Zal je zien dat ze een huismeesteropdracht krijgen waarbij make-up een rol speelt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
jerrol voelt dat hij huismeester gemaakt wordt door BB
Wat flauw, dat je hem zo'n bijnaam moet geven. Best respectloosquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:44 schreef danilel het volgende:
ik geloof geen een woord wat die kontkorrel zegt
Deal, ik ben meer van de rum... diplomaticoquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik houd het in de gaten. Fles Whisky als je het wel doet. Deal?
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef Ang3l het volgende:
@:TT, is dat wat anders dan de vagina monologen?
Vindt ze beide behoorlijk KUT.
Had hij dat al niet gedaan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef Hznootje het volgende:
Jerrel graaft nu een heel diep graf voor zichzelf..oeioeioei
en dat ie hem dan als nog verliestquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze een huismeesteropdracht krijgen waarbij make-up een rol speelt.
Komt voor elkaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Deal, ik ben meer van de rum... diplomatico
Gvd had de stream uitgezet omdat ik echt ff moest werken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef Hznootje het volgende:
Jerrel graaft nu een heel diep graf voor zichzelf..oeioeioei
Ik moest hier echt heel erg over nadenken.quote:
Prachtig gedichtquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:57 schreef Joyce-43 het volgende:
hehe
het is niet te geloven hoe zwart hij jill zit te maken
hij wil nu ook weer een poll zien hoe hij ervoor staat tegen over haar
en hij blijft het maar gooien op het feit dat hij homo ishet is niet te geloven hoe zwart hij jill zit te maken
hij wil nu ook weer een poll zien hoe hij ervoor staat tegen over haar
en hij blijft het maar gooien op het feit dat hij homo is
Mij iig nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:58 schreef JimLaFleur het volgende:
Heeft Zoey niet door dat ze nu nog meer mensen tegen haar krijgt?
Heb je 'm bezig gezien? Geen enkele garantie dat ie wint.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:55 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zal je zien dat ze een huismeesteropdracht krijgen waarbij make-up een rol speelt.
Wie is er tegen zoey dan, ze is toch nog niet exposedquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:58 schreef JimLaFleur het volgende:
Heeft Zoey niet door dat ze nu nog meer mensen tegen haar krijgt?
Volgens mij Naomi maar Jill kwam ook voorbijquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:58 schreef Was-beer het volgende:
Heeft hij het nou over Jill of over Naomi?
Ja, ze moet hard werken voor haar bondjes.....straks weer even naar Patje en dan nog even met de meiden en dan nog naar Jill en Thomas.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Dat vreselijke 'hummen' van Zoey tussendoor....ik vind daar wat van.
en daarom..... pom pom pomquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:59 schreef Ireth het volgende:
Die zoey kruipt ook echt bij iedereen tot haar ellebogen naar binnen!
Ik noemde dat eerder al "Bewoners inflatie". Door de events van afgelopen week zijn ze collectief in waarde gedaald.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest hier echt heel erg over nadenken.
Vind ze bijna allemaal niet super leuk meer
ik heb het meteen geroepen vanaf het moment dat hun vrijgesteld werden van nominerenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:56 schreef Ebinas het volgende:
Zal me niet verbazen dat hij huismeester wordt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |