Ja dat vroeg ik me ook al af. Met stemmen kom ik meestal maar een handjevol mensen tegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:36 schreef mir1986 het volgende:
Yes, mijn vertrouwen in de overheid wordt niet vergroot door dit soort zaken. We mogen ook met honderden mensen tegelijk boodschappen doen, maar stemmen is te gevaarlijk... 🙄
Yeps, ik kom er maar weinig tegen tijdens het stemmen. En laten ze dan meer stembureaus inrichten. Kom je nog minder mensen tegen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:38 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af. Met stemmen kom ik meestal maar een handjevol mensen tegen.
Zal wel die Britse zijn, die schuilt op elke straathoek, maar niet in de super.
Stemmen is moord, democratie is dictatuur.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:40 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ].
Dat virus is wel heel gevaarlijk hoor.. Fvd in een kwaad daglicht zetten.
Niet mee eens, het is eindelijk eens een keer een moment waarmee "de burger" een signaal kan afgeven over de maatregelen die genomen moeten worden en wie de rekening gaat betalen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:24 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Misschien in het najaar of in ergste geval volgend jaar, want demissionair kabinet kan zo lang door (5 jaar na aftreden) met zaken afhandelen. Aan andere kant kan ik me echt voorstellen dat mensen nu niet in stelling om te gaan stemmen voor een partij zolang de coronacrisis duurt.
Het is gewoon knap om hier nog iets anders in te zien dan bewuste sabotage.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zat alternatieven om de verkiezingen gewoon veilig te houden. Ze maken het de complot denkers wel erg makkelijk zo hoor.
quote:De politie heeft vandaag een groep van honderden mensen weggestuurd uit het Kronenburgerpark in Nijmegen, meldt persbureau ANP. Zo'n vijfhonderd mensen waren bij elkaar in het park om te genieten van de sneeuw, maar hielden zich niet aan de coronaregels, zegt de politie.
Nadat iedereen was weggestuurd, is het park ook even gesloten geweest. Er zijn geen boetes uitgedeeld.
Nou dat inderdaad. Lastig om je mening te blijven uiten. Je wordt telkens weggezet als wappie als je het ergens niet mee eens bent.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Niet mee eens, het is eindelijk eens een keer een moment waarmee "de burger" een signaal kan afgeven over de maatregelen die genomen moeten worden en wie de rekening gaat betalen.
Inmiddels worden we al een jaar geregeerd door een OMT met steeds extreme maatregelen over de hele linie en zodra je het er niet mee eens bent wordt je weggezet als wappie.
Op welke partij zou je moeten stemmen om "een signaal" af te geven?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Niet mee eens, het is eindelijk eens een keer een moment waarmee "de burger" een signaal kan afgeven over de maatregelen die genomen moeten worden en wie de rekening gaat betalen.
Inmiddels worden we al een jaar geregeerd door een OMT met steeds extreme maatregelen over de hele linie en zodra je het er niet mee eens bent wordt je weggezet als wappie.
https://nos.nl/artikel/23(...)-op-einde-ervan.htmlquote:Kamer steunt verlengen avondklok, maar wil zicht op einde ervan
...
Behalve de PVV en Denk blijven de SGP, Partij voor de Dieren, Forum voor Democratie en Kamerlid Henk Krol tegen de avondklok.
Ja dramatisch natuurlijk. 500 man bij elkaar die aan het genieten is van de sneeuw. Over twee weken een sneeuwballenpiek.quote:
Zou het OMT niet beter kunnen zeggen:quote:
Tja, tijdens de eerste golf waren diezelfde zorginstellingen ook aan zichzelf overgeleverd. Men rommelt daar maar wat aan met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef michiel_merk het volgende:
Wat een kneuzenkermis daar bij het rivm, besteden ze vaccinatie logistiek uit aan amateurs...( bij Jinek nu)
Ze voelen zich nu goden, die hoeven niet te wachten op het gepeupelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zou het OMT niet beter kunnen zeggen:
Die vraag is ons niet gesteld, mocht die gesteld worden gaan we het uitzoeken. Tot die tijd kunnen we daar niet over speculeren.
Tsja, een paar leraren laten zich natuurlijk snel en eenvoudig overbluffen door hoogopgeleide virologen en andere coronacoryfeeën.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:49 schreef Discombobulate het volgende:
We zijn echt een soort van technocratie geworden. Dit kan zo echt niet.
De dag die je wist dat ging komen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:05 schreef JosMert het volgende:
18:11
Kabinet verlengt coronawet met drie maanden tot 1 juni
Het demissionaire kabinet wil de coronawet die op 1 maart afloopt, verlengen tot 1 juni, schrijft zorgminister Hugo de Jonge aan de Tweede Kamer. Deze wet, waarin de meeste coronamaatregelen vervat zijn, is tijdelijk en moet elke drie maanden officieel worden verlengd. Daarbij moet ook de Raad van State telkens advies uitbrengen over de noodzaak ervan.
De belangrijkste adviseur van het kabinet is het eens met een verlenging, omdat er nog steeds sprake is van een zeer ernstige situatie in alle regio's. De raad verwijst naar de laatste brieven van het kabinet en de recente aanscherpingen zoals de avondklok en de verplichting van een negatieve test bij internationale reizen. De maatregelen uit de coronawet zullen naar verwachting in de komende maanden ook noodzakelijk zijn, aldus de Raad van State.
De Eerste en Tweede Kamer kunnen over de verlenging in debat. Als ze dat niet binnen een week willen doen, dan gaat de verlenging automatisch in.
Bron: trouw
Gaat inderdaad lekkerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De dag die je wist dat ging komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |