Hoe hypocriet inderdaad. Als wolven om Baudet heen zonder 1.5 meter en mondkapje om hem zwart te maken, en de bevolking maar angst aanpraten over het alles vernietigende coronavirus.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:09 schreef falling_away het volgende:
[ twitter ]
Kijk ze staan die reportersje zou er toch bijna FVD door gaan stemmen.
Nog niet, gaat vast wel gebeuren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:13 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk wat er in Amerika gaat gebeuren, een werkgever van elk werknemer eisen dat ze moeten vaccineren tegen het virus... Waar gaat het allemaal heen in USA? Hier in Nederland is gelukkig geen plicht om te vaccineren.
Fair enough, maar ook daar willen ze denk ik weer 100% capaciteit horeca, theaters, bioscopen, en festivals en sportwedstrijdrn zonder beperkingen etc. Dat hebben ze nu allemaal niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:12 schreef falling_away het volgende:
[..]
In alle staten zijn de restaurants open, in een enkele staat zijn wel alleen de terrassen open. In de overige staten mag je zelfs binnen eten, en ook in de USA dalen de cijfers alweer een tijdje.
Jij wil visserij regelingen in excel gaan bijhouden?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die ze nodig vinden te hebben. Ik ben betrokken geweest bij De Werkplek Rijk en het ‘gouden’ image wat vanuit AZ zou komen. MinVenJ, BuZa, BiZa, allemaal hadden ze hun eigen redenen om absoluut niet mee te kunnen.
De meeste redenen waren van het niveau: Dan kunnen wij niet meer onze eigen achtergronden en kleuren kiezen.
Witte jassen-monarchie.quote:Deskundigen uit het Outbreak Management Team (OMT) maken zich zorgen over het risico van het houden van verkiezingen midden in een mogelijke derde coronagolf. Het kabinet heeft het OMT nog niet om advies gevraagd over of en hoe de verkiezingen kunnen doorgaan, maar verschillende leden vinden dat het OMT de potentiële gevolgen ervan moet bespreken en doorrekenen, blijkt uit een rondgang van NRC.
Ah, ze gaan zich nu ook met de verkiezingen bezig houden.quote:
De uitslag van die zogenaamde doorberekening kun je ook al dromen: miljoenen doden bij doorgang.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ze gaan zich nu ook met de verkiezingen bezig houden.
Onder Trump was inderdaad een zooitje, waar hij als president erg snel wilde versoepelen met de maatregelen. dus hij dacht alleen maar aan geld geld geld en ik ik ike en de rest kan stikken. Maar onder Biden is nu anders, hij pakt heel serieus aan hoe hij tegen de pandemie aankijkt. Ik verwacht dat vele Amerikanen toch een coronaprikje moeten nemen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:18 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Nou ja als ze anders nooit meer vrij kunnen leven omdat meer dan 50% te zwakzinnig is om zich te laten prikken, en die werken ook nog met kwetsbare mensen of komen die elke dag tegen, vind ik er wel wat voor te zeggen.
Hier niet idd, omdat genoeg (ruim 80%) het gewoon wil hier dat het geen probleem is.
Zo, ze leren snel van hun Duitse collega'squote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De uitslag van die zogenaamde doorberekening kun je ook al dromen: miljoenen doden bij doorgang.
Het OMT en zorgen hebben. Water is nat. Deze illegale bezetters moeten z.s.m. buiten werking gesteld worden, een gevaar voor de rechtstaat en democratie.quote:
Maakt het echt uit? We krijgen uiteindelijk oude wijn in nieuwe zakken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:22 schreef mir1986 het volgende:
[..]
De verkiezingen zullen wel niet doorgaan. Ben benieuwd wanneer ze dan wel doorgaan.
Is een kwestie van tijd. Als je straks niks meer mag zonder vaccinatie heb je zo goed als een plicht.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:13 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Hier in Nederland is gelukkig geen plicht om te vaccineren.
Misschien in het najaar of in ergste geval volgend jaar, want demissionair kabinet kan zo lang door (5 jaar na aftreden) met zaken afhandelen. Aan andere kant kan ik me echt voorstellen dat mensen nu niet in stelling om te gaan stemmen voor een partij zolang de coronacrisis duurt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:22 schreef mir1986 het volgende:
[..]
De verkiezingen zullen wel niet doorgaan. Ben benieuwd wanneer ze dan wel doorgaan.
Wanneer het de VVD uitkomt. In de zomer dus als iedereen in jubelstemming is door versoepelingen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:22 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Hoe durven ze. Beetje spelen in de sneeuw in een groot park.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:27 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
PlEzIeR mAcHeN iSt VeRbOtEn!!!
Kortom: Verkiezingen worden uitgesteld. Op het moment dat dit soort berichten in de media komen dan weet ik al wel hoe laat het is.quote:
Zeker niet, ik bedoelde meer in het algemeen. Veel ministeries hebben maatwerk nodig omdat zij vinden maatwerk nodig te hebben omdat niemand doet wat zij doen, maar mijn ervaring is vooral dat dat onderbuik is.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:19 schreef zalkc het volgende:
[..]
Jij wil visserij regelingen in excel gaan bijhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |