quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Wie heeft wie genomineerd. Niet openen als je nog niet de nominaties wilt weten.maar zie ik het nou verkeerd? de nummer 2 en 3 evenveel stemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Misschien dat er nog wat gebeurt na de nominaties? Dus de TT kan welquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef GayGuy het volgende:
Wist ffe niet wat ik zo snel moest verzinnen, dus als iemand een betere tt heeft
Stemmen van Liese missen....quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar zie ik het nou verkeerd? de nummer 2 en 3 evenveel stemmen?
er mist er eentje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hij is prima hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef GayGuy het volgende:
Wist ffe niet wat ik zo snel moest verzinnen, dus als iemand een betere tt heeft
Ja das waar. Die bom gaat nog wel afquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien dat er nog wat gebeurt na de nominaties? Dus de TT kan wel
Niet bij Patje, maar bij Thomas danquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja das waar. Die bom gaat nog wel af
Michel Patrick en Thomasquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er mist er eentje.
zoey stijgt hier ter plekke!
Hoor inderdaad vooral Tarrel Mike en Naomiquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef aswesleep het volgende:
Ik hoor dezelfde praatjes van Jerell op de achtergrond.
Heb daar ook niets meequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef Whuzz het volgende:
omg ik ben echt allergisch voor dat babygewauwel
Eerder Jerrel en michel, denk ikquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet bij Patje, maar bij Thomas dan
Jammer dat er dan geen andere genomineerde is, dan was het voor iedereen duidelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Juan_Roman het volgende:
Het ware gelaat van Zoey is nu dus duidelijk als je ziet wie ze genomineerd heeft.
Ben daar ook al een poos klaar meequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef Whuzz het volgende:
omg ik ben echt allergisch voor dat babygewauwel
Zit het bij Julie? Hoorde hem weer z’n riedeltje afspelen dat “dat nou eenmaal zijn humor is”quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:26 schreef aswesleep het volgende:
Ik hoor dezelfde praatjes van Jerell op de achtergrond.
De verdwenen spullen van Jerrel kunnen ook nog een onderwerp wordenquote:
Pcies. En dan straks als de nominaties er zijn weer allemaal in groepjes huichelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:28 schreef greysbones het volgende:
Vind het gewoon hypocriet dat alles nu even vergeten en vergeven is
Tuurlijk heeft zij ook gestemdquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:28 schreef mario390 het volgende:
misschien
musschht liese niet stemmen
De geboorte van een kleinkind is best wel bijzonder.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:28 schreef greysbones het volgende:
Vind het gewoon hypocriet dat alles nu even vergeten en vergeven is
Ik denk dat we dat bewaren voor morgenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De verdwenen spullen van Jerrel kunnen ook nog een onderwerp worden
Ja das waar. Maar zou best een kinderachtige actie zijn, als het verstopt is. Maakt niet uit door wiequote:Op woensdag 10 februari 2021 21:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De verdwenen spullen van Jerrel kunnen ook nog een onderwerp worden
Wat heeft hij gestemd dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Thomas heeft dus toch anders gestemd. Hij stijgt in mijn achting, dat hij zich niet heeft laten meeslepen door Zoey.
SSSSTTTTT !!quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Thomas heeft dus toch anders gestemd. Hij stijgt in mijn achting, dat hij zich niet heeft laten meeslepen door Zoey.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moest het eens weten...schijnheil....quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Juan_Roman het volgende:
Het ware gelaat van Zoey is nu dus duidelijk als je ziet wie ze genomineerd heeft.
Dat is dan een domme actie van die mensenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef Kefke04 het volgende:
Volgens mij heeft thomas nu een probleem, de mensen gaat Patje een cadeau willen geven en houden hem in het huis. Ik heb besloten om Patje trouw te blijven.
Natuurlijk is dat kinderachtig. Misschien zit BB er zelf wel achterquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:30 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja das waar. Maar zou best een kinderachtige actie zijn, als het verstopt is. Maakt niet uit door wie
Ik vroeg het , en ik snap niets van dat geleuter over wat wanneer wel niet op tv of streams is .quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is afgesproken dat alles wat onder spoiler staat niet voor de uitzending vermeld word, wacht tot einde uitzending
Dan heb je met een A8 ook weinig klagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Huh ? Waar kan ik zien wat zij gestemd heeft ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:25 schreef Juan_Roman het volgende:
Jerrel lijkt wel een kreeftquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:34 schreef aswesleep het volgende:
Jerell komt ook niet zo goed tot zijn recht in een positieve sfeer.
Alles moet natuurlijk wel om Jerrel draaien.....quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:34 schreef aswesleep het volgende:
Jerell komt ook niet zo goed tot zijn recht in een positieve sfeer.
Daimler AG (voorheen Daimler-Chrysler, voorheen Daimler Benz) is het moederbedrijf.quote:
Hey HottubElsjuhhh🤣quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:34 schreef suzi1 het volgende:
het is dat ik de spoilers zelf al inkeek, maar anders zou ik over de rooie zijn. dan ging ik hier echt sliden
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heb je met een A8 ook weinig klagen.Je pa heeft een goede smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik ook, elke minuut als ze niet op stream isquote:
Eensquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik was bezig!!!!!!
Quote dan niet!
Gedeeltelijk heb je wel gelijk: hij kon mooie dochters verwekken.quote:
Des te heftiger het drama straks, uitslag is nog niet bekend in het huisquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Dus ze hebben al genomineerd maar dankzij Patje's kleinzoon is iedereen nu blij ipv drama ?
Vorige cos.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Huh ? Waar kan ik zien wat zij gestemd heeft ?
Weet je wel hoe bijzonder het is als je kleinkind geboren wordt?quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:36 schreef Flow3r het volgende:
Dus ze hebben al genomineerd maar dankzij Patje's kleinzoon is iedereen nu blij ipv drama ?
Je bedoelt waarschijnlijk: onder een spoilertagquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Benny het volgende:
Spoilers verwijderd. Laat die achterwege of stop ze achter een spoiler
Dit klinkt vreemd @Bennyquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:35 schreef Benny het volgende:
Spoilers verwijderd. Laat die achterwege of stop ze achter een spoiler
ik ga dat gelukkig nooit meemakenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet je wel hoe bijzonder het is als je kleinkind geboren wordt?
Dan doen al die andere domme dingen, zoals meedoen met een nutteloos spel , er niet meer zo toe![]()
Je hebt helemaal gelijk. Aangepastquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk: onder een spoilertag
Nu staat er zoiets als: laat de auto staan. Blijf thuis of pak de auto.
Dat gezeik over wat wel of niet in de COS of in het tv topic moet . Doodvermoeiend .quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:39 schreef Benny het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Aangepast
Ja echt he. Laat zich kennenquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:40 schreef Clasientje het volgende:
Hahahaha ik las op Facebook dat Theo niks meer met het programma te maken wilt hebben maar wel vorige week schrijven op zijn instagram terug te willen komen?? Hmm dus omdat hij niet terug mocht komen heeft hij nu dit geplaatst hoe sneu ben je dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oud nieuws FF had vandaag al een interview geplaatstquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:40 schreef Clasientje het volgende:
Hahahaha ik las op Facebook dat Theo niks meer met het programma te maken wilt hebben maar wel vorige week schrijven op zijn instagram terug te willen komen?? Hmm dus omdat hij niet terug mocht komen heeft hij nu dit geplaatst hoe sneu ben je dan.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
De nominaties:Je zou bijna denken dat er bondjes warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:41 schreef bb-fan-1999 het volgende:
De nominaties:oud nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
Het verschil is dat Jerrel het zelf wel zegt als niemand anders het zegt en Jill doet dat niet, die wacht keurig tot Thomas het zegtquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:42 schreef zodeju het volgende:
Jerrel wil eigenlijk elke dag horen hoe goed hij is net zoals Jill.
in de Story staat een giftig stuk van hemquote:Op woensdag 10 februari 2021 21:40 schreef Clasientje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |