Ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe noemen we nu eigenlijk Jerrel?
[poll=1629]
ik zal wel opties vergeten hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Michel is veels te goed voor die ei.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:32 schreef Whuzz het volgende:
jerrel weer haten op michel en zichzelf de hemel in prijzend
Arrogante dominante eikelquote:
Ik vind hem tof, maar weet dat er iets is.. Kan de vinger er niet opleggen. Iemand die weet hoe die moet zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
michel is idd echt niet leuk! ttt
hij was dus ook het baasje in de gameroom
vrouwen om zijn vinger winden?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik vind hem tof, maar weet dat er iets is.. Kan de vinger er niet opleggen. Iemand die weet hoe die moet zijn?
Kan vannacht al. Dat hek is niet zo hoog.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef odie22 het volgende:
maar ik zie sherrul nog wel vertrekken voor het weekend
Ach, welke RLS is niet gescript.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:34 schreef Whuzz het volgende:
jerrel: temptation Island is echt hetfuug!
Gescripte shit. Doe normaal.
Ja. Maar er is nog niet bekend wie genomineerd zijn. Paste niet in de uitzending en/of de nominaties waren te laat door alle gedoe vandaagquote:
BB1 ennn...?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, welke RLS is niet gescript.
Daar ken ik er in 20+ jaar RLS maar twee van.
Haha, heb dat gesprek ook gehoord in de sauna. Michel vertelde alleen vlak voor BB gedate te hebben met The Bachelorette, verder zonder al te veel details. Dat ‘langdurig’ verzinnen ze er zelf bij.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:59 schreef GayGuy het volgende:
Gaby Blazer over haar "relatie" met Michel 🤣
https://grazia.nl/artikel(...)ig-brother-kandidaat
Niet veel tijd voor de wielervrienden van Patje om te stemmen dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Maar er is nog niet bekend wie genomineerd zijn. Paste niet in de uitzending en/of de nominaties waren te laat door alle gedoe vandaag
Normaal wel maar vandaag niet denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:37 schreef Sestra666 het volgende:
Worden de nominaties op de dinsdagavond bekend gemaakt daar?
Nee, daar klaagde Bart ook al over hinderlijke sturing.quote:
quote:
Zal niet uitmaken denk ik. Vrees dat BB Thomas er niet uit wil hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:37 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Niet veel tijd voor de wielervrienden van Patje om te stemmen dan.
???quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, daar klaagde Bart ook al over hinderlijke sturing.
Ik doelde op The Bunker en Studio Vlemmix.
nog en keer,dann ga ik met hemquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:37 schreef TB-Spoelie het volgende:
Dacht Matt nou echt serieus net Liese tegen hem wilde worstelen? Hij ging al helemaal klaar staan en alles, en tegen Michel durft die niet. Echt beschamend.
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Is er in het huis al duidelijk wie er genomineerd zijn
ik denk wanneer ze mandaag stemmenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:37 schreef Sestra666 het volgende:
Worden de nominaties op de dinsdagavond bekend gemaakt daar?
Doen Mario ;-)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog en keer,dann ga ik met hem
worstelen![]()
Opaatje vergetenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, daar klaagde Bart ook al over hinderlijke sturing.
Ik doelde op The Bunker en Studio Vlemmix.
oh ergerlijk he. dat geros met die dingenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:40 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Argh ze poetsen zo verkeerd met die electrische Tandenborstels. Maantjes moeten ze maken.. Maantjes!
Moeten vertrekken van BB misschien,Vandaag op stream schold en vloekte hij weer met het k*****r woord.Gelijk zei hij oh dat mag ik niet zeggenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef odie22 het volgende:
maar ik zie sherrul nog wel vertrekken voor het weekend
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nog en keer,dann ga ik met hem
worstelen![]()
ja toen zei die toch ook al dat sze mediageil is @Tourniquetquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, heb dat gesprek ook gehoord in de sauna. Michel vertelde alleen vlak voor BB gedate te hebben met The Bachelorette, verder zonder al te veel details. Dat ‘langdurig’ verzinnen ze er zelf bij.
Te frusterend!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:40 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
oh ergerlijk he. dat geros met die dingen
!quote:
De Souf zijn geloof gaat daar niet mee akkoord gaan denk ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:41 schreef Whuzz het volgende:
Michel probeert zijn hoofd tussen Lieses tieten te krijen
Rustig..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je wat? de 3 zijn echt gezichter vor schlagen
Haha ja, dat was eigenlijk ook wel een soap op zich.quote:
tenzij Souf zich ergens in de keukenkastjes heeft verstopt denk ik niet dat hij daar veel over te zeggen gaat hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
De Souf zijn geloof gaat daar niet mee akkoord gaan denk ik.
die 3 voegen echt niks toe. wat een losersquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Volgens mij wilt Mike iets van haar. Ik vind Mike echt te simpel voor Naomi.
En ze valt op een beetje aparte jongens of meisjes. Dat is Mike gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:43 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Volgens mij wilt Mike iets van haar. Ik vind Mike echt te simpel voor Naomi.
Wat, doe jij dat niet? Waarom houd jij niet van je planten?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en sinds naomi heeft verteld dat ze haar ongesteldheid aan de planten geeft ben ik toch een beetje op haar afgeknapt
das privéquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat, doe jij dat niet? Waarom houd jij niet van je planten?
ik check ook vaak haar kont, met of zonder spiegelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:46 schreef engine het volgende:
Liese checkt trouwens best vaak haar kont in de spiegel
quote:
Je moet ze echt op fb zetten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Slechts 5K views op de filmpjes vandaag, valt een beetje tegen ...
Lag niet aan mij!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Slechts 5K views op de filmpjes vandaag, valt een beetje tegen ...
mogen ze over spreken?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
Michel: "Ik wilde ook niet op Thomas stemmen"
Liese: "Ik eigenlijk ook niet na vandaag"
Die preek van Thomas voor de stemming, dat hij niet lekker in zijn vel zit en dat hij niet werd binnengelaten door de andere... Die gaat nog wel lange tijd blijven zitten in het koppie van Liesse
zal wel weer niet mogen van BBquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:48 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Je moet ze echt op fb zetten.
Yup, Dan kunnen Noom en Mike tenminste rustig hun ding doenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Nominaties worden dus niet bekend vandaag, het licht kan uit!
Ik net andersom. Wie heeft op Zoey gestemd ? Ik hoop veel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Benny het volgende:
Ik ben denk ik nog het meest benieuwd wat Zoey heeft gestemd
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
ja ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Benny het volgende:
Ik ben denk ik nog het meest benieuwd wat Zoey heeft gestemd
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik hoop dat ze het wel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
Die preek van Thomas voor de stemming, dat hij niet lekker in zijn vel zit en dat hij niet werd binnengelaten door de andere... Die gaat nog wel lange tijd blijven zitten in het koppie van Liesse
Lost wel het voedselprobleem opquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het wel gedaan hebben.
Begin steeds meer te vrezen voor Michel.
Naomi zie ik echt niet iets met Mike ondernemen. Zij is ietwat naief, maar intelligent genoeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, Dan kunnen Noom en Mike tenminste rustig hun ding doen
Ja, Naomi luistert gewoon uit beleefdheid even naar die knaap.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, Dan kunnen Noom en Mike tenminste rustig hun ding doen
aha, die heb ik even overgeslagenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat dus. Ben daar al geblokkeerd sinds Utopia.
quote:
Achteraf weerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
Die staat ook al 1,5 maand droog....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef odie22 het volgende:
ik verbaas me wel waarom Naomi zo naar die blaaskaak toetrekt
Man man man wat een zwetserquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef Jockari het volgende:
Vind Mike niet onaardig, maar praat teveel over zichzelf.
klapperende eierstokken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:52 schreef odie22 het volgende:
ik verbaas me wel waarom Naomi zo naar die blaaskaak toetrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |