Krijgen wij dan een SL?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar goed als ze een ban heeft, mogen die hier niet besproken worden
Maar door dat gekonkel van net zou er zomaar een twist in kunnen komen.quote:
Hij had wel gelijk wat betreft Michel. Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij had niet gelijk. Hij heeft gelogen tot 2 keer toe. Eerst dat die hometrainer er maar 1 dag zou zijn en daarna over wat Patje had gezegd. Daardoor is de groep ontploft.
Hij snapt ook het woord democratie niet.
En Jill met de mandatory "Hoe dichter bij de nul..."quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:44 schreef SLP_ het volgende:
Matt over strakke dozen''Groot of klein alles is fijn''
Nee, t nomineren is begonnen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:45 schreef GayGuy het volgende:
Zit nu even niet te kijken, is er nog drama nu?
Jerry is spoorloos. Misschien al naar huis?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:45 schreef GayGuy het volgende:
Zit nu even niet te kijken, is er nog drama nu?
denk dat ze dan michel laat blijven, omdat die weer alles probeerde te lijmen. en pat had dat ene over HM gezegd en denk dat het bij haar blijft hangen dat hij niet doelde op dat ze dan maar moest gaan als je het niet aankanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:42 schreef Yolk het volgende:
Voor wie zou Jill kiezen, mocht het aankomen op een gelijkspel tussen Michel en Patrick?
Begraven in de achtertuin?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:45 schreef engine het volgende:
[..]
Jerry is spoorloos. Misschien al naar huis?
Een twist kan, als Thomas en Jill allebei op Michel stemmen, en Zoey dit ook doetquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar door dat gekonkel van net zou er zomaar een twist in kunnen komen.
Tenzij BB wil dat Patje vertrekt natuurlijk
Het moet morgen mee in de uitzending, dus het moet ook nog door naar de editors.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
BB maakt haast met de nominaties ... geen tijd voor gesprekjes zegt Liese
Dan hadden we dat op stream 2 kunnen zienquote:
Hoop ook dat ze het er vanavond nog in proppen. En dan ook de bewoners vertellen vanavond.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef SLP_ het volgende:
Liese denkt dus dat het extra snel moet voor uitzending van vanavond? Omdat ze normaal veel langer de tijd hebben? Ga er dus maar niet van uit maar hoop het zoooo. Ik hou echt van andermans drama hahaha
Patje overwoog net ook nog Michel te stemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Een twist kan, als Thomas en Jill allebei op Michel stemmen, en Zoey dit ook doet
Ze hebben kostbare tijd verloren met t drama van vanmiddagquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Weet wel zeker.....Zoey weet zowat alles over wie op wie stemt. Patrick stemt ook op Michel. Dat heeft hij haar op de slaapkamer gezegd.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Een twist kan, als Thomas en Jill allebei op Michel stemmen, en Zoey dit ook doet
Misschien willen ze het toch snel monteren voor de uitzending van vanavondquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Op de slaapkamer zei hij toch ik stem op thomas en de andere stem mag bb zelf doen. Of was er later nog een gesprek tussen die twee.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet wel zeker.....Zoey weet zowat alles over wie op wie stemt. Patrick stemt ook op Michel. Dat heeft hij haar op de slaapkamer gezegd.
Die is gecamoufleerdquote:
Ja, later kwam Zoey binnen en toen zei hij dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op de slaapkamer zei hij toch ik stem op thomas en de andere stem mag bb zelf doen. Of was er later nog een gesprek tussen die twee.
Zou kunnen maar ze zitten in de TV uitzending nog bij wat er op zondag op de streams was en er is nog veel te veel content wat er nog tussen zit, boodschappenspel gisteren, hele gedoe met Jerrel en weet ik wat meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop ook dat ze het er vanavond nog in proppen. En dan ook de bewoners vertellen vanavond.
Is misschien gestraft en zit mss in de isoleercel ofzoquote:
Klopt, ze weet wat Patje gaat doen, en heeft het geloof ik niet aan de andere dames laten wetenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet wel zeker.....Zoey weet zowat alles over wie op wie stemt. Patrick stemt ook op Michel. Dat heeft hij haar op de slaapkamer gezegd.
Oke heb ik gemist.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, later kwam Zoey binnen en toen zei hij dat.
Een tijdje geleden uit de DBK en even gezien.quote:
Ik zet mijn geld ook op Bquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:48 schreef Ebinas het volgende:
Nietszeggend knulletje tot nu toe.
Die a) zijn lul achterna loopt, maar erger denk ik b.
b) hij weet dat Jill populair is (was, maar dat weet hij nog niet) en denkt zo sterker te komen te staan
Jillquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:39 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Maar kan bb dan bepaalde stem blokkeren? enkel de nieuwe toch?
Matt zei net ik moet ook nogquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:50 schreef Windhapper het volgende:
Die nieuwe mogen dus ook niet stemmen? Dacht dat er alleen niet op ze gestemd mocht worden?
Welke drama ik ben op toetsenbord in slaap gevallenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben kostbare tijd verloren met t drama van vanmiddag
Ja, klopt....even later zei hij Ach je mag het ook wel weten ik denk dat ik op Michel stem.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op de slaapkamer zei hij toch ik stem op thomas en de andere stem mag bb zelf doen. Of was er later nog een gesprek tussen die twee.
De nieuwen mogen ook niet nomineren.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:50 schreef Windhapper het volgende:
Die nieuwe mogen dus ook niet stemmen? Dacht dat er alleen niet op ze gestemd mocht worden?
Maar zijn er aanwijzingen dat Jill en Thomas ook op Michel stemmen?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, ze weet wat Patje gaat doen, en heeft het geloof ik niet aan de andere dames laten weten
Dit durf ik dus echt niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou haar heel erg dom vinden, en die actie zie ik echt nog gebeuren moest ze voor Michel kiezen. Dat zou de doodvonnis zijn voor Thomas
Denk het niet .. nog wat uitpraten en knuffelen hier en daar.. en nu nominerenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:51 schreef Ireth het volgende:
Ik heb na het groepsgesprek van jill en de excusus van de wezel niet meer kunnen kijken, nog iets essentieels gemist?
Neequote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar zijn er aanwijzingen dat Jill en Thomas ook op Michel stemmen?
Die heb ik er niet over gehoord op wie ze gaan stemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Theo was een eikelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:54 schreef brasta het volgende:
Patrick. Heerlijke gozer.
Zowat de nieuwe Theo
Nee, Jerrel had erover dat Zoey een bondje had met de andere drie meiden. en of ze die erbij wilde betrekken....Toen antwoorde Zoey met Neeee we moeten het zo min mogelijk laten blijken dus niks zeggen. (het bondje van Zoey tussen Jill Thomas en nu Jerrel)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, ze weet wat Patje gaat doen, en heeft het geloof ik niet aan de andere dames laten weten
En Nick zei hij ook nog iets?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
Patrick tegen nick ik heb ze in verwarring gebracht.
Ligt eraan hoeveel invloed Zoey al heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze vindt t zelf niet erg zo te zienquote:
Als ik zeg als Michel naar huis moet door veel stemmen van de bewoners en zij komen erachter dan is zij zeker de volgende.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:53 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Dit durf ik dus echt niet uit te sluiten.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:59 schreef Yolk het volgende:
Ik zit hier te veel op. Het eerste wat ik dacht toen ik Mike naast Naomi zag zitten was: dat gaat WAvanBuren niet plezant vinden
airfryerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel een frituur pan om pattekes te bakken
Airfryerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Airfryer dacht ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:
quote:
Oh, daar komen ook lekker patatjes uitquote:
wat moeite misschienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Liese is of moe, of ze heeft er de balen van
Als Nick het nog zo heeft kunnen draaien dat Michel de 2de genomineerde is verdient hij een diepe buiging. Maar dat zal niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:04 schreef Juan_Roman het volgende:
Kon ik net opmaken dat Julie op Nick heeft gestemd en niet op Patje?
Dan kan Michel echt wel de tweede genomineerde zijn.
zij zei zij gevt nur en naam bekanntquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Liese is of moe, of ze heeft er de balen van
Dat zou wat zijn zegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:05 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Als Nick het nog zo heeft kunnen draaien dat Michel de 2de genomineerde is verdient hij een diepe buiging. Maar dat zal niet.
+ 1quote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:47 schreef Blueheeler het volgende:
Ik begin die Matt met de minuut enger te vinden.
Jerrel is wel flink tekeer gegaan. En het leek op ruzie. Bracht heel veel beweging in de hut. Nu istie nergens te bekennen. Heeft ook een tijd in de DGK gezeten.quote:
de laatste keer deden ze het in de oven ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, daar komen ook lekker patatjes uit
Ik vind die Mike ook geen hoogvliegerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Met is echt de bewoner die het minst toevoegt deze BB.
Arme thomas - vliefd en afgewezenquote:
Dat kan ook nog iddquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de laatste keer deden ze het in de oven ook
Eensch.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind die Mike ook geen hoogvlieger
Daar hebben de 3 nieuwelingen allemaal een handje vanquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:09 schreef Ebinas het volgende:
Dat Matt ook niet doorheeft dat hij soms teveel is
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]best wel lange streamlock met veel drama van Jerel.
ow wat heerlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Jerrel is wel flink tekeer gegaan. En het leek op ruzie. Bracht heel veel beweging in de hut. Nu istie nergens te bekennen. Heeft ook een tijd in de DGK gezeten.
Da's dan ook weer waarquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:11 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hebben de 3 nieuwelingen allemaal een handje van
nee thomas hadden ze gisteren geloof al besproken alleen die andere konde ze niet invullen nog want dat was moeilijk maar is dus nick gewordenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:04 schreef Juan_Roman het volgende:
Kon ik net opmaken dat Julie op Nick heeft gestemd en niet op Patje?
Dan kan Michel echt wel de tweede genomineerde zijn.
Kan iemand even checken voor een pols bij Patjequote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:12 schreef Tourniquet het volgende:
Patje zit volgens mij al 10 minuten in deze houding op de bank.![]()
[ afbeelding ]
kann wel als hij nog meer huilt,watquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft geen zin om te stemmen, optie 2 kan niet
Wie heeft er nu oogkleppen op?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:14 schreef D. het volgende:
Ferrel vindt dat iedereen nu naar hem toe moet komen om medeleven te betuigen?
Echt he wat een slappeling die knul..Grote mond en hatelijk, maar als het hem pijn doet gaat hij op bed kniezenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Liese en Jerrel in gesprek.
Jerrel ligt dus idd in bed
Is rechtstreeks uit Madame Tussauds gehaald, daarom zit hij daar soms zo.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:12 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jill heeft het moeilijk na haar keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Conchita Wurstquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann wel als hij nog meer huilt,wat
en wurstje
Hij wilde toch geen commentaar op wat hij ging vertellen....wat een klojo.....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:14 schreef D. het volgende:
ging die nou weer erbij zitten bij thomas en jillquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:09 schreef Ebinas het volgende:
Dat Matt ook niet doorheeft dat hij soms teveel is
Yepquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ging die nou weer erbij zitten bij thomas en jill
ja hij zal het niet laten mensen te kwetsen, nog steeds niks geleerd dus...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:15 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel tegen Liese: "Niemand komt even naar mij toe. Het is net alsof Souf niet naar jou toe zou komen"![]()
![]()
jerrel kan nietquote:
Zeuren toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:17 schreef Ebinas het volgende:
Zeveren is plagen/pesten.
Terwijl het in NL kwijlen is.
Echt wel verwarrend dat Belgisch en Nederlands
zit te wachten op zijn programmaquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:12 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Maar toch hoeft hij van mij niet weg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:17 schreef D. het volgende:
Ik gok dat Ferrel zijn patiëntendossier heeft verzwegen tegenover BB bij de audities
dat dacht ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:17 schreef zodeju het volgende:
Whaa.....het was dus Jerrel die Liese wakker heeft geschud......
Bij ons is het zeuren/zanikenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:17 schreef Ebinas het volgende:
zeveren is bij ons dan weer stom geouwehoer. ik hou niet van zeveraarsquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:17 schreef Ebinas het volgende:
En dat hij denkt dat hij hetzelfde is als een geliefde die niet naar je toe komt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:15 schreef Tourniquet het volgende:
Jerrel tegen Liese: "Niemand komt even naar mij toe. Het is net alsof Souf niet naar jou toe zou komen"![]()
![]()
boehoe boehoe 'jill nam het woord voor hem tochquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:14 schreef D. het volgende:
Hij heeft stiekem een crush ofzo?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Michel is echt een obsessie voor tekkel, hij lult ook alsof hij al 4 weken binnen is
Nee van mij nu ook niet meer, hij graaft uiteindelijk zijn eigen graf wel..Heerlijk hoe hij zich onmogelijk maakt in alle opzichten..Die krijgt de meest vriendelijke mensen nog aan het vechtenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar toch hoeft hij van mij niet weg.
Bezorgt actie op mijn streams
Maar in NL heb jij gelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zeuren toch?
Oh, "nonsens verkopen" volgens http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/geschiedenis/578
We leren langs beide kanten bij ;-)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:17 schreef Ebinas het volgende:
Echt welquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
We leren langs beide kanten bij ;-)
morgen denk ikquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:22 schreef chufi het volgende:
Krijgen we vanavond wel al de uitslag van de nominaties?
Hoe durft hij die grote leugenaar....nu zegt hij dat hij een leuke klik met Michel had, Had het gister ook leuk met het opmaken....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Michel is echt een obsessie voor tekkel, hij lult ook alsof hij al 4 weken binnen is
Nope.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:22 schreef chufi het volgende:
Hopelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:22 schreef chufi het volgende:
Normaal wel op dinsdag, nu dus een dag later stemmen dus kans is groot dat het morgen komt, ik hoop vandaag nogquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:22 schreef chufi het volgende:
Aan verkiezingspolls meedoen heeft ook geen zin, want het zijn toch helemaal geen verkiezingenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft geen zin om te stemmen, optie 2 kan niet
ik vind hem met make up ook knapper. alleen jammer van de baardquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:24 schreef Ebinas het volgende:
Ik vind de make-up van Jerrel hem niet eens misstaan
past bij zn shirtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:24 schreef Ebinas het volgende:
In de 80's hadden al die New Wave artiesten/bands deze make up op.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:24 schreef Ebinas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Iets netter/scherpere contouren en dan past het wel weerquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vind hem met make up ook knapper. alleen jammer van de baard
O ik dacht dat het zeuren wasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:17 schreef Ebinas het volgende:
Kan in ene niks leuks meer aan die jongen ontdekken....wat een galbak.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik vind hem met make up ook knapper. alleen jammer van de baard
Dat is ook een beetje zn voorbeeld .. Hij noemde laatst vooral 80er jaren artiesten bij naam,..quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In de 80's hadden al die New Wave artiesten deze make up op.
ik maakte een vriend in die tijd altijd op met best veel opmaakquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
In de 80's hadden al die New Wave artiesten/bands deze make up op.
Nog steedsquote:
Naomi weer ?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog steeds![]()
Ademt hij nog wel ?
Zo dan een gegodverdegodverdegodverdomme knalt door mijn huiskamer
Het uiterlijk haal ik even los van het karakter.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan in ene niks leuks meer aan die jongen ontdekken....wat een galbak.
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, het monteren gaat wel even duren, hier het begin vanmiddag ....![]()
Jill moet de boodschappen kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jill heeft het moeilijk na haar keuzeDGK_TegengasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar volgens Vlaams woordenboek is het "nonsens verkopen".quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is het ook, kwam ik later achter, ff door scrollen
nee deze keer ben ik niet tevreden met liesequote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:26 schreef Kefke04 het volgende:
Toch wel mooi dat Liese oprecht bezorgd is ook al is het dan om Ferrel.
Als zoey k3 niet gevolgd heeft zou de michel wel is genomineerd kunnen zijn
Pat en Nick hebben thomas en michel gestemd.
als thomas en jill ook michel hebben gestemd is het prijs
Haha, die is die gast spuugzat.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:30 schreef SLP_ het volgende:
Michel die Ferrell ''Hare Majesteit de prinses'' noemt haha
En terechtquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, die is die gast spuugzat.
Liese moest eerst daarna Naomiquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Geen idee. Ze moest ook als eerst. Normaal is het de huismeester die als eerst mag nomineren
Was ook knap kinderachtig vanmiddag van Jerrel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, die is die gast spuugzat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi ik ben Miep
Grappig.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje zn voorbeeld .. Hij noemde laatst vooral 80er jaren artiesten bij naam,..
Ik durf intussen wel te zeggen dat hij een GGZ achtergrond heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:17 schreef D. het volgende:
Ik gok dat Ferrel zijn patiëntendossier heeft verzwegen tegenover BB bij de audities
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee deze keer ben ik niet tevreden met liese
Ze gaan ook ieder op hun eigen bed zitten...kilometer er tussenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:33 schreef Benny het volgende:
Jerrel en Nick in gesprek.
Koken met Nick wordt erzelfs voor onderbroken
wie niet tegenwoordigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik durf intussen wel te zeggen dat hij een GGZ achtergrond heeft.
Jeuk is erger dan pijn.quote:
Is de andere stream Nick die kookt? Want dat gesprek met Jerrel boeit me echt nietquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:33 schreef Benny het volgende:
Jerrel en Nick in gesprek.
Koken met Nick wordt erzelfs voor onderbroken
Hij heeft het ook al een paar zelf benoemdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:35 schreef suzi1 het volgende:
dat van dat afweersysteem weet nick van michel
Nee, een airfryer om friet in te bakken.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Inderdaad hij zegt het nu wel in zijn gezicht tegen jerrelquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:36 schreef Juan_Roman het volgende:
Mooi Nick.
Gewoon face tot face zijn gedacht zeggen.
Als Jerrel ballen heeft dan zegt hij nu ook dat hij tegen de kumabaya stemming is waar Nick wel voor staat.
Ik zat net te kijken, maar je was lekker bezigquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:37 schreef Ebinas het volgende:
Zo Jerrel kan ik ff niet bijhouden,
die gaat retesnel
Hij doet moeite.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:37 schreef Poezewoes het volgende:
Voor het eerst dat ik Nick kan verstaan
Dat is met al die Belgen zo als zij met een Nederlander praten. Onderling is het gebrabbel.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:37 schreef Poezewoes het volgende:
Voor het eerst dat ik Nick kan verstaan
Haha, mag ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, een airfryer om friet in te bakken.
Valt best mee hoor. Prima te verstaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is met al die Belgen zo als zij met een Nederlander praten. Onderling is het gebrabbel.
En in alles is de kern hetzelfdequote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:40 schreef Whuzz het volgende:
Haha, terrel noemt gewoon 5 mensen op rij waar hij al een ruzie mee heeft uitgepraat in het huis.
En dat binnen een halve week
Over het hek gooienquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:42 schreef Whuzz het volgende:
Mogen we kado's naar bewoners sturen? Ik wil tekkel graag het boek "Alleen op de wereld" kado doen.
Ook ik niet, ik vind dat tarel moet aufsalzenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:41 schreef mario390 het volgende:
ben niet zo blij dat lies tarel getrost heeft
Ben ik ook helemaal content meequote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je bedoelt toch Jerrel over het hek gooien hoop ik ?
Heeft vanmiddag nog aan Jill verteld dat ie alles gezien en gelezen heeft. Vuile .....quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:43 schreef Whuzz het volgende:
Tekkel: "ik wist niets toen ik binnenkwam!"
Flikker toch op gek, dat fabeltje heb in 4 dagen tijd nu 10 keer ontkracht en opnieuw bevestigd en weer ontkracht
Potloodventer? Hij is veel en tegelijkertijd ook niet zoveel, maar een potloodventer... Das toch weer een andere categoriequote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:42 schreef Jockari het volgende:
Jerrel lacht Nick gewoon in zijn gezicht uit. Doet toch gewoon zijn ding die potloodventer.
ik dacht zelf dat hij vanmiddag tegen jill heeft gezegd dat hij streams heeft gezien en comments heeft gelezenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:43 schreef Whuzz het volgende:
Flikker toch op gek, dat fabeltje heb in 4 dagen tijd nu 10 keer ontkracht en opnieuw bevestigd en weer ontkracht
Laat dat nu net iets zijn dat Nick niet kon waarderen.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:43 schreef Whuzz het volgende:
huh? aufsalzenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook ik niet, ik vind dat tarel moet aufsalzen
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
huh? aufsalzen
lies moet hem eine aufsalzen yep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |