quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie heeft wie genomineerd. Niet openen als je nog niet de nominaties wilt weten.maar zie ik het nou verkeerd? de nummer 2 en 3 evenveel stemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Misschien dat er nog wat gebeurt na de nominaties? Dus de TT kan welquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef GayGuy het volgende:
Wist ffe niet wat ik zo snel moest verzinnen, dus als iemand een betere tt heeft
Stemmen van Liese missen....quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar zie ik het nou verkeerd? de nummer 2 en 3 evenveel stemmen?
er mist er eentje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij is prima hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef GayGuy het volgende:
Wist ffe niet wat ik zo snel moest verzinnen, dus als iemand een betere tt heeft
Ja das waar. Die bom gaat nog wel afquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien dat er nog wat gebeurt na de nominaties? Dus de TT kan wel
Niet bij Patje, maar bij Thomas danquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja das waar. Die bom gaat nog wel af
Michel Patrick en Thomasquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er mist er eentje.
zoey stijgt hier ter plekke!
Hoor inderdaad vooral Tarrel Mike en Naomiquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef aswesleep het volgende:
Ik hoor dezelfde praatjes van Jerell op de achtergrond.
Heb daar ook niets meequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef Whuzz het volgende:
omg ik ben echt allergisch voor dat babygewauwel
Eerder Jerrel en michel, denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet bij Patje, maar bij Thomas dan
Jammer dat er dan geen andere genomineerde is, dan was het voor iedereen duidelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Juan_Roman het volgende:
Het ware gelaat van Zoey is nu dus duidelijk als je ziet wie ze genomineerd heeft.
Ben daar ook al een poos klaar meequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef Whuzz het volgende:
omg ik ben echt allergisch voor dat babygewauwel
Zit het bij Julie? Hoorde hem weer z’n riedeltje afspelen dat “dat nou eenmaal zijn humor is”quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef aswesleep het volgende:
Ik hoor dezelfde praatjes van Jerell op de achtergrond.
De verdwenen spullen van Jerrel kunnen ook nog een onderwerp wordenquote:
Pcies. En dan straks als de nominaties er zijn weer allemaal in groepjes huichelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:28 schreef greysbones het volgende:
Vind het gewoon hypocriet dat alles nu even vergeten en vergeven is
Tuurlijk heeft zij ook gestemdquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:28 schreef mario390 het volgende:
misschien
musschht liese niet stemmen
De geboorte van een kleinkind is best wel bijzonder.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:28 schreef greysbones het volgende:
Vind het gewoon hypocriet dat alles nu even vergeten en vergeven is
Ik denk dat we dat bewaren voor morgenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De verdwenen spullen van Jerrel kunnen ook nog een onderwerp worden
Ja das waar. Maar zou best een kinderachtige actie zijn, als het verstopt is. Maakt niet uit door wiequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De verdwenen spullen van Jerrel kunnen ook nog een onderwerp worden
Wat heeft hij gestemd dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Thomas heeft dus toch anders gestemd. Hij stijgt in mijn achting, dat hij zich niet heeft laten meeslepen door Zoey.
SSSSTTTTT !!quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Thomas heeft dus toch anders gestemd. Hij stijgt in mijn achting, dat hij zich niet heeft laten meeslepen door Zoey.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moest het eens weten...schijnheil....quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Juan_Roman het volgende:
Het ware gelaat van Zoey is nu dus duidelijk als je ziet wie ze genomineerd heeft.
Dat is dan een domme actie van die mensenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef Kefke04 het volgende:
Volgens mij heeft thomas nu een probleem, de mensen gaat Patje een cadeau willen geven en houden hem in het huis. Ik heb besloten om Patje trouw te blijven.
Natuurlijk is dat kinderachtig. Misschien zit BB er zelf wel achterquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja das waar. Maar zou best een kinderachtige actie zijn, als het verstopt is. Maakt niet uit door wie
Ik vroeg het , en ik snap niets van dat geleuter over wat wanneer wel niet op tv of streams is .quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is afgesproken dat alles wat onder spoiler staat niet voor de uitzending vermeld word, wacht tot einde uitzending
Dan heb je met een A8 ook weinig klagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Huh ? Waar kan ik zien wat zij gestemd heeft ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Juan_Roman het volgende:
Jerrel lijkt wel een kreeftquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:34 schreef aswesleep het volgende:
Jerell komt ook niet zo goed tot zijn recht in een positieve sfeer.
Alles moet natuurlijk wel om Jerrel draaien.....quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:34 schreef aswesleep het volgende:
Jerell komt ook niet zo goed tot zijn recht in een positieve sfeer.
Daimler AG (voorheen Daimler-Chrysler, voorheen Daimler Benz) is het moederbedrijf.quote:
Hey HottubElsjuhhh🤣quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:34 schreef suzi1 het volgende:
het is dat ik de spoilers zelf al inkeek, maar anders zou ik over de rooie zijn. dan ging ik hier echt sliden
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heb je met een A8 ook weinig klagen.Je pa heeft een goede smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik ook, elke minuut als ze niet op stream isquote:
Eensquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik was bezig!!!!!!
Quote dan niet!
Gedeeltelijk heb je wel gelijk: hij kon mooie dochters verwekken.quote:
Des te heftiger het drama straks, uitslag is nog niet bekend in het huisquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Dus ze hebben al genomineerd maar dankzij Patje's kleinzoon is iedereen nu blij ipv drama ?
Vorige cos.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Huh ? Waar kan ik zien wat zij gestemd heeft ?
Weet je wel hoe bijzonder het is als je kleinkind geboren wordt?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Dus ze hebben al genomineerd maar dankzij Patje's kleinzoon is iedereen nu blij ipv drama ?
Je bedoelt waarschijnlijk: onder een spoilertagquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Benny het volgende:
Spoilers verwijderd. Laat die achterwege of stop ze achter een spoiler
Dit klinkt vreemd @Bennyquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Benny het volgende:
Spoilers verwijderd. Laat die achterwege of stop ze achter een spoiler
ik ga dat gelukkig nooit meemakenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe bijzonder het is als je kleinkind geboren wordt?
Dan doen al die andere domme dingen, zoals meedoen met een nutteloos spel , er niet meer zo toe![]()
Je hebt helemaal gelijk. Aangepastquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk: onder een spoilertag
Nu staat er zoiets als: laat de auto staan. Blijf thuis of pak de auto.
Dat gezeik over wat wel of niet in de COS of in het tv topic moet . Doodvermoeiend .quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Aangepast
Ja echt he. Laat zich kennenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:40 schreef Clasientje het volgende:
Hahahaha ik las op Facebook dat Theo niks meer met het programma te maken wilt hebben maar wel vorige week schrijven op zijn instagram terug te willen komen?? Hmm dus omdat hij niet terug mocht komen heeft hij nu dit geplaatst hoe sneu ben je dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oud nieuws FF had vandaag al een interview geplaatstquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:40 schreef Clasientje het volgende:
Hahahaha ik las op Facebook dat Theo niks meer met het programma te maken wilt hebben maar wel vorige week schrijven op zijn instagram terug te willen komen?? Hmm dus omdat hij niet terug mocht komen heeft hij nu dit geplaatst hoe sneu ben je dan.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
De nominaties:Je zou bijna denken dat er bondjes warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
De nominaties:oud nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
Het verschil is dat Jerrel het zelf wel zegt als niemand anders het zegt en Jill doet dat niet, die wacht keurig tot Thomas het zegtquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:42 schreef zodeju het volgende:
Jerrel wil eigenlijk elke dag horen hoe goed hij is net zoals Jill.
in de Story staat een giftig stuk van hemquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:40 schreef Clasientje het volgende:
Geluktquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:44 schreef GayGuy het volgende:
De uitzending [spoiler heeft een goede opbouw naar de ruzie][/spoiler]
Slimme zet, toch laat ik me niet om lullenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:45 schreef rinardo het volgende:
De zoon van Pat op twitter
[ link | afbeelding ]
free file hosting no registration
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Slimme zet, toch laat ik me niet om lullen
Als Pat dit echt wil (zal ik morgen wel merken in de streams). Dan heeft hij mijn stem om te blijven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:45 schreef rinardo het volgende:
De zoon van Pat op twitter
[ link | afbeelding ]
free file hosting no registration
Je hoort die irritante stem er alweer bovenuitquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:48 schreef aswesleep het volgende:
Jerell gaat weer in de hyper modus.
Zeker een man........heb ze alledrie hoor! Multi tasken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:46 schreef greysbones het volgende:
Streamen Cossen en Ajax kijken is toch net teveel
Nope womanquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zeker een man........heb ze alledrie hoor! Multi tasken.
Hij is al half thuis. Heeft het al over zijn gsm en hoe hij thuis komt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Slimme zet, toch laat ik me niet om lullen
Al was het alleen maar om........nee ik hou mijn mond.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als Pat dit echt wil (zal ik morgen wel merken in de streams). Dan heeft hij mijn stem om te blijven.
Ajax kijken is altijd teveelquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:46 schreef greysbones het volgende:
Streamen Cossen en Ajax kijken is toch net teveel
Vrouwen kunnen dat! Kom op.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope woman
Multitasken bestaat niet hé
No shitquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daimler AG (voorheen Daimler-Chrysler, voorheen Daimler Benz) is het moederbedrijf.
Aangezien de kappers nog steeds dicht zijn heb ik die al heel lang niet meer gelezenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
in de Story staat een giftig stuk van hem
mannen denken dat ze één ding tegelijk beter kunnen dan vrouwen (is niet zo)quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Vrouwen denken dat ze dat kunnen
Nee echt? Van Zoey bedoel je?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:52 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft de verrader door dus. Hopelijk kan hij dit volgende week overbrengen naar de anderen.
Kan je dat uitleggen?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:52 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft de verrader door dus. Hopelijk kan hij dit volgende week overbrengen naar de anderen.
We zijn het eensquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
mannen denken dat ze één ding tegelijk beter kunnen dan vrouwen (is niet zo)
vrouwen denken dat ze meerdere dingen tegelijk beter kunnen dan mannen (is ook niet zo)
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:53 schreef GayGuy het volgende:
UitzendingPAK HEM @Benny !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:53 schreef GayGuy het volgende:
UitzendingIk ga bijna kijken, is al weer een tijd geleden dat ik nog een uitzending heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is de verrader?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:52 schreef Jockari het volgende:
Hoe kwam hij erachter? Daarom is hij veranderd van stem dus.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen?
Wat heeft Nick door? En hoe?
Via Mike en/of Patje kan dat wel lukken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:52 schreef Jockari het volgende:
Soww heb zin om naar bed te gaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:57 schreef greysbones het volgende:
Dat wachten op die nominaties duurt langgggg
En dan kijken we tegen allemaal ruggen aanquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:57 schreef Whuzz het volgende:
Zie ze met zijn allen rond het eten staan
Alsof ze een maand nix gehad hebben.
Maar is nog steeds TV content in de COSquote:
ja ben ook benieuwd naarquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen?
Oprecht ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maar is nog steeds TV content in de COS
Gister moest ik daarvoor nog samen met jou de martelkamer in. Kan nog steeds nauwelijks zitten
IK WIL NU DE DBK IN! DIT IS ONEERLIJK!
Wanneer anders? Is toch altijd op WO na de uitzending?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:01 schreef JimLaFleur het volgende:
Zou het echt achterlijk vinden als ze nu met de nominaties komen, lekker de sfeer verpesten....
Morgen is de live uitzending...wanneer wou je dat doen dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:01 schreef JimLaFleur het volgende:
Zou het echt achterlijk vinden als ze nu met de nominaties komen, lekker de sfeer verpesten....
Op dinsdag maar idd na de uitzendingquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wanneer anders? Is toch altijd op WO na de uitzending?
Nee andere keren op dinsdag. Deze week hebben ze een dag later genomineerd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wanneer anders? Is toch altijd op WO na de uitzending?
Niet en gewoon volgende week 2 eruit met de nieuwkomers erbijquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Morgen is de live uitzending...wanneer wou je dat doen dan?
Doe ermee wat je wil ik ben er wel even klaar meequote:
Maar ze hebben al genomineerd. Dat is op de streams geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:03 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Niet en gewoon volgende week 2 eruit met de nieuwkomers erbij
????, echt?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ze hebben al genomineerd. Dat is op de streams geweest.
Oh zo. Ja, je hebt gelijk. Ik was nog helemaal bezig met het nominatiegedoe en de spoilersquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gister moest ik daarvoor nog samen met jou de martelkamer in. Kan nog steeds nauwelijks zitten
Ja.quote:
Sorryquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, je hebt gelijk. Ik was nog helemaal bezig met het nominatiegedoe en de spoilers
Tv uitzending zoveel mogelijk in het tv topic
(Maar zo streng was ik toch ook niet naar je?)
Zoey.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen?
Ik begon ook over auto's te lullen, dus ik was ook fout.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, je hebt gelijk. Ik was nog helemaal bezig met het nominatiegedoe en de spoilers
Tv uitzending zoveel mogelijk in het tv topic
Nee joh, geen probleem. Je opmerking was terecht. Er is niet voor niets een TV-show topicquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:04 schreef Benny het volgende:
Nee dat niet. Maar ik vind het vrij logisch dat er nog een uitslag gaat komen van de nominaties.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:06 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ah, maar de uitslag toch niet?... dat bedoelde ik eigenlijk
goed knip en plak werk iddquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:07 schreef Ireth het volgende:
Zo wordt er ff gemanipuleerd uitgezonden!
+ Zou tof zijn en eerlijk naar de “oude bewoners”.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:03 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Niet en gewoon volgende week 2 eruit met de nieuwkomers erbij
Mag ik je psycholoog zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:
huh?? heeft ie gezegd dat ie weggaat ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:10 schreef aswesleep het volgende:
Ergens ook wel jammer dat we nu de aangekondigde reactie van Patrick op zijn nominatie nooit gaan zien.
Jij bent zelf net zo gek! Dat komt nooooit goedquote:
ja maar nog niet in de uitzending tochquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ze hebben al genomineerd. Dat is op de streams geweest.
Ech wel... ben ik heeeeel goed inquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij bent zelf net zo gek! Dat komt nooooit goed
Nou vooruit, dan help ik je wel.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij bent zelf net zo gek! Dat komt nooooit goed
Moest ik in dat huis zitten het eerste na mijn exit dat ik doe nadat ik mijn familie heb terug gezien is kijken naar alle afleveringenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Juan_Roman het volgende:
DM't iemand de beelden naar Thomas waarin Naat en Daan beweren dat hij dubbelspel speelt en niet te vertrouwen is?
Dat die gelijk van zijn wolk af is als hij het huis uit is.
voordeel is dat jouw indicatie nog niet is opgenomen in het DSMquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan help ik je wel.
ik zou tegengas vragen alles op hd's te zetten van de streams en dan 100 dagen mezelf opsluiten in huisquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest ik in dat huis zitten het eerste na mijn exit dat ik doe nadat ik mijn familie heb terug gezien is kijken naar alle afleveringen
Mm okayquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
voordeel is dat jouw indicatie nog niet is opgenomen in het DSM
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
No shit
Mercedes is dus niet Maybach. Dat zijn twee merken onder één moederbedrijf.
Ik kan een hele uiteenzetting doen over de gelijkenissen en verschillen als je wilt, maar het is in elk geval niet hetzelfde. Jarenlang voor Daimler gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het begint volgens mij een beetje offtopic te worden.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Tot nu toe de spannendste nominatie ditquote:
Het zit in de uitzending van vanavond maar de bewoners weten de uitslag nog niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar nog niet in de uitzending toch
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
voordeel is dat jouw indicatie nog niet is opgenomen in het DSM
Uit de afleveringen kan je ook niet alles halen. Kan beter even aan je familie vragen hoe iedereen was op de livestream.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest ik in dat huis zitten het eerste na mijn exit dat ik doe nadat ik mijn familie heb terug gezien is kijken naar alle afleveringen
Enne Patje en Thomas?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Het zit in de uitzending van vanavond maar de bewoners weten de uitslag nog niet.
dat bewaren we nog even het is nu al heet genoeg denkt BBquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:06 schreef GayGuy het volgende:
Ik hoop dat er in het huis ook bekend word gemaakt wie weet op wie gestemd heeft. Zonder teveel te spoilleren ksn ik wel zeggen dat DAT pas echt vuurwerk zal opleverenzo, en nu weer genoeg offtoppic😉
het is nu reclame nog 15 minuten dan mag je vrijuit pratenquote:
Ik kijk de tv uitzending niet dus dat weet ik nietquote:
Lekker duidelijk ditquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:16 schreef waxmask het volgende:
naomi blijft een kut met een grote K dat gejank in dbk en dat gelieg in de hottub, wat een antivleeshoer
Nu snap ik er geen flikker meer van..quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar nog niet in de uitzending toch
Wat heeft hij vannacht gedaan ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:18 schreef suzi1 het volgende:
jerrel kan sinds vanacht niet meer kapot bij mij.
Wat was er vannacht?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:18 schreef suzi1 het volgende:
jerrel kan sinds vanacht niet meer kapot bij mij.
hij was in dromenland bij mijquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat heeft hij vannacht gedaan ?
Omdat het nog moet komenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nu snap ik er geen flikker meer van..![]()
Op de streams is al genomineerd..? Maar waarom wordt daar niet over gecost dan? Lol
Allemaal om de popcornpan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:19 schreef Blackprinces het volgende:
Waarom deze staande receptie. Kunnen ze niet gewoon gaan zitten ofzo.
ik vroeg hem dat als hij in bb huis zou zitten even een hint gaf naar fok!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:21 schreef rinardo het volgende:
zie net in de tv uitzending dat Jerrel wel gelijk had over het voorval dat patje en naomi in de hottub gezegd hadden , als je niet wilt sporten ga je maar naar huis, bb liet de waarheid zien nadat patje schreeuwde dat hij dat niet gezegd had.
en nomnomjankjank loog daar ook alquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:21 schreef rinardo het volgende:
zie net in de tv uitzending dat Jerrel wel gelijk had over het voorval dat patje en naomi in de hottub gezegd hadden , als je niet wilt sporten ga je maar naar huis, bb liet de waarheid zien nadat patje schreeuwde dat hij dat niet gezegd had.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:21 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vroeg hem dat als hij in bb huis zou zitten even een hint gaf naar fok!
wacht er nog steeds op <3
uto op tv ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nu snap ik er geen flikker meer van..![]()
Op de streams is al genomineerd..? Maar waarom wordt daar niet over gecost dan? Lol
Ja, ik liepgisteren ook te miepen hier: hou de uitzending ff buiten de cos. Maar sommigen hier weten t al. Anderen weer niet. Kee.. verder met m'n film. Daarna uto op tv..
Thx voor t spoileren trouwens.
Kan je nou echt niet nog 10 minuten wachten.... ??quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:21 schreef rinardo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Kan in het nadeel van Patje gaan werken hèquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:21 schreef rinardo het volgende:
dit is al geweestquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Kan je nou echt niet nog 10 minuten wachten.... ??
Als ik nou 1 iemand niets te zeggen zou hebben .. zou het echt Matt zijnquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:23 schreef aswesleep het volgende:
Het Liese en Matt gesprek verloopt niet super vlot.
quote:
Gaat nu gebeuren denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:24 schreef Angel79 het volgende:
Zijn de nominaties in het huis al bekend gemaakt?
Is al op de tv uitzending geweest, alleen de bewoners weten het nog niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik kreeg net een melding van bbsite (of fan) wie er genomineerd zijn
Dat klopt maar de bewoners weten dit zelf nog niet. Lijkt erop dat ze dat nu te horen gaan krijgen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik kreeg net een melding van bbsite (of fan) wie er genomineerd zijn
nee is er nu opquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:26 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Is al op de tv uitzending geweest, alleen de bewoners weten het nog niet.
Nou vooruit. Een kleine glimlach danquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:16 schreef greysbones het volgende:
D
[..]
at maakt het alleen maar leuker![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nou vooruit. Een kleine glimlach dan
is de waterverf al terecht?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:27 schreef suzi1 het volgende:
eigenlijk was de hele dag betekenisloos wat streams betreft
* engine kopt baksteenquote:
4 uur lang is er niemand beschuldigt maar het is wel vreemd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:27 schreef suzi1 het volgende:
eigenlijk was de hele dag betekenisloos wat streams betreft
te doorzichtig zoquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:29 schreef greysbones het volgende:
Pat krijgt nu gewoon een stiekeme exit
quote:
Ze hebben net nog zitten snaaien... dus ja logischquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:30 schreef greysbones het volgende:
We gaan lekker nog ff afwassen om half elf
Jaaa hier ook een stem voor Patje, zonder Thomas zal het ook veel minder de grote Jill show worden.quote:
Oneerlijk. Ik ga in de DBK stemmenquote:
Kan iemand het liedje inzetten..quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:32 schreef engine het volgende:
Ah we mogen los
Eens wat iemand hierboven zegt. Patje wordt als lieve opa nu een vriendelijke exit gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |