Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe noemen we nu eigenlijk Jerrel?
[poll=1629]
ik zal wel opties vergeten hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Michel is veels te goed voor die ei.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:32 schreef Whuzz het volgende:
jerrel weer haten op michel en zichzelf de hemel in prijzend
Arrogante dominante eikelquote:
Ik vind hem tof, maar weet dat er iets is.. Kan de vinger er niet opleggen. Iemand die weet hoe die moet zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
michel is idd echt niet leuk! ttt
hij was dus ook het baasje in de gameroom
vrouwen om zijn vinger winden?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik vind hem tof, maar weet dat er iets is.. Kan de vinger er niet opleggen. Iemand die weet hoe die moet zijn?
Kan vannacht al. Dat hek is niet zo hoog.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef odie22 het volgende:
maar ik zie sherrul nog wel vertrekken voor het weekend
Ach, welke RLS is niet gescript.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:34 schreef Whuzz het volgende:
jerrel: temptation Island is echt hetfuug!
Gescripte shit. Doe normaal.
Ja. Maar er is nog niet bekend wie genomineerd zijn. Paste niet in de uitzending en/of de nominaties waren te laat door alle gedoe vandaagquote:
BB1 ennn...?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, welke RLS is niet gescript.
Daar ken ik er in 20+ jaar RLS maar twee van.
Haha, heb dat gesprek ook gehoord in de sauna. Michel vertelde alleen vlak voor BB gedate te hebben met The Bachelorette, verder zonder al te veel details. Dat ‘langdurig’ verzinnen ze er zelf bij.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:59 schreef GayGuy het volgende:
Gaby Blazer over haar "relatie" met Michel 🤣
https://grazia.nl/artikel(...)ig-brother-kandidaat
Niet veel tijd voor de wielervrienden van Patje om te stemmen dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Maar er is nog niet bekend wie genomineerd zijn. Paste niet in de uitzending en/of de nominaties waren te laat door alle gedoe vandaag
Normaal wel maar vandaag niet denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:37 schreef Sestra666 het volgende:
Worden de nominaties op de dinsdagavond bekend gemaakt daar?
Nee, daar klaagde Bart ook al over hinderlijke sturing.quote:
quote:
Zal niet uitmaken denk ik. Vrees dat BB Thomas er niet uit wil hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:37 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Niet veel tijd voor de wielervrienden van Patje om te stemmen dan.
???quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, daar klaagde Bart ook al over hinderlijke sturing.
Ik doelde op The Bunker en Studio Vlemmix.
nog en keer,dann ga ik met hemquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:37 schreef TB-Spoelie het volgende:
Dacht Matt nou echt serieus net Liese tegen hem wilde worstelen? Hij ging al helemaal klaar staan en alles, en tegen Michel durft die niet. Echt beschamend.
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Is er in het huis al duidelijk wie er genomineerd zijn
ik denk wanneer ze mandaag stemmenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:37 schreef Sestra666 het volgende:
Worden de nominaties op de dinsdagavond bekend gemaakt daar?
Doen Mario ;-)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog en keer,dann ga ik met hem
worstelen![]()
Opaatje vergetenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, daar klaagde Bart ook al over hinderlijke sturing.
Ik doelde op The Bunker en Studio Vlemmix.
oh ergerlijk he. dat geros met die dingenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:40 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Argh ze poetsen zo verkeerd met die electrische Tandenborstels. Maantjes moeten ze maken.. Maantjes!
Moeten vertrekken van BB misschien,Vandaag op stream schold en vloekte hij weer met het k*****r woord.Gelijk zei hij oh dat mag ik niet zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef odie22 het volgende:
maar ik zie sherrul nog wel vertrekken voor het weekend
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog en keer,dann ga ik met hem
worstelen![]()
ja toen zei die toch ook al dat sze mediageil is @Tourniquetquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, heb dat gesprek ook gehoord in de sauna. Michel vertelde alleen vlak voor BB gedate te hebben met The Bachelorette, verder zonder al te veel details. Dat ‘langdurig’ verzinnen ze er zelf bij.
Te frusterend!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:40 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
oh ergerlijk he. dat geros met die dingen
!quote:
De Souf zijn geloof gaat daar niet mee akkoord gaan denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:41 schreef Whuzz het volgende:
Michel probeert zijn hoofd tussen Lieses tieten te krijen
Rustig..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat? de 3 zijn echt gezichter vor schlagen
Haha ja, dat was eigenlijk ook wel een soap op zich.quote:
tenzij Souf zich ergens in de keukenkastjes heeft verstopt denk ik niet dat hij daar veel over te zeggen gaat hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
De Souf zijn geloof gaat daar niet mee akkoord gaan denk ik.
die 3 voegen echt niks toe. wat een losersquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Volgens mij wilt Mike iets van haar. Ik vind Mike echt te simpel voor Naomi.
En ze valt op een beetje aparte jongens of meisjes. Dat is Mike gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Volgens mij wilt Mike iets van haar. Ik vind Mike echt te simpel voor Naomi.
Wat, doe jij dat niet? Waarom houd jij niet van je planten?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en sinds naomi heeft verteld dat ze haar ongesteldheid aan de planten geeft ben ik toch een beetje op haar afgeknapt
das privéquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat, doe jij dat niet? Waarom houd jij niet van je planten?
ik check ook vaak haar kont, met of zonder spiegelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:46 schreef engine het volgende:
Liese checkt trouwens best vaak haar kont in de spiegel
quote:
Je moet ze echt op fb zetten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Slechts 5K views op de filmpjes vandaag, valt een beetje tegen ...
Lag niet aan mij!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Slechts 5K views op de filmpjes vandaag, valt een beetje tegen ...
mogen ze over spreken?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
Michel: "Ik wilde ook niet op Thomas stemmen"
Liese: "Ik eigenlijk ook niet na vandaag"
Die preek van Thomas voor de stemming, dat hij niet lekker in zijn vel zit en dat hij niet werd binnengelaten door de andere... Die gaat nog wel lange tijd blijven zitten in het koppie van Liesse
zal wel weer niet mogen van BBquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:48 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Je moet ze echt op fb zetten.
Yup, Dan kunnen Noom en Mike tenminste rustig hun ding doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Nominaties worden dus niet bekend vandaag, het licht kan uit!
Ik net andersom. Wie heeft op Zoey gestemd ? Ik hoop veel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Benny het volgende:
Ik ben denk ik nog het meest benieuwd wat Zoey heeft gestemd
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
ja ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Benny het volgende:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik hoop dat ze het wel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
Die preek van Thomas voor de stemming, dat hij niet lekker in zijn vel zit en dat hij niet werd binnengelaten door de andere... Die gaat nog wel lange tijd blijven zitten in het koppie van Liesse
Lost wel het voedselprobleem opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het wel gedaan hebben.
Begin steeds meer te vrezen voor Michel.
Naomi zie ik echt niet iets met Mike ondernemen. Zij is ietwat naief, maar intelligent genoeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, Dan kunnen Noom en Mike tenminste rustig hun ding doen
Ja, Naomi luistert gewoon uit beleefdheid even naar die knaap.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, Dan kunnen Noom en Mike tenminste rustig hun ding doen
aha, die heb ik even overgeslagenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus. Ben daar al geblokkeerd sinds Utopia.
quote:
Achteraf weerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
Die staat ook al 1,5 maand droog....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef odie22 het volgende:
ik verbaas me wel waarom Naomi zo naar die blaaskaak toetrekt
Man man man wat een zwetserquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Jockari het volgende:
Vind Mike niet onaardig, maar praat teveel over zichzelf.
klapperende eierstokken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef odie22 het volgende:
ik verbaas me wel waarom Naomi zo naar die blaaskaak toetrekt
Mike is van die worstenbroodjes toch? Ik haal die namen altijd door elkaar. Van die jongen zonder ziel en die brabo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Jockari het volgende:
Vind Mike niet onaardig, maar praat teveel over zichzelf.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Mike is van die worstenbroodjes toch? Ik haal die namen altijd door elkaar. Van die jongen zonder ziel en die brabo.
De bewoners hebben vandaag gestemd, uitslag nog niet bekend.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Is er in het huis al duidelijk wie er genomineerd zijn
Julie hequote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:53 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Mike is van die worstenbroodjes toch? Ik haal die namen altijd door elkaar. Van die jongen zonder ziel en die brabo.
Wat hij benoemt is mindfulness. Hypnose is juist naar je onderbewustzijn gaan. Ik heb sessies gehad en herkende niks van wat hij zei. Is wel cool trouwens.quote:
quote:
En ze lijkt amper aan hen te denken of over te spreken. Ik zou de hele dag door erover praten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:55 schreef Jockari het volgende:
Hoe kan Julie als moeder van een kind van 4, en nog 2 andere kinderen, die zo achterlaten. Begrijp ik niet als ouder zijnde.
Nee hoor, hij had het echt over NLP. Hij weet alleen niet echt wat hij er mee bedoelt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:55 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Wat hij benoemt is mindfulness. Hypnose is juist naar je onderbewustzijn gaan. Ik heb sessies gehad en herkende niks van wat hij zei. Is wel cool trouwens.
Vond de verhalen die Daan over haar kinderen vertelde anders ook wel confronterendquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:56 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Nee niet hele dag. Maar zo nu en dan.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.TarrelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ah dat gedeelte heb ik denk gemist. Maar over het bewust worden van je omgeving valt onder mindfulness (veel over gelezen). Hij noemde dit hypnose.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee hoor, hij had het echt over NLP. Hij weet alleen niet echt wat hij er mee bedoelt.
Ik kan me niets voorstellen bij het idee dat zij vier/zes kinderen bezig houdt en bemoedert.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:55 schreef Jockari het volgende:
Hoe kan Julie als moeder van een kind van 4, en nog 2 andere kinderen, die zo achterlaten. Begrijp ik niet als ouder zijnde.
Inderdaad gedate 2keer maar nooit of hij het bed met haar gedeeld heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, heb dat gesprek ook gehoord in de sauna. Michel vertelde alleen vlak voor BB gedate te hebben met The Bachelorette, verder zonder al te veel details. Dat ‘langdurig’ verzinnen ze er zelf bij.
d is teveel gezegd,hij is misschien h-acteerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:56 schreef odie22 het volgende:
mike is de D-acteur , Matt die uitslover
Zij heeft mijn gedachten gelezen !quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:58 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Ik kan me niets voorstellen bij het idee dat zij vier/zes kinderen bezig houdt en bemoedert.
Ze doet hier alleen hangen en liggen, en komt erg passief over.
Klopt, is ook niet hetzelfde. NLP is via bepaalde woord- en/of gebaarcombinaties bepaalde associaties in iemands onderbewustzijn oproepen. (Zeeeeer verkort samengevat dan...)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:59 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oh je bericht is aangepast. Maar ik heb dan andere NLP gehad. Misschien meerdere versies ervan? Maar goed. Hypnose is echt dat je via een guided meditation naar een situatie wordt gebracht om onderliggende problemen te veranderen.
Dat zegt Gaby ja, de grootste vrouwhoer van Nederland. Ik geloof in dit geval Michel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad gedate 2keer maar nooit of hij het bed met haar gedeeld heeft.
Misschien Patrick.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Benny het volgende:
Ze heeft zelfs 2 met personeel.....heeft een stuk in een of ander Belgische krant gestaan toen de coronacrisis aan bod kwam. Stukje van haar. dat ze op een gegeven moment 3 kinderen had en 4man personeel geloof ik die door betaald moesten worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:58 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Ik kan me niets voorstellen bij het idee dat zij vier/zes kinderen bezig houdt en bemoedert.
Ze doet hier alleen hangen en liggen, en komt erg passief over.
Walgelijk mens. Maar goed dat het daarbij is gebleven.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad gedate 2keer maar nooit of hij het bed met haar gedeeld heeft.
Niets is wat het lijkt. Het gaat nooit altijd op dezelfde manier, dat is BB maar dat begrijpt Michel nog niet helemaal...verder teamMichel hoor, en ook teamJerrel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk eigenlijk geen streams maar in de uitzendingen komt Michel nog steeds prima op me over, heeft ook gewoon een punt dat het raar is dat de nieuwelingen nu niet kunnen worden weggestemd, terwijl dat eerder wel het geval was
Daar heeft hij ook een punt, dat betwist niemand.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk eigenlijk geen streams maar in de uitzendingen komt Michel nog steeds prima op me over, heeft ook gewoon een punt dat het raar is dat de nieuwelingen nu niet kunnen worden weggestemd, terwijl dat eerder wel het geval was
Ohw?! Rijke vent getroffen dan zeker? Dan kan er nu nog wel een extra bij tegen betaling zeg maar. Dan kan mams ff vakantie houden. Hm. Aparte wereld hebben we toch.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs 2 met personeel.....heeft een stuk in een of ander Belgische krant gestaan toen de coronacrisis aan bod kwam. Stukje van haar. dat ze op een gegeven moment 3 kinderen had en 4man personeel geloof ik die door betaald moesten worden.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:58 schreef Whuzz het volgende:
Nog even snel een batterijwissel voor het slapen gaan. Anders doen de paarse dildo's / vibrators het niet. Toch @:greysbones ?
Weet je hoever Amsterdam rijden is voor mijquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:58 schreef Whuzz het volgende:
Nog even snel een batterijwissel voor het slapen gaan. Anders doen de paarse dildo's / vibrators het niet. Toch @:greysbones ?
zolang de rest niet ingrijpt, pakt zo iemand de leiding. niks mis meequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Daar heeft hij ook een punt, dat betwist niemand.
Zijn bazige en bemoeizuchtige gedrag komt niet terug in de TV shows.
Is ook zo, ze hadden dat al gelijk als regel moeten doen. Dan had Rene er ook nog ingezeten. Maar niet gewoon in het midden de regels veranderen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Acht bewoners hebben hun stem uitgebracht,quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Het kan nog bepalend zijn... 4 of 5 stemmen. Anders is misschien Michel wel genomineerd
Die is ook denk ik genomineerd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Het kan nog bepalend zijn... 4 of 5 stemmen. Anders is misschien Michel wel genomineerd
Ze had Zoey ook 2x kunnen nomineren ;-))quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Maar Liese kon denk ook niet echt anders.. 3 girls.. En dan nick of pat..
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Weet je hoever Amsterdam rijden is voor mij
Door wie is die dan genomineerd? Hij lijkt me safe bij Liese/Julie/Naomi en waarschijnlijk ook bij Zoey... ik denk dat Thomas en Pat mindere kaarten hebben....quote:
is dit sluikreclame?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou ik niet doen in deze sneeuwzooi.
Tip: Lelo. Oplaadbaar zonder externe batterijen. Ook in Paars! (en zwart)
Hij is ook prima maar zoals hier al wordt aangegeven is hij wat bazig, dit komt ook omdat de rest te suf is om het voortouw te nemen maar wel achteraf zeurenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Uh. Wacht ff met bestellen, eerst aandelen kopen, brb.quote:
Had, maar doet ze niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze had Zoey ook 2x kunnen nomineren ;-))
En ze zitten ook nog in hun maag met de afvallers, Mona en Jeroen. Die moeten ergens tijdens deze rit er nog in gedropt worden. Daar moet ook even een goed argument voor gevonden worden om die er tussen te frotten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:06 schreef TB-Spoelie het volgende:
Ik denk dat de reden dat we vanavond geen nominaties hebben gezien is dat Big Brother aan het verzinnen is hoe ze Patje en Thomas allebei in het spel kunnen houden. Zij zien ook wel dat Matt niks, maar dan ook echt helemaal niks, toevoegt aan het programma. Er komt nog een plottwist. 100% zeker.
Zo off topicquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zou ik niet doen in deze sneeuwzooi.
Tip: Lelo. Oplaadbaar zonder externe batterijen. Ook in Paars! (en zwart)
Ja misschien is dat het dan... zoals hij ook de jongeren ging aanspreken dat Pat kut had geslapen, terwijl Pat alleen maar in klein comité zat te klagen en zelf de confrontatie blijkbaar niet aandurfdequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij is ook prima maar zoals hier al wordt aangegeven is hij wat bazig, dit komt ook omdat de rest te suf is om het voortouw te nemen maar wel achteraf zeuren
Dat is gewoon om de verhouding NL/BE weer niet teveel uit het lood te trekken. Er moet nu weer een keer een Belg uit (Ziko was de laatste(!)).quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is ook zo, ze hadden dat al gelijk als regel moeten doen. Dan had Rene er ook nog ingezeten. Maar niet gewoon in het midden de regels veranderen.
De bank Michel, Thomas en Patrick?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Door wie is die dan genomineerd? Hij lijkt me safe bij Liese/Julie/Naomi en waarschijnlijk ook bij Zoey... ik denk dat Thomas en Pat mindere kaarten hebben....
Hierin had Michel de raad van Nick op moeten volgen en een harder gesprek moeten hebben....want die galbak haat hem en zat recht in zijn gezicht te liegen met zijn excuses.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:05 schreef Whuzz het volgende:
Nick herhaalt nog maar eens zijn haat op Tekkel. Maar hij ordeelt nooit hoor
Ik vind Michel ook wel een prachtig persoon. Intelligent, uiterlijk mag er wezen, en een hoop levenswijsheid door zijn verleden. Blijft, zoals de escalatie daarstraks', rustig in alle omstandigheden. Als vlaming zijnde, mag hij van mij BB winnen. Of Nick ;-)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:08 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Had, maar doet ze niet.
Lekker Michel! Hij spreekt zich tenminste goed uit en doorziet Jerryl.
BB geeft iedere keer aan iedereen toe...dus ook aan Jerrel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:09 schreef Benny het volgende:
Michel heeft gelijk... Big Brother moet ook niet telkens toegeven richting Jerrel
word dat nu ook al gecensureerd gesprekken over jerrelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:09 schreef Benny het volgende:
Michel heeft gelijk... Big Brother moet ook niet telkens toegeven richting Jerrel
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:48 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Je moet ze echt op fb zetten.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
word dat nu ook al gecensureerd gesprekken over jerrel
Uhuh, Tekkel zegt na 4 dagen al dat hij het heel fijn vindt om in DBK te zitten,.. zegt genoeg, EN DIE VINGERVERF MOET DE DEUR UIT.. ik gebruik nooit capsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:09 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Michel: ze moeten er ook mee kappen. En niet steeds naar BB toe om te zeuren.
Goed bezig!
Is toch al vanaf dag 1 dat dit gebeurd. Ja dan mag Jerry dat ook.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:09 schreef Whuzz het volgende:
michel maakt een goed punt: Kap eens met dat gejank in de DBK. Je zit hiet met ONS niet met de DBK.
Vond hem in de escalatie totaal niet rustig.. was ook over de pis en ook aan het foeterenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind Michel ook wel een prachtig persoon. Intelligent, uiterlijk mag er wezen, en een hoop levenswijsheid door zijn verleden. Blijft, zoals de escalatie daarstraks', rustig in alle omstandigheden. Als vlaming zijnde, mag hij van mij BB winnen. Of Nick ;-)
Nee.. het feit dat Michel BB aanvalt .. omdat ze Tarrel constant toe latenquote:
Om zijn groepje safe te houden mochten ze op hem stemmen. Nick sowieso. Wat de meiden voor de rest hebben gedaan weet ik niet. Had waarschijnlijk niet ingeschat dat Pat op hem ging stemmen en dat tegen Zoey had gezegd die misschien haar kans schoon zag en ook op hem is gegaan. Theo denk ik niet. Maar Jill kan het ook zomaar gedaan hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Door wie is die dan genomineerd? Hij lijkt me safe bij Liese/Julie/Naomi en waarschijnlijk ook bij Zoey... ik denk dat Thomas en Pat mindere kaarten hebben....
Succes met sneeuwwitjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:12 schreef Whuzz het volgende:
Awel. Bedtijdtijd hier.
Dromen over vliegende Tekkels, scharende Julie+Noom, Patjes die vechtend ten onder gaan en uiteraard de kleur paars. Tot morgen COS!
Stond niet te "schreeuwen" (zoals hollanders zeggen), zoals poeder-nicht stond te tieren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond hem in de escalatie totaal niet rustig.. was ook over de pis en ook aan het foeteren
Ook net na de SLquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stond niet te "schreeuwen" (zoals hollanders zeggen), zoals poeder-nicht stond te tieren.
Dan stapt Patrick zelf maar op, dan door je weg te laten stemmen omdat je naar huis toe wilt, zijn taak klaar is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Laat Patje aub gaan donderdag.
Ben er nu wel klaar mee.
Het ene moment speelt hij de finale en het andere moment is zijn taak klaar.
Niemand heeft ook een klik met Mattttquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:15 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike vertelt dat hij niet echt een klik met iemand heeft, geen finalist dus.
Meh... na een paar uur in het huis zat hij al binnen te janken, vervolgens krijg hij zn tekenspulletjes die hij nog steeds heeft, andere bewoners hebben niets gekregen om de tijd mee te doden... en madam mag zijn hobby daar gewoon uitoefenenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Is toch al vanaf dag 1 dat dit gebeurd. Ja dan mag Jerry dat ook.
idem, BB = Sjerrulquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee.. het feit dat Michel BB aanvalt .. omdat ze Tarrel constant toe laten
Kijk, ik wist het.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:16 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill heeft op Michel gestemd omdat hij haar grootste concurrent was?
Koningin Michel kreeg ook gewoon zijn blaadjes met oefeningenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Meh... na een paar uur in het huis zat hij al binnen te janken, vervolgens krijg hij zn tekenspulletjes die hij nog steeds heeft, andere bewoners hebben niets gekregen om de tijd mee te doden... en madam mag zijn hobby daar gewoon uitoefenen
Nee, de camera daar heet Rudy.quote:
Slechtste casting ooitquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:17 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oooooh Matt probeert echt als het mannetje over te komen. Tegenovergestelde van nick. Echt stoerdoenerij.
Hoe zouden jullie reageren in het huis?
Ik kan die drie nieuwe echt, maar dan echt niet luchten!
Jill redelijk toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niemand heeft ook een klik met Matttt
Hmzz dan ben ik benieuwd wat Thomas heeft gedaan, want die zal het risico niet willen nemen om met Michel op de bank te komen...quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze hebben sommige camera's een naam gegeven. Eén ervan hebben ze Rudy genoemd.
ja klopt stom van mequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, de camera daar heet Rudy.
En de andere Freddy.
Ik vind ze ook vreselijk, hoe zoek je ze uit, gewoon knapquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:17 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Oooooh Matt probeert echt als het mannetje over te komen. Tegenovergestelde van nick. Echt stoerdoenerij.
Hoe zouden jullie reageren in het huis?
Ik kan die drie nieuwe echt, maar dan echt niet luchten!
Is ook wel waar maar zonder dat was het ook wel gelukt om te sporten, en de rest heeft niets... toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:18 schreef engine het volgende:
[..]
Koningin Michel kreeg ook gewoon zijn blaadjes met oefeningen
Michel wil dat.. dus krijgt hij datquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Is ook wel waar maar zonder dat was het ook wel gelukt om te sporten, en de rest heeft niets... toch?
Echt? Die wijsheid heeft ze niet van zichzelf.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:16 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill heeft op Michel gestemd omdat hij haar grootste concurrent was?
Of wat zei ze? Verstond het niet goed.
nee dat was de cameraquote:
Zoey gekonkel heeft baat gehad. Jill vindt nu dat ze niet van moeten houdt....daar kan ze niet tegen en van Michel moet alles.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:19 schreef Juan_Roman het volgende:
Als Jill effectief op Michel is gegaan dan is het gewoon Thomas VS Michel volgens mij.
dgk tegengas maakt de filmpjes hier maar misschien eens handig die in een topic te verzamelenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:20 schreef Trivex het volgende:
Zou er iemand het stukje opgenomen hebben van de ruzie met Michel? Sorry als jullie het al eerder gepost hebben. Maar weet niet waar eerst te beginnen zoeken. Er zijn nogal veel COS topics geopend :p Dank
Slimme Zoëyquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoey gekonkel heeft baat gehad. Jill vindt nu dat ze niet van moeten houdt....daar kan ze niet tegen en van Michel moet alles.
De woorden van Zoey.
Nee nee. Michel krijgt die onzin om iedere dag uren de streams te verpesten met zijn gesport. Het is geen toeval.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Is ook wel waar maar zonder dat was het ook wel gelukt om te sporten, en de rest heeft niets... toch?
edit weer stom dat topic is er alquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
dgk tegengas maakt de filmpjes hier maar misschien eens handig die in een topic te verzamelen
BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:20 schreef Trivex het volgende:
Zou er iemand het stukje opgenomen hebben van de ruzie met Michel? Sorry als jullie het al eerder gepost hebben. Maar weet niet waar eerst te beginnen zoeken. Er zijn nogal veel COS topics geopend :p Dank
Dat wordt al gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
dgk tegengas maakt de filmpjes hier maar misschien eens handig die in een topic te verzamelen
Vals en daar hebben alle anderen last vanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nee. Michel krijgt die onzin om iedere dag uren de streams te verpesten met zijn gesport. Het is geen toeval.
En dat is het bij Jerry ook niet. Anderen kregen inderdaad niks mee...dit is BB zijn manier om te stoken.
Dat zou eigenlijk wel geniaal zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Echt? Die wijsheid heeft ze niet van zichzelf.
Dat zou klote zijn tegen Thomas.
Heeft Nick hem de das omgedaan.
Yes...nu kijken wie het publiek erin wil houden....en als de andere weten waar Zoey mee bezig is gaat zij de volgende keer tegenover Nickquote:
Vind hem af en toe toe Echt eng .. van mij had hij allang een klap gehadquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:23 schreef Toweler het volgende:
Blehh Matt kan je ook eens iemand anders stalken
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Matt, wijsneus, hou gewoon je bek.
Sorry.
Jowi had toch kapperspullen mee. En Zoey haar optreedspullen niemand heeft zoveel kleding en pruiken en schoenen mee als Zoeyquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nee. Michel krijgt die onzin om iedere dag uren de streams te verpesten met zijn gesport. Het is geen toeval.
En dat is het bij Jerry ook niet. Anderen kregen inderdaad niks mee...dit is BB zijn manier om te stoken.
Dus heeft ze op hem gestemdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef Mjelleke het volgende:
Mocht Thomas tegen Michel komen te staan dan ligt Thomas eruit. Dus eigenlijk niet slim van Jill als ze op hem heeft gestemd.
Ik denk niet dat dat gebeurd, Pat zal toch ook wel een bak stemmen hebben gekregen: Liese, Naomi, Julie, Michel sowieso, en waarschijnlijk Jill ook met haar 2e stemquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef Mjelleke het volgende:
Mocht Thomas tegen Michel komen te staan dan ligt Thomas eruit. Dus eigenlijk niet slim van Jill als ze op hem heeft gestemd.
Dat klopt allemaal. Maar het is zeker geen toeval dat Michel zijn boekje met oefeningen enzo mee mag nemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jowi had toch kapperspullen mee. En Zoey haar optreedspullen niemand heeft zoveel kleding en pruiken en schoenen mee als Zoey
Zou het echt?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef Mjelleke het volgende:
Helemaal waar, helaas denkt ze niet zoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef Mjelleke het volgende:
Als all-round comedienne moet ge alles uit de kast halen. Ze denkt dat ze een bekende DJ is, maar heeft heel die fictie zelf rond gestrooid op media.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jowi had toch kapperspullen mee. En Zoey haar optreedspullen niemand heeft zoveel kleding en pruiken en schoenen mee als Zoey
Die Matt heeft weer de hele dag om Jill heen gehangen. Verschrikkelijke gozer. Ook als ze in gesprek gaat met een ander komt hij zich ermee bemoeien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:27 schreef Harry het volgende:
Wijsneus Matt, praat als een therapeut.
Matt: Als Michel eruit gaat wordt het nog heel spannend.
Dan heeft Jill nu al gewonnen. Precies wat BB wil.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:27 schreef Harry het volgende:
Wijsneus Matt, praat als een therapeut.
Matt: Als Michel eruit gaat wordt het nog heel spannend.
Kapperspullenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
ik las nietszeggende nowlivequote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Matt voegt ook werkelijk niets toe. Nietszeggende Lowlive
Precies een smerig mannetje als ik hem bezig hoor tegen Jill.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Matt voegt ook werkelijk niets toe. Nietszeggende Lowlive
Michel heeft met Nick afgesproken dat ze op elkaar gingen stemmen omdat ze beiden dachten safe te zijn en ze niet op Patje wilden stemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gebeurd, Pat zal toch ook wel een bak stemmen hebben gekregen: Liese, Naomi, Julie, Michel sowieso, en waarschijnlijk Jill ook met haar 2e stem
Jill niet op Pat zei Thomasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:30 schreef Kefke04 het volgende:
Michel heeft dus al 3 stemmen
-Nick
-Patje
-Jill
wss dus ook thomas
dan is de vraag wat Zoey heeft gedaan.
dan is Patje veilig die heeft er dan maar 4
-Liese
-Naomie
-Jill
-Michel
l
Welnee, knippen ze er wel weer uit hoor voor de aflevering/liveshow. Buiten de streamers gaat er niemand iets negatiefs zien van Djill als het aan BB ligt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:28 schreef TB-Spoelie het volgende:
Matt: Mocht Michel eruit gaan, dan wordt het nog heel spannend........................
Zo tekenend dat Jill niet eens vraagt wat zijn argumentatie is.
Jill moet echt niet met hem praten, zo slecht voor haar imago.
Fucking hell
ENORM creepy en manipulatief. Gevaarlijk persoon. En Jill, met het IQ van een pinda, trapt daar volledig in.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Precies een smerig mannetje als ik hem bezig hoor tegen Jill.
Klopt.....maar dacht dat je hem alleen bedoelde met iets extra's.....Net zoals nu de nieuwe niet genomineerd mogen worden....regels die veranderen. Ik hou er niet van.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:29 schreef engine het volgende:
@:zodeju ze laten jerry toch ook die hele kist met verf meenemen..? De eerste bewoners mochten dit allemaal echt niet.
Patje zei net tegen Thomas dat hij op Julie heeft gestemd, zijn andere stem was toch gewoon Thomas neem ik aan?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:30 schreef Kefke04 het volgende:
-Nick
-Patje
-Jill
wss dus ook thomas
-Liese
-Naomie
-Jill
-Michel
l
Engnek is hetquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Precies een smerig mannetje als ik hem bezig hoor tegen Jill.
Huu peerd.quote:
Nee Michelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:32 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Patje zei net tegen Thomas dat hij op Julie heeft gestemd, zijn andere stem was toch gewoon Thomas neem ik aan?
Juist.....wat een aanfluiting. Ik ga echt stoppen met kijken als Michel eruit gestemd wordt. Moet je eens kijken wat er dan nog voor Nederlanders inzitten.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan heeft Jill nu al gewonnen. Precies wat BB wil.
Thomas is er altijd bij de vraag is tegen wie Michel of Patje.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:32 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Patje zei net tegen Thomas dat hij op Julie heeft gestemd, zijn andere stem was toch gewoon Thomas neem ik aan?
Tyf eens op met al die iconen en gedraag je als een volwassen kerelquote:
Zoey heeft Nick gestemd. Heeft ze Jill ingefluisterd, voor het geval ze een keuze moest maken bij gelijkspel. Jill zou dan Patje savenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:30 schreef Kefke04 het volgende:
-Nick
-Patje
-Jill
wss dus ook thomas
-Liese
-Naomie
-Jill
-Michel
l
Ah zo, nee zeker niet alleen hem. Ik vind wel dat ze er niet zo over moeten zeuren. Het is geen eerlijk programma maar dat wist je toen BB je vertelde dat er sowieso een Nederlander en een Belg in de finale komen en dat ze dat wel op hun eigen manier gaan regelen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt.....maar dacht dat je hem alleen bedoelde met iets extra's.....Net zoals nu de nieuwe niet genomineerd mogen worden....regels die veranderen. Ik hou er niet van.
Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:35 schreef Fikkert2 het volgende:
Nick dus niet op michel gestemd maar op zoey ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |