quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:00 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
omg, hoe diep kan je er in zitten bij BB
Eerder ook al het sneeuw-hartje voor BB op de sauna. Anything for the likesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Help! Ik zocht naar duidelijkheid ja!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh... even terugdenken hoor...
Hij heeft tegen Nick gezegd dat hij het heeft bijgelegd met all 273 bewoners (give or take a few). Tegen Naomi heeft hij gezegd dat michel tegen hem schreeuwde en dat hij niets meer tegen hem gaat zeggen. Tegen Jill zei hij dat hij nooit van ene michel heeft gehoord. Tegen michel zei hij dat nick zei dat hij van zoey had gehoord dat patje zei dat julie vond dat michel zijn excuses moest aanbieden. Tegen Thomas zei hij "hey fucking dikke ja boeit me allemaal niets maar ik meen dat niet zo".
Dus... uh... ja?
ik heb daar nog een foto van geplaatst in de vorige cosquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit te kijken naar Naomi en Mike en besef me ineens dattie twee druppels zn vader is... Schiet me ineens te binnen wie zn pa is.. En ik dach5 al dst ik zn kop kende. Ik vroeg al aan m'n stiefzoon offie Mike kende... Maar nee.. Maar m'n stiefzoon kent zn pa wel... Die was jarenlang de beste vriend van zijn stiefvader.
Yep, ben nu net drie uur thuis en nog geen eens kunnen eten, maar ik doe het met liefde ....quote:
Grappig, wat een toeval!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit te kijken naar Naomi en Mike en besef me ineens dattie twee druppels zn vader is... Schiet me ineens te binnen wie zn pa is.. En ik dach5 al dst ik zn kop kende. Ik vroeg al aan m'n stiefzoon offie Mike kende... Maar nee.. Maar m'n stiefzoon kent zn pa wel... Die was jarenlang de beste vriend van zijn stiefvader.
Ik zie alleen een groot wit vlak. Dat was voor mij de vorige keer ook zo.quote:
Ja die heb ik ff gemist. Ik ga 'm zoekenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb daar nog een foto van geplaatst in de vorige cos
ga jij NU dan maar eens etenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Yep, ben nu net drie uur thuis en nog geen eens kunnen eten, maar ik doe het met liefde ....
Daar heeft het niet de schijn vanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:05 schreef WAvanBuren het volgende:
Beter gaat die Mike een beetje uit de buurt van Naomi blijven.
Ja die foto komt uit de tijd dat de stiefpa van mijn stiefzoon samen met Ron in die tattooshop werkte.quote:
vreemdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie alleen een groot wit vlak. Dat was voor mij de vorige keer ook zo.
This site can't be reachedquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:06 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vreemd
en als je alleen op de link klikt
https://i.ibb.co/87jMjFL/(...)33399729569406-n.jpg
Voetsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
This site can't be reached
Maar een Ron begrijp ik? Welke? Dan google ik wel even.
https://www.facebook.com/(...)hel-150607265107127/quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
This site can't be reached
Maar een Ron begrijp ik? Welke? Dan google ik wel even.
Haha valt mee.quote:
Goed dat je dit zegt. Ik ben helemaal vergeten te eten!quote:
Inderdaad, en dan het liefst van 2:00 tot 5:00quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:08 schreef Benny het volgende:
Liese en Jerrel. Een gouden duo. Zouden samen een radioshow moeten maken
Zijn afschuwelijk, al die mannen die daar tattooeren zijn matigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het geen mooie tattoos vindt die die pa zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |