Ja, al jaren. Gebit was vrijwel geen redden meer aan. Alle tanden onder narcose laten verwijderen.quote:
It's amazing Mike! And with this special coating, your dough will never catch fire! Look! Here is the eggkook with special coating being attacked with a flamethrower! And see!? IT DOES NOT BURN! It's amazing! And, if you order NOW you will get a free make-up case with your special eggkook dough!quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Amazing Discoveries!
(die heette ook Mike toch?)
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
It's amazing Mike! And with this special coating, your dough will never catch fire! Look! Here is the eggkook with special coating being attacked with a flamethrower! And see!? IT DOES NOT BURN! It's amazing! And, if you order NOW you will get a free make-up case with your special eggkook dough!
onderschrift gisteren in uitzending was Student....wat studeert die muts?quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Jill is echt dom. Geen Engelse les gehad op school
quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef Jockari het volgende:
Jill: "Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen".
Briljante domme opmerking. Mijn vrouw komt ook van de ooievaarquote:Op woensdag 10 februari 2021 13:57 schreef Jockari het volgende:
Jill: "Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen".
Stewardess of zo?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
onderschrift gisteren in uitzending was Student....wat studeert die muts?
Luchtvaartdienstverlening, wil stewardes wordenquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
dan moet je toch ook minimaal engels in het pakket hebben gehad?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stewardess of zo?
Of die had ze geloof ik al.
Zodat ze eierkoeken kan ontledenquote:
Domme opmerking? Is gewoon een grap (met een baard, dat wel).quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Briljante domme opmerking. Mijn vrouw komt ook van de ooievaar
Zou je wel verwachten jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
dan moet je toch ook minimaal engels in het pakket hebben gehad?
Die hoort in het speciale Jill's Breinbrekers thuis.quote:
ze heeft d'r nicht haar Engels examen laten doen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef waxmask het volgende:
Breien.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
O ja dat was tquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
ze heeft d'r nicht haar Engels examen laten doen.zegt genoeg denk ik
meen je nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
ze heeft d'r nicht haar Engels examen laten doen.zegt genoeg denk ik
Oww was het een grap.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Domme opmerking? Is gewoon een grap (met een baard, dat wel).
Op haar fb had ze hem al....mooie cijfers trouwens.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stewardess of zo?
Of die had ze geloof ik al.
Volgens Jill heeft ze haar Engels examen door haar nicht laten doen (ging via de webcam).quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij is z'n toekomstige stream aan t promoten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef Whuzz het volgende:
Is tekkel zich aan het opmaken voor zijn Grand Exit?
Ja, had ze verteld op de livestreams.quote:
helaas wel! Omdat haar nicht zo op haar lijkt hadden ze niets door.quote:
eerder belachelijk dat ze zo iets doetquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, had ze verteld op de livestreams.
Niet zo snugger
Die Engels mondeling steekt er met kop en schouders bovenuitquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens Jill heeft ze haar Engels examen door haar nicht laten doen (ging via de webcam).
Geen idee of dat klopt hoor.
[ afbeelding ]
aso gedrag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:05 schreef cheanny het volgende:
[..]
helaas wel! Omdat haar nicht zo op haar lijkt hadden ze niets door.
Worldwide Topography: 7.1quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens Jill heeft ze haar Engels examen door haar nicht laten doen (ging via de webcam).
[ afbeelding ]
(komt van haar eigen FB)
Gaat hij weg? Ik heb net gelezen dat hij flink bezig is geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:03 schreef Whuzz het volgende:
Is tekkel zich aan het opmaken voor zijn Grand Exit?
Die is dan ook door haar nicht gedaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
mondeling 8,5 , ze kan amper nederlands laat staan engels
van waar kreg je dat?quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(komt van haar eigen FB)
Nou op de lagere school leer je ook hoeveel provincies Nederland heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
5,7 dusquote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
mondeling 8,5 , ze kan amper nederlands laat staan engels
In her defense:quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Worldwide Topography: 7.1
Ik herhaal hem nog maar even....
Jill: Heeft Nederland maar 12 provincies!? Hoe weet je dat!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |