Zal je zien dat ze een huismeesteropdracht krijgen waarbij make-up een rol speelt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
jerrol voelt dat hij huismeester gemaakt wordt door BB
Wat flauw, dat je hem zo'n bijnaam moet geven. Best respectloosquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:44 schreef danilel het volgende:
ik geloof geen een woord wat die kontkorrel zegt
Deal, ik ben meer van de rum... diplomaticoquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik houd het in de gaten. Fles Whisky als je het wel doet. Deal?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef Ang3l het volgende:
@:TT, is dat wat anders dan de vagina monologen?
Vindt ze beide behoorlijk KUT.
Had hij dat al niet gedaan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef Hznootje het volgende:
Jerrel graaft nu een heel diep graf voor zichzelf..oeioeioei
en dat ie hem dan als nog verliestquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze een huismeesteropdracht krijgen waarbij make-up een rol speelt.
Komt voor elkaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Deal, ik ben meer van de rum... diplomatico
Gvd had de stream uitgezet omdat ik echt ff moest werken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef Hznootje het volgende:
Jerrel graaft nu een heel diep graf voor zichzelf..oeioeioei
Ik moest hier echt heel erg over nadenken.quote:
Prachtig gedichtquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
hehe
het is niet te geloven hoe zwart hij jill zit te maken
hij wil nu ook weer een poll zien hoe hij ervoor staat tegen over haar
en hij blijft het maar gooien op het feit dat hij homo ishet is niet te geloven hoe zwart hij jill zit te maken
en hij blijft het maar gooien op het feit dat hij homo is
Mij iig nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:58 schreef JimLaFleur het volgende:
Heeft Zoey niet door dat ze nu nog meer mensen tegen haar krijgt?
Heb je 'm bezig gezien? Geen enkele garantie dat ie wint.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze een huismeesteropdracht krijgen waarbij make-up een rol speelt.
Wie is er tegen zoey dan, ze is toch nog niet exposedquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:58 schreef JimLaFleur het volgende:
Heeft Zoey niet door dat ze nu nog meer mensen tegen haar krijgt?
Volgens mij Naomi maar Jill kwam ook voorbijquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:58 schreef Was-beer het volgende:
Heeft hij het nou over Jill of over Naomi?
Ja, ze moet hard werken voor haar bondjes.....straks weer even naar Patje en dan nog even met de meiden en dan nog naar Jill en Thomas.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Dat vreselijke 'hummen' van Zoey tussendoor....ik vind daar wat van.
en daarom..... pom pom pomquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:59 schreef Ireth het volgende:
Die zoey kruipt ook echt bij iedereen tot haar ellebogen naar binnen!
Ik noemde dat eerder al "Bewoners inflatie". Door de events van afgelopen week zijn ze collectief in waarde gedaald.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest hier echt heel erg over nadenken.
Vind ze bijna allemaal niet super leuk meer
ik heb het meteen geroepen vanaf het moment dat hun vrijgesteld werden van nominerenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef Ebinas het volgende:
Zal me niet verbazen dat hij huismeester wordt gemaakt.
Maar dat is ook wel ziekelijk natuurlijk , als je moet vragen of je een mandarijn magquote:
Niet als het in je zit....quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:58 schreef greysbones het volgende:
Waarom praat Zoey nog met dat... hoe slim je het spel ook wil spelen.. er is een punt dat je toch afhaakt
Maar dat weten de anderen niet, daar doet Zoey net zo bij.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:59 schreef greysbones het volgende:
dit is zooooo dom van Zoey.. hoe erg je ook tegen bent Michel.. ga niet met Tarrel in zee
Ja beetje raar welquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel ziekelijk natuurlijk , als je moet vragen of je een mandarijn mag
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kom jij ook nog met een poll aan
Zoey heeft wel dgelijk gelijk, maar om dit nu met Tarrel te bespreken is echt het domste wat ze kan doenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel ziekelijk natuurlijk , als je moet vragen of je een mandarijn mag
Manquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:00 schreef greysbones het volgende:
oh mennn kan iemand die Tarrel een spiegeltje voor houden...
die denkt echt dat hij best man made is..
Echt hoor!! Ik ben wel een beetje verrast dat mensen hier in meegaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja beetje raar wel
Dat ze het nog doen ook
We kunnen goed zien hoe nep Michel isquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:01 schreef Ebinas het volgende:
Ja Jerrel je wordt goed in beeld gebracht
mensen hebben het wel door dat ze daar veel zit met Jerreel.. ze weten niet wat ze bespreekt, maar je kweekt echt wel achterdochtquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:00 schreef Ebinas het volgende:
M
[..]
Maar dat weten de anderen niet, daar doet Zoey net zo bij.
Iedereen daar maar denken dat ze back up van haar hebben.
Straks draait ze zich om met een dikke middelvinger naar iedereen
Voor mij was t eerst heel simpel: Jowie.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik noemde dat eerder al "Bewoners inflatie". Door de events van afgelopen week zijn ze collectief in waarde gedaald.
'ventileren' is soms goedquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoey heeft wel dgelijk gelijk, maar om dit nu met Tarrel te bespreken is echt het domste wat ze kan doen
Dat is toch altijd pas na de uitzending?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Het duurt allemaal wel erg lang voordat de nominaties bekend worden... daar zal toch wel wat achter zitten
uh?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
We kunnen goed zien hoe nep Michel is
Zoals Michel vanmorgen reeds voorspelde.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
hehe
het is niet te geloven hoe zwart hij jill zit te maken
en hij blijft het maar gooien op het feit dat hij homo ishet is niet te geloven hoe zwart hij jill zit te maken
en hij blijft het maar gooien op het feit dat hij homo is
Ja, en niet tegen diegene zeggen wat haar dwars zit he....nu weer over het eten.....er wordt geklaagd dat sommige geen stukje fruit heeft gegeten....maar volgens Zoey kan het gewoon zonder regels pakken en rekening houden met de bewoners,,,,,,,Hoedan Zoey.....hoe wil je dat voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:59 schreef Ireth het volgende:
Die zoey kruipt ook echt bij iedereen tot haar ellebogen naar binnen!
aaah wil je ook kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Op stream2 is rellende Jerrel en zit ik opscheept met een Jill en Thomas die make-up op zijn bakkus krijgt. Het kan niet op
Echt hequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
We kunnen goed zien hoe nep Michel is
Na de uitzending van dinsdag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is toch altijd pas na de uitzending?
Allemaal verkopen en in crypto stoppenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik noemde dat eerder al "Bewoners inflatie". Door de events van afgelopen week zijn ze collectief in waarde gedaald.
Mwahhhh ik weet het nog niet zo met k4, denk meer dat de anderen denken dat zij info voor hun verzameltquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen hebben het wel door dat ze daar veel zit met Jerreel.. ze weten niet wat ze bespreekt, maar je kweekt echt wel achterdocht
Ja, Jerrel fluisterd wel vaker wat. Ik geloof er geen zak van. Dan hadden ze hem op TV wel anders neergezet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:03 schreef Was-beer het volgende:
Jerrel fluistert iets van dat BB hem in het huis wil houden
geloof helemaal niks wat die drama queen verteldquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, Jerrel fluisterd wel vaker wat. Ik geloof er geen zak van. Dan hadden ze hem op TV wel anders neergezet.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Ferret: " Ik ben ook een leider"
Nee Ferret, je bent een lijer, da's wat anders.
ben bang dat we d'r geen Satoshi voor krijgenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:03 schreef D. het volgende:
[..]
Allemaal verkopen en in crypto stoppen
Altijd na de reguliere uitzending, na 22.30 uur.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:01 schreef TheVulture het volgende:
Het duurt allemaal wel erg lang voordat de nominaties bekend worden... daar zal toch wel wat achter zitten
True, maar het is ook niet voor niks dat ze de nieuwe bewoners niet mogen nomineren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, Jerrel fluisterd wel vaker wat. Ik geloof er geen zak van. Dan hadden ze hem op TV wel anders neergezet.
Was er wel, maar die streamt bijna nooit meer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:04 schreef D. het volgende:
Is er geen 'illegale' 2e stream online ergens?
Hoeft niet....gewoon zeggen hoeveel je per persoon kan nemen en dan maar hopen dat iedereen zich er aan houdt. Je hoeft niet te vragen of je mag je weet hoeveel je kan nemen.....(en ook dat gaat fout).quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
aan kennis in het algemeen...quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef Kefke04 het volgende:
ferrel heeft een totaal gebrek aan mensenkennis
Nog niet maar Patrick heeft het gisteren wel over haar overlopen gehad met de groep nieuwkomers, dus lang zal het niet meer duren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:59 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Wie is er tegen zoey dan, ze is toch nog niet exposed
13?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef BBguy het volgende:
Ik haat mensen die niet gewoon kunnen inzien dat ze fout zitten. Als 13 man tegen je keert ben jij het probleem en niet andersom
Ik zie mike dat met de tijd wel briefen aan Naomiquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nog niet maar Patrick heeft het gisteren wel over haar overlopen gehad met de groep nieuwkomers, dus lang zal het niet meer duren.
Ergens voelen mensen zich toch niet op hun gemak ..quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoeft niet....gewoon zeggen hoeveel je per persoon kan nemen en dan maar hopen dat iedereen zich er aan houdt. Je hoeft niet te vragen of je mag je weet hoeveel je kan nemen.....(en ook dat gaat fout).
owwwww..quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Liese is koninklijk meervoud natuurlijk
Dat wordt geblokkeerd door al die aura's die hij van iedereen zietquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef Kefke04 het volgende:
ferrel heeft een totaal gebrek aan mensenkennis
Eens~! Dat K4 +Michel clubje werd vervelend en te bepalendquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef Windhapper het volgende:
Ik vind Zoey wel tof, uiteindelijk is het een competitie en moet je als laatste overblijven. Of het momenteel slim is weet ik niet, maar als je maar met K3 mee blijft gaan is dat uiteindelijk zeker weten een ticket naar huis. Met iedereen een beetje bonden. Spreidt je winkansen.
vind zoey ook ok maar niet samen met Tarrel.. hij slaat weer helemaal doorquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens~! Dat K4 +Michel clubje werd vervelend en te bepalend
Dat gaan in België al niet meer.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:04 schreef JimLaFleur het volgende:
Als hij huismeester wordt dan worden de kijkcijfers gehalveerd....
Liesequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:08 schreef Joyce-43 het volgende:
oja hij had gisteren gestofzogen en naomi moest dan ook doen maar die deed niet want hij heeft alles gedaan
oh zoey moet nu spyen bij .... over hoe en wat erover hem gezegd word ( weet even niet wie mischien jill)
BB is van de buis in den Belgigue ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:09 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat gaan in België al niet meer.
Wel, dan wordt gewoon de laatste kijker gehalveerdquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:09 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat gaan in België al niet meer.
Kan me nog herinneren in Utopia toen er weinig eten was dat ze allemaal kastjes hadden waar hun voedsel per dag in lag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ergens voelen mensen zich toch niet op hun gemak ..
Niets raars aan, BB beslistquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:03 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze niet op de nieuwen mogen stemmen.
De dag dat ik de haren van mijn benen scheer, pak een mes en steek me neer, zei ik net tegen mijn vrouw.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:06 schreef Juan_Roman het volgende:
Patje: "de dag dat ik mij schmink, pak een mes en steek mij neer he" tegen Nick.
je wordt enorm moe van dat gelul van Tarrelquote:
Normaliter zou ik het eens zijn ,quote:
durf er niet eens op te klikken,.. bang wat ik aantrefquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:12 schreef rinardo het volgende:
ik heb wel een ilegale stream 1 voor de mensen die helemaal niets hebben https://www.twitch.tv/hid(...)KnsfRTcXcT5dG6UBBllE
Is gewoon Stream 1, maar dan via Twitch.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
durf er niet eens op te klikken,.. bang wat ik aantref
Heb je wel een VPN nodig anders zeuren zequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:14 schreef D. het volgende:
[..]
Maar stream 1 is legaal al te kijken via vier.be
Niet alleen bij zoeyquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:14 schreef JimLaFleur het volgende:
Het snapje virus is blijven hangen bij Zoey
is jou schuld met je paars..quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is gewoon Stream 1, maar dan via Twitch.
Moa, denk dat Jowi niets van hem zou moeten hebben eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:14 schreef greysbones het volgende:
Tarrel had goed gevibed met Jowi en Natte
Als je je moet bewijzen , dan zit er iets niet goed.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:14 schreef greysbones het volgende:
Tarrel wil zich kunnen bewijzen en zoey begrijpt dit
Met Jowi weet ik niet hoor.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:14 schreef greysbones het volgende:
Tarrel had goed gevibed met Jowi en Natte
Lieverd, schatje, vriendin... it's a gaythingquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:16 schreef cheanny het volgende:
Jerrel tegen Michel: zullen we zo ook nog even praten lieverd
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:16 schreef greysbones het volgende:
Tarrel heeft veel beter schoongemaakt dan de rest ooit heeft gedaan
Onder elkaar houden danquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieverd, schatje, vriendin... it's a gaything
Niet om de kumbayaquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:16 schreef cheanny het volgende:
ja ik snap het maar het was in deze situatie echt akwardquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef Ang3l het volgende:
Lieverd, schatje, vriendin... it's a gaything
Ik wil Michel ook best wel een keer schate noemen hoorquote:
Oftewel, Jerrel is weer waar hij 3 dagen geleden ook was? Hoe vaak denkt hij dat men in zijn bullshit traptquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef greysbones het volgende:
en hij gaat praten met Michel om de sfeer beter te maken.. hij wil geen Koembaja
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:18 schreef cheanny het volgende:
[..]
ja ik snap het maar het was in deze situatie echt akward
Ik hoop het ergens ook wel. Anders is het weer zo makkelijk nomineren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:16 schreef Yolk het volgende:
Jerrel for huismeester! Gegarandeerd leuke tv
Te laat als je hem zelf gaat quotenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef Inca het volgende:
[..]
Haal die link weer weg voordat die geblokt word
Of je benadert hem vriendelijk, kan ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil Michel ook best wel een keer schate noemen hoorOf daddy.
noooitquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:16 schreef Yolk het volgende:
Jerrel for huismeester! Gegarandeerd leuke tv
Hey, wij waren toch tokenbuddies!?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik dacht dat je zou willen zeggen... who's your Daddyquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja maar de mann kennen we allequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef Inca het volgende:
[..]
Dan moet je 'm ook niet quoten hequote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef Inca het volgende:
[..]
jij je quote danquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:17 schreef Inca het volgende:
[..]
maakt in 1 gesprek 8 inwoners zwart.. knapquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:19 schreef JimLaFleur het volgende:
Jerrel zegt dat Naomi meer de slechte stiefmoeder is dan sneeuw witje... Naomi doet echt geen vlieg kwaad
Hopelijk gaat het plan om 'm te verstoppen doorquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel moet eerst z'n kleurdoos nog opruimen
Dat zeker. Mooi ook dat hij zijn mening niet wegstopt voor het "groepsgevoel"🤮quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:09 schreef puzziepie het volgende:
Voor Jerrels komst was het booooring ... nu is Jerrel er
Ik zou hem naast de Kroepoek leggen, dan weet je ook zeker dat Zoey het niet kan vindenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:20 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het plan om 'm te verstoppen door
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:16 schreef cheanny het volgende:
Eens, al kan je dat ook op een andere manier doenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:21 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dat zeker. Mooi ook dat hij zijn mening niet wegstopt voor het "groepsgevoel"🤮
dat is gewoon de Nederlandse vertaling van Tarrel, staat los van zijn geaardheid.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wat flauw, dat je hem zo'n bijnaam moet geven. Best respectloos
13 man kunnen zich net zo goed laten manipuleren, hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:05 schreef BBguy het volgende:
Ik haat mensen die niet gewoon kunnen inzien dat ze fout zitten. Als 13 man tegen je keert ben jij het probleem en niet andersom
Yepquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:22 schreef chufi het volgende:
Zegt Jerrel nu oprecht dat de make-up van Jill op Thomas niet slecht is !?
Precies .quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
13 man kunnen zich net zo goed laten manipuleren, hoor
Je hebt toch gezien wat hij zelf produceert....quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:22 schreef chufi het volgende:
Ja tuurlijk joh. Misschien moet je nog even de streams terugkijken. Of de samenvatting op TV waar zelfs BB het op een rijtje zetten. Misselijk en irritant gedrag. Maar als jij dat verdedigd dan weten we ook waar jij staatquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:22 schreef GayGuy het volgende:
[..]
13 man kunnen zich net zo goed laten manipuleren, hoor
That's another cookquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou Ferret familie van Louis van Gaal zijn?
Ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik, ik...
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
DUs als ie oprecht is zegt dat genoeg over zn eigen kwaliteiten
Alleen al het feit dat ie denkt leidinggevende kwaliteiten te hebben...quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
Dit is natuurlijk de echte reden dat Jerrel de pik op Michel heeft. Hij kan anders zijn strategie niet uitvoeren.
[ afbeelding ]
kan iemand even die foundation uitsmeren.. kan er niet naar kijken die strepenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:22 schreef chufi het volgende:
correct maar in de pikorde moet hij minimaal 10 spelers eruit jagen voor hij dat bereikt heeftquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:23 schreef Tourniquet het volgende:
Dit is natuurlijk de echte reden dat Jerrel de pik op Michel heeft. Hij kan anders zijn strategie niet uitvoeren.
[ afbeelding ]
Verkeerde streamquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef puzziepie het volgende:
Matt heeft een super interessant verhaal over zijn Iphone
Dat WE.. hij is niet koninklijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef Whuzz het volgende:
Mike: Ik ben echt happy! Ik hoop dat jullie ook happy zijn met mij.
Michel: Dat is ronduit vissen, doen we niet aan mee
Als ik ergens niet van hou is het mensen die voor een ander pratenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef greysbones het volgende:
Michel spreekt weel vaak voor anderen,,,
daar doen WE niet aan mee
hey! We hebben taal gevonden die in NL *precies* hetzelfde betekent als in BE!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef Jockari het volgende:
Zoey moet de happy sfeer aan tafel weer keren: "ik voel me niet happy door verschillende factoren". Aandachtshoer zeggen wij in vlaanderen.
Volgens mij zei ik dat de vorige keer ook al... narcistische trekjes heeft deze manquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoenen met je spiegelbeeld.
Narcistischer wordt het niet.
[ afbeelding ]
De peloton-commandant spreekt voor de hele groep he!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat WE.. hij is niet koninklijk
hij zit nu niet in het leger... verre van datquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De peloton-commandant spreekt voor de hele groep he!
Dat merk heet BoohooMAN.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:21 schreef Sestra666 het volgende:
staat er nu 'man' op jerrel z'n slippertjes?
gister in de uitzending dat bitches roepen en je reet naar achter duwenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat de vorige keer ook al... narcistische trekjes heeft deze man
Ik denk dat als je dit begint te voelen het misschien het moment is om te stoppen met het spel te spelen en gewoon de dagen te beleven zoals ze zijn. Hier doe je jezelf ook geen plezier mee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:24 schreef Jockari het volgende:
Zoey moet de happy sfeer aan tafel weer keren: "ik voel me niet happy door verschillende factoren". Aandachtshoer zeggen wij in vlaanderen.
Marines are for LIFE!quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zit nu niet in het leger... verre van dat
Vond ik ook wel.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill: "Wat is een ton eigenlijk?"
Ferret: "10.000"
dat is juist het probleem van michel... je hoeft niet altijd stiltes te vullenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Marines are for LIFE!
ben het met je eens hoor. Alleen in dit geval viel de opmerking van Mike ook écht niet goed. Niemand reageerde op hem, toen vulde michel de stilte maar op met zijn opmerking
Zou er een dagtaak aan hebben om al het fake news wat in het huis wordt uitgesproken te debunken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill: "Wat is een ton eigenlijk?"
Ferret: "10.000"
Precies, en ze probeert heel omzichtig de groep naar haar verhaal/conclusie toe te leidenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:29 schreef suzi1 het volgende:
zoey speelt nu wat jerrel net tegen haar zei. ze [akt zijn verhaal in een iets ander jasje
Omdat niemand wat zei, erg akward....quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik ergens niet van hou is het mensen die voor een ander praten
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:30 schreef puzziepie het volgende:
Jerrel weet niet hoe hij op tv wordt laten zien
Nou jerrel : je staat er gekleurd op
zo, echt welquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cossies
domme grijsje act van Jill begint irri e worden
zodra hij/zij/hun geplamuurd is ga ik hem jerrelientje noemen, btw hij had 7 verschillende persoonlijkheden maar heb er nog maar 2 gezienquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:30 schreef JimLaFleur het volgende:
Jerrel weer in het slachtoffer rol
De make-up zou hem geen target moeten maken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:31 schreef Koos1958 het volgende:
en daar begint hij weer dat hij niet weet hoe hij erop staat. Hij is al een target. Lul dat roep je over jezelf uit.
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:29 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben echt 'Zwitserland' als het gaat om Jerrel versus Michel. Ik vind het beide aanwinsten voor daar. En die twee hoeven nooit niet naar huis wat mij betreft. Ze maken TV en dat is wat wel willen, zo simpel is dat.![]()
Michel vindt Zoey een fijn persoon om in huis te hebben?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:31 schreef greysbones het volgende:
Sorry maar dat semi-psychologen gelul van Michel
gm??? ben godverju al met het avond eten begonnenquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cossies
domme grijsje act van Jill begint irri e worden
Goede vraag, want een ton is in belgië anders dan een ton in nederland. Vreemd, maar het is zo.quote:
wat dan? een vat?quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Goede vraag, want een ton is in belgië anders dan een ton in nederland. Vreemd, maar het is zo.
gaat over Zoeyquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:34 schreef puzziepie het volgende:
Mies in dip? Oh dit gaat over Zoey in dip?
Ik ben in de war
wordt een beetje moe van Michel somsquote:Op woensdag 10 februari 2021 15:34 schreef zodeju het volgende:
Whoo Michel is op het ogenblik een beetje scherp....
We zijn het een keer eens😂quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:29 schreef freaky40 het volgende:
Ik ben echt 'Zwitserland' als het gaat om Jerrel versus Michel. Ik vind het beide aanwinsten voor daar. En die twee hoeven nooit niet naar huis wat mij betreft. Ze maken TV en dat is wat wel willen, zo simpel is dat.![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:35 schreef waxmask het volgende:
thomas lijkt net uit de silence of the lambs te komen nu, put the lotion in the basket...
Ik heb geen leuke verhalen. Je geeft zelf het antwoord al "tot nu kon er altijd op nieuwen gestemd worden". Nu dus niet, dus BB beslist.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Normaliter zou ik het eens zijn ,
maar tot nu toe kon altijd op de nieuwen worden gestemd, dus niet eens met je leuke verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |