Ja, al jaren. Gebit was vrijwel geen redden meer aan. Alle tanden onder narcose laten verwijderen.quote:
It's amazing Mike! And with this special coating, your dough will never catch fire! Look! Here is the eggkook with special coating being attacked with a flamethrower! And see!? IT DOES NOT BURN! It's amazing! And, if you order NOW you will get a free make-up case with your special eggkook dough!quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Amazing Discoveries!
(die heette ook Mike toch?)
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
It's amazing Mike! And with this special coating, your dough will never catch fire! Look! Here is the eggkook with special coating being attacked with a flamethrower! And see!? IT DOES NOT BURN! It's amazing! And, if you order NOW you will get a free make-up case with your special eggkook dough!
onderschrift gisteren in uitzending was Student....wat studeert die muts?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Jill is echt dom. Geen Engelse les gehad op school
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef Jockari het volgende:
Jill: "Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen".
Briljante domme opmerking. Mijn vrouw komt ook van de ooievaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef Jockari het volgende:
Jill: "Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen".
Stewardess of zo?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
onderschrift gisteren in uitzending was Student....wat studeert die muts?
Luchtvaartdienstverlening, wil stewardes wordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
dan moet je toch ook minimaal engels in het pakket hebben gehad?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stewardess of zo?
Of die had ze geloof ik al.
Zodat ze eierkoeken kan ontledenquote:
Domme opmerking? Is gewoon een grap (met een baard, dat wel).quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Briljante domme opmerking. Mijn vrouw komt ook van de ooievaar
Zou je wel verwachten jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
dan moet je toch ook minimaal engels in het pakket hebben gehad?
Die hoort in het speciale Jill's Breinbrekers thuis.quote:
ze heeft d'r nicht haar Engels examen laten doen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef waxmask het volgende:
Breien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
O ja dat was tquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
ze heeft d'r nicht haar Engels examen laten doen.zegt genoeg denk ik
meen je nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
Oww was het een grap.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Domme opmerking? Is gewoon een grap (met een baard, dat wel).
Op haar fb had ze hem al....mooie cijfers trouwens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stewardess of zo?
Of die had ze geloof ik al.
Volgens Jill heeft ze haar Engels examen door haar nicht laten doen (ging via de webcam).quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij is z'n toekomstige stream aan t promoten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef Whuzz het volgende:
Is tekkel zich aan het opmaken voor zijn Grand Exit?
Ja, had ze verteld op de livestreams.quote:
helaas wel! Omdat haar nicht zo op haar lijkt hadden ze niets door.quote:
eerder belachelijk dat ze zo iets doetquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, had ze verteld op de livestreams.
Niet zo snugger
Die Engels mondeling steekt er met kop en schouders bovenuitquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens Jill heeft ze haar Engels examen door haar nicht laten doen (ging via de webcam).
Geen idee of dat klopt hoor.
[ afbeelding ]
aso gedrag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:05 schreef cheanny het volgende:
[..]
helaas wel! Omdat haar nicht zo op haar lijkt hadden ze niets door.
Worldwide Topography: 7.1quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens Jill heeft ze haar Engels examen door haar nicht laten doen (ging via de webcam).
[ afbeelding ]
(komt van haar eigen FB)
Gaat hij weg? Ik heb net gelezen dat hij flink bezig is geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef Whuzz het volgende:
Is tekkel zich aan het opmaken voor zijn Grand Exit?
Die is dan ook door haar nicht gedaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
mondeling 8,5 , ze kan amper nederlands laat staan engels
van waar kreg je dat?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(komt van haar eigen FB)
Nou op de lagere school leer je ook hoeveel provincies Nederland heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
5,7 dusquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
mondeling 8,5 , ze kan amper nederlands laat staan engels
In her defense:quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Worldwide Topography: 7.1
Ik herhaal hem nog maar even....
Jill: Heeft Nederland maar 12 provincies!? Hoe weet je dat!?
We can only dream....quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Gaat hij weg? Ik heb net gelezen dat hij flink bezig is geweest.
kan het bijna niet geloven en anders zou ze nu toch ongeldig examen moeten hebben aangezien ze het heeft toegegeven hier, vast wel een streamer die haar verraadquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is dan ook door haar nicht gedaan.
vast niet ... en ja is al ondertekend enzoquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
kan het bijna niet geloven en anders zou ze nu toch ongeldig examen moeten hebben aangezien ze het heeft toegegeven hier, vast wel een streamer die haar verraad
Jill vind het geen probleem, anders had ze er wel wat van gezegd,quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:08 schreef Sangha het volgende:
Die irritante Matt weer achter Jill aan het lopen, lijkt der schaduw wel, zo irritant. Dan zegt Jill tegen jerrol 'als je even wil praten kan dat hoor' zoiets. En dan die Matt erachteraan 'kan altijd hoor'.
Familie staat voor alles.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:05 schreef cheanny het volgende:
[..]
helaas wel! Omdat haar nicht zo op haar lijkt hadden ze niets door.
Dit dus, hoe die Matt er ook bij stond en met Jill wegliep, bleg!quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill tegen Jerrel : 'Wil je me morgen opmaken voor de liveshow?'
Jerrel : 'Ja, ben even aan het nadenken, over morgen.'
Jill : 'Wat dan?'
Jerrel : [onverstaanbaar]
Jill : 'Hoe bedoel je, moet ik me zorgen maken?'
Jill : 'Zeg je het als je wil praten'
Jerrel : 'Yup'
Matt : 'Maag aaltijd he Jeerreeell'
Jerrel: 'Yuuup, mag altijd'
daarom denk ik dat ze geen rol speelt hier. Anders vertel je dat echt niet op de livestreams.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef waxmask het volgende:
kan het bijna niet geloven en anders zou ze nu toch ongeldig examen moeten hebben aangezien ze het heeft toegegeven hier, vast wel een streamer die haar verraad
Geniale TV was dat toen. Parabrother.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
ow hij zat dus ook al in dgk brian para te maken
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geniale TV was dat toen. Parabrother.
Waarom, bij sollicitatie komt het met vijf minuten al uit denk ik.....quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Brianquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geniale TV was dat toen. Parabrother.
Wil je inchecken zie je jill bij de balie, dan maak ik direct rechtsomkeert...quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Luchtvaartdienstverlening, wil stewardes worden
Serieus? Dat is fraude. Zou niet graag met deze muts in hetzelfde vliegtuig zitten. Ze begrijpt niet eens wat ze tegen de passagiers moet zeggen als die wat vragen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
Die was net zo dom als Jill nu. Wat zeg ik, nog dommer.quote:
Wil je inchecken zie je jill bij de balie, dan maak ik direct rechtsomkeert...quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Luchtvaartdienstverlening, wil stewardes worden
Examen Heeft ze gefraudeerd, vertelde ze op de stream zelfquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
kan in der topic hahaquote:
Jerell medelijden uitlokken? Werkt goed bij deze groep.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill tegen Jerrel : 'Wil je me morgen opmaken voor de liveshow?'
Jerrel : 'Ja, ben even aan het nadenken, over morgen.'
Jill : 'Wat dan?'
Jerrel : [onverstaanbaar]
Jill : 'Hoe bedoel je, moet ik me zorgen maken?'
Jill : 'Zeg je het als je wil praten'
Jerrel : 'Yup'
Matt : 'Maag aaltijd he Jeerreeell'
Jerrel: 'Yuuup, mag altijd'
incl broers en moederquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die was net zo dom als Jill nu. Wat zeg ik, nog dommer.
nee hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
dat zien ze toch wel het verschil neem ik aanquote:
die heeft 1000 keer thuis filmpje geoefend met de uitleg van het masker enzquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus? Dat is fraude. Zou niet graag met deze muts in hetzelfde vliegtuig zitten. Ze begrijpt niet eens wat ze tegen de passagiers moet zeggen als die wat vragen.
je moet wat over hebben voor een kut in je nekquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill probeert Thomas een hernia te bezorgenUiteraard eigen keus Thomas
[ afbeelding ]
Conjo jo bo mama, conjo bo Hetty. Maar goed we zitten nu in de cos van BBquote:
Mwa, iemand inchecken als grondstewardess zal haar best lukken. Als het maar wel Nederlanders zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Wil je inchecken zie je jill bij de balie, dan maak ik direct rechtsomkeert...
Sowieso: mensen die vechten zijn mega dom en sneuquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik ook zo domquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sowieso: mensen die vechten zijn mega dom en sneu
Eens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, daarom ben ik ook zo dom
Zie het voor me. willen alle Nederlanders zich deze kant op begeven...en hier inchecken. Oh echt Nederlands sprekende mensen deze kant op aub.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mwa, iemand inchecken als grondstewardess zal haar best lukken. Als het maar wel Nederlanders zijn.
je mag jou mening hebben hoorquote:
dat trekt hij geen halfe uurquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill probeert Thomas een hernia te bezorgenUiteraard eigen keus Thomas
[ afbeelding ]
Vind haar iriie , niets meer aanquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef GayGuy het volgende:
Jil leert Thomas twerken, ik hou zo van die meid
En een beeld van het hek!quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Tyf nu maar op met die Jill en Thomas. Wil een kwade Michel zien.
Dit is wel leuk iddquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef GayGuy het volgende:
andere stream is stille woonkamer met Nick & dekentje. Wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Tyf nu maar op met die Jill en Thomas. Wil een kwade Michel zien.
Ik zit je te fucken Meid.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je mag jou mening hebben hoor
Die is nog wel grappig!quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef Whuzz het volgende:
Jill: "Ik heb een corrigerende string aan!"
Fuck gewoon terug Maatquote:
joh stoere postquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:21 schreef Clasientje het volgende:
Straks kraak zakt Thomas zo door de bankje
Wel plat op de bek hequote:Op woensdag 10 februari 2021 14:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fuck gewoon terug Maat
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:21 schreef Clasientje het volgende:
Straks kraak zakt Thomas zo door de bankje
Mmm ok. Tja dan dit maarquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef cheanny het volgende:
[..]
andere stream is stille woonkamer met Nick & dekentje. Wordt je ook niet vrolijk van.
zij is en topperquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef Whuzz het volgende:
Ben je nog steeds op die SJW-crusade tegen iedereen die terecht constateert dat Thomas enorm dik is?quote:
Die maakt continu van die schuine opmerkingen. Lijkt wel een kerelquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:20 schreef Whuzz het volgende:
alweer>?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Jerrel weer in de DBK. Heeft een dubbele agenda
Naomi weet er wel raad meequote:Op woensdag 10 februari 2021 14:23 schreef TheRacingElf het volgende:
Jill heeft dus nog nooit een condoom in het echt gezien...
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:23 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill was verbaasd dat een condoom "vettig" is? Kan toch niet..
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:23 schreef Fikkert2 het volgende:
Hoezo is dat zo vettig ?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:24 schreef engine het volgende:
"dus als een man zegt dat de condooms te klein zijn...check jongens, zo groot kan dat worden"
wij gays zijn inderdaad niet zo dat we gelijk onze vuisten gebruiken, als we tegenover zo'n alpha mannetje staan, daar hebben we onze woorden wel voor klaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 12:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
snap ik ook wel een beetje, er zijn genoeg tokkie hetero mannen die je het licht in de ogen niet gunt, als hetero zal je niet in elkaar geslagen worden door een groep homo's
Zelfs een grapje met de baard van Metusalem kan ze niet foutloos maken.quote:
Nee wel op posten die zo laag zijn over iemand uiterlijk en of gewicht blijf dat persoonlijk kortzichtig vindenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben je nog steeds op die SJW-crusade tegen iedereen die terecht constateert dat Thomas enorm dik is?
precies wat ik dachtquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:25 schreef cheanny het volgende:
Vind serieus Naomi en Jill zo leuk samen. Zo jammer dat ze zo weinig met elkaar zijn.
hier geen duimpjes voor nodigquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:23 schreef Tourniquet het volgende:
Worden de condooms toch nog eens gebruikt!
Hij is ook dikquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben je nog steeds op die SJW-crusade tegen iedereen die terecht constateert dat Thomas enorm dik is?
Het zit wel diep he?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:26 schreef Whuzz het volgende:
Naomi: En voor al die jongens die klagen dat een condoom te klein voor je is... ZO GROOT KAN DIE WORDEN!
Fantastisch Naomi. En hoe wijd is dat tuitje waardoor je hem hebt opgeblazen? Je weet wel, dat meest stugge deel van het condoom? Juist... nog net zo groot als eerst. Kulargument dus.
Het échte argument is dat condooms in meerdere maten komen, waabij de basismaat voor 90% van alle pikken prima is en voor die paar waar dat niet past is er gewoon een grotere of kleinere maat te vinden.
WAT is er gezegd?!quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:28 schreef suzi1 het volgende:
zoey heeft dus iets gezegd en jerryl wil dus weg
Ga toch niet steeds in de slachtofferrol zitten. Een echte kerel doet het met woorden en niet met zijn vuisten,. Gay of Hetero , dat boeit dan niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:26 schreef GayGuy het volgende:
[..]
wij gays zijn inderdaad niet zo dat we gelijk onze vuisten gebruiken, als we tegenover zo'n alpha mannetje staan, daar hebben we onze woorden wel voor klaar
Dus weer chanteren.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel tegen Zoey: 'Wel goed dat je het hebt gezegd, anders ga ik wel naar huis'
Jerrel : 'Ik heb het wel gezegd, ik heb het tegen BB gezegd'
Je word zo neergezet als je overkomt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : 'Ik heb gezegd, als ik op tv wordt neergezet als boeman......'
Antwoord is simpel: Jerrel, je komt op streams en TV precies zo over als je bent.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel : 'Ik heb gezegd, als ik op tv wordt neergezet als boeman......'
Waarom zit ik nu weer in de slachtofferrol, volgens jou? Ik geef gewoon mijn mening. Dat jij daar niet mee om kan gaan, is jouw probleem, niet het mijne, vriendquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ga toch niet steeds in de slachtofferrol zitten. Een echte kerel doet het met woorden en niet met zijn vuisten,. Gay of Hetero , dat boeit dan niet.
Ik kan er prima mee omgaan. Maak je niet druk om mij. Bedankt voor je medeleven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:31 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Waarom zit ik nu weer in de slachtofferrol, volgens jou? Ik geef gewoon mijn mening. Dat jij daar niet mee om kan gaan, is jouw probleem, niet het mijne, vriend
Kom er maar in Stevequote:Op woensdag 10 februari 2021 14:33 schreef M.Ritcher het volgende:
Jerry Jerry Jerry![]()
![]()
Gaat hij vrijwillig weg zonder rel
Zijn ze toch ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:33 schreef Fikkert2 het volgende:
Tekkel vindt de andere schijnheilige teringlijers...
Die cijfers.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(komt van haar eigen FB)
Is anders niet te merkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee omgaan. Maak je niet druk om mij. Bedankt voor je medeleven.
Wat ik al eerder zei, Zoey is een aalquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
Oprotten nu jerrel hij wil een confirmation hebben van BB dat hij niet negatief wil neergezet worden dat hij weg is. En zoey lult nu helemaal met hem mee. En hij noemt Zoey weer als enige vriendin. Kom op Jerrel kijk ook eens naar jezelf wat je allemaal uitspookt en zegt.
Ja hij wil vrijwillig vertrekken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:34 schreef aswesleep het volgende:
Jerrol op stream 2 zeker? Zie alleen maar condooms hier.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:35 schreef danilel het volgende:
ik vind de stilte rondom de nominaties ook een beetje raar, krijg bijna het idee dat dit weer allemaal gestaged is en dat kontkorrel zometeen vrijwillig naar huis gaat, en thomas en pat mogen blijven..........
Dat heeft ook wel iedereen door (behalve Julie, Liese en Naomi).quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, Zoey is een aal
Ik krijg déjà vu Naat vibes..quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
Oprotten nu jerrel hij wil een confirmation hebben van BB dat hij niet negatief wil neergezet worden dat hij weg is. En zoey lult nu helemaal met hem mee. En hij noemt Zoey weer als enige vriendin. Kom op Jerrel kijk ook eens naar jezelf wat je allemaal uitspookt en zegt.
Zou het jammer vinden als hij zou gaan. Eindelijk gebeurt er iets in die bejaardensoos.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:35 schreef danilel het volgende:
ik vind de stilte rondom de nominaties ook een beetje raar, krijg bijna het idee dat dit weer allemaal gestaged is en dat kontkorrel zometeen vrijwillig naar huis gaat, en thomas en pat mogen blijven..........
Die valt nog wel een keer door de mandquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:36 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel iedereen door (behalve Julie, Liese en Naomi).
Ze had ook nog vertelt dat ze een examinator waarvan ben ik vergeten had omgekocht met snickers.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die cijfers.![]()
Daar zal ze waarschijnlijk behoorlijk schrale knieën aan hebben overgehouden.
Misschien niet gestaged maar denk dat ze die optie gewoon achterhouden omdat ze al aanvoelen dat die make-updoos naar huis gaatquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:35 schreef danilel het volgende:
Mooi. Je mag haar hebben. Wel direct afhalen graag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:18 schreef GayGuy het volgende:
Er zijn maar weinig RLS deelnemers die echt bekend zijn geworden of in het nieuws komen. Ja Amanda Balk, maar dat kwam meer door onze vriend de DJ waar ze een kind bij heeft. Huub soms en thats itquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:37 schreef Windhapper het volgende:
Al die mensen (paar uitgezonderd) zijn veel te veel bezig met hoe ze op de buitenwereld over komen omdat ze allemaal hopen hierna een heel gevolg over te houden en hun carriere als influencer een kickstart te kunnen geven.
ja ze moeten de genomineerde bekend maken tochquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:37 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Misschien niet gestaged maar denk dat ze die optie gewoon achterhouden omdat ze al aanvoelen dat die make-updoos naar huis gaat
Neem een grote doos mee, want er zit een Matt aan vast.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi. Je mag haar hebben. Wel direct afhalen graag.
Met z'm snikkel, zal ze wel bedoeld hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze had ook nog vertelt dat ze een examinator waarvan ben ik vergeten had omgekocht met snickers.
Yep, therapie is de enige oplossing maar daar voelt hij zich waarschijnlijk te goed voorquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:39 schreef Koos1958 het volgende:
Eigenlijk heel zielig he hoe Jerrel zijn eigen zelfbeeld is. Hij is zo vreemd en wijst alleen naar andere en niet naar zichzelf.
Frans.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze had ook nog vertelt dat ze een examinator waarvan ben ik vergeten had omgekocht met snickers.
anders verwoord dan haar kennende de lepe bitchquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:41 schreef M.Ritcher het volgende:
Niks doorvertellen zegt hij tegen Zoey. Hele huis weet het straks
In de DGK tijd was influencen ook nog niet zo een dingetje toch? DGK was in 2008 en Instagram opgericht in 2010?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig RLS deelnemers die echt bekend zijn geworden of in het nieuws komen. Ja Amanda Balk, maar dat kwam meer door onze vriend de DJ waar ze een kind bij heeft. Huub soms en thats it
Terror Jaap is ook wel bekend.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig RLS deelnemers die echt bekend zijn geworden of in het nieuws komen. Ja Amanda Balk, maar dat kwam meer door onze vriend de DJ waar ze een kind bij heeft. Huub soms en thats it
Mocht het je nog niet opvallen, ik val niet op vrouwen,, haha. Qua uiterlijk zou ik dan eerder Michel uitzoekken. Als hij zijn mond maar dichtlijmt, en zijn kut persoonlijkheid in het huis laat. Dat lijf wil ik wel, maar de rest nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi. Je mag haar hebben. Wel direct afhalen graag.
Je hebt gewoon zo'n mensen die een heeel groot bord voor hun hoofd hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, therapie is de enige oplossing maar daar voelt hij zich waarschijnlijk te goed voor
Kloptquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:42 schreef Windhapper het volgende:
[..]
In de DGK tijd was influencen ook nog niet zo een dingetje toch? DGK was in 2008 en Instagram opgericht in 2010?
daarnet wou hij nog naar huis, ik hou niet van dit soort wendingenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:42 schreef danilel het volgende:
zoey en kontkorrel denken dat hij fanfavoured huismeester wordt![]()
![]()
![]()
Om zijn kots en zijn postuur, maar zie je hem verder nog in het nieuwsquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:42 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Terror Jaap is ook wel bekend.
Vind haar steeds leukerquote:
Jill speelde voor make-up artistquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:44 schreef Kefke04 het volgende:
Wat is dat met Thomas zijn wenkbrauwen
Een beetje??quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:43 schreef engine het volgende:
[..]
Vind haar steeds leuker
Volgens mij weet die heel goed dat ze best een beetje vals is
jill wat betreft het zieig vindenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:43 schreef GayGuy het volgende:
Zoey is nu wel lief tegen Jerrel, maar over wie hebben ze het nu?
Ik vind haar ook leukquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:43 schreef engine het volgende:
[..]
Vind haar steeds leuker
Volgens mij weet die heel goed dat ze best een beetje vals is
ja, fanfavoured zelfsquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:45 schreef chufi het volgende:
Wordt ie nu huismeester suggereert ie ..?
Zal BB wel beloofd hebben in de DBKquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:45 schreef chufi het volgende:
Ik hoop het.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:45 schreef chufi het volgende:
jillquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:46 schreef BB-King het volgende:
WTF is er met Thomas zijn wenkbrauwen gebeurd?
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:46 schreef JimLaFleur het volgende:
Een gozer die super veel make-up op heeft en alleen maar neppe tanden heeft noemt andere mensen fake...![]()
Allebei de schutting overgooien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:46 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey vastgebonden aan Jerrel. Jammer.
Dat is natuurlijk lichtelijk vreemd te noemen, maar je wilt niet weten hoeveel kerels er met Make-up op hun smoelwerk lopenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:46 schreef JimLaFleur het volgende:
Een gozer die super veel make-up op heeft en alleen maar neppe tanden heeft noemt andere mensen fake...![]()
Jij stopt niet met kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dan stop ik met kijken tot hij eruit is (stiekem check ik dan nog wel de updates)
Michel er ook bij graag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:49 schreef aswesleep het volgende:
Nee Thomas mag niet mee in de sauna. Ik wil Nick en Patje alleen in de sauna, kan Patje nog wat over strategie praten.
BB heeft het beste met hem voorquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
jerrol voelt dat hij huismeester gemaakt wordt door BB
Ik dacht wil het even zelf horen. maar hou het niet langer dan 1minuut vol.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:50 schreef JimLaFleur het volgende:
Jerrel ga aub zelf naar huis, ik wil Patje nog niet kwijt. En Thomas ook niet, want dan kruipt die onuitstaanbare Matt nog dichter tegen Jill aan
Ik houd het in de gaten. Fles Whisky als je het wel doet. Deal?quote:
Dat is hem al toegezegd. Dat wordt rellen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:51 schreef Sestra666 het volgende:
jerrol voelt dat hij huismeester gemaakt wordt door BB
Het belang voor onder andere Zoey is te groot, zij heeft zijn stem nodig.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:51 schreef BBguy het volgende:
Niemand zet die kerel gwn ff keihard op z'n plek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |