertellen dat zij zelf ook aan de beurt kunnen komen om impeached te worden!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 13 februari 2021 @ 00:05:39 #256
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197975543
quote:
82s.gif Op vrijdag 12 februari 2021 21:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

It feels like under oath!

[ twitter ]
Ergens denk ik dat de verdediging van Trump beter met dat katten filter van zoom af is. In plaats van die stuntels die er nu staan..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197975552
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ergens denk ik dat de verdediging van Trump beter met dat katten filter van zoom af is. In plaats van die stuntels die er nu staan..
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 13 februari 2021 @ 00:09:11 #258
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197975596
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijger filter dan? :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197975604
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Tijger filter dan? :')
JAAAA! *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197975799
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197975809
Eugene Goodman krijgt een staande ovatie _O_
pi_197975833
En een medaille! *O*
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_197976050
Nieuwe informatie nu op CNN... mccarthy hield zich schuil ergens in het capitool op 6 januari en belde Trump
Trump weigerde zijn revolutionairen op te roepen weg te gaan.uit het gebouw
Tjeeee de traitor ...., he is

Bron is meerdere republikeinse congresleden . Ik neem aan dat ze naast mccarthy zaten tijdens dat telefoontje.
pi_197976062
McCarthy tegen Trump: "Who the f--k do you think you are talking to?"
Maar later weer als een schoothondje achter hem aanlopen :')

twitter
pi_197976130
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 00:55 schreef Bluesdude het volgende:
Nieuwe informatie nu op CNN... mccarthy hield zich schuil ergens in het capitool op 6 januari en belde Trump
Trump weigerde zijn revolutionairen op te roepen weg te gaan.uit het gebouw
Tjeeee de traitor ...., he is

Bron is meerdere republikeinse congresleden . Ik neem aan dat ze naast mccarthy zaten tijdens dat telefoontje.
En Tuberville heeft het nog maar eens bevestigd:

twitter


Hoezo 'hearsay'? 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197976179
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197976299
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat dit nieuws van CNN er voor gaat zorgen dat meer Reps. voor impechment stemmen. Want ik kan me niet voorstellen dat dit binnen de GOP niet al bekend was van McCarthy.
Voor de buitenwereld is het het nieuwtje, maar voor de senatoren denk ik niet. Dus voor hen is er geen 'nieuws'
pi_197976429
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197976562
*Subpoena McCarthy ook maar dan

twitter


Wat een zooitje immorele lafaards is het toch. Ongelooflijk als je bedenkt dat McCarthy vervolgens toch tegen certificatie stemt en die gluiperd nog gaat opzoeken in Mar a Lago ook :|W

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 13-02-2021 02:43:11 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 13 februari 2021 @ 02:55:24 #270
494852 Wicky030
Feitelijk incorrect
pi_197976663
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 01:29 schreef Dutch_view het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat dit nieuws van CNN er voor gaat zorgen dat meer Reps. voor impechment stemmen. Want ik kan me niet voorstellen dat dit binnen de GOP niet al bekend was van McCarthy.
Voor de buitenwereld is het het nieuwtje, maar voor de senatoren denk ik niet. Dus voor hen is er geen 'nieuws'
Politieke zelfmoord. Ze worden zowel beschoten door de linkerflank als de rechterflank. Doen ze niets dan zijn ze een deel van hun stemmers kwijt en zijn ze kwetsbaar in de midterms, doen ze wel iets dan van hetzelfde.

Wat ik niet snap van de moderne politiek is waarom de DNC niet gewoon stemmen omkoopt van progressieve republikeinen en ze de kans geeft om ze te laten overstappen
Non-conformistisch onuitstaanbaar onverwoestbaar
  zaterdag 13 februari 2021 @ 03:05:00 #271
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197976692
Als ze nu nog geen getuigen oproepen :')
Ontbied het hele zootje dat in alle mediaberichtgeving is genoemd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 03:08:52 #272
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197976707
twitter

Traitor
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197976708
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 13 februari 2021 @ 03:19:14 #274
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197976746
Jaaaaa eindelijk gaan ze achter warmonger en verkiezingsdief in spe Lindsey Graham aan *O*

twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197976811
Natuurlijk was Trump heel bezorgd over de veiligheid van Pence!

Na vijf dagen zochten ze al contact :')

twitter

twitter


[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 13-02-2021 04:04:28 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197976964
Nog eentje die het gesprek van McCarthy bevestigt

twitter

twitter


[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 13-02-2021 05:37:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197976974
Wat een shitshow weer

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197977009
En Mark Meadows heeft zijn oorspronkelijke bewering nu veranderd

twitter


Dat onderschrift ook, ongegeneerd :|W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197977053
Daniel Dale had er als vanouds weer veel werk aan:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_197977084
Ook goed plan :Y

twitter


Als de House Managers het hier nu bij laten, laten ze weer de mogelijkheid open voor Trump om te beweren dat er geen bewijs was. Nu ze de meerderheid in de Senaat hebben kunnen ze daar wél wat aan doen itt de vorige keer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 13-02-2021 07:00:45 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 13 februari 2021 @ 06:44:15 #281
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197977380
Ik zie langzaam een patroon ontstaan. Bij elke onwaarheid wordt nu direct opvolgende vragen en bewijzen op tafel gegooid. Hetzelfde zagen de mensen tijdens de Watergate processen. Met het verschil dat indertijd president Nixon een pardon had gekregen, en Trump zichzelf zo diep in de nesten heeft gewerkt dat dit niet mogelijk is. Op het moment dat de politieke tegengewicht van hetzij de senaat hetzij Trump wegvalt. Tuimelt het hele zooitje om. Het kan twee kanten opgaan; een heleboel GOP politici komen in de problemen net als in de jaren 70 of de voormalige president want die heeft geen politieke bescherming meer. Het wachten is op het moment dat de senaat Trump oproept om een verklaring te geven. En dit gaat gebeuren omdat dit in hun eigen belang is.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zaterdag 13 februari 2021 @ 09:35:03 #282
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197978243
Ik heb nogmaals even de Trump verdediging bekeken. Ze probeerden direct en zonder context het woordje fight te koppelen aan de democraten. Als bij een rally iemand het woordje vechten gebruikt, dan slaat dit doorgaans op de persoon of partij zelf. "ik wil vechten voor je" , " de partij zal vechten voor je" Trump deed het omgekeerde; hij wilde dat ANDEREN voor HEM gingen vechten. Daar zit het hem. Maanden lang werd er gedemonstreerd door BLM, het was een doorlopende demonstratie en als je dan afgerost wordt door lokale politie, dan vecht je inderdaad terug. want het gaat wél om je recht om te demonstreren. Maar daar zat geen militante core bij zoals bij de bestorming van het Capitool. de Whataboutism van de verdediging slaat dan ook geen hout. Ook de uitspraak dat er al een half uur voor de bestorming Trumpisten al bij het Capitool stonden en dat die dan zogenaamd niet door Trump werden gestuurd valt mank. Sterker nog; dit bewijst alleen maar dat het een gecoördineerde aanval is geweest. Je zet pionnen neer op strategische plekken wanneer je een aanval van plan bent.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197979113
Democratie of een andere vorm werkt alleen goed als de wens ertoe breed gedragen. In de VS is daar inmiddels allerminst nog sprake van. De corruptie zit daar inmiddels tot in het hart van het systeem.
pi_197979217
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 01:29 schreef Dutch_view het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat dit nieuws van CNN er voor gaat zorgen dat meer Reps. voor impechment stemmen. Want ik kan me niet voorstellen dat dit binnen de GOP niet al bekend was van McCarthy.
Voor de buitenwereld is het het nieuwtje, maar voor de senatoren denk ik niet. Dus voor hen is er geen 'nieuws'
Het maakt een wereld van verschil of een groep vertrouwelingen op de hoogte is van overtredingen door de leider van de groep, of dat de hele wereld het weet.
Als alleen vertrouwelingen het weten, kan het dreigement het wereldkundig te maken zelfs een bepaalde mate van macht over de leider geven, en zolang buiten de groep niemand op de hoogte is, word je er als groep niet op aangekeken dat je de overtreding niet veroordeeld hebt.
Als ineens de hele wereld het weet, is ieder afzonderlijk groepslid de mogelijke macht over de leider kwijt, draait het zelfs om ( je wist het, en ik weet dat je het gebruikt hebt/er over gezwegen hebt toen het er op aankwam). En ieder afzonderlijk groepslid dat op de hoogte was kan nu in het openbaar verantwoording gevraagd worden over zijn motieven tot zwijgen, de hele groep kan er op aangekeken worden.

(Niets met Amerikaanse politiek te maken, maar vergelijkheid met het eeuwenlange zwijgen over misbruik in de kerk, of de jarenlange zwijgcultuur binnen criminele families, zoal Holleder)
pi_197979541
quote:
81s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 02:33 schreef Kijkertje het volgende:
*Subpoena McCarthy ook maar dan

[ twitter ]

Wat een zooitje immorele lafaards is het toch. Ongelooflijk als je bedenkt dat McCarthy vervolgens toch tegen certificatie stemt en die gluiperd nog gaat opzoeken in Mar a Lago ook :|W
Cynische..nihilistische..politiek die is losgezogen van morele waarden en die is gebaseerd op egoïsme, angst, honger naar macht..van alles wat. Ik vind de GOP 1 op 1 te vergelijken met 'de slechterik' in een standaard Marvel-film.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 11:36:48 #286
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197979993
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 11:06 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Cynische..nihilistische..politiek die is losgezogen van morele waarden en die is gebaseerd op egoïsme, angst, honger naar macht..van alles wat. Ik vind de GOP 1 op 1 te vergelijken met 'de slechterik' in een standaard Marvel-film.
Ze zijn bang voor Donny zijn SA, ze worden gechanteerd door Donny of ze krijgen $$ van Donny voor bewezen diensten.
Laatste is een matig grapje natuurlijk. Niemand krijgt geld van Donny. :)
McCarthy is niet voor niks even op en neer naar Donny in Florida geweest.
En Pence houdt zijn mond ook niet voor niets.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 13 februari 2021 @ 13:03:31 #287
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197981198
Hier ook nog een stuk over de kwestie, maar ik weet niet zeker of de website is toegestaan in POL ivm het politieke spectrum. ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197981914
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 13:03 schreef Vis1980 het volgende:
Hier ook nog een stuk over de kwestie, maar ik weet niet zeker of de website is toegestaan in POL ivm het politieke spectrum. ;)
Ik klikte ook nog ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 14:21:56 #289
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197982189
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 14:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik klikte ook nog ;(
Ik moet daar stoppen met reageren iig, want de onwetendheid is enorm. Dat had ik mijzelf al kunnen bedenken, natuurlijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 13 februari 2021 @ 14:40:26 #290
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_197982376
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 14:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik moet daar stoppen met reageren iig, want de onwetendheid is enorm. Dat had ik mijzelf al kunnen bedenken, natuurlijk.
Het is Floris stempel die het heeft gepost. Dan weet je genoeg. Verdomme man, let op wie het heeft geplaatst.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_197982504
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 14:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik moet daar stoppen met reageren iig, want de onwetendheid is enorm. Dat had ik mijzelf al kunnen bedenken, natuurlijk.
Dat hele stuk hangt van leugens aan elkaar, wat gewoon glashelder is voor iedereen die de hearings heeft gevolgd. Ik begrijp niet waarom dat toegestaan wordt. Je kunt gewoonweg niet meer spreken van een opiniestukje :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 15:21:53 #292
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197982969
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 14:40 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het is Floris stempel die het heeft gepost. Dan weet je genoeg. Verdomme man, let op wie het heeft geplaatst.
Dat wist ik al voordat ik erop klikte. Maakt het niet minder verwerpelijk. De reacties, daar schrik ik eigenlijk nog steeds van, maar ik ben daarin wel wat goedgelovig en naïef.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197983419
CNN meldt dan McConnell niet voor veroordeling van Trump gaat stemmen
Was wel te verwachten ergens :')
  zaterdag 13 februari 2021 @ 15:54:11 #294
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197983596
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 15:45 schreef Dutch_view het volgende:
CNN meldt dan McConnell niet voor veroordeling van Trump gaat stemmen
Was wel te verwachten ergens :')
Lafbek

Hoeveel zouden het er worden, een stuk of 7?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197983746
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Lafbek

Hoeveel zouden het er worden, een stuk of 7?
Denk dat het er nu nog minder worden, 4 of 5
  zaterdag 13 februari 2021 @ 16:10:37 #296
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197983848
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 16:04 schreef Dutch_view het volgende:

[..]

Denk dat het er nu nog minder worden, 4 of 5
Ik reken sowieso op Romney, Murkowski, Collins, Sasse en Toomey
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_197983850
Ah toch nog een getuigenoproep?

twitter
  zaterdag 13 februari 2021 @ 16:15:12 #298
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_197983914
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 15:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Lafbek

Hoeveel zouden het er worden, een stuk of 7?
What difference does it make? :@
Denk niet dat er meer bekeerlingen boven komen drijven.
Zoals je al wist op 7 januari. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 13 februari 2021 @ 16:15:33 #299
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_197983921
Die defense lawyer past in ieder prima bij Trump. Wat een verschrikkelijk irritante vent!
pi_197983927
Volgens Van der Veen zijn het allemaal maar geruchten, nieuwsberichten
Komisch: hij zegt "lets cool the temperature" , nadat hij letterlijk bijna zelf rood aanliep na een soort woede uitbarsting _O-
  zaterdag 13 februari 2021 @ 16:28:56 #301
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_197984121
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')